Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Jun 29, 2018

Kes saman fitnah YB Khalid Samad terhadap Dato Dr Hassan Ali, Yb khalid Menang.

Image may contain: 4 people, people smiling, people standing
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Kes saman fitnah YB Khalid Samad terhadap Dato Dr Hassan Ali berhubung satu ucapan yang dibuat pada 30 Jan 2012 di Shah Alam yang menuduh YB Khalid Samad menghalang usaha membasmi penjualan arak di Selangor.
Pihak-pihak telah mencapai persetujuan di mana Dato Dr Hassan Ali diperintahkan membayar gantirugi sebanyak RM200,000 dan kos sebanyak RM25,000 kepada YB Khalid Samad.
Kes ini didengar di hadapan Yang Arif Pesuruhjaya Kehakiman Puan Rohani Ismail. YB Khalid Samad diwakili Peguam Faiz Fadzil dan Dato Dr Hassan Ali diwakili Peguam Hasnal Rezua dan Muzzammil Merican.
Pemuda Amanah Pulau Pinang

Picture

3 ulasan:

  1. Parti Islam?
    Pas 0 Amanah 5

    Kaki Fitnah (og)(122)
    Kaki Ponteng (og)(18)
    Mat Sabu (20)
    Dr Dzulkefli (5)
    Salahuddin Ayob (11)

    BalasPadam
  2. Apa yang hassan ali buat skg ya.. dulu salah seorg pimpinan pas yg di hormati.. kesah UG dgn umno..nama dia kelam seketika...bila khalid samad cerita perangai dia...PR dpt tawan selangor angkat diri sendiri nak jadi MB... bertambah kelam namanya..walau pun walaun2 pas ada membela tindakkan
    Hassan ali... tp nama dia kelam dan pupus di mata rakyat selangor.. padahal ceramah2 metovasi dan agama dia menaikkan nama dia di mata rakyat malaysia...kalau dia bukan pemimpin yg gelojoh rasanya...bersama mat sabu jadi menteri hassan ali ni...

    BalasPadam
  3. Hassan Ali salah satu parasit yang masuk Pas untuk jahanam akar umbi. Malangnya bukan Pas sahaja jahanam, habis dengan Umno pun sama jahanam.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...