Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Disember 16, 2016

Anwar Ibrahim masih ada peluang bertanding dalam PRU14

Datuk Seri Anwar IbrahimDatuk Seri Anwar Ibrahim
Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mempunyai dua pilihan lain berikutan keputusan Mahkamah Persekutuan menolak semakan berhubung sabitan dan hukuman penjara lima tahun terhadapnya.
Satu, mengemukakan permohonan pengampunan kepada Yang di-Pertuan Agong, Sultan Muhammad V atau kedua, permohonan untuk membatalkan kehilangan kelayakan berdasarkan Perkara 48 (3) Perlembagaan Persekutuan sekiranya permohonan pengampunan itu ditolak.
Pengamal undang-undang, Syahredzan Johan berkata, walaupun sebelum ini keluarga Anwar memfailkan permohonan itu dan ia ditolak oleh Lembaga Pengampunan Diraja, tiada mana-mana peruntukan undang-undang mengatakan permohonan itu tidak boleh dibuat berulang kali.
“Anwar boleh mencubanya di hadapan Yang di-Pertuan Agong yang baharu, dengan memfailkan permohonan itu sendiri,” katanya seperti dilaporkan Sinarharian hari ini.
Beliau berkata, apabila permohonan itu dikemukakan, ia tidak bermaksud keputusan dan sabitan yang dibuat oleh mahkamah sebelum ini diketepikan.
“Dengan permohonan ini, sabitan terhadapnya masih ada cuma tidak perlu menjalani hukuman penjara lima tahun sebagaimana diputuskan oleh mahkamah,” katanya.
Syahredzan berkata, opsyen kedua juga boleh digunakan bagi membolehkan bekas Ahli Parlimen Permatang Pauh itu bertanding pada PRU14.
“Apa yang boleh dilakukan, selesai menjalani hukuman penjara, beliau boleh mengemukakan permohonan membatalkan kelayakan kerana individu yang disabitkan kesalahan akan hilang kelayakan bertanding selama tempoh lima tahun.
“Sekiranya gagal, beliau perlu menunggu PRU 15 untuk bertanding,” katanya.
Pada 16 Mac tahun lalu, Yang di-Pertuan Agong sebelum ini pada mesyuarat Lembaga Pengampunan telah menolak petisyen pengampunan diraja yang difailkan oleh keluarga Anwar.
Oleh yang demikian, Anwar hilang kelayakan sebagai ahli parlimen berdasarkan Perkara 48(4)(c) Perlembagaan Persekutuan.
mdl
IKLAN BERBAYAR 
Image result for bukti gaji tone excel

43 ulasan:

  1. Selagi dia tak bersumpah laknat mendubur dan memuki dan selagi mamak kerala msh mengatakan yg dia mmg ada salahlaku seks luar tabie...JANGAN HARAP!!!!
    Selagi itulah para pengikut dan pemujanya digelar sebagai hamba abdi dapigs.
    Tugasan utama: Mengelap bontot dapigs dgn tisu jamban...
    kahkahkahkahkahkahkahkkahkahkah

    X-Reformis 98

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pigs mengelap bontot dapigs selangor xpa pulak.jgn ckp pasal tisu jamban sbb bendera pas kan dah jadi pengelap kaki.sikit lagi bendera pas jadi pengelap taik je la.x abis2 melucah walaun parti pelacur pas nih.tiap ari tgk enpon sambil melancap kot.lepastu salahkan dap.kahkahkahkah.jenis macai salahkan dap 24jam.terkentut pun salahkan dap juga...kahkahkahkahkah.bak kata khairy "bodoh tanpa sempadan"...kahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    2. Dahi jer luas...depan belakang/jantan betina/mahram bukan mahram tak dpt beza...ptuiihhhh
      Sama jer dgn puak PANtat dan pgayR...pengikut dan hamba abdi pon tak dpt beza...
      Layak jadi hamba abdi...hehehe
      kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    3. Salam En. Tanpa Nama,

      Surah An-Naba ayat 35 ada menyebut tentang sifat-sifat ahli syurga. Tidak berkata sia-sia atau berkata dusta!!

      Yang kau cakap sia-sia dan berdusta apahal???

      Kau ni tau tak halal haram???

      Kau tau tak kau tu bodoh tak tahu sumpah laknat tu tidak mengikat???

      Kau nak suruh Anwar je sumpah laknat???

      Datuk Mustafa Ali ahli PAS ada tuduhan skandal seks siap ada video tidur atas katil dengan perempuan apa cerita???

      Mokhtar Senik ada perbualan lucah tunjuk aurat dengan perempuan muda janda anak satu nampak dada apa cerita???

      Apasal kau tak suruh sumpah laknat juga???

      Tak payah cakap banyaklah wahai si bangang!!!

      Macamlah aku tak tahu kau tu bodoh sekolah pun tingkat berapa je tak mampu masuk universiti sebab terlalu bangang!!!

      Kalau kau nak sumpah laknat sangat ketahuilah Allah dah sumpah dan laknat parti kau dan kau sekali sebagai babi (PIGS)!!!

      Kau sedar tak???

      Dah bodoh kerja cikai tak ada kelas nak maki hamun!!!

      Dasar bahlol!!!

      Padam
    4. Sedara, tak perlu sedara memperlihatkan sesuatu keburukan orang lain, walaupun ianya belum pasti, surah An- Naba yang bermaksud " Berita Besar " surah 78 Juz ke 30 yang ditujukan kepada orang kafir penyembah berhala macam cina DAP.

      Kamu hanya ambil satu ayat dari 40 ayat yang diturunkan, ianya mengisahkan hari kebangkitan yang dipersoalkan oleh orang-orang kafir penyembah berhala.

      Dari ayat 1 hingga ayat 27 Allah swt menceritakan kejadian langit dan bumi berserta isinya, dan ayat 28 yang ditujukan kepada kafir penyembah berhala, Allah swt berfirman :

      28 - " Dan mereka mendustakan semua ayat-ayat kami "

      Ayat-ayat seteruskan menerangkan azab-azab yang dijanjikan oleh Allah SWT kepada sesiapa yang mendustakan ayat2 Al-Quran.

      Sehingga ke ayat terakhir iaitu ayat ke 40 Allah SWT berfirman:

      40 - " Sesungguhnya Kami telah memperingatkan kapada kamu akan ( terjadinya ) azab yang dekat, pada hari manusia melihat apa yang telah diperbuat oleh kefua-dua tangannya. Dan orang kafir berkata, " Aduhai! Sekiranya aku menjadi tanah! "

      Surah An-Naba dan banyak lagi surah-surah lain yang ditujukan kepada penyembah berhala.

      Seeloknya kamu bawa dan baca isi keterangannya kepada kafir peyembah berhala DAP agar mereka beringat bahawa adanya
      " Berita Besar " yang mengesahkan kedatangan " Hari Kebangkitan ". Jika mereka kaum yang ingin mengetahui.

      Jangan terlalu taksub menghentam sesama muslim dengan ayat-ayat Al-Quran dan jangan ambil satu ayat saja untuk kepentingan diri.

      Jangan sesekali memperbodohkan orang lain walaupun kita mempunyai bergulung ijazah, kita merasakan yang diri kita ni cerdik tapi kita tak mampu pun untuk membina kapal terbang. Ada lagi manusia yang lebih cerdik dari yang cerdik.

      Dengan sedikit kecerdikan yang sedara miliki elok lah sedara berdakwah membawa ayat-ayat Allah SWT kepada cina kafir DAP penyembah berhala agar mereka bertaubat dan mendapat hidayah dari Allah SWT, besar pahala sedara.



      Padam
    5. Salam En. Tanpa Nama,

      Tak payah nak tunjuk baiklah panggil saudara-saudara ni.

      Kalau kau dah maki-hamun fitnah orang hina orang sana sini kau nak kata saudara sekarang???

      Orang kafir tu Cina DAP sahaja ke???

      Orang UMNO tak ada penyembah berhala???

      Orang MCA tak ada penyembah berhala???

      Orang MIC tak ada penyembah berhala???

      Sekarang kau terangkan surah ke 78 kau apa kaitan ayat tu dengan DAP dan lepas tu kenapa ayat tu tak ada kaitan dengan UMNO yang ada penyembah berhala, MCA penyembah berhala dan MIC penyembah berhala serta PAS yang bersekongkol dengan penyembah-penyembah berhala tersebut???

      Kenapa kau tak cakap PAS sekarang pengelap bontot penyembah berhala UMNO, MCA dan MIC???

      Setakat surah An-Naba tu kau tak payahlah nak memusing-musingkan cerita. Ingat aku tak tahu??? Tafsir apa kau pakai??? Tafsir Fi zilalil Quran??? Tafsir Hamka???

      Jangan nak bodohkan aku la!!!

      Kalau mendustakan ayat tu tak termasuk PAS ke mendustakan ayat-ayat Allah sampai habis tabung Memali berjuta ringgit hilang???

      Bila pula surah An-Naba ditujukan kepada penyembah berhala??? Apa bukti kau??? Habis tu surah An-Naba tu tak ditujukan kepada UMNO dengan PAS ke???

      Apa ke bodoh kau ni??? Tak ada otak ke???

      Seeloknya kau pergi ingatkan UMNO dan PAS dulu tentang surah An-Naba baru kau nak cerita pasal MCA, MIC dan DAP!!!

      Tak payah cerita pasal Unibversiti dengan aku la pasal kau memang bodoh!!!

      Apa kelulusan tertinggi pelajaran agama kau???

      Padam
    6. Dari penulisan kamu sebenarnya sudah terbukti apa yang melanda keatas diri kamu cuma kamu masih belum tersedar. Aku faham, terpulang kepada sedara untuk menilai diri sendiri.

      Padam
    7. En. Tanpa Nama,

      Dari penulisan kau cakap pGAYr, PanTART dan sebagainya menunjukkan kau sebenarnya sedar kau tu bodoh tak tahu agama sebab kau bodoh sampai tak sedar kau dah sampai menolak Islam dan Iman!!!

      Kau tuduh Gay, memuki dan sebagainya tu mana bukti kau???

      Nilailah diri kau sendiri!!!

      Padam
    8. Walaun faham apa nya 24jam melucah jee...melucah tanda faham ke Walaun? Cer walaun terangkan???ahklak islam apa yg melucah2 ni...merompak balak kelantan smpi menindas org asli pun dikira sbg ajaran islam ke walaun? Depan kutuk2 cina dap jahatla dapigs dsb tp membela pembalak cina smpi tangkap org asli tu apa cerita plak walaun?walak2 juga tp jgn smpi walak smpi bodoh....

      Padam
    9. Hei tolol!!!
      Relaks la...hehehe
      Bukan aku sorg yg tuduh dia gay..memuki dan mendubur!!!
      Presiden PANtat aka mat sabun pon panggil dia aljuburi.Mahdey pon kata dia ada salahlaku liwat.Mahkamah dh mengesahkan dia bersalah.Dia dan peguamnya tak mampu menjawab bgaimana air mani dgn dna gay tua boleh terbenam dlm dubur mangsa.
      Nak tuduh apa????

      Sampai skrg dia tak berani bersumpah laknat spt dicdgkan rakan baiknya muft perlis.Mahdey masuk pakatan haprak tak mengaku tuduhan liwat tu adalah fitnah dan yg terakhir mahdey dlm wawancara tv asing dia kata gay tua tak layak jd pm krn msh dgn kes salahlaku seks.
      KO FAHAM TAK TOLOL N VANGANG!!!!

      Klu ko tak faham mgkin muka ko bukan shj kena kencing bahkan kena berak oleh gay tua dan dapigs
      kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      X-Reformis 98

      Padam
    10. Xkira la bukan walaun sorg ke 2 org ke mencarut.aku nak tanya.mencarut tu ajaran islam ker menurut ajaran pas walaun?

      Padam
    11. Sumpah laknat jeke blh setelkan isu tu macai pas oi....xsangka aku masih wujud lg macai pas sebodoh diatas.kahkahkahkahkahkahkah.patutla senang kena perbodoh dek umno...mmg keturunan vanggang rupanya.kahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    12. En. Tanpa Nama,

      Habis kalau orang tuduh kau boleh tuduh ke bahlol???

      Orang buat dosa kau boleh buat dosa ke???

      Orang masuk neraka kau nak masuk neraka ke???

      BANGANG TAHAP APA KAU NI???

      KAU KALAU DAH BODOH MASUK UNIVERSITI PUN TAK LAYAK KAU NAK CAKAP APA???

      SIAPA ORANG YANG BANGANG NAK PERCAYA CAKAP KAU???

      SEKARANG KAU BERITAHU, DATO' MUSTAFA ALI ADA VIDEO SEKS DENGAN PEREMPUAN CINA, APASAL KAU TAK KATA DIA MEMUKI DAN MEMANTAT???

      APASAL KAU TAK SURUH DIA BERSUMPAH LAKNAT???

      APASAL KETUA DEWAN ULAMA PAS PAHANG MOKHTAR SENIK ALMAUNAH ADA PERBUALAN SEKS DENGAN JANDA ANAK SATU SAMPAI AMBIL GAMBAR TAYANG DADA KAU TAK KATA DIA MEMUKI DAN MEMANTAT SERTA KAU TAK SURUH DIA SUMPAH LAKNAT???

      APASAL KAU TAK SURUH NASRUDDIN HASSAN AT-TANTAWI SUMPAH LAKNAT DIA TAK TENGOK VIDEO LUCAH DI GERMANY SERTA TAK MEMUKI DAN MEMANTAT DI SANA???

      APASAL KAU TAK SURUH NAJIB BERSUMPAH LAKNAT DIA TAK MEMUKI DAN MEMANTAT PENYANYI DAN PELAKON POPULAR 90AN SAMPAI KENA TANGKAP KHALWAT SAMPAI ISA SAMAD TERPAKSA SELAMATKAN???

      KALAU KAU TU BODOH MEMANG KAU TU TAK SEDAR ALLAH DAH SUMPAH DAN LAKNAT KAU SEBAGAI BABI SEHINA-HINA PENGHINAAN MANUSIA BOLEH TERIMA???

      KAU SUKA KE KAU TU DILAKNAT SEBAGAI BABI???

      ATAUPUN KAU MEMANG BABI SEBAB TU PERANGAI KAU MACAM BABI???

      Mengaku X-Reformis 98 tetapi sebenarnya BABI TERENCAT AKAL!!!

      KAU MEMANG BABI KAN???

      Padam
    13. Nobody aka toxxx..aku ada rakan pengurus kilang dari jepun.Semasa video gay tua memuki chinadoll tersebar luas dlm alam maya dia mengesahkan pelakunya adalah gay tua.Org2 jepun kenal..beb
      Siap dia kata di negara mrk majalah porno berkenaan video tersebut laris bagai pisang goreng.
      Bila ditanya kenapa laris???
      Sebab pelaku/pelakon video tersebut amat terkenal krn dia vip di malaysia.Siapa???
      kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    14. En. Tanpa Nama,

      Sudah-sudahlah kau mereka bukti!!!

      Kawan kau tu siapa yang nak mengesahkan pelakunya adalah gay tua???

      Dia pakar dunia perfileman ke???

      Dia pakar fotografi ke???

      Kau kalau belajar universiti pun tak pernah kau nak tunjuk pandai apahal???

      kau ni dah terencat akal ke mereka-reka cerita fitnah???

      Woi bodoh!!!

      Beritahu aku siapa nama kawan kau tu, apa jawatan dia, kerja mana aku nak check!!!

      Ingat aku tak pernah kerja kat Jepun ke???

      Beritahu aku majalah porno berkenaan video tersebut yang mana satu??? Keluaran berapa???

      Dengan orang lain yang sekolah tak tinggi kau bolehlah nak tipu!!!

      Kawan kau tak boleh sahkan ke video Mustafa Ali dan FB Mokhtar Senik tu betul ke palsu???

      Apasal kau tak tanya kawan kau tu dia percaya tak pasal sumpah laknat!!!

      Jangan bodohkan orang boleh tak wahai bahlol!!!

      KAU JANGAN BAWA PERANGAI BABI BOLEH TAK???

      Padam
    15. Relaks la tolol...ko marah sgt buat apa..
      Gay tua dh dlm penjara.
      Lain kali jgn berdalih sgt klu dh jelas memuki dan mendubur.Jadi mcm chua soi lek...mengaku dan meminta maaf atas kesilapannya.
      Dahlah bnyk songeh...sumpah pon takut.....
      kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    16. En. Tanpa Nama yang bangang!!!

      Kau kata Anwar dan peguam tak boleh explain macam mana air mani terbenam dalam jubur mangsa!!!

      Woi bodoh, mana bukti kau???

      Kau reka fitnah lagi ke???

      Kalau betul air mani tu ada dalam jubur mangsa, apa buktinya???

      Exhibit nombor berapa???

      KAU JANGAN TUNJUK KAU TU BANGANG BOLEH TAK???

      Padam
    17. Hei TOLOL!!!
      Senang jer klu ko nak selamatkan maruah gay tua tu.Pendek jer nasihat aku.Ko mintak gay tua tu bersumpah laknat tak pernah memuki chinadoll dan mendubur bekas pembantu peribadinya.Jika ko rasa ko mmg sahabat sejati gay tua tu...
      Klu tak ko samalah dgn puak lgbt yg hanya tukang lap bontot gay tua jer....

      Ok..ko faham tak???Tak payah respon pjg2...cukup ko suruh gay tua tu bersumpah laknat krn maruah dia dah tak ada dah dan dgr cerita mahdey berpakat dgn dapigs nak angkat boboi jd pm dan timbalan pm bukan PANtat atau pgayR tapi dapigs..
      Gay tua ada masalah kecelaruan seksual sikit....
      kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    18. TANPA NAMA YANG BODOH NAK MAMPOSSS!!!

      KAU YANG TOLOL, MANA BUKTI KAU???

      KAU NAK FITNAH MACAM-MACAM PATUTLAH ALLAH LAKNAT KAU SEBAGAI BABI!!!

      BABI YANG BAHLOL!!!

      SEBAB BABI MACAM KAU NEGARA MALAYSIA LINGKUP!!!

      WOI BABI, MUSTAFA ALI TAK SUMPAH, PONDAN KE???

      MOKHTAR SENIK TAK SUMPAH TAKUT KE???

      NASRUDDIN HASSAN TAK SUMPAH, SOTONG KE???

      YANG PASTI KAU TU BAHLOL YANG DISUMPAH DAN DILAKNAT ALLAH SEBAGAI BABI!!!!

      JANGAN NAK BERDALIHLAH!!!

      MANA KAWAN KAU PENGURUS KILANG TU???

      DIA TU PAKAR FOTOGRAFI KE???

      KAU MEMANG MACAI KERJA KILANGKAN???

      KALAU KAU SETAKAT SPM PUN CUKUP MAKAN, DUIT PUN TAK CUKUP, LOW-CLASS, KILANG KAU PUN NAK TUTUP SEBAB JEPUN TU NAK PINDAH KILANG KE VIETNAM, KAU NAK CERITA BODOH APA???

      KAU TERANGKAN PADA AKU PENGURUS KILANG SAMA KE DENGAN PAKAR FOTOGRAFI???

      KAU NI BANGANG TAHAP APA HAA???

      Padam
    19. WOI BAHLOL!!!

      ANWAR TU ORANG ISLAM LAH BANGANG!!!

      TAK PAYAH KAU CAKAP PANJANG-PANJANG!!! KAU BERITAHU AKU APA BUKTI KAU???

      APASAL KAU TAK TUDUH MUSTAFA ALI MEMUKI DAN MEMANTAT CHINA DOLL???

      DIA PUN ADA VIDEO JUGA!!!

      APASAL KAU TAK TUDUH MOKHTAR SENIK DEWAN ULAMA PAS PAHANG MEMUKI DAN MEMANTAT JANDA ANAK SATU SAMPAI ADA GAMBAR TELANJANG DADA???

      WOI BAHLOL!!!

      CIRI-CIRI AHLI NERAKA ADA PADA KAU!!!

      KAU FITNAH SANA SINI, KAU NAK TUNJUKKAN KAU SIAPA???

      KITA SEMUA TAHU KAU TU KERJA KILANG BUAT PRODUCTION LINE KILANG KAU PUN NAK TUTUP PINDAH KE VIETNAM!!!

      JADI KAU TU LOW-CLASS!!

      DAH LOW-CLASS KAU TUNJUK PULAK KAU TU BODOH!!!

      CAKAP SEKARANG, KENAPA ALLAH TAK PATUT LAKNAT KAU SEBAGAI BABI???

      PENGURUS KILANG JADI TEMPAT KAU SAHKAN VIDEO TU TULIN, KAU CAKAP PADA AKU KENAPA AKU TAK BOLEH CAKAP KAU BANGANG DAN BAHLOL!!!

      Padam
    20. WOI TANPA NAMA BAHLOL!!!

      KAU SURUH MUSTAFA ALI, NASRUDDIN HASSAN AT-TANTAWI, MOKHTAR SENIK DAN NAJIB RAZAK SEMUA SEKALI SUMPAH LAKNAT KALAU KAU NAK IKUT SENANG KAU LAH!!!

      ITU MEMANG SEBAHAGIAN AJARAN SYIAH!!! IKUT LAH AJARAN SYIAH, MEMANG PRESIDEN KAU HAJI HADI DAH CENDERUNG KE SYIAH!!!

      BOLEHLAH KAU NIKAH MUTAAH!!! LEPAS TU KAU MEREKA CERITA, MEMFITNAH DAN MENGADU DOMBA PUN TAK APA SEBAB SYIAH SAHABAT NABI PUN DIA FITNAH!!!

      APA PUNYA BANGANG KAU NI!!!

      Padam
    21. Sabar itu adalah lebih baik bagi orang-orang yang beriman.

      Padam
    22. Vanggang punya walaun.senang sgt kena perbodoh umno.atau saja tunjuk bodoh padahal tau kes anwar tu fitnah.kahkahkahkah.bak kata kazim elias.kalau dah bodoh.kahkahkahkahkah

      Padam
    23. Hadi sotong fitnah pill kuda tu apa cerita plak ya macai pas??!kahkahkah.jelas terang hadi menfitnah.islam apa fitnah....skrg lg jelas jadi barua umno...kahkahkah.90juta punya kes kata nk saman tp rupanya antar tuntutan tarik balik kes je...apa punya sampah parti pas ni.kakakakakaka

      Padam
    24. Kalau betul fitnah suruh lah Madey declare biar seluruh rakyat tahu bahawa Anwar ni difitnah. Madey sendiri tak berani nak declare.

      Padam
    25. Buat apa nk declare.benda dah lama.mrk xnk buka pun isu tu.skrg focus nk lawan umno.kalau btl xkan la mahathir nk bekerjasama dgn anwar balik..cmne pula dgn hadi kata dulu musuh umno smpi keluar amanat hadi.. Skrg lain pulak.setelah dpt dedak 90juta.khakahkahkah.xda saman pun.hantar tuntutan pulak.khakahkahkah. Beria2 nk saman sr tp telo kecut.khakahkahkah

      Padam
    26. Kita kalau nak sokong mereka kita kena ada kebenaran, tertuduh dan yang menuduh ada sekali, elok mengaku je bahawa Anwar difitnah, kenapa Madey tak berani nak declare? Lepas declare minta lah maaf dengan rakyat.

      DAP dan PAN pun sama, dulu kata Madey mahafiraun sekarang dah boleh cium mulut dengan Madey. Apa semua ni?

      Rakyat yang celik akal akan memastikan apa yang betul dan apa yang salah, bukan main sokong membuta macam tu.

      Padam
    27. En. Tanpa Nama,

      Kalau aku cakap kau bebal kau tau marah!!!

      KAu tak pernah tengok ke video Mahathir mengaku tangkap Anwar kerana hasutan pemimpin-pemimpin UMNO. Pilihanraya Umum 2008.

      Sekarang aku nak tanya kau pula, kalau duit negara lesap berbillion-billion dicuri pemimpin UMNO lepas tu buat filem lucah the wolf of wolf street kemudian Hadi Awang sokong, kau pulak sokong mana iman kau???

      Rakyat yang celik akal yang pasti bukan kau, kerja kilang macai je pun tetapi mengaku jurutera, lepas tu mengaku pergi oversea.

      Kau ingat aku tak boleh baca ke kau siapa???

      Padam
    28. Wahai wanrosli tanpa nama.sma juga pas dok kecoh2 Kata matsabu tolak hudud ada bukti video bagai...bila minta bukti matsabu tolak hudud mulalah menggelupur terbelit belit lidah kasi alasan...skrg aku tanya.MANA BUKTI VIDEO MATSABU KATA TOLAK HUDUD?

      Padam
    29. Video tu bukan medium untuk mensucikan segala dosa fitnah terhadap Anwar.

      Madey wajib mengadakan sidang akhbar secara rasmi dan mengaku bahawa selama ini Anwar difitnah.

      Madey harus memberitahu Najib bahawa Anwar tidak bersalah itu semua hanyalah fitnah yang direka-reka, suruh Najib bebaskan Anwar. Ini sepatutnya.

      Sokong? Sokong apa? Cuba perincikan apa ke benda yang TGHA sokong? Kalau melibatkan kepentingan Islam semua muslim wajib sokong bukan TGHA je.

      Sampai masa kita akan rukuk dan sujud bersama-sama menyembah Allah SWT, orang umno sujud kita pun sujud, orang PAS rukuk orang umno pun rukuk.

      Tak kan kita nak rukuk dan sujud berasingan didalam masjid dan saf yang sama, pasal mereka umno dan ada juga PAS.

      Cerdik ke tidak cerdik ke, itu adalah kehendak Allah SWT, kalau semua nya ada ijazah bergulung-gulung sipa pula nak buat jalanraya? siapa yang nak menyiram pokok? siapa yang nak kelaut menangkap ikan?

      Orang cerdik selalu lupa bahawa kehidupan seharian mereka bergantung kepada orang kurang cerdik, takkan orang cerdik nak bawa cab, bawa bas, bawa lori? siapa nak hantar barang-barang orang cerdik ni kalau bukan orang yang sentiasa merendah diri.

      Jangan terlalu ego sedara, hidup kita saling memerlukan. Ada lagi orang yang lebih cerdik dari kita.

      Padam
    30. Berdasarkan penulisan sitolol jelas dia 'mengaku' ttg video besi si gay tua..hehehe
      Lantak korang lah nak sembah dia pon.Aku peduli apa...
      Ttg mahdey yg dikatakan dihasut utk fitnah gay tua.Kenapa baru skrg?
      Bagaimana dgn interview dia dgn tv asing 2 bulan yg lepas mengatakan gay tua tak layak jadi pm krn ada kes salahlaku seks.Jelas mahdey yakin bhw gay tua tak mampu jaga kemaluannya dan tak layak jadi pm. Tak kan itu pon umno juga yg hasut spy mahdey berkata begitu sedangkan mahdey dgn puaknya dah membina parti baru.Kenapa mahdey tak pernah declare yg selama
      ini dia fitnah gay tua?
      Tak kesah pon dia nak comolot dgn gay tua utk jatuhkan umno/bn cuma agak munafik dan tiada maruah dirilah krn selama ini mrk saling kutuk mengutuk..hina mghina dan fitnah memfitnah.
      Cakap jerlah yg mahdey gagal naikkan boboi ditempat yg tinggi dlm umno dan gagal membonekakan najib demi kepentingan waris..proksi dan kroninya.
      Mgkin dlm pakatan haprak cita2nya mgkin dpt dicapai.Tak kesahlah dia nak comolot dgn gay tua..kit siang atau mat sabun...hehehehe

      Apa2 pon aku bersyukur era najib dan hj hadi yg bertoleransi dgn kwn dan lawan sehingga ketegangan antara kaum dan agama berjaya dikurangkan.Tak kesahlah korang nak kata dedak ker..muslihat politik ker dsbnya.Tahniah kpd pas krn tidak tunduk kpd babi dapigs.Biarlah PANtat dan pgayR jadi kuli dan hamba abdi mrk sehingga kiamat.Rasa2nya mrk sedar mrk bukannya kuat mana tanpa pas.Biarlah dapigs yg dulunya sanggup menjilat taik demi mengambil hati pengikut2 pas dan bila dah rasa berkuasa mrk kutuk dan hina kaw2 pulak.Biarlah PANtat dan pgayR jadi tukang lap bontot mrk dgn tisu jamban..hehehehe

      Oraitt...nak gi solat dan lepak2 dgn otai2 umno dan pas.Puak PANtat dan pgayR jangan lupa lap bontot dapigs..klu tak teruk korang dihina dan dimaki oleh KaliPah Altokong Wal Tarak Kolam...
      kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    31. Salam En. Tanpa Nama yang bahlol!!!

      Orang tak ada iman macam kau sembahyang pun tak gunalah!!!

      Orang beriman percaya kepada Al-Quran!!!

      Al-Quran kata jangan tuduh orang meliwat atau berzina tanpa saksi!!!!

      Al-Quran kata sifat orang ahli syurga tak berkata sia-sia dan dusta!!!

      Kau tu berdusta dah macam ahli neraka kau ni aku tengok!!!

      Mana saksi kau??? Mana bukti kau???

      Ayat Al-Quran dah terang-terang tunjuk bahlol macam kau fasik, mengaku beriman, mengaku nak sembahyang???

      Entah-entah iman pun kau dah tak ada sebab ayat Al-Quran pun kau tolak!!! Macam kafir laknat je aku tengok kau ni!!! Mengaku sembahyang tonggang terbalik, sembahyang apa ayat Quran pun kau tendang!!!

      Sembahyang apa kau wahai si bahlol???

      Aku pun bersyukur Hadi dan Najib berbaik-baik supaya semua orang tahu perompak wang rakyat dan ulama jahat macam tu memang patut dihumban sebagai sampah sarap dan orang bodoh macam kau semoga tak ada kerja dan tak ada duit biar merempat kalau dah bodoh sangat tak sedar diri!!!

      Kau tuduh orang hamba abdi mana bukti kau???

      Memang kau tu bodoh kerja kilang jaga production line je kan sebab tu dapat kawan pengurus Jepun dah cerita macam best sangat hahahhahah bodoh kau ni!!!

      Tak payah cerita pasal Al-Tokong lah kalau sifat ahli neraka ada pada kau!!!

      PAS dan UMNO mengelap bontot kafir harbi MCA, MIC, Gerakan, PPP dan APCO sebab tu perangai kau macam Yahudi Israel yang bunuh anak-anak Palestine!!!

      Kau dah dapat sebesar-besar penghinaan dan laknat Allah sebagai BABI (PIGS) tak nak cerita???

      Sekianlah wahai si bangang!!!

      Pengurus kilang JEpun kau sejak bila ada kelayakan jadi pakar fotografi??? MAna sijil dia???

      HAhahhahahaha!!!! KAn aku dah kata kau tu bangang!!!

      Padam
    32. Sebesar-besar penghinaan ialah kafir peyembah berhala.

      Padam
    33. Siapa kata???

      Kalau kau Allah dah laknat sebagai babi, mana kau tahu kau masih orang beriman???

      Orang beriman tak akan langgar Al-Quran macam kau la!!!

      Al-Quran kata jangan tuduh orang meliwat atau berzina tanpa saksi, mana saksi dan bukti kau bahlol???

      Allah dah laknat kau sebagai babi najis mughalazah, kau cerita macam kau beriman???

      Kau dah gila ke???

      Padam
    34. Tak perlu beremosi sedara kerana telah nyata penyembah berhala adalah sezalim-zalim manusia dan sebesar-besar penghinaan bagi kafir yang mendustakan ayat-ayat Allah SWT.

      Padam
    35. Yang tuduh tu siapa sedara? Madey kan, yang kau puja tu kenapa?

      Padam
    36. Sape plak puja madey.bongok punya walaun.yg hadi puja najib tu boleh pula ya walaun.bod mcm telooooo.kahkahkah

      Padam
    37. Eleh tak nak mengaku dah berpeluk dengan Madey nak berdalih jugak puak2 nih, memang dasar manusia yang keliru, kahkahkah!!!!!

      Padam
    38. En. Tanpa Nama yang bahlol!!!

      Kalau kau dah tahu video bukan medium kenapa kau ulang-ulang cakap Anwar memantat dan memuki China Doll sebab video yang kau kata kawan kau pengurus kilang Jepun sahkan tulin???

      Kau tu dahlah bodoh, pengurus kilang tu pakar filem ke???

      Woi bodoh, kau tu dah fitnah Anwar, kau tambah-tambah cerita fitnah, kau pergi buat sidang akhbar dulu mengatakan kau memfitnah lepas tu kau cakap dengan aku suruh Mahathir pulak buat!!!

      Lepas tu kau pergi suruh polis tangkap Najib sebab menyeleweng duit 2.6 billion!!!

      Sampai masa sujud dan rukuk konon, kalau dah tak beriman ayat-ayat Allah pun kau dustakan kau sujud dan rukuk tak ada gunalah!!!

      Cerdik atau tidak, kau jangan nak salahkan Allah!!! Allah suruh kau berusaha jadi pandai bukan suruh kau menyambung kerja-kerja syaitan memfitnah!!!

      Orang tak cerdik selalu lupa bahawa sebab dia tak cerdiklah Allah suruh belajar jadi cerdik dengan orang yang cerdik bukan suruh memfitnah dan buat dosa serta melawan ayat-ayat Allah!!!

      Eh bahlol, kalau kau tak memfitnah dan menghina aku tak hina kau lah!!!

      Kau kalau tak ada duit kerja kilang je itupun macai sedar diri sikitlah woi!!!

      Padam
    39. Yang dah tahu tak betul tapi tetap nak fitnah tu kau kan???

      Dah macam kafir laknat je kau ni aku tengok!!!

      Padam
    40. En. Tanpa Nama yang bodoh,

      Dasar manusia keliru tu kau!!!

      Kata sujud dan rukuk tetapi mendustakan ayat-ayat Allah!!!

      Bukan kau ni sekarang penyembah syaitan ke sebab suruhan Allah kau dah taknak ikut???

      Padam
    41. Nobody yang bodoh dan bahlol,

      Dasar manusia yang keliru ialah manusia penyembah berhala.

      Jangan pulak dek kerana bahlol kamu jadi keliru sama macam penyembah berhala.

      Padam
    42. Kahkahkahkahkah walaun dh xda modal ke.kahkahkahkah.padan muka kena belasah ngan nobody. Kahkahkahkahkah. Syabas nobody hujah anda terbaik...terberak walaun dibuatnya.kahkahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...