Iklan Penaja 1

Ahad, Ogos 12, 2018

Anwar jumpa Tun M bincang perkasa parlimen

Anwar jumpa Tun M bincang perkasa parlimen
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Selepas menunaikan solat Jumaat semalam, Penasihat Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau telah mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad di Putrajaya.
Dalam pertemuan tersebut kedua mereka telah mengadakan perbincangan tentang pelbagai isu.
“Perbincangan melibatkan banyak perkara, antaranya isu-isu politik mutakhir di dalam dan luar negara, selain turut disentuh adalah soal reformasi dan pembaharuan di Parlimen yang ternyata produktif dan positif,” memetik maklumat dalam Facebooknya.
Katanya, beliau turut menegaskan bahawa Parlimen perlu menjadi kuasa imbang yang baik kepada Kabinet dan Eksekutif dan ia mendapat respons yang baik daripada Perdana Menteri.
Pada pertemuan itu Tun Mahathir sempat mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran kepada Anwar Ibrahim.
mdl

Picture

27 ulasan:

  1. Apa dah jadi dengan PKR? Ada kem-kem pulak...barua betul Azmin....kehkehkeh

    BalasPadam
  2. Hadi Awang sampai sekarang belum ada video terbaru peluk Tok Arab dengan Kleptokrat Sial Najib Tun Razak.

    Hadi Awang jenguklah abang mung tengah turun naik tangga mahkamah. Asyik-asyik Ellie Suriaty terjerit macam disampuk polong yang datang. Adakah sebab abang mung bukan PM lagi mung tak sudi?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa kurangnya mahdey...bersalam jugak dia dgn anwar.Tangan anwar yg dia sendiri pernah katakan melancap butuh pasangan jantannya...hehehehe

      Lain kali jgn keterlaluan mengata org lain...BAPAK SEGALA TOLol oii
      Skrg ko sendiri pegang tangan anwar yg ko pandang jijik tu...hehehehehe

      Padam
  3. Perkasa kepala BAPAK SEGALA TOLol...hehehe

    Menteri komunis kata rm18b gst dirompak bn..
    Pihak kastam kata...slps 9 mei 2018 tiada mesyuarat diadakan mengenai wang tersebut oleh KERAjaan haprak.
    Maka perompak sebenar adalah menteri bangang haprak...hehehehehe

    Mmg kepala BAPAK SEGALA TOLol menteri2 haprak nie....
    Org suruh setel dulu janji2...
    Dia sebok nak tunaikan janji bina keta ke3 pulak....
    BANGANG!!!!!
    Hehehehehehe...

    BalasPadam
  4. Rakyat bukan suruh ko buat keta ke3...BANGANG!!!!!!!

    Rakyat undi ko utk setelkan janji2 ko...BANGANG!!!!!!!

    BalasPadam
  5. Dulu usung tilam sekarang usung Equanimity......Anwar tengok Madey nampak tilam...kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehehe....
      Merasa jugak dia pegang tangan yg melancap butuh jantan....hehehehe

      Padam
    2. Kenapalah ramai keturunan Melayu UMNO bengang dan bahalol di Malaysia ni.

      Padam
  6. Jangan stress macai fakenews. Walaupun pendakwaan Kleptokrat Sial sudah bermula, tapi siasatan 1MDB belum tamat lagi. Dengan pertuduhan yang ada sekarang, jika sabit kesemuanya maka hukuman baru 125 tahun penjara.

    My whatsapp baru terima kisah LGBTP yang diubahsuai daripada seorang penyokong Pas. Lawak juga kisahnya sampai tersenyum sendiri membaca.

    Mudah-mudahan jika ada keturunan penyokong Pas tersebut yang mengalami sendiri situasi sebenar LGBTP, mereka masih boleh lagi tertawa dan berkongsi mesej sindiran sepertinya.

    Indah hidup jika masalah disapu di bawah karpet, sampai ada orang lain yang datang membawa karpet itu pergi. Barulah tahu mencuci lebih sukar daripada ketawa bergembira. Hahaha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak mahdey pendukung lgbt....
      Doktor beri pandangan terbuka kpd anak majdey kena tindakan...
      Nikmat jadi anak BAPAK SEGALA TOLol...
      Hehehehehe.....

      Padam
    2. Lupa pulak...peduli apa dgn najib
      Klu dia bersalah...dakwa dan hukumkan dia...hehehehehe

      Jgn spt BAPAK SEGALA TOLol...sanggup jilat bontot nuar demi kuasa dan harta...hehehehehe

      Padam
    3. Orang PAS dan UMNO selalu makan nasi kangkang Datin Mah Enterprise,sebabtu otak jadi bengang dan sampai mati pun tetap sokong Najib dan Rosmah.

      Padam
    4. Wanita-wanita yang hendak ke tandas elok berteman, ajak lelaki sekali sebagai teman......kahkahkah

      Padam
    5. Era najib dan rosmah dah lepas...
      Biar mrk diadili di mahkamah...

      BAPAK SEGALA TOLol pon pernah korang nak penjarakan tapi apa jadi sebaliknya...hehehehehe



      Padam
  7. Untuk penyokong UMNGOK dan PAS duduk diam2 sajalah ya kerana masa kamu dah tamat.Sekaran masa PH untuk membangun dan mentadbir negara dengan lebih baik.Syukurlah UMNGOK tewas dalam PRU14 lalu kerana terlalu banyak pembaziran dan penipuan dalam urustadbir kewangan negara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehe....apa nak dibangga dgn pentadbiran dpd BAPAK SEGALA TOLol.

      Janji bukan kitab...janji macai kena kencing....hehehehehehe

      Rm66billion hilang dlm tempoh 2bulan..rm18billion cukai gst tak tahu mana pegi....

      BANGANG!!!!!!

      Rakyat yg undi BAPAK SEGALA TOLol krn nak tengok janji2 ditunaikan....

      Bukan nak tengok dia bina keta nasional ke3....BANGANG!!!!!!

      Jadi pengerusi proton pon lingkup...rm13billion bantuan kerajaan disalahgunakan....hutang menimbun tapi ada hati nak buat keta ke3...BANGANG!!!!
      Klu tak ada badut2 dlm haprak berani menegur dan menasihati BAPAK SEGALA TOLol....mmg sah sikap diktator dan kuku besi msh ada dlm hati TOLolnya....hehehehehe

      Errrr....dengar cerita bisnes kedai roti pon lingkup....hehehehehe

      Padam
  8. Parti Pas tidak ada ilmu dan jahil mendidik ahlinya supaya bertindak lebih profesional dan beretika. Inilah akibatnya belajar agama ikut nafsu dan emosi.

    Bayangkan seorang doktor mengaku ahli Pas membuat surat terbuka dan memberikan penilaian berkepentingan kepada client atau bakal clientnya? Apa yang berlaku ialah pegawai kerajaan yang berlagak pandai itu sudah buat pelanggaran sumpah akujanji dan hak lesen perubatan sendiri.

    Parti Pas patut bertanggungjawab dengan kelakuan ahlinya. Jumpalah dengan Dr Dzulkifli. Buat rayuan dan perbaikilah niat memberi perkhidmatan terbaik tanpa mengira siapa dan tiada diskriminasi, sesuai dengan akujanji dan sumpah jawatan.

    Pas jadilah parti yang mendidik ahli dengan ilmu dan akhlak. Sia-sia bawa nama Islam jika gagal mendidik ahli ke arah kebenaran.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lain kali jangan pandai2 menegur keturunan waris BAPAK SEGALA TOLol...
      Sia-sia....
      Biar dia melayan puak minoriti songsangnya itu...

      Mrk adalah maharaja negara malaysia...
      Hehehehe....

      Padam
    2. Membaca tulisa Dr tersebut jelas sebenarnya beliau telah dipengaruhi fakenews.

      Macai fakenews mung tahu tak kesan fakenews mung kepada kerjaya Dr malang itu?

      Kalau mung sahaja ditimpa bala ok sebab mung penyebar fakenews. Tak kasihan ke Dr yang mudah ditipu oleh mung dapat risiko ditarik lesen perubatan? Apa yang mung boleh bantu kepada mangsa fakenews mung ini?

      Padam
    3. Mung patut bersedia dengan bantuan seumur hidup kepada Dr malang yang tertipu dengan fakenews mung. Jika KKM ambil tindakan keras seperti tarik lesen perubatan, mung tolonglah jaga dia laki bini kerana mung menipu mereka. Mung ingat dia nak kerja apa lagi? Mung memandai sebar fakenews. Mung bertanggungjawablah macai.

      Padam
    4. Jaga-jagalah ahli Pas daripada menjadi mangsa macai fakenews. Semak dan jangan terus menjadi mangsa terbarunya.

      Semoga macai fakenews mendapat hidayah dan petunjuk bila sudah terbukti bahaya macai fakenews sampai kerjaya orang pun boleh dirosakkan.

      Padam
    5. http://medicalprac.moh.gov.my/v2/modules/mastop_publish/?tac=Fungsi__Majlis_Perubatan_Malaysia

      Bukan KKM yang boleh tarik lesen perubatan tetapi Majlis Perubatan Malaysia. Bertabahlah mangsa macai fakenews. Fikir dahulu sebelum bertindak.

      Padam
    6. Nak tegur secara ikhlas waris BAPAK SEGALA TOLol pon payah....hehehehehe

      Kukubesi atau klepeTokrasi nie....hehehehe

      Sah keturunan Maharaja Kerala nie...hehehe

      Padam
    7. Klu anak BAPAK SEGALA TOLol merasakan dia ada hak membela golongan lgbt...doktor tu pon ada hak menyatakan pandangannya dari sudut perubatan ttg lgbt....

      Itu pon dah kena tindakan....
      Mmg BANGANG lah KERAjaan haprak nie....
      Hehehehehe.....

      Itulah....org suruh tunaikan janji
      TAPI ko gunakan kuasa ko nak bina keta ke3....BANGANG KAN??!!!!!!!
      hehehehehe....

      Padam
  9. Klu anak BAPAK SEGALA TOLol merasakan dia ada hak membela golongan lgbt...doktor itu pon ada hak menyatakan pandangan dari segi perubatan ttg lgbt...

    Salah ker???????

    Hehehehehe....doktor tu bersalah krn menegur anak BAPAK SEGALA TOLol....
    Klu anak org biasa2...mgkin macai tak kesah pon....hehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. LGBT ramai kat dalam ni, mereka semua anti dengan doktor tu....

      Padam
  10. Nampak sangat macai fakenews tak tahu bidang pentadbiran kerajaan. Macai nak masuk bincang hal politik kena mahir hal pentadbiran. Takkan sampai tua kau nak melopong tak tahu apa benda bila ada kes penjawat awam kena tatatertib.

    Macai kena tahu kerja doktor, nurse, kastam, tentera, polis, guru, pegawai Kerajaan Persekutuan atau Kerajaan Negeri ada peraturan. Ada akujanji dan etika sejak zaman 1980-an lagi.

    Bukan ikut suka hati guna gelaran Doktor untuk keluarkan kenyataan tanpa kebenaran pihak berkuasa. Sebab itulah kena jaga kerjaya kalau masuk gomen.

    Kalau kerja swasta pun kalau lawan tauke terus pecat notis 24j. Lain kalau kerja sendiri, kau boss kau kuli batak.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive