Sabtu, September 15, 2018

AMANAH sokong Anwar bertanding

AMANAH sokong Anwar bertanding
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Parti Amanah Negara (AMANAH) menyokong pengumuman Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk bertanding dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Port Dickson dalam masa terdekat.
Presiden AMANAH Mohamad Sabu berkata, sokongan itu atas konsensus bersama pimpinan parti-parti komponen dalam Pakatan Harapan.
Katanya, pengumuman Anwar untuk bertanding dalam PRK bagi membolehkan beliau menjadi ahli parlimen adalah satu langkah ke arah mencapai hasrat yang dijanjikan di dalam manifesto Pakatan Harapan
“Dalam sebuah negara demokrasi, mana-mana individu berhak untuk bertanding di mana-mana kawasan yang difikirkan sesuai seperti diperuntukkan oleh Perlembagaan,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Justeru katanya, pentingnya pemimpin-pemimpin utama Pakatan Harapan untuk berada bersama dalam kerajaan agar reformasi sistem seperti yang ditawarkan dalam manifesto Pilihan Raya Umum Ke-14 yang lalu, dapat dilaksana dengan lebih berkesan.
mdl

Picture

8 ulasan:

  1. Sokong bertanding je, nak jadi PM sorry la, biar Tun jadi PM sebab Tun pilih menteri pertahanan, kalau Anwar jadi PM mungkin menteri pertahanan akan ditukar, lagipun Tun baik dengan Iran, syiah dengan menteri pertahanan amat intim, 2.0 billion dah dilabur oleh syiah Iran kepada PH agar syiah jangan diganggu di Malaysia.

    Makin hari rakyat bertambah gelisah, kerosakan moral dan akhlak makin menjadi-jadi, masih selamatkah rakyat Malaysia?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu tokong boleh terlepas hukuman penjara krn rasuah....apa2 saja boleh berlaku....hehehehehe

      Itulah haprak di bawah perompak tua...hehehe

      Padam
    2. Cukup2 2 kali dok no 1,bagi org lain yg merana d penjara2 kali masuk penjara.. bagi ia peluang buktikan...kerja sampai mati pun tak selesai..agak2 lah sikit kalau nak sokong..byk dapat dedak kah sampai nk pertahan kan apa nama tu..apa nama itu dah kaya raya maklum 20 tahun lebih memerentah anak 2 pun jutawan wooi...aku kerja setengah nyawa pun mampu jadi jutawan..apakah aku bodoh jadi untuk menjadi perasuah,pencuri..biar selamanya agar aku di hukum oleh ALLAH S.W.T

      Padam
  2. Ni mesti pas pis pus atau umnooo punya komen

    BalasPadam
  3. Khuatir hanya sokongan di mulut tapi melakukan sabotaj di belakang...hehehehehe

    Anjeng tak mgkin mggigit tuannya yg telah lama menabur budi.Tuannya bukan peduli sgt dgn janji2 krn hidup dh bergelumang dgn dosa2.Janji2 100hari dichapati apa lagi janji nak melepaskan kuasa kpd manusia yg pernah dipenjarakannya....hehehehehehe

    Harap ko tak kena sabotaj jer..nuar
    Yg pernah terhutang budi kpd penyamun DADDYkasi nie akan berusaha sedaya upaya melihat ko kalah...
    Tiada yg berpegang kpd prinsip klu wang dan kuasa jadi pertaruhan....hehehehehe

    BalasPadam
  4. sy org ppbm sokong anwar 100%
    sy dan org pkr dap amanah 100% sokong anwar jd pm8

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana tahu anwar dpt hapuskan tol yg telah dirosakkan oleh BAPAK SEGALA TOLol sblm ini jika dia jd pm.
      Anwar boleh minta tolong dgn tony puaka krn dia bijak membuat pengiraan...hehehehehe

      Hrp anwar dpt hapuskan kronisme dan nepotisme yg menjadi legasi kekal BAPAK SEGALA TOLol selama ini.Dia nak menipu..nak bersandiwara ttg itu ini....biarkan.Org bodoh jer percaya kata2 mahakhinzir tu....hehehehehehe

      Dulu dia kata negara akan bangkrap....makin kaya anak..waris..proksi dan kroni dia...hehehehehehe
      Belum lagi projek2 mega dgn rundingan belakang tabir yg menanti mrk.Perompak akan tetap menjadi seorg perompak.Selagi bijak menipu dan membohongi rakyat maka bijaklah juga merompak wang rakyat demi anak..waris..proksi dan kroni.

      Klu nuar dpt hapuskan legasi sial tersebut aku akan tolong berkempen utk kemenangan anwar....hehehehehehehe

      Padam
    2. Apa nama 2 kali rasa18 September 2018 12:18 PG

      Jika ada komen kutuk dato seri anwar atau saudara rafizi itu kem bn dan pas dan cendol kedah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng