PANAS!! : PARTI PAS MENGKHIANATI PERJUANGAN RAKYAT KATA YB HUSAM

'Saya hairan masih ada ahli bersama Pas'

CYBERJAYA - "Selamat tinggal bahtera Pas. Saya hairan bagaimana ahli boleh duduk dalam bahtera yang berpusing-pusing,".

Demikian ucapan Datuk Husam Musa yang secara rasmi mengucapkan selamat tinggal kepada parti lamanya (Pas) untuk secara rasmi menyertai parti Amanah malam tadi.

Beliau mendakwa, Pas telah mengkhianati perjuangan rakyat dan oleh itu baginya Amanah adalah wadah baharu untuk beliau meneruskan perjuangan tersebut.

"Anda tuduh barisan ini (Amanah) pengkhianat tapi pemimpin Pas yang khianat rakyat," katanya dalam majlis Makan Malam Merdeka di restoran My Taste, Cyberjaya di sini, malam tadi.‎

Antara yang hadir dalam majlis itu Presiden Amanah Mohamad Sabu,Timbalan Presiden Salahuddin Ayub, kepimpinan tertinggi Amanah seluruh negeri, pimpinan DAP dan lain-lain.

sh

IKLAN BERBAYAR

Buat Wang Banyak Dengan Membeli Lot Iklan Biz55DotCom

BUAT INCOME PASIF HANYA BERMODAL RM55 SAHAJA.

BELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM

HARGA RM55 BERSAMAAN 1 LOT

PULANGAN YANG MEMBELI LOT DENGAN BIZ55DOTCOM

1 LOT AKAN DAPAT RM400

2 LOT AKAN DAPAT RM800

10 LOT AKAN DAPAT RM4000

100 LOT AKAN DAPAT RM40,000

DAN SETERUSNYA..

JIKA NAK JADI JUTAWAN BELILAH 3000 LOT AKAN DAPAT RM1,200,000.00 

BERMINAT

BOLEH LAYARI

http://biz55.lot.my
Previous
Next Post »

39 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 12:01 PTG delete

Kahkahkah....husang baru nak ikat balik tali yg dah putus....ikat dengan KUALi berat sikit....kahkahkah....bukan rakyat yang kata tapi husang yang kata......sepatutnya husang ucapkan selamat tinggal kepada Salor.....lepas ni no more Salor....you' re rejected by Salor....kahkahkah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 12:08 PTG delete

Yang duduk kat belakang tu tahu husang tengah auta tu....namun apakan daya mereka pun kaki auta....kahkahkah....baru lepas baca doa.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 12:33 PTG delete

Bertambahlah lagi sikap berpuak-puak Pakatan Haprak.

Bahtera PAS tidak berpusing sebalikya kepala Husam yang berpusing.

PAS mempunyai bahtera besar dan nakhoda yang berprinsip.

PAN hanya rakit yang menumpang sauh pada bahtera DAP.

Berakit-rakitlah kehulu berenang-renang ketepian.

Berkuda-kuda dahulu berkhadam-khadam kemudian.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 1:14 PTG delete

PAS; PASIK @ PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 2:39 PTG delete

Tiga komen atas org yg sama..namanya wan rosli pigs sondol..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 3:31 PTG delete

Tapi betul dan tepat komen wan rosli, berfakta, tiada hujjah balas perkara berkaitan dari pencacai pandap hanya auta sahaja yang dijadikan fakta.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 6:26 PTG delete

Tak ajak sekali ke wan rahim kaki lebong dan 10 adun PAS?

Kesian Husam, selama empat bulan tunggu pinangan tak kunjung tiba.

Bersatu pun tak pinang Husam.

Mana treler nak sambut Husam? Anuar Tahir tak bawa treler ke?

Sama2 kaki lebong, kena lebong buat tak tahu je lah!!!

KAH KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 11:29 PTG delete

Mu ni ckp dgn mulut ke dgn lutut?? Simpan sikit bodoh tu utk hari esok...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 11:34 PTG delete

Kepala nakhoda lepas u turn u turn lu kata berprinsip...
Walaun tunggul kayu betullah lu ni...bagi walaun dap tu cina dan mca tu jawa...baser tongong...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 11:56 PTG delete

Blum LG.tgu la dlu nk pru nt brla 10 adun masuk Amanah.yg penting Amanah x lesap enjoy duit rakyat ke krabi 60k...xpula mkn dedak 90juta.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 11:58 PTG delete

Hujah fakta mende nye walaun pigs...smpi skrg xda bukti video matsabu tolak hudud lagi mau sembang fakta ka walakontoi oi...telorrrrr mana telorrrrr

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Ogos 2016 11:59 PTG delete

Bodohnya hujah walakontol pigs...ru je ke.xda idea dah ke kepala hotak dah penuh dedak 90juta ke xmampu nk bfikir lg.kahkahkau

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:00 PG delete

Ayat walakontol pigs menjelaskan betapa bodohnya seekor walakontol pigs.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:02 PG delete

Kuali ok lg ni dah jadi PIGS ni apa cerita....semua sondol patutla balak kelantan licin kena sondol pigs. Mabuk 90juta. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:03 PG delete

Walakontol pigs menunjukkan betapa bodohnya otak seekor Walakontol pigs.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:03 PG delete

Terpaksa U turn kembali kepada posisi asal setelah dipesongkan oleh g18.....kahkahkah.....hebat nakhoda PAS......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:05 PG delete

Good bye husang....kata salor....you're rejected...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:08 PG delete

Mana 10 adun PAS?.....auta ke fakta....bodoh ke cerdik tak tahu yg mana auta dan yg mana fakta....auta tu lebong....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:13 PG delete

Apa bodohnya...mana 10 adun PAS?......auta ke fakta....lebong ke betul.....xde dedak....melainkan dedak 15k sebulan......cuba bagi hujjah bernas...mana 10 adun 10 PAS seperti yang diautakan?.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:18 PG delete

Mat sabu tak penting sekarang.....husang mungkin ganti mat sabu....puak mana yg kuat akan jadi presiden pandir....yg lemah tersungkur....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:24 PG delete

Kalau kena tunggu pru 14 itu bukan fakta.....itu adalah sebuah mimpi saja.....boleh dianggap ianya auta......kahkahkah.....berangan rupanya....aku pun boleh cakap pru 14 nanti ada 10 adun pkr dan dap akan masuk umno.....kahkahkah.....auta, auta....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:28 PG delete

Cuba bagi hujjah....fakta atau auta?.....kamu cerdik ke bodoh?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 1:56 PG delete

hadi awang..mustafa spender ali dan lain lain geng penjenayah kopiah putih bergelak sakan..baca ulasan dan tgk gelagat kelaku pencacai PIGS..mempertahankan presideng mabuk pil kuda..
presideng syok dpt habuan 90juta..
bila nk saman SR??
ooo...
presideng pil kuda ikut najib..
barulah sedondon..
pinky pinky..
duk tunggu jgk bila la hadi bawang nk bergabung dgn umno..
sian najib..kena tibai kiri kanan dpn blkg..
patutlah haron jing backup kuat najib..mtk 4 saksi sblm tuduh najib..
hahaha..
PIGS...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 7:55 PG delete

Berhujjah menggunakan fakta jangan dilapik dengan auta.

Bila bro PAS akan bergabung dengan umno?

Setakat ni ianya hanya auta.

Yang diauta oleh kaki2 lebong.

Tak perlu tukar gaya penulisan.

Tetap juga nampak kebodohan dan auta.

Berhujjahlah menggunakan akal dan fakta bukan guna auta dan lebong.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 8:15 PG delete

Walaun2 tolol Pigs mana tau berhujah. Ketaksuban melampau pd tok ketua pembohong bersiri dari agama Pas(bkn agama Islam).

Pemimpin2 Pas dah termakan dedak haram duit rompakan terbesar dunia. Kalau fitnah sila bersumpah laknat atau saman malu SR.Lebai2 Pigs adalah pengecut serupa macai2 mrk tadak tulurr. Ini fakta bkn auta.kahkahkah

Bila dah termakan dedak ditabur ketua perompak, lebai2 Pigs bersubahat dgn parti perompak utk membuat kacau dan memecahbelahkan undi utk mengkhianati rakyat dan ahli2 parti yg tolol dulu,kini dan selamanya.

Undi PIGS = Undi Umno

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 8:16 PG delete

Parti Auta Semalaysia aka PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 8:20 PG delete

Next pru..Good bye Pas aka Pigs. No more votes for lebai2 Pigs penjual agama..kata org2 Kelantan..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 8:22 PG delete

Kaki lebong ada ramai dlm parti lebai PIGS penjual agama. Allah dan rasul pun sanggup ditipu. Ini fakta bkn auta.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia aka PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 8:26 PG delete

Yg lemah akan tersungkur adalah parti lebai PIGS. Takde lg ceramah2 lebai Pigs mcm dulu2. Sebabnya ramai org melayu dah tk boleh ditipu lebai2 dan macai penjual agama pembohong bersiri lagi.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia aka PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 8:30 PG delete

Walaun Pigs dah mula kepanasan.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 11:43 PG delete

Hanya walaun totok kayu jea boleh dan sedia ditipu oleh lebai2 pigs...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 11:47 PG delete

Bila nak saman pasal 90 juta tu? Eloklah tu nanti buleh pegang title ketua auta lebong semalaysia...kikikiii...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 11:52 PG delete

Betul tu...aku pun teringin benar nak pergi ceramah...tapi tak ada smpai skrg...pergi bukan nak dengar gebang lebai tp nak tengok brp kerat yg hadir...kehkehkehhh...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:28 PTG delete

Masih berhujjah menggunakan auta.

Tidak berhujjah menggunakan fakta.

Kerana tiada fakta nak dijadikan hujjah.

Hanya auta yang diulang berkali-kali.

Inilah rupa pendokong pakatan haprak.

Auta pun boleh dijadikan fakta.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 12:52 PTG delete

Hudud dah jadi ruu 355 dan hududuitt$$ haram 90 juta.

Walaun agama Pas bersalin kulit jd walaun Pigs pemakan dedak haram.

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS)

Parti Auta Semalaysia.

Undi Pig = Undi Umno

INI FAKTA BUKAN AUTA.

KAH KAH KAH.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 3:10 PTG delete

Hudud atau RUU 355 adalah untuk memperkasakan RUU Syariah.

Kearah memartabatkan tuntutan Islam.

Bukan hanya angkat tangan menadah doa.

Belum pun Hudud baru RUU 355 sudah kelihatan ketakutan.

RUU 355 akan menyekat ekonomi kafir terutama mca, gerakan dan dap.

Auta diulang berkali-kali supaya menjadi fakta.

Orang bodoh je yang boleh diauta.

Seperti pencacai kat sini.

KAH KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 September 2016 6:24 PTG delete

RUU 355 sepatutnya Umno parti pemerintah yg bwk isu perkasakan mahkamah syariah bkn Pas. Hukum Allah mana boleh denda guna duit. Hudud pun dah jd hududuitt$$ haram 90juta.kahkahkah

Amanat Hadi kata politik suku agama suku jatuh kapir.kikiki

Walaun dan lebai Pigs berhentilah menipu Allah, rasul dan umat Islam dulu, kini dan selamanya.

Sebab tu lebai Pigs tk berani buat solat hajat dan ceramah mcm dulu2 sebab org Melayu dah tau parti lebai Pigs kaki lebong penuh temberang.

Parti Auta Semalaysia.

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS)

Walaun tolol Pigs je yg boleh diauta. Spt walaun2 kat sini yg mula kepanasan.

INI FAKTA BUKAN AUTA.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 September 2016 8:51 PG delete

Aku bekas ahli pas..demi Allah aku tak percaya langsung lebai2 pas korup dari presideng sampai pemimpin2 bawahan.bagi aku pemimpin2 pas jenis parasit.kerja malas tp untung ndak..raih keuntungan atas titik peluh irg kain..inilah puak2 celaka dunia akhirat..ceramah agama smata2 nk tunjuk alim & tutup kelemagan diri..mahfuz ni pun aku x brapa nk percaya..mcm lalang ikut yg mana untung..play safe.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 September 2016 9:03 PG delete

Otak walaun2 bodoh mcm keldai...memanglah pas dan umno belum bergabung secara resmi sbb mereka takut semakin ramai ahli2 keluar pas tp cara tindakan dan oerbuatan mereka jelas telah bergabung secara diam2...walaunta2 kena cerdik sikit jgn sampai ditipu lebsi2 korup pun x sedar...haron jin dah dpt kerja dgn umno..hadi buncut dan harin jin sentiasa pertahan najib dlm semua hal, dpt dedak 90 juta, sentiasa bantu dan sokobg umno dlm parlimen, tak mahu terlibat jatuhkan jerajaan terengganu dll..inilah bukti2 jelas pas bergabung dgn.umno secara diam2..nmpak sgt walaunta2 terlalu bodoh macam berotakkan tahi babi.

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes