Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Oktober 30, 2018

Hubungan Pas Umno kini sampai ke akar umbi

Hubungan Pas Umno kini sampai ke akar umbi
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Kerjasama antara Pas dengan Umno kini bergerak ke akar umbi pula dengan majlis kunjung mengunjung berlaku antara kepimpinan kedua-dua parti peringkat kawasan selepas mendapat isyarat di peringkat pusat.
Pada 27 Oktober 2018, jam 11.00 pagi, perjumpaan mahabbah antara kepimpinan Umno Bahagian Pasir Salak bersama Pas Kawasan Pasir Salak berlaku di kediaman Ahli Parlimen kawasan berkenaan, di Kampong Gajah.
“Beberapa inisiatif telah dicadangkan bagi memulakan kerjasama politik antara Umno dan Pas bagi memastikan kesucian agama Islam dan bangsa Melayu.
“Satu perkembangan positif bagi warga Pasir Salak,” lapor Umno Pasir Salak melalui facebook mereka hari ini.
Dalam majlis itu, Ketua Umno Bahagian Pasir Salak, Datuk Tajuddin Abdul Rahman berpelukan dengan Yang Dipertua Pas Pasir Salak.
Turut serta dalam kunjungan itu adalah para pemimpin Muslimat Pas Kawasan bertemu dengan para pemimpin Wanita Umno Bahagian.
Pemimpin Muslimat Pas kawasan bertemu dengan Wanita Umno Bahagian Pasir Salak dalam pertemuan ini
Di peringkat pusat, hubungan antara kedua-dua parti mencapai puncak apabila Presiden Umno, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dan kepimpinannya menyertai Muktamar Pas.
Ia dibalas oleh kunjungan kepimpinan Pas ke Mesyuarat Agung Umno (PAU) 2018 di Kuala Lumpur. Turut datang ke PAU 2018 adalah kepimpinan Muslimat dan Pemuda Pas.
Sebelum ini, Pas sentiasa sahaja menafikan hubungan mereka dengan Umno kerana parti Melayu itu dianggap sebagai musuh mereka.
Namun sejak Pas dipimpin Datuk Seri Abdul Hadi Awang hubungan ketara berlaku antara kedua-dua parti itu.
mdl

Picture

6 ulasan:


  1. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    BalasPadam
  2. cepat2 berkahwin...

    bankami.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Hubungan Parti Cap Bunga Raya pula sudah sampai ke tahap ugutan, kalau tak mahu pakai baju lokap warna oren lebih baik kalian masuk parti cap bunga raya supaya kalian disucikan dari segala salahlaku dan rasuah, kalau kalian menolak kalian akan disumbat kedalam penjara kerana kalian adalah jerung-jerung besar yang makan harta rakyat, Madey pula anggap dirinya suci dari segala salahlaku rasuah walhal dialah bapak segala jerung, hebat politik Malaysia masakini kerana rakyat yang berpendidikan tinggi tidak mampu untuk memikirkan yang mana kaca dan yang mana intan, kecuali mereka yang berpegang kepada iman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tua kutuk yg tak malu melaungkan membasmi rasuah sedangkan dia adalah perasuah no1.Munafik tua yg gagal mencerminkan mukanya sendiri hanya mampu melihat kesalahan org lain ttp dlm masa yg sama tiada apa yg dpt dilakukan utk rakyat dlm tempoh 22tahun.
      Hebat memomokkan negara bakal bangkrap dan hutang yg menimbun ttp dlm masa yg sama dia dan kuncu2nya berusaha mengumpulkan harta demi anak..waris..proksi dan kroni.
      Malang kpd rakyat yg ditipu dgn tipu muslihat dgn memburukkan org lain agar dirinya dianggap suci dpd segala dosa.
      Hanya bangsat yg akan lupa dgn kisah silamnya yg durjana.

      Padam
  4. I do believe all the ideas you have presented for your post. They’re really convincing and can definitely work. Still, the posts are very quick for novices.

    poker online

    domino qiu qiu

    BalasPadam
  5. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...