Panas!! : Perhimpunan Agung Umno akan bincang kerjasama politik dengan Parti Pas

kerjasama politik antara Umno dan Pas perlu dilaksanakan dalam usaha memperkukuh hubungan serta perpaduan Melayu-Islam, kata MT Umnokerjasama politik antara Umno dan Pas perlu dilaksanakan dalam usaha memperkukuh hubungan serta perpaduan Melayu-Islam, kata MT Umno

Langkah mewujudkan kerjasama politik antara Umno dan Pas perlu dilaksanakan dalam usaha memperkukuh hubungan serta perpaduan Melayu-Islam di negara ini, kata seorang anggota Majlis Tertinggi Umno.

Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata kerjasama sedemikian adalah dituntut malah disebut di dalam al-Quran bagi memastikan survival umat Islam secara keseluruhannya.

Beliau yang juga Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata atas dasar itu Umno secara ikhlas, berani dan jujur sedia bekerjasama demi menegakkan tuntutan agama.

"Perkara ini seharusnya melangkaui dimensi politik dan perlu dilaksanakan demi membawa kebaikan seiring rasa takwa kita sebagai umat Islam.

"Usul ini akan dibawa sebagai agenda utama untuk dibahaskan pada Perhimpunan Agung Umno nanti," katanya ketika menjadi speaker sesi ketiga: Diskusi Agama pada Konvensyen Pemerkasaan Agenda Ummah 2.0, di Pusat Dagangan Dunia Putra, di sini hari ini.

Perhimpunan Agung Umno akan berlangsung di sini mulai 29 Nov hingga 3 Disember depan.
Jamil Khir berkata usaha memperkasa perpaduan Melayu-Islam merupakan satu daripada empat teras utama yang diberi penekanan pada konvensyen kali ini.


Tambahnya tiga teras lain termasuk mengangkat gagasan peradaban Islam model Malaysia, memperkasa institusi dan agensi Islam serta mengangkat kualiti pendidikan Islam.

mdl

IKLAN BERBAYAR 
Image result for banner iklan tone excel
Previous
Next Post »

60 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 8:43 PG delete

Eloklah PAS bekerjasama dengan UMNO, dah lama aku tunggu, asyik2 kena fitnah.

Biar dosa fitnah yang ditabur terhadap PAS selama ni terlerai, semoga ringan la sikit dosa pemfitnah PAS selama ini.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 9:15 PG delete

Menunjukkan betapa berpengaruhnya PAS begitu tinggi nilainya, UMNO pun dah tergilakan PAS, ingatkan PH je yang meroyan melutut dan merayu pada PAS, rupanya UMNO pun ada hati pada PAS, hebat PAS.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 November 2016 9:29 PG delete

En. TAnpa Nama,

BAwak-bawaklah mengucap!!! Kalau orang ajak berbincang atau bekerjasama kau ingat melutut atau meroyan ke???

Habis tu Najib RAzak pergi ke China tempoh hari maksudnya meroyan dan berlutut kepada China lah ya???

UMNO macam biasalah, lepas mempertonggengkan PAS tinggal talak tiga!!!

Sekarang ni PAS dah menjanda, UMNO pula tak cukup koata, ajak kahwin!!!

Lepas ni bila UMNO dapat yang muda jelita, kena cerai balik!!!

Maklumlah, siapa yang nak orang tua kerepot umur warga emas ya tak???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 November 2016 9:32 PG delete

En. Tanpa Nama,

Kalau PAS bekerjasama dengan UMNO maksudnya yang dikatakan selama ni bukan fitnahlah macam tu hhhahahhaha!!!

Betullah apa yang dikata!!! Jadi, macam mana nak ringan dosa kalau selama ni tak berdosa memfitnah sebab tak fitnah pun!!!

Akal kau ni sihat ke tak???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 11:01 PG delete

Selagi belum ada kerjasama dengan UMNO selagi itu dinamakan fitnah.

Bukan tak tahu nak beza fitnah dengan realiti.

Kalau dah bekerjasama buat apa lagi nak bincang jntuk berkerjasama?

Budak tadika pun faham apa itu fitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 11:10 PG delete

Kamu yang sepatutnya kena banyak mengucap, kamu tak faham lagi apa yang pemimpin kamu mahu, merayu dan melutut pada PAS, kesian la kau ni.

Sama jugak dengan PR, selepas menang pilihanraya DAPigs nak mendominasi semua rakan2 dalam PR. Hanya PAS yang tidak mudah tunduk.

Kalau PAS dan UMNO bekerjasama makin mantap lagi perjuangan umat Islam, sama2 lawan LGBT sama2 lawan isu murtad dan sama2 lawan Yahudi.

Dengan PH mereka semua bersama dengan puak2 LGBT dengan puak2 murtad dan kafir harbi dan dipayungi dengan liberalisma untuk merosakkan akhlak umat Islam.

Reply
avatar
mohd nasir
AUTHOR
21 November 2016 11:55 PG delete

Terserlah akhirnya. Tanpanama sebenarnya adalah ahli UMNO kerana ahli PAS tulen tidak akan bersetuju utk berkahwin dgn UMNO. Mencaci maki juga bukan sikap ahli PAS. Buktinya adalah tanpanama yakin gabungan PASUMNO akan mertabatkan Islam sedangkan umum mengetahui betapanya hancingnya PAS Dikencing UMNO baru2 ni. Tanpanama adalah racist apabila ttg Melayu, Melayu, Melayu seolah2 segala kebejatan yg berlaku sekarang dilakukan bangsa lain. Tanpanama kerap berhujah tanpa berpaksikan fakta dan kebenaran. Tanpanama tidak sedikit pun menyentuh salahlaku kerajaan yg seluruh dunia maklum. Harap pengunjung blog dpt membayangkan rupa tanpanama yg sebenarnya. Saya amat ngeri utk membayangkannya...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 12:47 PTG delete

Rancangan nak bekerjasama tu mmg dah lama. Tapi Pas masih malu2 kucing nak mengaku..dulu kafirkan jutaan ahli Umno..kutuk Umno kaw2..skrg kena jilat balik ludah.

Sebenarnya niat Umno cuma nak memperalat serta memalukan Pas dan pengikut2nya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 12:50 PTG delete

Tujuan utama Pas dan Umno nak bekerjasama adalah utk terus merompak harta negara, mencuri duit rakyat dgn memperalatkan Islam dan orang melayu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 12:52 PTG delete

Pas dan APCO Yahudi dpt dana dari ketua penyamun negara. Pas dah setaraf dgn pembunuh kanak2 palestine.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 2:05 PTG delete

Suruh hj hadi dan pemimpin2 oas minta maaf secara terbuka pada rakyat dan keluarga2 ahli umno dulu baru boleh bekerjasama.
Selama berpuluh tahun hj hadi dan pemimpin2 pas memfitnah kami dgn kata2 mebolak hudud la, kafir lah, toghut la, assyabiah la. Sampai ada keluarga yg berkelahi tak bertegur-sapa, bercerai berai, pulau-memulau dan ada yang sampai berbunuhan. Sembahyang 2 imam la. Sekarang senang-senang nak bekerjasama tanpa meminta maaf. Ini semua tipu muslihat Pas pada BN. Mereka nak bekerjasama semata-mata untuk politik mereka. MINTA MAAF SECARA TERBUKA DULU BARU KAMI MAHU BEKERJASAMA.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 November 2016 2:35 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Mana ada fitnah. Disahkan oleh ramai orang. Almarhum Nik Aziz pun cakap PResiden PAS peru didisiplinkan!!!

Kerjasama dah ada cuma belum secara official!!!

MAcamlah kita tak tahu modus operandi Haji HAdi!!!

Tau-tau nak RM10,000,000.00 dalam masa 50 bulan!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 November 2016 2:43 PTG delete

Encik yang sepatutnya mengucap.

Siapa nak bersama PAS bila Ahli PArlimen PAS dan Adun PAS pun mula bersama Bersih 5???

PAS mudah tunduk dengan Sarawak Report sampai sekarang senyap apa cerita??? Dah bulan ke berapa ni???

Kalau PAS dan UMNO bekerjasama makin melingkuplah rakyat sebab Islam kata jangan bersekongkol dengan orang yang zalim walaupun dia sujud dan rukuk, tak ke bodoh PAS ni bersekongkol dengan pencuri dan penyamun harta rakyat???

Lepas itu fitnah lah lagi LGBT lah murtad lah kafir harbi lah yang sebenarnya kebas duit rakyat!!! Ahli-ahli parlimen dan Adun PAS pun dah mula bersama pakatan harapan diorang dah sedar semua tu fitnah!!!

Jadi bawak-bawaklah mengucap kalau dah nak lari daripada Islam tu!!!

Takkanlah tak sedar Allah dah gelarkan PIGS!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 4:06 PTG delete

Ala wanrosli...pakai jela nama wanrosli atau ir anonymous... Apa nk malu2...pakai tanpa nama pun masak kena bantai juga.kahjahjahjah.pas parti dedak..kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 November 2016 4:56 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Suruhlah sendiri Haji Hadi tu minta maaf!!! Kami ni gentle tak mainlah kafir-mengkafir ni sebab kami bukan golongan khawarij!!!

Lepas tu jangan lupa pula korang menganiaya Anwar sekeluarga. Lepas tu korang bersekongkol kebas duit rakyat buat filem lucah!!!

Lepas tu korang bersubahat isu 1MDB, pasal korang semua rakyat susah kena GST dan sebagainya!!!

Salah kau kau nak orang minta maaf yang kau fitnah liwat, penjarakan orang tak tentu pasal dan mencuri duit rakyat apa cerita??

Bila kau nak minta maaf atas dosa-dosa kau???

Memang aku suka juga PAS tak minta maaf supaya kau kalah, bila kau kalah baru kau sedar diri jangan menganiayai rakyat!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 7:07 PTG delete

Hj Hadi dan Pas telah menginaya Umno dan menipu rakyat Msia sejak berpuluh tahun dlm isu hudud. Sikap radikel Hj Hadi dsn Pas telah memakan diri. Kini kerana politik mereka sanggup menjilat segala muntah2 dan shit2 yg pernah dilontarkan pada kami. Itupun madih angkuh tak mahu memohon maaf.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 9:17 PTG delete

Suka hati kaulah nk kahwin dulu ke..nk main dulu ke..ada aku kisah..pegi mampus umno dan pas..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 November 2016 10:27 PTG delete

tak payah bincang2...terus gabung saja...senang nak bagi2kan dedak...satu utk aku....satu utk kau...orang melayu diperbodohkan atas dasar bangsa & islam

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 12:49 PTG delete

Bergabung atau bekerjasama adalah satu peluang untuk rukuk dan sujud bersama-sama, rukuk lah kamu bersama mereka yang rukuk, sesungguhnya sholat itu amatlah berat kecuali mereka khusyuk.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 4:02 PTG delete

Tolol...
Aku nak tolong ko...nak ker??
Hati2 dgn ungkapan "Takkanlah tak sedar Allah dah gelarkan PIGS!!!"
Harap ko teliti balik...jgn marah yek..hehehe

Yang lain2 ko nak kutuk tak apa..dah lumrah bila bercakap politik nie...hehehe
Aku pon selalu kutuk ko dan puak ko yg mengagungkan pelaku maksiat sebagai pemimpin...
kahkahkahkahkahkah

Tolong kim salam dgn dia...bila nak bersumpah laknat??
kahkahkahkahkah

Anyway..agak aman skrg bila pas dan kurang gaduh2 dgn umno...
Nak solat mana2 masjid dan surau cukup selesa..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 4:18 PTG delete

Parti jual agama dan parti jual bangsa nak bergabung utk menipu Islam dan org2 Melayu. Kerjasama utk terus merompak harta negara dan duit rakyat dulu, kini dan selamanya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 4:23 PTG delete

Allah utuskan Nabi2 utk menambahkan umat dan mengembangkan Islam. Allah tak kata Islam hanya utk org melayu. Pas jual agama, Umno jual bangsa utk kepentingan politik peribadi pemimpin menipu ahli2 parti dulu, kini dan selamanya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 5:33 PTG delete

Oooo...habis tu PAS dan UMNO bangsa apa dan apa agama mereka sekarang ni?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 5:36 PTG delete

Maknanya kalau nak Islam berkembang berjuang bersama PH? Macam tu?

Berapa ramai kafir DAPigs dah masuk Islam?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 6:30 PTG delete

Brp juta non muslims selain DAP yg Pas berjaya Islamkan selama 60thn menjual agama? Tolak politik ketepilah kalo Pas betul2 nak kembangkan ajaran Islam ikut ajaran Nabi dan Al Quran. Lebih baik bergerak spt tabligh atau jd ngo badan2 dakwah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 6:34 PTG delete

Islam Pas ni Islam yg mcm mana ye? Walaun2 jual agama sila bg pencerahan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 6:41 PTG delete

Kenapa Pas parti yg guna nama Islam nak bekerjasama dgn parti penyamun negara, Umno. Ketuanya seorg penyangak, perompak duit rakyat, penggadai harta negara, zalim dan menindas golongan marhaen.

Apa keuntungan yg Islam dpt dari kerjasama parti jual agama dan parti jual bangsa ni?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 8:37 PTG delete

Aniaya anwar????!!!!
Mana ada...
Kan mahdey dah kata itu cuma fitnah...
Tapi dlm satu interview baru2 nie...mahdey kata anwat tak layak jd pm krn dia ada melakukan salahlaku...hehehe
Dia cdgkan din panadol jd pm....
Mahdey nie nak kencing siapa sebenarnya..
Kahkahkahkahkahkah...

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 8:41 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Sorry sikit. Encik pun hati-hati ayat 4 surah AnNur dah sebut. Pelaku maksiat siapa yang kami agung-agungkan???

Kalau orang yang difitnah dan dianiaya kami bela kami sedang melaksanakan tuntutan Islam!!!

Kalau DS Najib biaya filem lucah dan Haji HAdi menyokong, koranglah yang mengagungkan pelaku maksiat secara terang!!!

Korang ni bodoh sangat ke biaya filem lucah tu maksiat ke tak tak tahu???

Seorang hakim memeluk Islam kerana mendapati di dalam Al-Quran kod perundangan yang baginya mustahil dapat difikirkan oleh manusia 1,000 tahun lampau!!!

Kau pulak suruh sumpah laknat je??? Koramg ni pengikut Yahudi ke??? Ingat Islam ni kuno sangat ke???

Kalau dengan kami, dari dulu lagi tak ada gaduh di masjid dan surau!!!

Pasal nak gaduh pula. Islam-islamlah!!! Maksiat biaya filem lucah kebas duit rakyat jangan sokong pula!!!

kahkahkah bodoh sangat!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 8:44 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Janganlah nak menambah-nambah fitnah!!!

Kan UMNO tu kaki kebas duit rakyat dan kaki fitnah penyokong pembuat filem lucah!!!!

UMNO tu satu parti kena kencing dan mengencingi antara satu sama lain!!!

PArti kencing memang macam tu!!!

Sekarang, PAS pun kena kencing dengan UMNO!!!

Sokong lagi pelaku maksiat iaitu UMNO hahahhahahaha!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 8:47 PTG delete

Itu jer idea standard korang...hehehe
Bila pas dgn korang...sembah habis2an...
Bila pas tak sebulu dgn korang...sukati jer korang kutuk ya...

Sama juga bila mahdey msh dlm umno...mcm2 korang kutuk
Skrg mahdey dh nak join korang...sanggup jilat bontot
kahkahkahkahkahkah...

Apa2 pon...janji kurang dh cerita parti besar melayu dan Islam kutuk mgutuk sehingga menjadi bhn ketawa kafir harbi..
Korang nak kutuk...kutuk ler krn mmg korang ada sedikit tolol dan bangang dan hasad dengki...
kahkahkahkahkah

Wei...aku nak solat n sembang2 dgn org2 umno dan pas di masjid...
Aman dah wei..

Korang!!!!
Ikut tokong!!!!
kahkahkahkahkah...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:19 PTG delete

Rukuklah kamu bersama mereka yang rukuk, sesungguhnya solat itu amatlah berat kecuali mereka yang khusyuk.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:21 PTG delete

Dulu masa Pas tahaluf siyasi dgn DAP maknanya walaun2 tolol jual agama ikut sama jd penjilat kafir harbi DAP..

Pas dan walaun2 tolol jual agama masih ikut tokong di Selangor..apa cittah?kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:21 PTG delete

Dakwah tidak semestinya pada orang kafir, muslimin dan muslimah pun perlu ada pendakwah supaya iman dan takwa akan menjadi lebih mantap.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:24 PTG delete

Islam yang PAS bawa sama macam Islam kamu jugak, cuma bezanya PAS tidak tunduk pada kafir harbi.

Macamana cara nak jual agama? Ada orang nak beli ke? Cuba bagi pencerahan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:26 PTG delete

Dakwah org politik ada harganya..krn mrk menjual agama sanggup peralatkan Islam. Nak berguru agama carilah ulamak2 yg di luar kerangka politik. Mrk lebih ikhlas dan jujur dlm mengembangkan ajaran Islam yg sebenar.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:29 PTG delete

Apa bezanya Islam Pas,Umno,Amanah, PKR, DAP dan lain2 parti politik dlm Msia. Syahadah mrk berlainan kah dari Pas?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:31 PTG delete

Bertahaluf dengan kafir dibenarkan dalam Islam kalau ianya membawa keuntungan pada Islam, tapi mesti beradab, ikhlas dan tiada tipudaya. Tahaluf akan sendirinya terbatal apabila ada rakan tahaluf yang melanggar perjanjian.

Di Selangor bukan PAS yang ikut DAP tapi DAP kena ikut PAS dan PKR, pasal PKR dan PAS masih bertahaluf.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:36 PTG delete

Macamana tuh? cuba bagi contoh.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 9:38 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Islam kata jangan berlaku zalim walaupun kepada orang kafir!!!

Kalau agama Islam bangsa Melayu tetapi menyamun dan berlaku zalim kepada rakyat, rukuk dan sujud tak guna lah!!!

Kau sebut satu ayat Al-Quran atau hadis yang kata kalau kau rukuk dan sujud je mesti ikut walaupun kau tu penyamun!!!

Kau ingat Islam tu agama bodoh ke macam tu sekali punya bangang???

Yang bangang adalah pengikut Islam macam kau, pembiaya filem lucah pun ikut sebab rukuk dan sujud!!!

Apa punya bangang!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:40 PTG delete

Betul syahadah sama, pasal tu kita perlu bersatu sesama muslim, bukan bersatu dan mengikut telunjuk dengan kafir harbi untuk menjatuhkan muslim.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:40 PTG delete

PR gabungan 3 parti. PKR, DAP dan PAS. 2 lwn 1 Pas kalah. PR dah lama berkubur. Kalo ada maruah Pas akan angkat kaki sendiri tanpa dihalau. PKR dan DAP masih tetap parti sekular liberal. Tak malu ke masih ikut tokong di Selangor?

Jgn halalkan sesuatu yg korang dah haramkan hanya kerana kuasa dan duit. Ini salah satu prinsip jual agama Pas. Matlamat tk menghalalkan cara. Islam tk ajar mcm tu.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 9:42 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Kau pergi ke Jabatan Agama Islam Pulau Pinang kau pergi tengok sejak DAP memerintah berapa ramai non-muslim masuk Islam???

Tiap-tiap tahun peruntukan agama Islam naik di Pulau Pinang!!!

Maknanya kalau ikut statistik betullah Islam dapat dikembangkan melalui Pakatan!!!

Kalau maki hamun macam PAS dan UMNO siapa nak masuk Islam???

Kalau diorang tak masuk Islam sebab akhlak korang bukan macam nabi tetapi macam babi, silap-silap gaya korang pun masuk neraka macam diorang!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 9:46 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Betul. Daawahlah supaya jangan kebas tanah adat orang asli!!!

KWSP kakitangan YIK tu bayar sebab kewajipan kerajaan Kelantan, jangan pergi Krabi boleh bayar KWSP taknak!!!

Daawah juga jangan kebas duit rakyat Kelantan RM 10,000,000.00 selama 50 bulan!!!

Dah macam tu punya kelaku iman dan takwa menjadi lebih mantap apanya!!!

Pencuri RM 2.6 billion potong tangan, jangan bersekongkol pula!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 9:48 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Tipulah, Islam PAS dan UMNO ialah ISlam yang tunduk kepada APCO ISrael hahahhahaha!!!

Lepas tu sama-sama bersekongkol dengan pembuat filem lucah!!!

Islam ke tu???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 9:53 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Rukuk bersama mereka yang rukuk adakah bermaksud menyamunlah bersama dengan mereka yang menyamun???

Tak ada kaitan.

Dalam Islam rukuk rukuklah, penyamun potong tangan!!!

Kau ni sekolah pondok mana kau belajar ni sampai tak tahu kau umat Islam tak boleh bersekongkol dengan penyamun walaupun dia rukuk???

Apa kena bodoh budak ni, kau nak memutar-belitkan agama ke???

Kau nak jadi syirik???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 9:54 PTG delete

Lupa nak tanya..bila Pak Haji nak saman Sarawak Report? Janji hari tu nk saman bln 9.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 10:04 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Yang suruh sembah PAS ialah Haji Hadi!!! Dia kata kalau tak taat kepada PAS hilang akidah bukan tak taat kepada Allah dan Rasul-Nya hilang akidah!!!

Kalau kau percaya kata-kata Haji HAdi silap-silap kau yang hilang akidah dulu hahahhaha!!!

DahPAS bersekongkol dengan pembiaya filem lucah, kau nak tepuk tangan bergembira ke???

Otak kau letak kat mana??? Kepala lutut???

Janji kurang kutuk mengutuk antara parti terbesar Melayu dan Islam nak buat apa kalau dua-dua parti tua bangka kerepot tak sedar diri tu buat maksiat??? Bodohlah kalau macam tu!!!

Korang orang UMNO dan PAS berlagak kata orang tolol sikit sebab korang yang sebenarnya tolol sebab bersekongkol dengan maksiat!!!

Orang pergi ke masjid nak beribadat lah mangkuk kau pergi bersembang???

Orang UMNO tak semestinya jumpa di masjid ada juga jumpa di night club!!! Orang PAS pun sama, nak cari di masjid alih-alih terjumpa di Krabi!!!

Tak pun jumpa di Germany tengok video hahahahah!!!


Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 10:08 PTG delete

Bertahalul kalau buat maksiat menyokong filem lucah nak buat apa???

Tak adanya sesiapa yang cerdik ikut PAS sebab PAS memang bodoh!!!

Semua orang tahu!!!

Taknak keluar daripada Selangor bukan apa, PAS tu nak duit!!! HAhahahha!!! Kalau tak ada tak masyuklah!!!

Bila dapat duit, buat filem lucah pun PAS diam membisu!!!

Adakah ini bermaksud PAS syaitan bisu???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 10:13 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Bolehkah kita bersatu membuat maksiat???

Buat filem lucah tu bukan maksiat???

Itu dah kira bersatu mengikut telunjuk syaitan!!!

Syaitan pakai lebai hahahhaha!!!

Parti lagi satu pemimpin kebas duit rakyat!!! Jadi bersatu kebas duitlah macam tu!!!

Itulah yang dipanggil penganut Islam yang bongok!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 10:26 PTG delete

EN. Tanpa Nama,

Contohnya ialah cerita pasal Islam rupanya sibuk nakkan duit RM 10,000,000.00 lombong mangan hahhaha!!!

Tak cukup-cukup ke makan duit haram???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 11:18 PTG delete

Itu pendapat kamu tapi pendapat PKR, mereka masih bertahaluf dengan PAS dan mereka pun tak berani nak usik PAS di Selangor.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 11:22 PTG delete

Sama je saman ke tak saman, ianya tak merubah keadaan, walaupun ada kebenaran PAS tetap difitnah, umpama anjing menyalak bukit, bukit tak luruh sebaliknya anjing yang sudah puas menyalak akan keletihan. Ini perumpamaan saja bukan kata kat sesiapa.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 11:25 PTG delete

Itu persepsi Encik,

Sekarang dah terbukti PAS dah tak ada pengaruh habis penggal ni PAS kena tendang la!!!

Buat himpunan lasak pun macam kenduri kahwin je tak ramai orang datang, cakap banyak!!!

Orang Kelantan pun taknak undi PAS, asyik kebas duit!!! KWSP kakitangan taknak bayar!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 November 2016 11:30 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Saman ke tak saman ke, ianya akan menyedarkan rakyat bahawa Haji Hadi kuat makan duit haram lepas tu takut pada kebenaran hahahha!!!

Umpama anjing menyalak bukit, Dr Mahathir yang tua bangka 91 tahun boleh pergi Bersih 5 Haji HAdi macam anjing yang ENcik cakap la sudah puas menyalak dan keletihan terus masuk hospital!!!

Ini perumpamaan saja bukan kata kat sesiapa.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 11:33 PTG delete

Itu cerita masa hadapan, tiada siapa yang tahu, hanya Allah swt saja yang maha mengetahui lagi maha bijaksana.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 November 2016 11:37 PTG delete

Rakyat sudah lama sedar, yang belum sedar dah tak ramai dah, buktinya bersih 5, hanya 20 k pesertanje.

Biarkan Madey perbetulkan kesilapan dan kerosakkan yang beliau lakukan. ATGFN pernah mendoakan agar Madey panjang umur.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 November 2016 12:01 PG delete

En. Tanpa Nama,

Kalau seorang guru mengajar selama 30 tahun, agak-agak dia boleh tak mengagak berdasarkan pengalaman dia mana murid dapat 6A mana murid melingkup???

Sama juga, siapa yang nak bekerjasama dengan pemungkir janji, pengkhianat dan kaki u-turn???

Kat sini dia makan kat sebelah UMNO pun dia makan!!!

Kalau dia wanita kita nak ke isteri macam ni???

Tapi yang pastinya siapa yang nak wanita umur 60 tahun macam tu. Dah monopause hhahahaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 November 2016 12:08 PG delete

En. Tanpa Nama,

Rakyat memang dah sedar, satu dunia pun dah sedar, semua negara yang ada kaitan dengan 1MDB semua dah buka kertas siasatan. Ada yang dah mula prosiding jenayah dah!!!

Yang tak sedar penyokong UMNO yang bahlol, duit negara membiayai filem lucah pergi juga sokong DS Najib Razak!!!

Apa punya bodohlah penyokong UMNO!!!

Sekurang-kurangnya ahli Parlimen dan ADUN PAS ramai dah sedar, Haji Hadi dah bersekongkol dengan penyamun!!!

Itu pasallah mereka join Bersih 5!!!

Kalau Mahathir perbetulkan kesilapan dan kerosakan yang beliau lakukan, kita kena bersama!!!

Yang kita tak boleh bersama ialah dengan Haji HAdi bukan nak betulkan kesilapan, tolong nak kebas RM 10,000,000.00 lagi!!!

Asyik masuk hospital je, adakah umpama anjing menyalak bukit yang keletihan???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 November 2016 6:44 PTG delete

Rasa2nya...yb2 pakatan haprak yg keja dgn PAC bodoh2 dan bangang2 belaka mcm si tolol.
Dah jelas timb pac dpd dapigs kata najib tak terlibat tapi si tolol2 dan si bangang2 msh buat tuduhan dan fitnah.

Bgamana dgn era mamak kutty yg gagal dlm bnm forex..skandal bmf...skandal perwaja...skandal pkfz yg mghilangkan rm100billion wang rakyat????
Kenapa tolol2 dan bangang2 nie seronok menjilat bontot org yg pernah terlibat dlm skandal tersebut ketika itu?Yang kini jd taik kuning bersama dgn tolol2 dan bangang2 bershit 5.0.
Adakah dosa2 skandal kewangan tersebut dgn mudah diampunkan oleh tolol2 dan bangang2???
Atau mrk juga bersubahat dlm melenyapkan lbh rm100billion wang rakyat????
Nampaknya tolol2 dan bangang2 ini bersekongkol dgn maha penyamun....
kahkahkahkahkahkahkahkahkah...

Mengutuk org bukan main lagi si tolol itu...dia tak perasan taik kuning org tua itu lekat kat dahi dia....
kahkahkahkahkahkahkahkahkah...

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes