Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Mac 27, 2016

BERITA BAIK : RAKYAT MALAYSIA SUDAH BOSAN DENGAN PEMIMPIN TERANG-TERANG MENIPU RAKYAT.


Tamrin GhafarTamrin Ghafar

Kongres Rakyat Selamatkan Malaysia yang bakal berlangsung petang ini adalah satu langkah penting untuk menyelamatkan negara daripada pelbagai kepincangan dan bukannya perjuangan peribadi Tun Dr Mahathir Mohamad yang sudah pun menjangkau usia 91 tahun.

Ahli politik veteran, Tamrin Tun Ghafar dalam satu kenyataan media semalam berkata, kongres yang berangsung dari jam 2.00 petang hingga 6.00 petang di Shah Alam Convention Center (SACC) itu adalah "perjuangan kita untuk rakyat".

"(Ia) merupakan satu lagi langkah perjuangan rakyat untuk rakyat," katanya.

Menurut bekas Ahli Parlimen Batu Berendam itu, kongres itu diadakan selepas Deklarasi Rakyat Selamatkan Malaysia yang diumumkan Tun Dr Mahathir dimeterai pada Jumaat, 4 Mac lalu di Petaling Jaya.
"Mengapa ini semua dilakukan? Apakah ia untuk si dia yg sudah menjangkau umur 91 tahun? Atau tiba-tiba kita semua menolak seseorang itu ekoran mimpi kita yang sama," soal beliau mempertikaikan kesangsian sesetengah pihak kepada Tun Dr Mahathir.
Menurut Tamrin, rakyat sebenarnya sudah bosan dengan para pemimpin yang secara "terang-terang merompak dan menipu rakyat".

Rakyat ujarnya mula sedar bahawa selama ini mereka telah diperbodoh-bodohkan dengan tipu helah dan propaganda Umno/BN melalui media cetak dan eletronik.

Menurut Tamrin, risau dengan arus kesedaran rakyat termasuk di kalangan para penyokong Umno/BN, usaha dilakukan para pemimpin Umno/BN untuk mengugut mereka yang bakal hadir ke perhimpunan hari ini bagi diambil tindakan.

"Apakah tindakan kita itu khasnya ahli-ahli Umno seolah-olah kita telah terkeluar dari agama suci Islam? Malah menjauhkan diri daripada menyokong pemimpin yang zalim, yang merompak dan yang menipu rakyat, itu yang dituntut oleh Allah SWT.

Apakah salahnya kita berjuang untuk rakyat?" soal beliau.

mdl

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
 http://www.kelabsimkad.com/

13 ulasan:

  1. Rakyat malaysia dah bosan ngan pas.uturn je kejenye. Kluk klek. Kejap lawan umno,kejap kwn umno, kejap nk hudud,kejap xnk hudud.

    BalasPadam
  2. Ko salah eja kut.. PAN yg betulnya.. kejap kwn dgn DAP kejap dgn Tun M kejap dgn Mukhriz kejap dgn LGBT.. kui kui kui..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kejap nk hudud kejap xnk hudud. Cmni ke ulamak muktabar... Memalukan islam btl

      Padam
    2. Kesian pas.. Kata kuat, tp mau bsama ikatan... Kata hebat tp kerana Ikatan terus buang hudud. Kahkahkahkah

      Padam
    3. Sbb PAS kuatlah jd tunjang pd ikatan.. sbb DAP kuatlah jd tunjang pd PAN..

      Padam
    4. Kuat hapa nya br dgn ikatan dan tangguh hudud.kahkahkah

      Padam
  3. Kau je yg bangang sbb buta mata hati n buta colour sbb mkn pil kuda tuang presideng pasik kau tu..plembagaan pas dicabuli..pas + ikatan = pasetan..kahkahkah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wan rosli buta hj hadi jap kwan najib,jap dgn kadir..tu dia tak nmpak.mkan dedak pnya org..

      Padam
  4. Mereka sedang mara untuk menjatuhkan najib, bukan kerajaan, bukan umno tapi najib, pendayung pula ada dari PAS yang dah malap, pkr, lks, mat sabu and the gang.

    Walaupun mereka menganggap tindakan mereka itu hebat tapi mahathir lagi hebat kehebatannya sehingga mampu menundukkan pendayung2 mereka.

    BalasPadam
  5. Ulamak skrg dh moden,sokong rasuah,skandal balak haram,tgk blue..terbaek lah pas...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak.habis2.fitnah.itulah.cara.PAN.survive.dlm.politik.

      Padam
    2. Biasala wanrosli kalau tang pas fitnah.. Kalau kutuk2 pan x ingt fitnah... Mmg walakontol2 pemakan dedak dicampur taik hadi. Kahkahkah

      Padam
  6. Bukn fitnah dh mmg knyataan yg walakontol tak mampu nk tepis,maka ratibnya plmbagaan tak habis2..modal tara dh..kahkahkah..

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...