Iklan Penaja 1

Picture

Isnin, Mac 25, 2019

42 ulasan:

  1. Itu pandangan dpd seorg alim yg juga manusia biasa..
    Bgmana pandangan tuhan kpd manusia yg kuat kencing?
    Belum lagi bab skandal dan seks.
    Hanya mahdey yg dpt merungkai semuanya....
    Halo atok...betul ker anwar seorg peliwat?
    Atau ko mmg kaki fitnah dan kaki kencing....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hrp mahacai jgn kecik hati atau meroyan dgn soalan tersebut. Hanya bertanya.....

      Padam
    2. Suruh jer 6 ekor budak cina dapigs tu pi tanya tua nyanyuk sambil bawak placard atau banner...hihihi

      Padam
    3. Lukis muka badut sekali...hihihi

      Padam
  2. Kesian samseng UMNO BN sudah pandai meroyan. Dulu Najib Razak tidak ditangkap, samseng meroyan. Bila rumah Najib Razak kena serbu dan barang 5 kontena Black Maria dirampas samseng meroyan lagi. Polis sahkan rampas harta karun bernilai lebih 1 billion beg mewah, barang kemas dan duit pelbagai matawang dalam rumah Najib Razak samseng meroyan. DOJ rampas dan lelong mansion mewah anak Najib di US samseng meroyan. Anak Najib bayar denda hukuman DOJ sebab mengaku bersalah penggubahan wang haram pun samseng meroyan. Equanimity kena rampas samseng meroyan juga. Equanimity kena lelong pun samseng masih meroyan. Rumah Jho Low kena sita samseng meroyan. Sampai Rakyat tanya mana 2.6b pun samseng masih tidak berhenti meroyan. Rakyat cuma minta pulangkan balik baki duit yang dicuri oleh Najib Razak dan Jho Low. Janganlah samseng UMNO BN nak meroyan sangat. Kalau sudah curi dan agihkan kepada geng nak malu apa? Mengaku salah tapi jangan jadi samseng nak pukul Rakyat pulak. Hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi....
      Sentap sgt ker???

      Kes najib biar najib setel...
      Perkara kecik jer..
      Tak perlu berguling2 mcm kes liwat anwar...

      Yg paling penting adalah penyatuan ummah...
      Dan sedar siapa kaki kencing dan siapa yg boleh dipercaya..

      Kenapa ekonomi negara makin jatuh skrg dan kenapa makin bnyk harta glc dijarah dan dijual?
      Dijarah dan dijual tapi masih...

      Rakyat asyik dipropaganda dgn cerita karut....hutang..hutang..hutang

      Yg nyata atok dan rakan2 bukan berjiwa rakyat... Dia berjiwa proksi dan kroni.
      Tidak cekap..lemah..tidak kompeten...lekas meroyan...dikuasai oleh org ke3(kroni)

      Kita dilaung2 dgn slogan anti rasuah spt pm ke4 tetapi nobita dilepaskan dgn kes banglo tarak kolam....lawak!
      Slogan basi konon dpt menjerat rakyat tapi akhirnya anak..waris..proksi dan kroni dikayakan.
      Tiada beza dgn taktik slogan Bersih, Cekap dan Amanah pm ke4.
      Skrg wajib nyanyi lagu Bershit pm ke7 pulak. Ko cuba doktrinkan rakyat dgn slogan suci tapi ko menyamun dlm masa yg sama mcm pm ke4. Lawak..hanya yg bangang mudah ditipu. Era ISA dgn era smartphone... ada beza. Hihihi

      Terbaru..projek mega besar2an di kedah..syarikat robert kwok memonopoli peratus besar eksport minyak sawit ke china..projek 1bestarinet nyata berat sblh spt dimaklumkan audit negara ttp tiada tindakan...projek kereta ke3 yg lebih kpd membantu vendor2 proksi yg 'gagal' bekerjasama dgn geely...

      Proksi dan kroni diutamakan...
      Rakyat dikemudiankan...

      Itulah sebilangan kecil sblm menjadi sebilangan besar. Yg pasti dan nyata..vincent tan kroni besar atok dah menjadi salah satu pemegang besar projek ecrl slps projek 'dibatalkan'

      Bijak. Dah tahu sgt permainan manusia berjiwa proksi dan kroni nie..

      Padam
    2. Cuba tanya Shafiee Abdullah duit 9juta yang diagih kepada orang ternama yang terlibat dalam kes Anwar dulu dah habis guna ke belom? Apa pasal Najib Razak beri duit tapi tak genap 10 juta? Sudah kena kapor ke kena lompat dengan anjing chihuahua? Hihihihi..

      Padam
    3. Jgn lupa yg mahdey juga di sebalik tirai kes liwat anwar tu....hihihi
      Siapa yg arahkan shafee abdullah jd pndakwa?
      Rakyat tak bodoh cai...hihihi

      Padam
  3. Bila nurul izzah mengatakan ini adalah penggal terakhir dia sebagai mp jelas menunjukkan dia cukup kecewa dgn regim mahdey. Regim penipu dan penuh sandiwara.

    Janji atok jangan mudah dipercayai..
    Dia tak akan menikam anak..waris..proksi dan kroninya...
    Dia sanggup menikam rakan demi anak..waris..proksi dan kroninya...
    Huru hara betul...


    Tak terkezut cai...
    Projek mega negeri lain dibatalkan atas alasan perlu selesaikan hutang..
    Tiba2 negeri kedah dan 11 projek mega bernilai berbillion rm. Pelik!

    Yg ada prinsip...baik keluar dari pakatan haprak...hihihi

    Jgn ikut penyamun besar...binasa nanti

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macai BN nak komen politik tapi lemau. Hahaha. Nurul ambil langkah politik bijak dan Tun M pun terkesan dalam bahasa lembut. Pembangkang pun jadi macam macai samseng nak serang pun tak tahu punca. Ibarat macai samseng nak head-lock leher mahasiswa, tapi terhead-lock leher sendiri. Itulah namanya seni politik. Bukan main pecat sana, pecat sini, pukul sana pukul sini, head-lock sana sini. Ini cara politik samseng-samseng UMNO BN peringkat anjing bawahan yang tak ada pangkat, kuasa, apa lagi duit. Bila nak kena tangkap samseng ganas UMNO BN ni? Hihihi

      Padam
    2. Agenda reformasi kena kencing oleh mahdey...hihihi

      Padam
    3. 2.6b ada kat mana macai? Pulang duit Rakyat cai. Jangan tarik leher kawan sebelah macai. Siap koyak-koyak pulak komik kartun kawan. Samseng betul macai UMNO. Hihihi

      Padam
    4. Bangang..hihihi

      Biar mahkamah haprak yg menentukan 2.6b tu pegi mana. Klu dh tak percaya kata najib ia dipulangkan kembali...siasat jer

      Haprak kan ada ramai penyiasat...husam mimpi..lapiji..tony puaka..claire sr..nobita..tian cuak..dan ramai sgt
      Hihihi...lupa..mahdey jugak

      Mahkamah bawah haprak...siasat jerrr
      Hihihi

      Padam
    5. Rm82b wang petronas dah dijarah oleh mahdey n nobita tak sampai setahun jadi keRAxxxxx.
      Ingat dijarah...bantuan kpd rakyat makin besar..tolOL dimansuh..ptptn free....
      Rupa2nyerrrr makin naik kos sara hidup... Ptuuiiiihhhhhh

      Padam
    6. Yg 'merompak' rm2.6b dpt kasi 1000 lebih rakyat pegi haji percuma. Banyak bantuan sara hidup...
      Yg merompak rm82b wang petronas dan menjual aset2 strategik glc....RAKYAT DAPAT APA??

      Padam
    7. DAPAT AIR KENCING..
      hihihi...

      Padam
    8. Melompat-lompat macai samseng kena tanya mana duit 2.6b hilang. Rileks samseng oii. Duit 2.6b tu tak ada sesen masuk akaun peribadi samseng. Ingat Najib Razak kebulor nak bagi samseng hanjing macam kau? Baik bagi Jho Low. Hihihi

      Padam
    9. Hihihi...
      Relaks cai...
      Najib gerenti kena jel oleh mahkamah haprak.
      Apa nak dibangkitkan lagi. Pru14 dh berakhir. Cari modal lain pulak. Setakat rm2.6b berbanding rm82b wang rakyat petronas dijarah keRAxxxx haprak lagi memalukan.
      Hihihi

      Padam
  4. Musim hujan dah hampir tiba. Suhu pun tidak menentu. Jangan kita lupa ada pihak yang masih dianiaya oleh UMNO BN walaupun mereka sudah jatuh tertonggeng. Makin susah kerja pegawai polis nak jaga beg tangan Rosmah Mansor yang dirampas berlori-lori Black Maria. Laki bini pemimpin UMNO BN kerja menyusahkan orang dulu, kini dan selamanya. Samseng UMNO BN mesti setuju. Sekarang kerja samseng UMNO BN sudah semakin bertambah. Samseng kena kejar orang ramai dan kena pukul-pukul orang tak mengira darjat. Kalau samseng yang terlebih rajin pulak kena overtime buat head-lock kepala mahasiswa lagi sambil maki hamun perkauman. Hahahaha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rakyat peduli apa dgn cerita rosmah tu..cai
      Skrg haprak jd keRAjaan...
      Klu nobita boleh lepas kes rasuah...petik jari korang boleh penjarakan najib n rosmah.
      Siapa yg tak kenal mahkamah mahdey? Hihihi

      Yg penting...penyatuan ummah demi agama..bangsa dan negara!!!!

      MALU APA BOSSKU!!!

      Hihihi

      Padam
    2. Marah berapi-api samseng bila petik nama Rosmah Mansor. Samseng UMNO BN nak kejar dan head-lock sapa lagi macai? Cadangan samseng UMNO BN tolong kejar anjing Shafiee Abdullah. Buat skill tarik leher anjing chihuahua sebab samseng satu spesies hanjing juga. Hahaha

      Padam
    3. Yang samseng..."Ko tahu aku siapa?"
      Ya..aku tahu ko siapa. Ko yb haprak...
      Hihihi

      Padam
    4. Exco haprak lagi samseng.

      Padam
    5. Hihihi. Ada tak kes tarik leher dan koyak-koyak poster macai samseng? Kalau setakat kata-kata kau tahu aku siapa pun dah panggil samseng, Lokman Adam kira sudah taraf yakuza dan mafia. Apa punya bodoh nak bagi jusifikasi. Samseng taik kucing. Hihihi

      Padam
    6. Nyaris tak dikerjakan sampai masuk icu...hihihi

      Kapir dapigs mengajar anak2 babi kurang ajar spt macai2nya...hihihi

      Tahniah lokman adam....ko versi lapiji tapi tidak sotong sampai kena ketuk kepala...hihihi

      Padam
  5. Hati-hati Rakyat Malaysia di sekitar kita sekarang ada samseng UMNO BN yang masih bebas dan gagal dikesan pihak polis. Samseng UMNO BN boleh tarik leher dan maki hamun sesuka hati bila rasa diprovok dengan kartun. Anda sudah diberikan amaran. Sila lindungi leher dan jangan tunjuk kartun bossku. Hihihi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Meroyan nampak...hihihi

      Padam
    2. Macai sekor ni mesti tak pernah tengok orang meroyan. Hihihi

      Padam
    3. Yg meroyan bila MO1 berjaya mencuri hati majoriti rakyat.
      Yg dulunya dikutuk dan difitnah.

      Semoga menjadi inspirasi kpd perjuangan menentang puak kaki kencing.

      Oppssss....macai jgn meroyan yer
      Hihihi...

      Padam
  6. RAKYAT BEBAS BERSUARA BERI PENDAPAT & NILAI SENDIRI.

    KES ADIB JURURAWAT NAK LAWAN DOKTOR FORENSIK. AKHIRNYA KITA TAHU SIAPA YANG LAYAK.

    KES LGBT DOKTOR PAS NAK LAWAN KEMENTERIAN KESIHATAN. AKHIRNYA KITA TAHU SIAPA YANG TAK TAHU BUAT KERJA.

    KES CALON PAS SEBAR BERITA KEMATIAN PALSU MANGSA KES TOKSIK. AKHIRNYA TERBONGKAR SIAPA PEMBOHONG BESAR.

    KES SAMSENG LAWAN MAHASISWA. AKHIRNYA KITA TAHU KEBENARAN YANG SAMSENG CUBA SEMBUNYIKAN.

    LAWAN PEMBODOHAN MANUSIA JAHIL & PENYAKIT HATI PUAK PEMBANGKANG.
    MALAYSIAN STAY UNITED. WE WILL BECOME STRONGER.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya...lawan tetap lawan
      Kita lawan puak kaki kencing hancing

      Menipu rakyat hanya utk kuasa demi anak..proksi dan kroni

      Ummah bersatu menentang penipuan dan salahguna kuasa..
      Biar mrk meroyan memfitnah asalkan jangan kena kencing..hihihi

      Padam
    2. Umat Melayu Islam TAK NAK bersama Pencuri MO1 dan Pembohong syarie. Berdosa. Hihihihi

      Padam
    3. Pencuri hati rakyat...kapir dapigs jer yg tolak MO1

      Dikatakan mencuri tapi rakyat dpt bnyk bantuan...
      Yg mengata org mencuri pula...Anak..waris..proksi dan kroni dpt bnyk bantuan

      Pelik tapi benar...

      Yg kaya terus dikayakan..
      Yg miskin terus dipinggirkan dan dikencing2 kan...

      Perpaduan ummah demi bangsa agama dan negara...

      MALU APA BOSSKU...hihihi

      Padam
    4. Perpaduan Ummah demi pembohong syarie + samseng + pencuri MO1. Paroks. Hihihi

      #samsengupahan-murah-freelance
      #overtimekejarmacamanjing
      #overtimetarikleher
      #overtimemakiperkauman
      #tempahansamseng-segera
      #upahbayartunai-diskaun90j
      #keluaranUMNO-BN
      #samsengberkualitibermutu
      #polistaktangkap-samsengbebas
      #samsengtanpalesen
      #nakhuruhara?
      #nakkeganasan?
      #nakgaduh?
      #samsengUMNO-BN-bersetia-berkhidmat-bergomo

      Padam
    5. #speakertaliban
      #menterihaprakbangang
      #kakikencinghancing
      #hihihi

      Padam
  7. Bank Dunia mengatakan prestasi ekonomi malaysia paling teruk di kalangan negara2 asean dan asia amnya.
    Puncanya..polisi mahdey yg berlagak hebat menyebabkan negara2 eropah mggantung import negara. Kedua..kita ada menteri kewayangan paling buruk dlm sejarah negara. Ketiga...keputusan kerap u_turn..v_turn menakutkan para pelabur.

    Begini cara ko tadbir negara...tak heran hutang negara akan jadi rm1trillion. Dpd rm686b pd mei 2018 dah naik rm741b dlm masa 10 bulan. Belum masuk rm82b wang yg dijarah dpd petronas. Sah keRAxxxx haprak yg tidak kompeten..gagal..berlagak hebat.

    Dia merajuk negara eropah tak nak beli minyak sawit lalu meroyan nak beli jet china. Gunalah cara diplomasi...atok oii!!!

    Berlagak dan ego...
    Ko kaya..anak2 ko kaya
    Rakyat marhaen yg bergantung nasib pada komoditi sawit...ada ko pikir nasib mrk????
    Cuba2lah merendah diri sikit dan hantarlah menteri2 yg cerdik sikit utk menarik minat negara2 lain.
    Inilah sikap bangang yg memakan diri..
    Pantang dipuji sikit dah berlagak seolah2 dia hebat sangat...
    Malang dpt kaki kencing memimpin negara

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baru tahu..selain menoreh guna payung ketika hujan..tanam buluh..minum sesudu minyak sawit pagi2 adalah tips baru dpd menteri haprak.
      Boleh dicuba...

      Padam
    2. Hihihi. Impak kes skandal 1MDB dan hutang berjuta yang dijamin oleh Kerajaan ke atas syarikat RM2 semasa zaman Najib Razak akan kekal sampai ke anak cucu cicit. Kalau UMNO BN tidak jatuh tergolek semasa PRU14!

      Sekarang krisis yang dihadapi walaupun masih belum pulih tetapi lebih baik dan telus. Kalau tidak kes jual bangunan milik Malaysia murah-murah di Hong Kong siapa pun tak tahu kerja Najib Razak!

      Bila disindir pasal orang yang tidak tahu tender terowong di Penang dibuat secara terbuka ialah orang bodoh, terus Najib Razak and the pencuri gang jadi kera kena belacan. Hihihi

      Fasa pembersihan kes skandal besar akan berakhir tak lama lagi. Presiden Umno akan catat rekod bakal masuk penjara. Presiden Pas pula nampaknya cuba mencari suaka politik sendiri.

      Rakyat tidak akan lupa. Rakyat tidak akan memaafkan. Rakyat akan terus berjuang. Hadapi kuasa Rakyat.

      Padam
    3. Dlm parlimen dah dibahas...aset 1mdb mampu menjelaskan semua hutang 1mdb dan ada balance lagi.
      Apa yg berlaku...sandiwara nobita dan mahdey akan tetap berterusan demi kelangsungan agenda legasi mrk.
      Macai...tetap dpt taik.
      Hihihi

      Padam
  8. Nurul...mahdey lebih bijak dpd korang
    Grandmaster dlm percaturan

    Dapigs tumpang gembira dan mencari peluang...
    Itulah senario haprak skrg dan selamanya....
    Hihihi...

    BalasPadam
  9. Bagaimana Allah merancang memisahkan anwar drp pimpinan abim yg ikhlas. Anwar hanya alat Allah jadi tghh dan ufn pejuang islam dan anwar sendiri dituduh liwat oleh org yg sekarang dia sendiri jadikan pm

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nampak mcm anwar akan melukut di tepi gantang.
      Org yg dikatakan penyamun dan perasuah besar bebas mencatur agenda legasi bersama dgn dapigs.
      Aset dan harta melayu dijaga oleh dapigs. Dijual dgn kerelaan melayu haprak tanpa alasan yg kukuh. Itulah hebatnya bila melayu menagih kuasa dpd kapir dan kapir pula seronok mempergunakan perpecahan melayu.
      Tak angguk..periuk nasi terkubur. Maka menangguk2lah sehingga mampus.

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive