Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, November 29, 2016

WAJIB BACA : THIS IS AKHLAK PEMIMPIN PARTI ISLAM (AMANAH)

Tengku Mohamed Yahya Petra diraikan di majlis konvensyen Amanah Kelantan pagi tadiTengku Mohamed Yahya Petra diraikan di majlis konvensyen Amanah Kelantan pagi tadi
Parti Amanah Negara (Amanah) bangkit untuk berbakti kepada rakyat dan bersama mereka menyelesaikan apa sahaja masalah yang dihadapi.
Penasihat Amanah Kelantan Datuk Husam Musa berkata keyakinan ini menyebabkan di mana pun pemimpin Amanah ditemui mereka bercakap mengenai usaha mengubah kerajaan di Putrajaya atau Kota Bharu.
"Tugas terpenting kita sekarang ialah merealisasikan hasrat rakyat kerana beban akibat salah urus kerajaan sekarang amat berat untuk ditanggung," katanya ketika berucap di majlis konvensyen tahuhan Amanah Kelantan di Wisma tok Guru, Salor, pagi tadi.
Beliau berkata, terdapat beberapa kategori golongan yang menyokong gerakan perubahan yang dibawa Amanah sekarang.
"Kita berterima kasih kepada mereka yang berterus terang menyokong dengan menjadi ahli dan memberi segala bantuan kepada kita.
"Namun kita perlu sedar ada di kalangan penyokong kita yang terpaksa menangguh untuk mezahirkan sokongan kerana masih berkerja dengan kerajaan yang ada.
"Jangan putuskan hubungan dengan mereka, ziarahi mereka dan jangan sekali-kali putuskan silaturrahim," katanya.
Beliau seterusnya mengulas mengenai akhlak yang dikatakan sebagai punca sebenar wujudnya Amanah.
"Saya masih ingat pesan almarhum Tok Guru Nik Aziz yang mengingatkan akhlak adalah cerminan hati, perlakuan buruk yang tidak berakhlak adalah lambang kebusukan hati seseorang," katanya.
Selain sebab lain kewujudan Amanah katanya, ia juga akibat kemunculan satu golongan baru dalam Pas terutama yang balik dari Mesir dan kebanyakannya menampilkan akhlak buruk dalam berjemaah.
"Mereka ini tanpa ada pengetahuan mengenai sejarah perjuangan atau mengenali pimpinan yang telah lama berjuang bersikap biadab dan amat mengejutkan kononnya merekalah penjaga Islam baru yang jelas tiada akhlak dalam ucapan, penulisan atau perlakuan," katanya.
Beliau menasihatkan anggota Amanah agar mengambil langkah menjahuhi perlakuan mereka hingga terlibat dengan fitnah dan mencaci maki orang lain.
Majlis perasmian konvensyen Amanah Kelantan itu dihadiri hampir 200 perwakilan dan pemerhati dari semua kawasan parlimen negeri itu.
Turut menyampaikan ucapan adalah Pengerusi Amanah Negri Kelantan Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah manakala upacara perasmian disempurnakan Ketua Biro Antarabangsa Amanah Nasional, Raja Bahrin Shah.


IKLAN BERBAYAR 

Image result for BANNER TONE EXCEL

17 ulasan:

  1. This is akhlak MELEBONG parti Islam PAN, hebat Wan Rahim 10 kali hebat Husam 15 kali.

    Kahkahkahkah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Okla pan setakat lebong je.kalau akhlak pas bkn lg lebong malah lebohhh balak kelantan licin kena kebas olammak kelantan. Smpi tindas org asli.sebijik.perangai israel tinda palestin..igt ulamakk igt balak kelantan. Kahkahkah

      Padam
    2. Tanya Husam 15 la kenapa balak licin di Kelantan. Dia tahu benar.

      Padam
    3. Tanya geng lebai jual agama siapa MB dan TMB masa Husam jd exco..geng lebai tahu benar.

      Padam
    4. Laa.bangangnya Walaun. Agaknya husam tu mb kelantan ya walaun. Kahkahkah. Mmg kalau buduh mstla walaun. Kahkahkah

      Padam
  2. Bila aku ingat husam tugu...aku akan ingat dgn mimpi2 nya.
    Nak tergelak...aku tahan juga krn mgkin husam tugu dah terdesak.Mgkin dia boleh guna mimpi itu utk kempen sblm..semasa dan selepas pru14.Utk org2 PANtat dan pgayR lah krn puak nie mudah kena kencing...
    kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS Parti.Ajaran.Syaitan jual agama peralatkan Islam.

      Umno penyamun..Utk Melayu No Otak.

      Takfir!

      Padam
    2. Okla.hanya mimpi.pas kelantan bukan lg mimpi.. Real rompak balak kelantan smpi licin. Salahkan org asli kelantan pulak tuh.aje gile dedak pas kelantan.
      Kahkahkah...

      Padam
  3. Pas...pis...pussss

    BalasPadam
  4. Manyak mimpi itu PANtat....
    kahkahkahkahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkah. Walaun melucah je keje.xda modal letew...24jam melancap mcm tuan guru nya altontowi kot.Kahkahkah

      Padam
  5. Bukan main teruk mahdey dihina dlm dapigs punya sidang....hehehehe
    PANtat tak nak tolong ker?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Soalan mcm ni kena tanya omak kau..

      Padam
    2. Okla dapigs br budak kecil.ayah dia lg besar nama dia PIGS.walaun ngekor je pigs punya arahan..dulu amanat hadi..skrg amanat dedak.kahkahkah

      Padam
    3. PAS @ PIGS..lg besar pangkat..walaun tolol dah mcm polong lapar dedak..melucah sana sini..kesiannn..kahkahkahkah

      Padam
  6. Apa citer.org asli kelantan kena tangkap pulak. Ramai pulak tu...yg rompak balak bebas..yg pertahankan kampung kena tangkap..apa perangai pas ni sebijik umno,tiru perangai israel..lepastu dlm harakah buayt fitnah kononnya org asli tu bukan org asli kelantan.. Apa teruk sgt dah pas ni mkn dedak..mcm ni punya kejam lagi mau sembang bab hudud.puihhhhhhh PIGS

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...