Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, Mac 07, 2016

HOT!! : UMNO JOHOR GOYANG DENGAN FENOMENA " SELAMATKAN MALAYSIA "

Akhbar Sinar jadikan laporan muka depannya tentang Umno Johor bimbang kempen Selamatkan Malaysia.Akhbar Sinar jadikan laporan muka depannya tentang Umno Johor bimbang kempen Selamatkan Malaysia.

Walaupun menyokong kepimpinan Datuk Seri Najib Razak, Umno Johor melahirkan kebimbangan dengan kempen "Selamatkan Malaysia" yang dibuat oleh Tun Dr Mahathir bersama dengan sebahagian pimpinan Umno dan pembangkang semalam.

"Kita jangan nafikan tindakan Dr Mahathir tidak berbahaya kerana atas nama 'deklarasi rakyat' juga, dia (Tun Dr Mahathir) akan mendapat sokongan daripada 'prominent Malays' yang akan mempengaruhi masyarakat," katanya.

Menurutnya, BN dan Umno perlu memberikan perhatian serius terhadap tindakan Dr Mahathir memandangkan beliau percaya tindakan Tun Dr Mahathir tidak akan berhenti setakat memeterai deklarasi tersebut.

Deklarasi Selamatkan Malaysia yang dilancarkan Mahathir semalam adalah yang kedua selepas kempen Selamatkan Malaysia dilancarkan oleh Datuk Husam Musa, bekas naib presiden PAS di Kulai Johor sebelum ini.

Selepas ini, Kongres Rakyat Selamatkan Malaysia pula akan diadakan di mana-mana 16 tokoh besar negara akan memberikan ucapan di majlis itu.

Ia dijangka akan diadakan di Shah Alam mulai jam 2 hingga 7 petang.

mdl

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
 daftar tone excel

16 ulasan:

  1. Secara peribadi, aku tak suka mahathir ni. Tapi atas sebab nak jatuhkan umno/bn, maka aku pendam seketika sakit hati aku ni. Kepada yang dok kutuk hentam politician takdak pendirian apa bala lah, perubahan yang dicadangkan adalah untuk hangpa semua. Kalau berjaya, nikmatilah. Kalau gagal, kita cuba lain cara. Demi masa depan Malaysia yang lebih cemerlang!.

    BalasPadam
  2. Bagus.. begitu jg lah strategi PAS.. biar ia berjalan dulu.. kita hanya perlu tunggu dan lihat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Strategy pas jatuhkan pas pada bn kedah dan tganu ker

      Padam
    2. Taklah jatuhkan perak masa G18 perintah. .

      Padam
    3. Perak jatuh sbb hadi nk buat kerajaan perpaduan kat perak.Phuiii

      Padam
    4. Bukan.. you budak tadika ka.. itu adun DAP dan PKR lompat jadi bebas maa.. maknanya tak boleh pakai jugak maa PH...

      Padam
  3. Dtg mana strategi pas..kahkahkah..walakontol dh bunyi..ingt pas ingat umngok..

    BalasPadam
  4. Bagus tu strategi pas.lepasni kelantan pun kasi pada bn,baru nampak strategy pas berjaya...

    BalasPadam
  5. Mujurlah kami tak de strategi jadi kuda tunggangan pd TDM...

    BalasPadam
  6. Pasal pas dh jdi kuda najib n umngok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau jadi kuda tunggangan sesebuah parti lain pasti PAS sanggup tolak hudud jika umno tolak hudud.. x seperti ada sebuah parti lain yg x de perlembagaan plk tu tp mengaku shj parti islam malangnya sanggup tolak hudud jika parti yg menungganginya menolak hudud!!

      INGAT PAN INGAT DAP..

      Padam
    2. Pas x tolak hudud,tp kene perbodohkan kan umno pasal hudud.. Pas takut sgt dgn cina dAp
      Kahkahkahkah

      Padam
    3. Itula ratib an anonymous tiap hari 24jam "ingat pan igt dap"...

      Padam
    4. Bukan takut cina DAP maaa. tapi itu adun DAP masa lompat kat perak.. itulah ilmu yg diajar oleh DAP buat panduan PAN maaa..

      Padam
    5. Seronok juga dapat membaca komen-komen bangang Wan Rosli, ia melambangkan parti yang sedang dibelanya.
      Kah kah kah....

      Padam
    6. ADUN PAS bukan tak nak melompat katak,tapi takut jatuh talakkk hahaha

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...