Jumaat, Ogos 17, 2018

Mujahid lancar kempen kebersihan di Mekah

iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Agama) Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa melancarkan kempen Program Kebersihan Perdana Masyair di Maktab Land Premium semalam.
Program berkenaan bertujuan bagi memberi galakkan kepada jemaah haji Malaysia supaya menjaga kebersihan dengan mengutip sampah dan bergotong-royong semasa Masyair iaitu ketika di Arafah-Mina-Muzdalifah.
Semasa pelancaran itu juga, turut dihadiri Menteri Pendidikan Dr Maszlee Malik serta Ketua Rombongan Haji Malaysia, Datuk Seri Syed Saleh Syed Abdul Rahmah.
“Insya-Allah sesi gotong-royong bersama jemaah haji akan diadakan selama tiga hari pada setiap pagi iaitu pada jam 8 hingga 9 pagi” katanya dalam tulisan di Facebooknya semalam.
Selain itu juga, Mujahid yang telah berada di Mekah selama empat hari bagi menunaikan ibadah haji sempat meluangkan masa bertemu dan menziarahi jemaah yang ditempatkan di klinik-klinik sekitar tanah suci.
Beliau juga mengadakan pertemuan bersama Duta Malaysia di Arab Saudi, Datuk Zainol Rahim Zainuddin
“Saya juga berkesempatan menziarahi maktab-maktab, klinik dan pesakit dari Malaysia serta menyantuni jemaah haji,” ujarnya lagi.
mdl

Picture

7 ulasan:

  1. Bersihkan juga rakyat Malaysia keseluruhan daripada gejala LGBT, buat tandas khas untuk mereka sebab warga marhaen tidak sanggup berkongsi tandas dengan mereka, baik lelaki atau pun wanita dari kanak-kanak sehinggalah kepada warga emas.

    Ikut lah kehendak mereka, kalau mereka nak tempat berhibur sediakan kemudahan yang terkawal untuk mereka, kalau mereka nak masjid/surau khaskan untuk mereka.

    Tugas menteri agama adalah untuk memastikan golongan ini terbela dan ada kemahuan untuk berubah, kalau tiada kemahuan juga untuk berubah, bagi je satu pulau untuk mereka, biar mereka aman dan tenteram disana tanpa melibatkan warga marhaen yang hidup normal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehehe... Maka selesai masalah sapu bawah karpet. Selepas asingkan dan jauhkan gejala masalah sosial, masyarakat geng fakenews boleh mengaku tidak diskriminasi manusia lain? Heheheheh...

      Kecelaruan identiti juga puak-puak yang mengutuk LGBT ini rupanya? LGBT kes sosial dan Equanimity kes Kleptosial tak dapat beza keutamaan isu Rakyat lagi. Hehehehehe...

      Padam
    2. Aku sayang lgbt....
      Kerana yg mendukung mrk adalah anak BAPAK SEGALA TOLol...hehehehehe

      Padam
    3. Jangan lupa satu perkara, LGBT akan kembali kepada jantina asal apabila mereka menemui ajal, dimandikan, dikafan, disembahyang dan dikuburkan mengikut kehendak Islam bukan mengikut kehendak mereka, kesian lah kepada mereka yang mandikan mayat LGBT.

      Na'uzubillah.

      Padam
  2. BRAVO! Menteri Agama! perubahan yg menarik!you can speak english damn so well!go go never look back.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mujahid lebih bagus daripada Presiden Pas lagi dalam berbudi bahasa. Bahasa Arab, Melayu dan Inggeris. Tapi TITM marah kalau guna Bahasa Inggeris. Takut Rakyat lebih-lebih lagi polis tidak faham walaupun sudah belajar di sekolah. Inilah standard pemimpin Pas yang ada sekarang. Pas melangkah ke belakang zaman gelap Jahiliyyah sebelum Islam.

      Padam
    2. Tiada guna kehebatan kamu mujahid klu tak mampu menegur ketua penipu kamu yg gagal menunaikan janji2nya...hehehehehe

      Klu dia beriman...tunaikan janji2 dulu baru sebok buat keta ke3 ker...keta ke4 ker atau jet peribadi....hehehehehe

      Dan satu lagi...suruh dia berhenti memewahkan anak..waris..proksi dan kroni2nya.Mrk tu sedang menunggu habuan jika korang leka.Jika korang leka maka korang pon bersubahat dgn legasi 22tahun yg mencuri wang rakyat dgn rasuah dan salahguna kuasa.....

      Sekadar ingatan....hehehehehehe

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng