Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Januari 05, 2014

Kalau Anwar tak betul pun kita gulingkan


PUCHONG - "Kalau Anwar tidak betul pun kita gulingkan," demikian kata Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR, Dr Syed Husin Ali.

Menurut beliau, tindakan itu tidak terhad kepada PKR sebaliknya ia juga wajar dilakukan oleh perwakilan mana-mana parti jika melihat pucuk pimpinan parti tidak berada di landasan yang betul.

"Kita wajib gulingkan pemimpin kalau sudah tidak betul, walaupun saya sendiri dan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Kalau lihat pemimpin sudah tidak betul, kita wajib gulingkan mereka (pemilihan)," katanya dalam ucapan di Centre For Reform, di sini, hari ini.

Jelas Syed Husin, ahli dan perwakilan parti wajib memberi teguran dan kritikan kepada pimpinan utama dalam membawa pembaharuan dalam hala tuju parti.

Menurutnya, kritikan juga perlu dilakukan sepanjang masa bagi membolehkan parti menambah baik kelemahan sedia ada agar diterima rakyat dan kekal relevan di negara ini.

Tambah beliau, kelemahan parti pemerintah hari ini apabila pemimpin mereka enggan menerima kritikan dan teguran sekali gus membuktikan sistem feudal masih kekal dan menebal dalam pentadbiran negara.

Sinar Harian
      

1 ulasan:

  1. Do you need a financial help? Are you in any financial crisis or do you need funds to start up your own business? Do you need funds to settle your debt or pay off your bills or start a good business? Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital services from local banks and other financial institutes? Here is your chance to obtain a financial services from our company. We offer the following finance to individuals-
    *Commercial finance
    *Personal finance
    *Business finance
    *Construction finance
    *Business finance And many More:
    and many more at 2% interest rate;
    Contact Us Via Email:bullsindia187@gmail.com

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...