Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, Mac 21, 2016

PANAS!!! : PROGRAM GEGAR NEGARA 1 APRIL INI..


Setahun selepas pelaksanaan Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST), Pemuda Pakatan Harapan akan mengadakan siri flash mob seluruh negara bermula 1 April ini.

Timbalan Ketua Pemuda PKR, Dr Afif Bahardin berkata walaupun kerajaan telah memperkenalkan kutipan cukai sebanyak enam peratus, namun ia masih gagal menyelesaikan masalah rakyat dari segi kos sara hidup yang meningkat.

"Kenapa kita pilih April 1? April 1 hari ulang tahun GST dilaksanakan. Walaupun cukai GST dipungut, kerajaan BN dilihat masih gagal selesaikan masalah rakyat," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini.

Beliau juga berkata bahawa flash mob itu adalah untuk menggerakkan sokongan lebih besar belia bagi memansuhkan GST pada perhimpunan 2 April.

Selain itu katanya, ia sebahagian daripada usaha untuk 'Menyelamatkan Malaysia' yang menyeru peletakan jawatan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan menuntut perubahan institusi negara.

"Flash mob ini adalah permulaan kepada himpunan Mansuh GST pada keesokannya pada 2 April. (Ia) sebahagian dari usaha 'Selamatkan Malaysia'.

"Kami mengajak semua rakyat Malaysia bersolidariti dengan memakai pakaian hitam pada 1 dan 2 April. Selepas flashmob kita akan terus bergerak ke tempat himpunan 2 April dan berkumpul sehingga 2 April," katanya.

Sebelum ini Pakatan Harapan mengumumkan himpunan 'Selamatkan Malaysia' pada 28 Mac di padang Majlis Perbandaran Ampang Jaya.

Sementara himpunan 'Mansuhkan GST' itu akan diadakan pada 2 April di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur.

mk

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
http://www.kelabsimkad.com/

4 ulasan:

  1. Nak tanye wanrosli... Hadi join ke himpunan nih???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pasik kata angkat plakad mcm budak2.. Last pasik pun angkat plakad.kahkahkah

      Padam
  2. Saya sokong sangat himpunan hapus gst hapus najib

    BalasPadam
  3. Yg anjurkan pun pakatan haprakPAN.. tanya UAA tu.. TGHH x de kene mengena dgn ini gambar..

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...