Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Mac 02, 2016

BERITA BAIK UNTUK RAKYAT MALAYSIA..WAJIB SOKONG!!

Wan Azizah Wan Ismail

SHAH ALAM - Ketua Pembangkang Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata dalam masa terdekat, beliau akan bertemu dengan pimpinan Pakatan Harapan serta parti-parti politik lain, badan-badan bukan kerajaan dan juga individu-individu untuk membincangkan mengenai konsensus dan muafakat untuk selamatkan Malaysia.

Katanya, perkara ini perlu dilakukan memandangkan masalah kepimpinan serta skandal yang terus melanda negara tanpa henti, jadi selaku Ketua Pembangkang, beliau merasakan bahawa perlunya satu konsensus dilakukan untuk mereformasikan institusi-institusi di negara ini.

"Saya amat mengalu-alukan malah menggesa semua Ahli Parlimen tanpa mengira parti atau fahaman politik untuk bersama di dalam usaha untuk menyelamatkan Malaysia.

"Saudara Anwar (Datuk Seri) sebelum ini ada menyebut bahawa kita bukan sahaja mahu orang yang sekarang memegang jawatan Perdana Menteri ditukar, tetapi sistem yang bobrok dan penuh korupsi perlu direformasi dan diperbetul. Maka semangat inilah yang perlu kita jiwai," katanya dalam satu kenyataan media hari ini.

Dalam pada itu, katanya pertemuan itu adalah untuk membincangkan program asas yang dapat dijadikan panduan bersama di dalam konsensus atau muafakat nasional tersebut.
"Semoga kita diberi iltizam, kekuatan dan keberanian untuk menyahut cabaran ini.
Ayuh, kita selamatkan Malaysia!," katanya.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

 klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
air-asia-free-ticket

7 ulasan:

  1. Tapi hadi sokong amno.mcmne tu???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biarla hadi,umno terjun dengan labu labu nya.jgn pkr ikut serta.pkr kena tegas jgn smpi tiada prinsip

      Padam
  2. Jangan jeles..PAS x terlalu bergantung pd PKR sebagaimana PAN amat bergantung pd DAP!!

    INGAT PAN INGAT DAP..

    SEFIKRAH SEHA---JA---!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jelesla sbb pas skrg bergantung pada umno pula.

      Padam
    2. Silap tu.. sebaliknya bro.. ngan jeles..

      Padam
    3. Apa yg silap... Hadi terang2 ckp sokong umno padahal nazri aziz kata jgn perasan nk bergabung dgn umno.pas x malu ke bro.kahkahkahkah

      Padam
    4. Yg ko layan wanrosli tu buat happe.dh tau die macai vonggok lagi mau layan ke.mmg die xda hujah pun yg tau pusing2 perlembagaan, langkah kajang, salah dap.itu jela pusing hari2

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...