Iklan Penaja 1

Isnin, Ogos 01, 2016

Tiada PRN di Pulau Pinang : Bukti Pakatan Harapan utamakan konsensus

Dr. Mujahid Yusuf Rawa mengucapkan tahniah atas komitmen Ketua Menteri. Foto Malaysia Dateline oleh Wan Zahari Salleh.Dr. Mujahid Yusuf Rawa mengucapkan tahniah atas komitmen Ketua Menteri. Foto Malaysia Dateline oleh Wan Zahari Salleh.


Parti Amanah Negara Pulau Pinang menganggap pengumuman Ketua Menteri bahwa tiada pilihan raya negeri (PRN) mengejut adalah tanda komitmen DAP yang berjanji bahawa ia tidak akan mengumumkan PRN secara unilateral tanpa konsensus dari kedua dua lagi rakannya.

Pengerusi Amanah Pulau Pinang Datuk Dr. Mujahid Yusuf Rawa mengucapkan tahniah atas komitmen Ketua Menteri kepada janjinya semasa isu PRN mengejut dilontarkan oleh DAP.
"Parti Amanah Negara amat menghargainya," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Parti Amanah juga katanya, mengambil serius semasa proses perundingan berlaku bahawa ada sesetengah pihak yang memandang rendah keberadaan Parti Amanah dalam suasana parti kami berhadapan dengan berbagai 'serangan' dan 'ugutan' dari Pas.

"Parti Amanah mengharapkan tiada lagi sindiran sinis kononnya Amanah parti baharu.
"Ini kerana masa untuk persediaan PRU masih ada dan segala pandangan sinis ini perlu diselesaikan untuk PH menjadi kukoh termasuk hubungan dengan parti Pas," katanya.


Beliau mahu semua pihak supaya meneruskan khidmat kepada rakyat Pulau Pinang dan mempertahankan rekod cemerlang kerajaan negeri.

mdl

IKLAN BERBAYAR

 Rahsia Mazelan Abas Menjadi Jutawan Simkad




Hanya melalui online internet Mazelan Abas boleh menjadi Jutawan. dengan wujudnya laman web www.toneexcel.biz, Mazelan Abas dapat menaja beribu-ribu ahli Tone Excel.

kini terbaru, Tone Amri Nor telah mewujudkan laman web www.kelabsimkad.com yang paling bestnya bukan untuk ahli tone excel sahaja..telco lain pun boleh join www.kelabsimkad.com ini..

ayuh jadilah ahli yang terawal…

42 ulasan:

  1. Okla tu dap yg cina kafir pun tau kesepakatan setiakawan.kalau hadi pas yg kononnya islam tu pulak sering ikut kepala sendiri.ajak meeting pun kasi alasan bodoh "atas sayalah nak hadir atau x"...mmg pas xblh bercampur masyarakat...elok dok dlm utan rimba nun

    BalasPadam
  2. haha...siapa yang umumkan PR bubar sebelum keputusan muktamad dikeluarkan....haha..oklah tu...cina kapir dapkan jaga semangat setiakawan...haha...kantoi...kantoi xpe janji dap boleh bg putrajaya...haha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkah.....mujahid nampak konsesus dedak kat GLC je tiap-tiap bulan masyukkkkk......dap sebenarnya mana ada telur tanpa pkr dap tidak lebih dari pondan bapok....kahkahkah....sembang kencang je mujahid.....masyukkkk.....

      Padam
    2. Mmgla bubar pr.pr dianggotai 3 parti pas pkr dap.kalau pas dah xda scr automatic la bubar.cth mudah kalau rumah ada 3 tiang lepastu satu tiang cabut,runtuhla rumah tu.alahai walaun..aje bebal walaon ni.kahkahkah.benda simple mcmtu.kahkahkah. G meeting jauh nun Kat krabi igtkan bijak ropenya bodoh.kahkahkah

      Padam
    3. engkau tu yg bodoh...haha...keputusan blum muktamad tp dh pkul canang satu donia....skrang telurrrr sudah hilang...bacul pnye parti...engkau ingat org pkr mcm org pan sipencuri kerusi ke...bacul...angguk2 geleng2...janji dap bleh bg putrajaya....ari tu pan pun dh mnang bsar kat kola kangsar n sg besar...dgngor yb pan tu pun dh jd exco.....betul ke?..haha...

      Padam
    4. Keputusan apa yg belum muktamad.pas dh putuskan dgn dap.apa yg xmuktamadnya.pr terbentuk dgn 3 komponen utama.kalau satu dah xda secara otomatik nya bubar.apa bebal betul walaun ni benda mudah pun xpaham.kahkahkah.adui.benda mcmtu pun xfaham.haje bangang tahap otak walaun nih.kahkahkah

      Padam
    5. Buang duit rakyat kelantan je olammak pas meeting smpi ke krabi tp otak bangang mcm telo.kahkahkah

      Padam
    6. Nak buat PRN PP rancangan si kerajaan harbi,
      Khadam ditempik Tuan Besar terus terdiam,

      Memang benar kerajaan Kelantan pergi bermesyuarat di Krabi;
      Bukannya bersolidariti bersama perasuah Siam.

      Padam
    7. Ala dok kata org.fitnah matsabu tolak hudud pun xberjawab lagi wanrosli.kahkahkah

      Padam
    8. Video Mat Sabu sudah lama diberi,
      Tapi sampai sekarang masih tak mahu mengakui,

      Mungkinkah kerana kebangangan sudah menguasai diri,
      Lantaklah kalau dah sejak lahir memang bangang aku peduli apa.. Kui kui kui.

      Padam
    9. Jgn la nk mohong.kalau nk mohong ngan walaun blh la....mana video nya????

      Padam
  3. tu lah...engkau tu yg bodoh...dap dh putuskan duly hubungan dgn pas...lain kali ambik sumber brita dr bnyak sumber dulu baru judge...nmpak sngat bngap n xbleh harap pan ni...syrat pkr snang je ...rehatkn parti no value added utk pH...mnggelupur trus pandap...mamak roti tulurrr satu....tulurr xda la....haha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni lagi sekor bangang bin tongong.dap putus dgn hadi shj.bukan dgn pas.lepas tu pas terus putus dgn parti dap.xkan itu pun xpaham walaon.ape ke tahap bodoh walaon ni.kahkahkah.dap putus dgn presiden.bukan dgn parti pas..pas putuskan terus dgn parti dap maka otomatik pr bubar.xkan itu pun aku nk ajar walaon oi..simpan skit bengap tu jgn tjuk Kat org malu ooooooi.kahkahkah

      Padam
    2. Bab melompat bagi sahaja ke tupai,
      Berenang ke tepian sambil makan bahulu,

      Alangkah bangangnya bila berlagak pandai,
      Tak tahu ke DAP Sarawak yg dah putuskan hubungan dgn PAS pusat terlebih dahulu.

      Padam
    3. Laaa mmgla sbb hadi punya perangai.mana ada president perangai mcm hadi kata dr pr tp ikut kepala sendiri.ajak meeting pun "atas sayalah nak hadir ke x"
      Kahkahkah.org mcm ni mmg xblh bermasyarakat.elok dok dlm utan je.Kahkahkah

      Padam
    4. Tukang baca doa majlis beli sarapan,
      Beli sarapan tanpa memakai seluar,

      Amatlah jelas kebebalan penyokong PAN,
      Bukankah sebab TGHA lah kami berjaya menendang G18 keluar?

      Padam
  4. Konsesus?.....apa punya konsesus mereka je yang faham.....prn Sarawak tu apa? Konsesus ke tu?....bagi dua kerusi dulu baru kita sembang....kahkahkah......adddoooiiiii....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laaaa.nak kata bab sarawak.cermin diri la walaon oi tarak malu ka pas takda menang satu kerusi pun kat sarawak .kahkahkah.kata pas hebat akan buat kejutan kat Sarawak tp mmg terkejut beruk pas kalah semua kerusi yg bertanding. Kahkahkahkah

      Padam
    2. Kita cerita pasal konsensus dalam pakatan hampeh tiada kena mengena dengan PAS....kahkahkahkah.....memang dasar macai bengap pandap tak nak terima keburukan sendiri lps tu cuba fitnah orang lain...kahkahkah

      Padam
    3. Laaaa.tu la dah kata atas tu baca btl2,cermin diri dulu sbl nk kata org lain. nak Kata org fitnah tp pas yg kaki fitnah sbg cth mudah pas fitnah matsabu tolak hudud tp smpi skrg kami Minta video tolak hudud berJUTA kali pun xda bukti nya..ni kami tanya lagi...mana video matsabu tolak hudud????msti walaung kasi alasan bodoh lg.kahkahkah

      Padam
    4. Video Mat Sabu sudah lama diberi,
      Tapi sampai sekarang masih tak mahu mengakui,

      Mungkinkah kerana kebangangan sudah menguasai diri,
      Lantaklah kalau sejak lahir memang dah bangang aku peduli apa.. kui kui kui.

      Padam
  5. dulu ugut pas trunkan presiden, kalau x....lu ade ingat ka...memori lost ka..tulurrr mana tulurr...
    skrg berani sama pkr?... tulurr mana tulurr...sudah pandai ka skrg....haha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lagi sekor buduh...sape plak ugut president pas cuma president pas yg xsedar diri..kang dap bubar dun kang pas kata pkr takut.. Bila dap setuju ikut keputusan bersama kata dap plak takut. Ape jenis bebal lah walaun ni.kahkahkaj

      Padam
    2. Najib bapak perasuah a.k.a ketua penyamun duit rakyat.

      Hadi penasihat ketua penyamun.

      Undi Umno = undi Pas

      DEDAK FOR ALL.

      Padam
    3. Memang takde telur pun dap....kena gertak dengan pkr hilang terus penyakit mengejut.....pilihanraya mengejut konon.....dengar je dua kerusi terus hilang telur....kahkahkah

      Padam
    4. Eloklah Hadi Awang kekal sbg presideng supaya dia boleh lihat sendiri kehancuran Pas di tangannya.

      Lebih 60thn Pas tk pernah menang pru maknanya tuhan tk redha dgn ularmak2 pembohong dlm parti penjual agama.kahkahkah

      Mari membalak bersama oolalamak di krabi.

      DEDAK FOR ALL.

      Padam
    5. PAS pergi ke Krabi PAN amatlah kecoh,
      DAP pergi Singapore setiap minggu PAN buat2 bodoh,

      Walaupun sebenarnya PAN memang asalnya bodoh,
      Patutlah mudah dijadikan khadam oleh si tokong kaki kepoh.

      Padam
    6. Tukang baca doa majlis beli sarapan,
      Beli sarapan tanpa memakai seluar,

      Amatlah jelas kebebalan penyokong PAN,
      Bukankah sebab TGHA lah kami berjaya menendang G18 keluar?

      Padam
    7. KRABI OH KRABI..

      PAS FOR DEDAK.

      Padam
    8. PAS pergi ke Krabi PAN amatlah kecoh,
      DAP pergi Singapore setiap minggu PAN buat2 bodoh,

      Walaupun sebenarnya PAN memang asalnya bodoh,
      Patutlah mudah dijadikan khadam oleh si tokong kaki kepoh.

      Padam
  6. Minum air sambil menyelam,
    Pakaian basah dihantar ke kedai dobi,

    Ku sangkakan beliau seorang penasihat parti islam,
    Rupa2nya hanya tukang baca doa di majlis yg disertai harbi.

    BalasPadam
  7. Nampak bijak bila berhujah walaupun masih belum mandi,
    Tapi Kapten Zaidi kata itu cuma lakonan serta angan-angan,


    Alangkah hinanya di mata Kapten Zaidi,
    Kerana Mujahid Rawa berjaya mengumpul hanya 3 orang ahli cawangan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mari mencuci mata guna duit rakyat bersama ostat2 Pas di krabi.kahkahkah

      KRABI OH KRABI

      PAS FOR DEDAK.

      Padam
  8. Nak buat PRN PP rancangan si kerajaan harbi,
    Tuan Besar menempik khadam terus otak bergegar,

    Memang benar kerajaan Kelantan pergi bermesyuarat di Krabi;
    Bukannya bersolidariti bersama perasuah tegar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS FOR DEDAK

      Padam
    2. Anak harimau bermain di tepi rimba,
      Anak singa turut diajak bersama,

      Dedak tokong banglo yg didamba,
      Dedak Perwaja pula yg menjelma.

      Padam
  9. Anak dara memasak sambil berborak,
    Si teruna memerhati sambil memetik seroja,

    Sejak bersolidariti bersama Pakatan Haprak,
    Sucilah sudah si perasuah banglo dan Perwaja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. KRABI OH KRABI

      Padam
    2. Ulamak PAS kata rasuah 1MDB dan konsert Selena haram,
      Ulamak PAN pula kata Konsert Selena dan minum Beer utk raikan kemenangan parti Islam diharuskan,

      Punyalah taksub kpd tokong yang lembam,
      Kan beza banyak tu antara PAS dan PAN.

      Padam
    3. Hudud mana..hudud?

      Hudud Pas dah jd HUDUDUITT$$$

      PARTI JUAL AGAMA

      KAH KAH KAH

      Padam
    4. Pagi hari pergi ke kolam untuk berenang,
      Petang hari pula pergi memancing di lautan,

      Alangkah bahagia kalau calon 'islam' PAN menang,
      Bolehlah minum Guiness Stout dan Carlsberg bersama Adun Sekinchan.

      Padam
    5. Dua tiga kuceng berlari
      Mana nak sama wanrosli xdak tulurrrr
      Dua tiga walaun blh ku cari
      Mana nak sama wanrosli paling bebal xdak tulurrrr

      Kahkahjahjahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive