Rabu, Disember 07, 2016

Terbaik!! : Kembara MP Sepang dekati rakyat miskin dapat sambutan

Hanipah (kiri) ketika menyampaikans bantuan beg sekolah kepada salah seorang pelajar di Kampung Sungai Cincin.-Foto Malaysia Dateline Wan Zahari Wan  Salleh.Hanipah (kiri) ketika menyampaikans bantuan beg sekolah kepada salah seorang pelajar di Kampung Sungai Cincin.-Foto Malaysia Dateline Wan Zahari Wan Salleh.
Ekspidisi dua hari mendekati golongan miskin, ibu tunggal dan anak yatim di sambut mesra dikalangan penduduk kampung sekitar Parlimen Sepang.
Ahli Parlimen Sepang Hanipa Maidin berkata, penganjuran ekspidisi julung kali diadakan ini untuk menyampaikan bantuan daripada beberapa penaja kepada parti Amanah untuk diserahkan kepada golongan yang memerlukan.
Beliau melahirkan kesyukuran kerana kerjasma daripada dikalangan ketua-ketua kampung yang menyambut baik ekspidisi diadakan dua hari ini.
"Tujuan untuk turun padang dilakukan bersama ARiF Selangor untuk berjumpa rakyat menyerahkan bantuan.
"Saya rasa bersyukur dapat kerjasama daripada ketua-ketua kampung yang bertanggungjawab memilih golongan yang berkelayakan untuk menerima bantuan daripada pihak penaja," ujarnya kepada Malaysia Dateline.
nMenurut Hanipa  yang  juga  Pengerusi Kanun lagi, ekspidisi yang diadakan bukan bertujuan politik tetapi lebih kepada pendekatan membantu masyarakat dalam kerja-kerja amal dan kebajikan.
Walaupun beliau memberitahu terdapat beberapa buah kampung yang enggan memberikan kerjasama kepada ekspidisi  yang dilakukan pemimpin Amanah ini.
"Ada beberapa kampung tidak bagi kerjasama mungkin mereka ada program lain tetapi hanya kecil bilangannya selebihnya meyambut baik.
"Antara kerjasama dalam ekspidisi ini turut dibantu pihak Pas, PKR dan DAP.
"Saya rasa kagum mereka sanggup terima kunjungan saya kerana mereka mengenali saya dulu (ketika dalam Pas)  walaupun saya difahamkan, ada arahan agar tidak memberikan kerjasama terhadap ekspidisi ini.
"Saya ucapkan terima kasih kepada mereka kerana mahu menolong penduduk kampung mereka sanggup mengenepikan perbezaan politik," ujarnya yang bercadang untuk mengadakan ekspidisi sama pada tahun akan datang.
Sepanjang ekspidisi dua hari dilakukan pada 4 dan 5 November lalu, sebanyak 15 buah kampung  sekitar Daerah Sepang dilawati untuk menyampaikan bantuan persekolahan anak-anak dan bantuan barang keperluan harian kepada golongan yang memerlukan.
Hanipa menziarahi adik Mohd Syabil Aslam Sidek yang derita sakit lemah sendi di Kampung Kelambu Dun Tanjung Sepat.Hanipa menziarahi adik Mohd Syabil Aslam Sidek yang derita sakit lemah sendi di Kampung Kelambu Dun Tanjung Sepat.
mdl 
IKLAN BERBAYAR 

Related image

13 ulasan:

  1. Mana walaun pas ni.xnk melucah ker kat sini.kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku bekas ahli pgayR lah...tolol...hehehe
      Belum ada parti...nak masuk PANtat..muka pemimpin semua mcm pantat...hehehe
      Klu mcm nie mp melayu..oklah
      Ada juga berjasa dgn para pengundi...

      Jangan jer jadi mp sekor nie..berkhutbah di masjid dan mlm pegi mendubur dan memuki....
      Diminta bersumpah laknat... hilang pulak tulur dia...hehehe
      Yang heran...ada sitolol dan sivangang pegi sembah pendubur dan pemuki nie...dah giler kot
      kahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    2. Suka melucah biasanya walaun dari Parti Ajaran Seks je..Utk Melayu No Otak.

      KAHKAHKAH

      Padam
    3. Kan dah cakap dah walaun pigs ni melucah dan melancap berpisah tiada. Kahkahkahkahkah

      Padam
    4. Sabo bang...itukan dah jadi makanan dan minuman pencacai ni... dah tu mengaku bekas ahli pkr..agaknya nak dapat dedak bersalut madu akhir2 tahun ni....hehehe

      Padam
    5. Mmg malaon pigs @ pas mcmtu perangai nye.konon2 ngaku dulu pkr. Org pkr xda la melucah mcm malaon pigs tu.kalau malaon pigs mmg keje melucah je.napsu kuat mcm gajah.Kahkahkah. kalau x,xkanla presiden pas tu tua bangka pun berbini 2..napsu kuda.Kahkahkah

      Padam
  2. Jaga akhlak....pas baik pan baik sama2 parti islam...bersainglah secara sehat ...hal peribadi maki hamun itu bukan caranya...ini bukan cara islam...malulah ....

    BalasPadam
  3. Jaga akhlak....pas baik pan baik sama2 parti islam...bersainglah secara sehat ...hal peribadi maki hamun itu bukan caranya...ini bukan cara islam...malulah ....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Btl tu.malah lg teruk melucah terus macai pas @ pIGS

      Padam
  4. Hello Semua orang,
    Nama saya Ahmad Asnul Brunei, saya menghubungi Encik Osman Loan Firm untuk jumlah pinjaman perniagaan sebanyak $ 250,000, Kemudian saya diberitahu tentang langkah Meluluskan jumlah pinjaman saya diminta, selepas mengambil risiko lagi kerana saya begitu banyak terdesak untuk menubuhkan sebuah perniagaan untuk kejutan terbesar saya, jumlah pinjaman Telah dikreditkan ke akaun bank saya dalam tempoh 24 jam perbankan Tanpa sebarang tekanan untuk mendapatkan pinjaman saya. Kerana saya Telah terkejut i adalah yang pertama untuk menjadi mangsa penipuan! Jika anda berminat untuk mendapatkan apa-apa jumlah pinjaman & anda yang terletak di mana-mana negara, saya akan memberi nasihat boleh menyentuh Mr Osman Loan Firm melalui e-mel osmanloanserves@gmail.com

    BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
    Nama pertama ......
    Nama tengah .....
    2) Jenis Kelamin: .........
    3) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .........
    4) Tempoh Pinjaman: .........
    5) Negara: .........
    6) Alamat Rumah: .........
    7) Nombor Telefon: .........
    8) Alamat e-mel ..........
    9) Pendapatan Bulanan: .....................
    10) Pekerjaan: ...........................
    11) Yang laman web adakah anda di sini tentang kami .....................
    Terima kasih dan salam mesra.
    E-mel Derek osmanloanserves@gmail.com

    BalasPadam
  5. Do you need Finance?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a money to enlarge your business?
    We help individuals and companies to obtain loan for business
    expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a loan at affordable interest rate of 3%, Do you need this cash/loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via Email:maxcreditfinance@googlemail.com

    BalasPadam
  6. Do you need Finance?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a money to enlarge your business?
    We help individuals and companies to obtain loan for business
    expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a loan at affordable interest rate of 3%, Do you need this cash/loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via Email:maxcreditfinance@googlemail.com

    BalasPadam
  7. Halo,
    Ini untuk memberi tahu masyarakat bahwa Nyonya Charity White, pemberi pinjaman swasta memiliki kesempatan finansial untuk semua orang yang membutuhkan bantuan keuangan, membayar tagihan, untuk berinvestasi dalam bisnis baru atau untuk meningkatkan bisnis Anda. Kami memberikan pinjaman dengan bunga sebesar 2% kepada perusahaan dan perorangan. Ini tidak memerlukan banyak dokumen, juga syarat dan ketentuan yang jelas dan peka. Hubungi kami via e-mail: (charitywhitefinancialfirm@gmail.com) Kami akan memberikan layanan terbaik kami.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng