Iklan Penaja 1

Picture

Sabtu, Ogos 27, 2016

SAJAK PANAS!! DARI KELANTAN [WAJIB BACA]

Moga Tuhan kekal memberkati Salor Tegak BerdiriMoga Tuhan kekal memberkati Salor Tegak Berdiri

Salor dah lama menangis,
Menangis sendiri di dalam hati,
Tiada siapa yang tahu,
Tiada siapa peduli,
Penistaan tanpa kenal batas sahabat,
Cercaan dan hinaan,
Tuhan sahaja yang mengerti,
Salor dicincang,

Bagai kita tidak pernah berkawan,
Amanah ku dan rakyat Salor dikhianati,
Engkau bersuka ria atas keperitan kami,
Hati mu berisi keangkuhan
Salor terlalu kerdil,
Disepak diterajang segala ruang dan peluang,
Mulut mu berbau permusuhan seakan tidak padam,
Hari ini,

Izinkan Salor bangkit Meneruskan sisa sisa perjuangan,
Walau berbekal sekeping papan,
Ombak dan lautan,
Seizin Tuhan,
Tetap ku harungi,
Tangisan silam,
Ku lipat dalam kenangan
Moga Tuhan kekal memberkati.

Salor Tegak Berdiri


Husam Musa
Kuala Lumpur
22 Ogos 2016

IKLAN BERBAYAR

 CARA MUDAH MENJANA INCOME PASIF SETIAP BULAN.


HANYA MODAL BERMULA RM55.00 SAHAJA

ANDA BOLEH MENJANA INCOME PASIF SETIAP BULAN. 

BELI SEKALI..UNTUNG BERKALI-KALI. 

LIHAT ANDA BELI HARGA RM55.00 UNTUK 1 LOT. 

1 LOT ANDA DAPAT RM400.00 
2 LOT ANDA DAPAT RM800.00 
10 LOT ANDA DAPAT RM4000.00 
100 LOT ANDA DAPAT RM40,000.00 
1000 LOT ANDA DAPAT RM400,000.00 
2000 LOT ANDA DAPAT RM800,000.00 
3000 LOT ANDA DAPAT RM1,200,000.00 

BELILAH IKUT KEMAMPUAN ANDA RUJUK SINI 

32 ulasan:

  1. Panas je nik amar baca....kahkahkah

    BalasPadam
  2. Salor dah rejected tinggal nama je....lps ni tiada lagi salor...yang ada hanya PENGKHIANAT....kahkahkah....meroyan betul husang......wau bule yang terputus tali.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Org bodoh mcm kau n parti pigs yg kena reject nti..pengkhianat agama n rakyat khususnya klantan..nk ckap telo klantan tpi bunyi tganu.kompom bodoh

      Padam
    2. Org bodoh mcm kau n parti pigs yg kena reject nti..pengkhianat agama n rakyat khususnya klantan..nk ckap telo klantan tpi bunyi tganu.kompom bodoh

      Padam
    3. Tak perlu guna bahasa kasar.. husam perlu redho dgn akibat yg diterima..

      Padam
    4. Dgn org mcm kau(pigs) ni layak bahasa kasar..org hujah elok kau main2.padan muka.

      Padam
    5. Hari Ini kalau PAS pecat husang esok 10 adun PAS akan lompat ikut husang......kita tunggu esok......eh betul ke esok?...PAS dah pecat husang ke?....ke esok lagi?....ke esok lagi satu?.....ke esok lusa?.....kahkahkah....ke tiada esok bagi mu husang?.....kahkahkah....

      Padam
    6. Kambing jamnapari dah lari kemana husang?.....kahkahkah...

      Padam
    7. Hujjah apa yang elok tu?......hujjah PENGKHIANAT elok ke?...kahkahkah....

      Padam
    8. Kambing di kecoh nya.bebal punya pigs...60ribu enjoy krabi apa cter pigs.kahkahkahkah

      Padam
    9. Projek lebuhraya rakyat?.....kemana?....kahkahkah

      Padam
    10. Laaaa tanya projek plak...jgn nk salahkan nik aziz plak ya...nk tanya ni mana hudud pas???kata setahun perintah kelantan akan laksana hudud.kalau xlaksana akan letak jwtn...so mana hudud pas?nape xletak jawatan mb..gila duit rupanya.kahkahkahkah

      Padam
    11. Bila mau saman sr ni.pigs ni xmalu ke.dgn kapir pun takut nk saman.kata pejuang islam.baru dgn sr dah kecut menikus...teloooo mana teloooo pigs oiiii

      Padam
    12. Hudud PAS?...kahkahkah....hudud pandap ada ke takde?....kahkahkah.....projek channel TV GMC?......dah tukar nama jadi imayam?.....kahkahkah....

      Padam
    13. Bila nak saman razali?.......dana dah nak habis ni......adun PAS 10 orang tu mana?.....kahkahkah......wan rahim lebong.....husang geng wan rahim....kaki lebong.....kahkahkah

      Padam
    14. Walaun2 pigs dah kepanasan. Hudud dah jd ruu 355 dan hududuitt$$ haram 90juta.kahkahkah

      Lebai dan macai2 pigs bersubahat menipu Allah, rasul, umat Islam dan ahli2 parti tolol dulu, kini dan selamanya.

      Parti Auta Semalaysia.

      KAH KAH KAH

      Padam
    15. PAS tak panas yang panas hanya pencacai pandap yang kecewa dengan PAS....kahkahkah....dana yahudi dah nak habis ni....cover dgn hasil maksiat....kahkahkah.....lagi nak sebut tipu Allah.....kahkahkah.....tahu ke tak tahu nih?.....kahkahkah

      Padam
    16. Laaa pas bodoh mmgla xpanas.kahkahkah.kulit tebal pigs mmgla tahan panas.kahkahkah.bila mau saman sr ni pigs.xdak telor kaaaa

      Padam
    17. Pigs sebat duit rakyat samun balak kelantan lagi mau sebut Allah ka...guna nama Allah lagi nk sebat duit rakyat.hina btl pigs nih.kahkahkah

      Padam
    18. Hujjah mantap pencacai pandap.....kahkahkahkah....macam kartun.......buat malu pan dap je ada pencacai lembab mcm ni.....auta pun jadi fakta....kahkahkah.....

      Padam
    19. Mantap ale utoh lu la pigs oi....mana bukti matsabu tolak hudud?kata mantap tadi..jgn kasi alasan bangang lagi pigs oi.kahkahkah.kata fakta..

      Padam
    20. Udah senyap....mana telorrrrr pigs ni.ptuihhhhhhh.kahkahkah

      Padam
    21. Mat sabu tak penting bagi PAS.....lantak dia lah......dah enak makan dedak.......rm15k sebulan dari abg besar....auta pun jadi fakta.....kahkahkah....

      Padam
    22. Nak riuh mcm korang ke?.......auta pun boleh jadi fakta....hujjjah mantap la konon....kahkahkah

      Padam
    23. Pas mana ada skrg. Spt hudud dah jd ruu 355 dan hududuitt$$ haram 90juta.kahkahkah

      Macai Pas dah bertukar jd macai pigs penjual agama.kahkahkah

      Parti Auta Semalaysia

      Padam
  3. Bila mau saman sr ni pigs oi.wat malu pas je.kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila nak saman razali?......tiap2 bulan hantar dedak....

      Padam
    2. Razali tu sape orgnya? Serupa dgn lebai dan macai pemfitnah pigs yg tarak tulurr.kahkahkah

      Parti Auta Semalaysia.

      Padam
    3. Razali tu siapa?......kahkahkah......dial adalah Ketua Menteri Penang....kahkahkah......hujjah mantap konon......ketua menteri pun tak kenal......kahkahkah

      Padam
    4. Razali hanya dikenali oleh macai2 pemfitnah pigs.sama taraf dgn lebai pigs tadak tulurrr.kahkahkah

      Parti Auta Senalaysia.

      Padam
    5. Kahkahkah.....tulurrr mana tulurrrr......saman la razali tu......

      Padam
    6. Razali dgn lebai dan macai Pigs penjual agama tadak tulurrr..kahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive