Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, September 19, 2018

Langkah Tok Pa tepat bagi pemimpin waras, kata Husam

Langkah Tok Pa tepat bagi pemimpin waras, kata Husam
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Tindakan bekas Pengerusi Umno Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed keluar parti tepat dan dilakukan bagi mana-mana pemimpin yang waras.
Pengerusi Pakatan Harapan (PH) Kelantan, Senator Husam Musa berkata,  PH perlu membuka laluan kepada ahli parlimen bukan PH yang boleh dikategorikan positif serentak dengan langkah membanteras wakil rakyat terbukti merosakkan negara.
Husam berkata, serentak dengan itu, pembersihan ke atas salah laku pentadbiran yang lalu juga perlu digiatkan untuk meyakinkan rakyat bahawa PH menuju laluan yang betul dalam memenuhi aspirasi rakyat.“Jika PH dapat menggerakkan konsolidasi nasional berpaksikan sokongan kepada usaha reform dan membangunkan semula negara dibawa kepimpinan Tun Dr Mahathir dan Datuk Seri Anwar Ibrahim serta kepimpinan PH sekarang, ia boleh mengukuhkan lagi negara dan mempercepat pemulihan,” katanya dalam satu kenyataan di facebooknya.
Husam berharap lebih ramai ahli parlimen Umno lain mengikuti jejak Mustapa.
“Saya melihat langkah Dato Mustapa perlu disambut positif. Saya juga berharap lebih ramai ahli parlimen Umno lain mengikuti jejak beliau.
“Selaku Pengerusi PH Kelantan, saya bersikap terbuka untuk Dato Mustapa dapat bersama selepas ‘cuti iddah’ beliau, ” katanya.
mdl

Picture

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...