PANAS!! : BUKTI PAS PEMECAH-BELAH PAKATAN PEMBANGKAN

Khalid SamadKhalid Samad
Parti Amanah Negara (Amanah) mendakwa cadangan Pas supaya PKR dan Bersatu meninggalkan Pakatan Harapan dan menyertai Blok Ketiga adalah usaha memecah belahkan pembangkang.
Pengarah Komunikasi Amanah, Khalid Samad berkata, gabungan ketiga-tiga parti itu tidak akan menguatkan pembangkang sebaliknya hanya tertumpu kepada kaum Melayu sahaja.
"Rakyat akan lihat ia gabungan tiga buah parti 'Melayu' tanpa kaum lain membuatkan ia kelihatan tidak seimbang dan tidak kuat.
"Selain itu, rakyat juga akan melihat ia bukan lagi satu alternatif untuk menggantikan kerajaan memandangkan negara kita ini punyai rakyat berbilang kaum," katanya dalam sidang media di Wisma Amanah Negara semalam..
Ahad lalu, Naib Presiden Pas, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah mendakwa kekuatan pembangkang akan meningkat sekali ganda sekiranya PKR dan Bersatu meninggalkan Pakatan Harapan dam menyertai Blok Ketiga.
Katanya, jika kerjasama itu menjadi kenyataan, peluang bagi menumbangkan BN dalam PRU 14 juga akan lebih terbuka.
Mengulas lanjut, Khalid berkata, Pas sebelum ini pernah menyatakan syarat jika ingin bekerjasama dengan mereka.
"Jika nak bekerjasama dengan Pas kena ikut cara mereka, jadi jika nak bersama dalam Blok Ketiga maka PKR dan Bersatu kena terima Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai Perdana Menteri.
"Justeru itu,ia merupakan satu masalah besar bagi PKR dan Bersatu jadi saya lihat cadangan tersebut bukan satu yang serius, hanya sekadar untuk memecah-belahkan pembangkang sahaja," katanya lagi.
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for ramai berjaya dengan tone excel
Previous
Next Post »

61 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Februari 2017 12:01 PTG delete

Yang memecahbelahkan Pakatun Haprak ialah PAN, segala haru biru politik pembangkang datang dari PAN sebab yang tubuh PAN adalah Geng Haru Biru yang kecewa.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Februari 2017 3:49 PTG delete

Berpecah belah dengan kafir yang menentang keras Islam adalah lebih baik dari berpecah belah sesama Islam, jangan jadikan diri kita sebagai tentera MUNAFIK yang dilatih oleh kafir untuk menjatuhkan Islam.

Imam Syafi'i pernah berkata, " Kelak di akhir zaman akan datang ramai Ulama yang membinggungkan umat, sehingga umat keliru antara Ulama Warasatul Anbiya' dan Ulama Suu yang menyesatkan umat".

Maka Imam Al Shafi'i menambah, "Carilah Ulama yang paling dibenci oleh orang-orang KAFIR dan orang MUNAFIK, dan jadikanlah dia sebagai Ulama yang membimbingmu dan jauhilah Ulama yang dekat dengan orang KAFIR dan MUNAFIk kerana dia akan menyesatkanmu, menjauhimu daripada keredhaan Allah SWT".

Pandang, teliti dan nilaikan mana Ulama yang dimusuhi oleh orang-orang KAFIR dan orang MUNAFIK hari ini? Pilihan ada ditangan anda, begitu juga dengan Syurga dan Neraka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Februari 2017 5:27 PTG delete

Bila kurangnya ketegangan dlm 2 parti besar melayu sehingga memudahkan urusan agama dan keluarga...rasa terharu dan sebak.Biar berlainan ideologi politik jangan berlainan fahaman agama.Teruskan...

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Februari 2017 11:06 PTG delete

Bukan kecewa tapi jijik duduk dlm parti yg kata bawak islam tapi cara pemilihan dibuat mcm piraun aka pascai...walaun buta kayu ni tau tak sejarah pjalanan muktamar haprak oleh geng hj mereng yg dia agung agungkan tu...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Februari 2017 11:09 PTG delete

Kafir tu parti dap jea kan? Mca, mic dan parti2 dayak sabah dan sarawak tu semua suci bersih di sisi pascai aka pigs...apa punya walaun mcm ni...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Februari 2017 11:44 PTG delete

Kapir lain hormat penganut agama Islam.Kapir dapigs pijak muka PANtat..pgayR dan parti U-tun
Slps dpt gelaran kaliPah...pengikutnya ajak makan sup babi waktu buka puasa dan didaulatkan oleh hamba abdi dapigs...ptuuiihhhh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 12:25 PG delete

Fuhhh dasyat betul punya komen fitnah ni...mmg betul amat malanglah pas kalau berwalaunkan penyokong jenis mcm ni...nampak sgt takder fakta...hentam semberono ikut sedap mulut jea...nauzubillah...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 2:22 PG delete

Dulu kwn DAP..
skrg lawan DAP...
Dulu lawan Umno...
Skrg peluk cium Umno....
Dedak????
90Juta????
Din Ayam?????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 2:54 PG delete

gua nk masuk parti Din Ayam....
kaya....
90juta....ooooooooo.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 9:53 PG delete

guna Agama utk hukum orang...
depa je islam...
yg lain semua kapir...
depa je baik...
yg lain semua laknat...
dah pergi mane dah slogan Pas for All
dah mcm fahaman Yahudi Israel dh skrg..
maki sana sini..
laknat sana sini...
syurga neraka pun dh mcm ditangan depa..
ape nk jadi dah dgn parti Din Ayam ni????
kerana Ayam seekor...
rosak 1 parti.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 9:59 PG delete

dakwah entah kemana....
maki je lebih....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 10:01 PG delete

Mula2 nk dakwa tp takut tembelang dedak 90juta terbongkar maka xjadi dakwa.. Hantar surat tuntutan je pd Sarawak report tp Sarawak report wat bodoh jer kahkahkahkah.malu btl pas kahjahjahjahjayjahajhajhakahjahjahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 10:03 PG delete

Pas nk jadi king maker last2 jadi king maki....keje maki org je barua lah babi lah anjing lah mcm2 king maki punya statement....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 3:17 PTG delete

patut Astro bt progam MahaRaja Maki? MakiVaganza? Kilauan Maki?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 5:37 PTG delete

aku org pdg serai,kedah...ahli P@$. kt tempat aku ade sorang ostad P@$ yg suka maki... pastu esok minta maaf kt surat khbr.. maki lagi... pastu minta maaf kt surat khbr... bulan posa pun dia maki gak... maki kt dlm masjid pula tu... bagi aku sejahat setan iblis pun, bulan posa depa x kacau org.... aku sebagai ahli P@$ malu dgn perangai ostad ni.. bukan calang2 jawatan... ydp P@$ kawasan pulak tu....

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Februari 2017 9:07 PTG delete

Yg penting tghh masih memimpin kami dari menjadi barua dap.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Februari 2017 9:10 PTG delete

Tak perlu risau jika pan tidak bergantung kpd dap.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Februari 2017 9:11 PTG delete

Ada kamu dengar lks bakal TPM berani bg surat tuntutan kpd tunku aziz?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Februari 2017 9:11 PTG delete

Ada org guna agama utk jadi barua dap!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Februari 2017 9:12 PTG delete

Kalau ada org cakap mat sabu terima 15k setiap bukan dari dap kena terima jugak lah kan?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Februari 2017 9:14 PTG delete

Fitnah apeke bendanya kalau pan menang ada org nak celebrate minum arak?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Februari 2017 9:20 PTG delete

Seronok ke buat fitnah? Ingat anak bini sama.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:30 PG delete

Jgnla terus2 menfitnah wanrosli oi...fitnah dulu kata matsabu tolak hudud tu pun xda bukti video lagi.lagi mau tambah dosa fitnah ker wanrosli oi.kahkahkahjahkah.eh eh...mana Video matsabu tolak hudud???!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:31 PG delete

Okla bergantubg pd dapat berbanding pas bergantung pada rompakan balak kelantan. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:32 PG delete

Fitnah pan minum arak pulak.fitnah matsabu tolak hudud mana video nya wanrosli oi.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:33 PG delete

Hek eleh..fitnah matsabu tolak hudud pun wanrosli smpi skrg xda bukti video lagi mau lebong apa wanrosli taik oi.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:34 PG delete

Wanrosli fitnah matsabu tolak hudud xda plak igt anak bini ker walataik oi.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:35 PG delete

Apa guna kata islam serambi mekah tp dgn Sarawak report pun takut.kahkahkahkaykay

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:37 PG delete

Hek.eleh tanya org..Sarawak report pun pas takut lagi mau tanya org.bedekah bedekah....nk gelak... Tahan jer...kih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 7:40 PG delete

jadi barua Umnos x pe la.....
Halal,Suci & Bersih....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 8:01 PG delete

nk saman sarawak report???
berani ke???
lawak tahap Gaban????
dulu betoi...
polis & jpj pun takut kt lawyer P@$..
tgk kes AES....
terbatal sb lawyer P@$...
skrg mane ade lawyer yg berani duduk dlm P@$.... kt tempat aku semua ir & lawyer dh lari.... yg ade pun cume geng walla' 3/4 je... ape yg depa walla' lagi pun pun aku dh x taw...parti depa nk kena jual kt najis umnos pun depa x taw... x mahal...90 juta je kot.. duit dh masuk kot... akaun affin... bekas org P@$ yg ckp sendiri.....patut le dlm 2,3 menjak ni P@$ mcm parti ayam berak kapur je.... gst,brg naik,minyak naik, mcm jadi bodo je... x lawan pun...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 8:25 PG delete

jahatnya D@P....
GST,brg naik,minyak masak naik,petrol naik,hapus tulisan jawi,jual singapore,pusing duit pelajar mara uniKL taja skuad kelantan,pusing duit felda,kebas balak kelantan...Bom Altantuya...Balas duit 1MDB...
Terima kasih TGHHA krn membuka mata kami dari kejahatan D@P seperti diatas.... tanpa TGHHA kami x taw sape yg jahat.....kami menyesal krn dulu kami berkawan dgn D@P....rupa-rupanya baru le kami taw yg ni Semua D@P punya angkara.....
Hidup UMNOsssss....!!!!
Hidup Najisssss....!!!!!
1Malaysia.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 8:38 PG delete

dgr citer Lanun besaq Balak kelantan pkai keta mewah baru....
sedih bila terkenang Arwah Nik Aziz...
dia betoi jaga Kelantan.....
yg ade skrg dh jadi mcm Penyamun Badan & Nyawa.....

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
10 Februari 2017 8:08 PTG delete

Apa beza si kafir tolak hudud dgn org yg menyokong si kafir tersebut?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
10 Februari 2017 8:16 PTG delete

Hari tu kata nak UG ni barua pulak? Lainlah mcm kami mmg dah lama nampak pan ni barua dap!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Februari 2017 11:51 PG delete

kata serambi Makkah...
belanjawan negeri pun defesit....
jual balak byk pun defesit lagi ke????
ade yg x kena ni dgn P@$ ...
pelik gak.... tu kira 100% org agama@geng ulama pegang kelantan tu... mcm mane nk perintah Malaysia & negeri2 lain kalau belanjawan negeri pun defesit berjuta....???? rasa2 depa ni 2x5 dgn najis gak puak2 ni...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Februari 2017 6:18 PTG delete

kt malaysia ade hudud ke....?
x pernah dengar pun...
semua undang2 manusia je..
RUU pun undang2 manusia gak..
kalau orang P@$ kata RUU itu Hudud kira dia 2x5 dgn Ayah Pin.... RUU tu cuma ilham dari otak manusia je...
kapir tolak hudud kita x ralat...
dh memang dia kapir...
yg umno islam tolak hudud 60 tahun dah, tu yg kita pening... tu ade hati nk kwn dgn depa....

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Februari 2017 4:59 PTG delete

Aku ingatkan org pan pandai2 rupanya bangang yg amat. Cukuplah aku jwb satu je yg dibangkitkan di atas iaitu penang pun belanjawan defisit setiap tahun.. bangang.. kalau aku org pan pasti aku malu besar

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Februari 2017 9:40 PTG delete

Kalau senarai cai tu ada nama khalid samad, nizar, mat sabu, ahmad awang, husang, wan rahim, mahfuz, salehuddin dll G18 tetap kalah punya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Februari 2017 9:39 PG delete

Mmgla kami ikut pesiden pas suka maki hamun.king maki.kahkahkahjahjay

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Februari 2017 9:41 PG delete

Kalau pandai buktikan dulu wanrosli mana video matsabu tolak hudud tu??????

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Februari 2017 1:13 PTG delete

Bezanya apa? Jawab cepat sikit..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Februari 2017 12:15 PTG delete

kalau kau pandai sgt gi tolong Ahmad Yakob tadbir kelantan.... selesai dulu masalah air... penagih dadah islam teramai kt Malaysia... tolong bt rumah mangsa banjir sb ade lagi yg dok kt khemah.... tolong atasi banjir sb korang suka tebang balak gila2 kt ulu kelantan... & yg last... tolong cari pelabur kt kelantan... kt Penang skrg bersepah mat & minah kelantan mai kilang cari kerja.... kesian aku tengok org Pas ni terutama org Kelantan... dok maki DAP.... tapi kerja dgn tokey2 Kilang DAP kt P.Pinang....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Februari 2017 12:29 PTG delete

kita org islam sepatutnya tunjuk contoh yg baik & telus bila tadbir negeri...
bukan bila org tegur kita, kita melenting & maki hamun.... kita 100% parti alim ulama....kita kena akui kelemahan kita...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Februari 2017 9:17 PG delete

Di penang mmg ada yg pandai tadbir negeri sampai harga rumah banglo (yg takde kolam renang) jatuh merudum. Sehinggakan kini takde langsung org2 penang kerja di kl selangor melaka pahang johor singapore dll.

Masalah air kelantan akan selesai kerana akan diambilalih oleh federal melalui paab. Mu tahu ko gapo dio tu paab? Kalau tak tahu dok cerdik lah ore pan ni.. Di melaka, pahang, n sembilan dll negeri, paab dah pun ambil alih. Bodo mu ni tak tahu gapo satu tapi rasa diri tu bijok.

Sebab bukan shj org tegur malah mungkin Allah sendiri pun dah tegur yg membuatkan pas perlu perjuangkan hudud di kelantan dan terengganu. Arwah tgna pernah menegur dr maza yg pernah keluar kenyataan bahwa bimbang hudud tidak akan menyelsaikan masalah sebab tu dia tak berapa sokong hudud. Arwah kata ada jugak org sembahyang tapi masih melakukan maksiat. Jadi adakah kerana itu tak perlu sokong org tu utk teruskan sembahyang?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 10:55 PG delete

penang x terdesak guna campurtangan air federal pun.... caj air termurah di malaysia.. air bersih & jernih elok... mcm mane nk tadbir Malaysia... isu air pun x leh handle.... melukut kt pusat.... hidup ulama!!!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 11:54 PG delete

sayang..... air pun x leh urus.. lepas kt pusat... esok pusat yg control harga air ..lagi teruk rakyat kelantan....

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Februari 2017 12:18 PG delete

Jgn tunjuk sangat kebodohan pan macam ni.. aku dah bagi maklumat free dah negeri2 mana yg pusat dah ambil alih pengurusan air.. keh keh.. kalau macam ni taraf IQ pan memang patut pun akar umbi PAS terajang geng 18 dulu..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Februari 2017 12:21 PG delete

Satu benda lagi org pan tak tahu tapi nak komen juga kononnya akan dilihat bijak keh keh.. kalau tidak kerana ihsan kerajaan Kedah mana Penang nak dapat sumber air mentah utama? Malulah org pan mengaku profesional tapi knowledge pasal pengurusan air almost zero..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 1:47 PG delete

kalau kau kata air tu kedah punya... kau bt laluan sungai baru@kau sekat je sungai tu x bagi masuk sempadan penang kt Pinang Tunggal, Kepala Batas.biar banjir 1 kedah.hg telan la air sungai muda tu puas2 sampai kembong perut... Tuhan dah takdirkan air tu masuk ke dalam sempadan penang... masuk penang la... bukan penang curi pun... kalau kau rasa penang curi air kedah..hg pi la report kt Polis... mangkok gak org Pas ni... hg x belajar geografi kot......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 1:52 PG delete

kau je pandai... leh jadi MB kelantan ni...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Februari 2017 6:15 PG delete

Bila aku kata ihsan tu bermakna Kedah tidak mengenakan sebarang caj atau caj yg paling minimum kpd Penang. Sebelum ni bila ada cadangan Kedah utk kaji semula kaedah berkenaan, Penang terus meracau tidak mahu adanya caj atau caj tambahan.

So di sinilah nak habaq mai kalau negeri Kelantan dan lain2 bergantung kpd pihak lain utk terus beroperasi mengurus bekalan air begitu jugalah Penang faham?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 1:19 PTG delete

Siasat betoi2 dulu Sg Muda tu milik sape??? kalau betoi Sg Muda 100% milik kedah, x pe ambik kt hampa... ape pun siasat dulu..kami x memerlukan ikhsan... Sejak bila PBA diuruskan pusat... ingat kami mcm $@D@.. lembab.. member aku dok kedah bila musim cuti & raya air paip pelan... lagi teruk kalau kt kg2... x de air terus..punca dia paip utama kecik & dh usang... bila paip bocor lambat repair... bila nk repair x bagi notis pulak.... tu la kalau dpt MB belajaq takat $RP je... pakat semua jadi lembab mcm dia...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Februari 2017 8:55 PTG delete

Sekarang baru aku puashati sekurang2nya kamu dah faham bukan kelantan shj yg perlu diberi perhatian.

Tapi diharap kamu jgn buat2 lupa yg mukhriz pernah mencadangkan agar caj mula dikenakan utk pengambilan air mentah dari Sg Muda tapi terus ditolak mentah2 oleh lge. Samada ia menjadi kenyataan atau tidak bukanlah soalnya. Soalnya tak perlulah kita berbangga akan kecekapan kononnya menguruskan bekalan air bilamana sumber air mentah pun hanya diambil secara percuma dgn IHSAN dari negeri jiran yg berMBkan yg dikatakan setakat SRP shj itu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 9:05 PG delete

x perlu IHSAN bro.... Sungai tu ade dlm border kami....!!! kami bangga la bro.. walaupun DAP perintah Penang... kebajikan rakyat dia jaga... air paip x pernah jadi mcm teh ais mcm kt kelantan... air paip paip x pernah perlahan @ keluar angin je cth walaupun sumber air byk kt Kelantan... Penang dah perbesar Empangan Mengkuang sekali ganda utk siap siaga.. jika air penuh ia akn ditendang semula ke sg muda.. ia tu tanda ade yg x kena dgn cara p@$ perintah kelantan..modal dosa pahala je..syurga neraka je... asyik kapir mengapir org je taw... maki sana sini... kebajikan rakyat 0....... yg taw.. mendabik dada kami Ulama Benar.... kami Pewaris Nabi.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 9:38 PG delete

dulu time ex-mb p@$ kedah pun sama..awal2 perintah kita ingat baguih la.. slogan pun cantik..lama2 x taw urus air gak.. swasta terus.. bila swasta.. harga air naik gila2.. metar air pun pasang baru.. kami panggil metar angin... air koi pelan... air koi kotoq... paip besaq kalau bocoq lambat repair.... yg paling sedih swasta sampah kt syrkt idaman.. habis semua pekerja melayu ganti dgn bangla.... duit peruntukan jalan dari pusat simpan.. jalan2 raya negeri & kg koi teruk.....hutan pedu gondol.. last2 kalah tersungkoq........perangai mkk p@$ pun same mcm jkkp umno gak....2x5 je..bt kuin mcm x de pe2 utk rakyat kedah... bukan masuk free pun.. yuran pun mahal...kalah sb x taw perintah.. kalah sb x mau dgr ckp org bawah. kalah sb ego.... rasa diri sorang je baguih & betoi... sekadar peringatan utk semua.. gelaran pangkat agama di depan nama seseorang belum tentu menjamin ketelusan dlm pemerintahan@pentadbiran.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 12:10 PTG delete

nk tawan Malaysia.... Kelantan pun x terjaga... umpama nk kahwen 4???? 1 pun tunggang langgang..skrg pun Pas dh kian berpecah dah... pasma,pan & akn ade lagi akn datang ..komen org Pas senang je..pembersihan parti.... kpd sekalian pengundi!!! pikir dulu masa depan anda sebelum undi Pas!!!! kpd yg nk masuk Pas, gi tgk Kelantan dulu sebelum nk jadi Ahli Pas....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 2:46 PTG delete

drebar bas pas nk terjun gaung dah...mabuk sb mkn dedak UMNO.. kuat sungguh dedak yg dia mkn sampai UMNO yg tiap2 ari sembelih dia pun, boleh dia kata baik.... benar bak kata seorg ank raja... amat malang bila seseorang tu nk cari islam... tapi terjumpa dia Pas.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 3:27 PTG delete

amanat #adi pun dh x dgr dah????? dulu time PRU 24jam tv UMNos main ucapan dia..dulu dia la raja kapir-mengapir org islam kt malaysia ni ...sampai cerai-berai... dua imam...memang perkuda agama utk modal politik peribadi.. bahaya org yg mcm ni....tafsir agama ikut otak & emosi je....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 3:37 PTG delete

bukan x leh urus... tapi bodo tahap gaban... maki org pandai... urus air bodo...sungai byk sampai banjir tiap2 tahun... mau x bodo... 24jam dok maki org bodo kt kuliah & ceramah... last2 bodo mai kt p@$ balik...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 3:41 PTG delete

ulama yg suka kapir mengapir mcm mane ye??? boleh ikut x?

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng