HOT!! : UMNO JOHOR GOYANG DENGAN FENOMENA " SELAMATKAN MALAYSIA "

Akhbar Sinar jadikan laporan muka depannya tentang Umno Johor bimbang kempen Selamatkan Malaysia.Akhbar Sinar jadikan laporan muka depannya tentang Umno Johor bimbang kempen Selamatkan Malaysia.

Walaupun menyokong kepimpinan Datuk Seri Najib Razak, Umno Johor melahirkan kebimbangan dengan kempen "Selamatkan Malaysia" yang dibuat oleh Tun Dr Mahathir bersama dengan sebahagian pimpinan Umno dan pembangkang semalam.

"Kita jangan nafikan tindakan Dr Mahathir tidak berbahaya kerana atas nama 'deklarasi rakyat' juga, dia (Tun Dr Mahathir) akan mendapat sokongan daripada 'prominent Malays' yang akan mempengaruhi masyarakat," katanya.

Menurutnya, BN dan Umno perlu memberikan perhatian serius terhadap tindakan Dr Mahathir memandangkan beliau percaya tindakan Tun Dr Mahathir tidak akan berhenti setakat memeterai deklarasi tersebut.

Deklarasi Selamatkan Malaysia yang dilancarkan Mahathir semalam adalah yang kedua selepas kempen Selamatkan Malaysia dilancarkan oleh Datuk Husam Musa, bekas naib presiden PAS di Kulai Johor sebelum ini.

Selepas ini, Kongres Rakyat Selamatkan Malaysia pula akan diadakan di mana-mana 16 tokoh besar negara akan memberikan ucapan di majlis itu.

Ia dijangka akan diadakan di Shah Alam mulai jam 2 hingga 7 petang.

mdl

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
 daftar tone excel
Previous
Next Post »

16 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mac 2016 9:14 PG delete

Secara peribadi, aku tak suka mahathir ni. Tapi atas sebab nak jatuhkan umno/bn, maka aku pendam seketika sakit hati aku ni. Kepada yang dok kutuk hentam politician takdak pendirian apa bala lah, perubahan yang dicadangkan adalah untuk hangpa semua. Kalau berjaya, nikmatilah. Kalau gagal, kita cuba lain cara. Demi masa depan Malaysia yang lebih cemerlang!.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 Mac 2016 10:27 PG delete

Bagus.. begitu jg lah strategi PAS.. biar ia berjalan dulu.. kita hanya perlu tunggu dan lihat..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mac 2016 11:11 PG delete

Dtg mana strategi pas..kahkahkah..walakontol dh bunyi..ingt pas ingat umngok..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mac 2016 12:18 PTG delete

Strategy pas jatuhkan pas pada bn kedah dan tganu ker

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mac 2016 12:20 PTG delete

Bagus tu strategi pas.lepasni kelantan pun kasi pada bn,baru nampak strategy pas berjaya...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Mac 2016 7:56 PG delete

Taklah jatuhkan perak masa G18 perintah. .

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Mac 2016 7:57 PG delete

Mujurlah kami tak de strategi jadi kuda tunggangan pd TDM...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mac 2016 11:43 PG delete

Pasal pas dh jdi kuda najib n umngok..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Mac 2016 1:26 PTG delete

Kalau jadi kuda tunggangan sesebuah parti lain pasti PAS sanggup tolak hudud jika umno tolak hudud.. x seperti ada sebuah parti lain yg x de perlembagaan plk tu tp mengaku shj parti islam malangnya sanggup tolak hudud jika parti yg menungganginya menolak hudud!!

INGAT PAN INGAT DAP..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mac 2016 2:47 PTG delete

Perak jatuh sbb hadi nk buat kerajaan perpaduan kat perak.Phuiii

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mac 2016 2:48 PTG delete

Pas x tolak hudud,tp kene perbodohkan kan umno pasal hudud.. Pas takut sgt dgn cina dAp
Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mac 2016 2:49 PTG delete

Itula ratib an anonymous tiap hari 24jam "ingat pan igt dap"...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Mac 2016 4:39 PTG delete

Bukan.. you budak tadika ka.. itu adun DAP dan PKR lompat jadi bebas maa.. maknanya tak boleh pakai jugak maa PH...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Mac 2016 4:41 PTG delete

Bukan takut cina DAP maaa. tapi itu adun DAP masa lompat kat perak.. itulah ilmu yg diajar oleh DAP buat panduan PAN maaa..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2016 2:20 PG delete

Seronok juga dapat membaca komen-komen bangang Wan Rosli, ia melambangkan parti yang sedang dibelanya.
Kah kah kah....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2016 9:24 PTG delete

ADUN PAS bukan tak nak melompat katak,tapi takut jatuh talakkk hahaha

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes