Iklan Penaja 1

Picture

Sabtu, September 01, 2018

Saya akan kembali ke parlimen, mungkin Oktober ini, kata Anwar

Saya akan kembali ke parlimen, mungkin Oktober ini, kata Anwar
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim membayangkan dirinya akan kembali ke parlimen pada bulan Oktober ini sekiranya menang di dalam pilihan raya kecil yang akan diadakan nanti.
Malahan perkara itu sudah diketahui bahawa beliau bakal menjadi anggota parlimen dan bersiap sedia untuk dilantik menjadi perdana menteri kelapan, tetapi belum ada masa yang sesuai untuk beliau ke arah itu.
Wawancara bersama Berita Harian, Anwar dengan jelas menyatakan pengosongan kerusi tertentu akan dibuat dan beliau akan bertanding di kawasan berkenaan bagaimanapun ianya belum diputuskan.
“Saya sudah jelaskan perkara ini secara peribadi dan umum yang saya akan kembali ke parlimen, insya-Allah jika menang (PRK) sebelum hujung tahun… mungkin Oktober,” katanya dipetik portal itu.
Setakat ini sudah ada beberapa anggota parlimen menyatakan kesediaan mereka berundur bagi memberi laluan buat Anwar, antaranya ialah Datuk Johari Abdul (Sungai Petani) dan William Leong (Selayang).
Anwar sedang mempertimbangkan satu kerusi yang ditawarkan kepadanya namun belum ada keputusan muktamad kerana dirasakan rugi untuk dilepaskan memandangkan tokoh di situ mempunyai prestasi yang baik.
“Saya ada pertimbangkan satu kerusi ini, beliau menawarkan kepada saya tetapi apabila dilihat prestasi, beliau seorang anggota parlimen yang sangat baik… saya rasa rugi pula. Jadi semuanya sedang dipertimbangkan,” katanya.
Pada masa sama Anwar menjelaskan kerusi yang ingin ditandinginya perlulah tempat yang selesa, sama ada untuk beliau atau pengundi di situ.
“Ini soal untuk kita memberikan perkhidmatan kepada rakyat.
“Kita perlukan keselesaan itu, seperti di Permatang Pauh kita rasa macam adik beradik, boleh melawak begitu dan begini dan saya sangat yakin dengan mereka begitu juga mereka (pengundi).
“Hendak mencapai tahap sebegitu tidak mudah kerana ia mengambil masa,” katanya.
Sementara itu Anwar berkata beliau tidak akan mengganggu Tun Dr Mahathir Mohamad mentadbir bagi membawa negara ke landasan yang betul.
“Sekarang Dr Mahathir ada tugas besar disebabkan semua masalah yang melanda negara. Saya mendoakan beliau berjaya,” katanya.
mdl

Picture

20 ulasan:

  1. Bakal headlines Harakah lidah rasmi Parti Pas pada bulan Oktober?

    Malaysia Darul LGBT! - Subky Latif

    BalasPadam
    Balasan
    1. LGBT haram.....bertaubatlah!!!!!

      Padam
    2. Memfitnah pun haram juga.

      Padam
    3. BAPAK SEGALA TOLol kuat fitnah...
      Klu tak kaki fitnah jangan harap dia mudah kencing macai2nya...hehehehe

      Padam
  2. Nampak mcm ada yb2 haprak yg dulunya bercdg nk bagi kerusi kpd anwar dh mula main tarik tali.
    Main tarik tali atau ada mastermind besar yg memgawal mrk agar anwar tidak berpeluang mgganti BAPAK SEGALA TOLol...hmmmm
    Ko mmg malang lah...anwar
    Hehehehehehe....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Malang lagi Haji Hadi...nak jadi King Maker akhirnya jadi JOKER kah kah kah. Dah tu bodoh piang pulak...dah tahu parti UMNO penyamun dan perosak bangsa, masih mahu berkawan dengan penyamun juga...bodo..bodo...

      Padam
    2. Paling bodo pemimpin2 haprak yg ingin penjarakan BAPAK SEGALA TOLol...hehehehe

      Skrg sekor2 dah jadi BODO dan BANGANG....hehehehehe
      Mmg lawak melihat muka2 mrk yg jadi BAHLOL di kaki BAPAK SEGALA TOLol..hehe
      Skrg masa utk anak..waris..proksi dan kroni menari riang..
      Bnyk projek yg dibatal dan dimulakan semula utk anak..waris..proksi dan kroni...
      Macai dpt apa????
      Taik dan bunga dpd BAPAK SEGALA TOLol....hehehehehe

      KERAjaan yg berDADDYkasi...
      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah..

      Padam
  3. Parlimen KAPAR kawasan terbaik utk Anwar bertanding..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana2 pon parlimen..klu tak kena sabotaj oleh puak yg ingin kaya sampai kiamat....hehehehehe

      Padam
    2. Pekan dan Marang paling bagus kosongkan. Buang duit rakyat bayar gaji MP pencuri dan kaki ponteng.

      Padam
    3. Langkawi lagi bagus dikosongkan...
      24/7 keja memburukkan org lain jer bangsat tua tu!!!!
      Dah makin nyanyuk otak dia...
      Dlm kepala hanya ada 2 perkara utama..
      1..Memburuk dan menyalahkan org lain
      2..Memewahkan anak..waris..proksi dan kroni
      Tiada perancangan utk ekonomi yg mantap dan kaedah menunaikan janji2 kpd rakyat.....
      Slps macai kenyang kena kencing baru dia pusing keja sialnya menDADDYkasi...hehehehehehe

      Oii...bangang!!!!!
      Dpd ko sebok bagi mcm2 alasan...tunaikan janji ko...
      Skrg nilai ringgit makin jatuh berbanding dolar.Apa perancangan ko..BANGANG!!!!!

      Padam
  4. Parlimen lain MP dia bagusss2..lg pun MP Kapar kata dia bersyukur kalau Anwar pilih Kapar.. untung org2 Kapar katanya..

    BalasPadam
  5. Pembangkang gagal adu domba dua kumpulan besar dalam PH. Tapi cara terbaik ialah beri kawasan Parlimen pada Anwar supaya boleh cucok lagi dalam.

    Dicadangkan kerusi Parlimen pembangkang yang tidak berguna seperti Pekan atau Marang dikosongkan. Lagipun mereka berdua tidak berfaedah dalam politik parti apa lagi dalam politik Malaysia masakini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laaaa....sakit hati betul mung TGHA.....LGBT memang takut dengan ulamak....

      Padam
    2. Eh tak sebut nama pung.... yang mung terasa kenapa? Mung bukang cari makang di Selangor Darul LGBT? Hehehehehehehehehehe...

      Padam
  6. Nak masuk parlimen takpe tapi jangan kacau Petron, jangan kacau syarikat anak-anak aku, waris aku, kroni aku, semuanya Daddykasi......paling lama 3 tahun je...terkubur lah bau hancing tu.....kehkehkeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Musang king pun ada bau hancing bila ulama jual. Lebih hancing di Gua Musang. Ada bau hancing sarang kencing Syiah lagi. Hehehehehehehehehehehehehe...

      Padam
    2. Tua kutuk tu mmg muka jenis kulit badak air.Mengata dan mengutuk org seolah2 dia tu bersih suci.Tak sedar dia paling bangsat klu bab2 mencuri wang rakyat.
      Klu dia seorg patriotik dgn jenama negara...haramkan jenama lain selain petronas dpd mndpt tender di airport dan jabatan kerajaan.

      Berhenti juga main isu ttg proton yg telah brjaya mndpt rakan strategik baru utk membina keta ke3.Ko dah gagal dgn proton maka duduk diam...BANGANG!!!
      Niat ko hanya nak selamatkan vendor2 proton yg merupakan suku sakat ko jer..
      Sama ada mrk kurangkan harga atau bungkus setelah disemak dan dikaji oleh geely.Itu jer perkara dan alasan sebenar yg ko nak ujudkan keta ke3 demi suku sakat ko tu...
      Maka vendor2 tu kena belajarlah dgn bina part kurang kos tapi berkualiti.Jgn nak kikis gila2 wang proton....hehehehehe

      Kpd BAPAK SEGALA TOLol...rakyat pon dah tahu cerita di sebalik projek ecrl yg ko pegi nego di china tu....hehehehehe
      Sanggup menipu rakyat demi proksi dan kroni.Mmg sial lah ko tua kutuk oii...
      Hehehehehehe....

      Padam
    3. Huh. Suku sakat puak kau jugak yang mengerumung jadi vendor Protong. Cari makang pula di pusat servis Protong Negeri Darul LGBT. Sekarang dapat Dr Li Chun Rong jadi towkey semua nak cabut lari minta tolong dengan Tun M buat kereta baru. Heheheheheheheehehehehe...

      Padam
    4. Puak ini dah dimanjkan sgt oleh BAPAK SEGALA TOLol....
      Tak untung..tak apa...kerajaan boleh bantu.RM13.5b dah wang rakyat membantu proton termasuk rm3b yg terakhir utk r&d keta eco sblm BAPAK SEGALA TOLol memecatkan diri dpd proton.Dia kaki bailot...tak kesah sgt pon dgn wang rakyat hangus.
      Vendor2 pulak..ada kualiti yg haprak tapi msh diberi muka.Harga pula tinggi.
      Padan muka mrk bila geely kata kebanyakan brg dpt dikurangkan 60% jika usahasama itu berjalan.Bermakna 60% untung atas angin dpt dikurangkan.
      Siapa jadi proksi dan ada kroni dlm syarikat2 vendor tersebut skrg menggeletar lutut mrk....hehehehehehehe

      Hanya DADDYkasi dpt bantu mrk dgn bina keta ke3.Konon nak sgt keta semangat nasionalisme tapi syarikat petron menguasai kontrak negara....hehehehehe

      Kesian petronas...hehehehe
      Dulu wang engko bnyk digunakan utk bailout syarikat anak dan kroni...tapi skrg tender diberi kpd syrikat lain...
      Tak mengenang budi bangsat tua tu...hehehehe

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive