Iklan Penaja 1

Picture

Sabtu, Mei 18, 2019

102 ulasan:

  1. Atok kata anwar liwat...
    Anwar kata atok fitnah...

    Mana satu betul erk?
    Macam sxxl jer puak nie...hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah tewas tu buat cara tewas. Maki hamun dan jadi batu api tak membawa kemenangan ke pada BN. Baru sekali kakah dah haru biru... dan merapu

      Padam
    2. Meroyan kerrr....hihihi

      Nak merapu apa...
      Mmg sah cerita liwat tu betul atau fitnah.
      Hanya empunya badan jer msh membangangkan mahacai nyer...hihihi

      Padam
    3. Itu ler masalahnya dengan macai basi.

      Bila menang dulu isunya siapa PM pembangkang dalam PR/PH?

      Sudah kalah teruk juga masih lagi pakai isu siapa bakal PM PR/PH?

      Macai UMNO-BN dan PAS macam ini menyebabkan parti mereka goyang.

      Parti 13 dahulu hancur jadi parti 3+1 instant.

      Parti mereka sendiri tidak ada calon PM.

      Pemimpin yang ada hanya gerombolan Penyamun Ummah.

      Mencuri harta orang Melayu Islam siang ke malam.

      Penyamun Ummah tiada PM material sampai Rakyat dan macai pun tak pernah bicara siapa bakal PM dari BN atau PAS lagi.

      Padam
    4. Penyatuan ummah amat menakutkan mimpi2 para mahacai nampaknya....hihihi

      Sampai ada yg meroyan dan kesentapan....hihihi

      Bertenanglah mahacai... Ooiii

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    5. Yang paling best Hardy & Najib buang di Tengah Lautan

      Padam
    6. Penyatuan ummah prompak dan kartel dedak....isma yg jadi barua...

      Padam
  2. Puak UMNO-BN PAS sahaja masih recycle isu basi.

    Isu tahun 60-an 70-an 80-an dan 90-an pun sanggup nak jolok anak tekak telan.

    Kahkahkah.

    Move on ler macai.

    Malaysia baharu sekarang.

    Bergerak ke hadapan dan bukan gostan memanjang sampai masuk gaung.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Isu basi apa pulak cai???

      Klu aku tanya ko...ko nak sokong sapa???
      Hihihi....

      Sama dgn puak korang yg 24/7 mainkan isu 1mdb..90juta..lynas..ecrl dsbnya..

      Rasanya tak basi pon selagi ada pengakuan ikhlas dpd mulut psycho 2 org tu....hihihi

      Ingin juga nak tahu alang2 dah sekapal...fitnah atau benar???

      Tak kan lah cerita tu terkubur bersama kencing hanceenng mrk....hihihi

      Demi kuasa dan harta lah katakan....hihihi

      Apa2 pon...klu kempen dlm masjid...bila azan berkumandang jangan terus cabut lari...
      Solat lah dahulu...hihihi

      Padam
    2. Isu politik pembangkang masih tak settle.

      Bila UMNO - BN dan PAS nak dirikan Kerajaan negeri campuran macai?

      Takkan selamanya paksa ahli PAS berkorban mengundi YB UMNO - MCA - MIC - PBS?

      Berilah sedikit dedak supaya pengorbanan PAS pangkah UMNO berbaloi.

      Keputusan PRK selepas PRU14 calon PH 5 BN 3 dan PAS 0.

      Kalau dahulu ahli PAS viral 0 pemimpin PAS disiasat SPRM.

      Sekarang sudah ada lebih 10 YB PAS masuk pejabat SPRM kena siasat termasuk Kartel Dedak.

      Jawatan Exco Negeri pun takkan tak nak lepas beri kepada PAS?

      Memang sah Penyamun Ummah.

      Kahkahkah.

      Padam
    3. Masuk pejabat sprm krn sprm bawah KERAjaan haprak yg hanceeng...hihihi

      Peluanglah bila ada kuasa di tangan tapi raykat sedang memerhati...hihihi

      Klu nobita dilepaskan oleh mahkamah atas rasuah terowong dan banglo tanpa kolam...nak kata apa lagi....hihihi

      Sprm pon terkezuut bila mahkamah lepaskan nobita....
      Atok nak perangi rasuah ker?????

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    4. Kes lim guan eng mana buktinye?...RPK temberang kertas siasatan sprm pengakuan Zenith..

      Padam
  3. fuyoo ini blogger mmme bloger taik macai tolo labuh..... 28 tahun labuh tolo tunggu nak jadi PM... sekarang bakal PM ke 8 bukan PM tau...!!!

    labuh tolo kena kerjakan tolo labuh diclamping top dog... kikikiki..

    kesian 2 kali kena main dengan orang yang sama alahai demi nak PM jilat dulu tendang menendang kemudian ..kikkkki.. kikikiki...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkah.

      Isu sudah basi.

      Carilah isu lain.

      Proksi Tun M - DSAI sudah ceasefire lama.

      Kasihan macai UMNO - BN menembak sorang-sorang dalam media sosial tak ada orang layan.

      Kahkahkah.

      Padam
    2. Cara gelak mcm terpaksa jer...hihihi

      Raykat ingin dengar ayat ini dpd mulut atok...
      'Saya dgn ini mengaku telah memfitnah anwar ibrahim'

      Alang2 mrk berbaik2 di bulan yg mulia ini. Sekurang2nya rahsia sebenar terungkap dan anwar akan suci sesuci2nya dpd fitnah atok...hihihi
      Lainlah klu mrk masih bermusuhan...hihi

      Tak kan itu pon mahacai nak sentap dan meroyan kot...hihihi

      Dgn pengakuan sebegitu...akan terubat maruah anwar dan keluarganya. Kan??!


      Tak tahu lah klu mahacai2 semua rela isu itu dimainkan sehingga pru15....hihihi

      Padam
    3. Klu lah atok masih kekal mengatakan bhw anwar mmg sah seorg peliwat....apa pulak reaksi mahacai?
      Hihihihi....

      Meroyan giler atau mati berguling2 ramai2 atas highway..
      Hihihi...

      Jijiklah dgn sandiwara beruk2 tua yg gelojoh nak berkuasa nie....hihihi

      Padam
    4. Mahkamah rayuan sudah bebaskan anwar....sudah jelas madey fitnah...ape yg ko nak lagi bongpk?...

      Padam
    5. Yg peliknya ko percaya mahdey ada bukti. Bukti ke atas najib...

      Berpilih2 pulak bukti mahdey nie yer....hihihi

      Padam
  4. Berbangga nobita mengatakan fdi negara meningkat mendadak billiun2. Dipuji oleh atok dlm ucapan2 nya.

    Bila disemak dgn data bank negara malaysia rupa2nya adalah hasil jual aset negara. Ko jual dan negara asing beli dan anggap sebagai pelaburan asing yg baru...hihihi
    Lepas nie jual semua dan berlambaklah pelabur asing yg membanggakan nobita...hihihi

    Klu atok jenis suka konfrontasi dgn negara luar dan suka u_TUrN....pelabur mana yg berani melabur.
    Klu mcm nobita tu jadi menteri kewayangan... negara mana yg berani sikap bermuka2 dan kaki kencing jaga pelaburan mrk????

    Indeks nikkei kata ekonomi negara pahit tapi nobita kata kencing mrk manis...hihihi

    Nyata nobita merupakan menteri kewangan paling BANGANG dlm sejarah negara. 24/7 memuji diri sendiri. Kena tegur sikit dah melenting dan spin giler2...hihihi

    Mcm mana beruk sekor nie boleh terlepas dakwaan rasuah??? (sengaja nak tanya wlpun para mahacai sendiri tahu jwpnnya...hihihi)

    KERAjaan haprak ada anwar.
    Mantan menteri kewayangan dan presiden parti komponen haprak.

    Kenapa atok tak letak anwar sebagai pengganti kaki kencing nobita tu????
    Rugi jer pengalaman anwar sebagai mantan menteri kewayangan tidak dipakai. Atok takut anwar tegur daddykasi ker????
    Hihihi....

    BalasPadam
  5. selagi ada 2 kaki fitnah penipu perompak masih hidup banyak rakyat Malaysia hidup dalam fitnah... tak cukup fitnah silap ari bulan akidah iman pun ke laut...

    sorry to say lah....

    semua dari utara..!!!

    kikikiki...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tambah ko sekor lagi kuat meroyan.... bertambah teruk jadinye

      Padam
    2. Bukan shj kuat fitnah 2 ekor tu...
      Mrk juga kuat kencing...merata2 pulak tu....hihihi

      Ingat dptlah pendidikan percuma...highway tanpa tolOL dan minyak rm1.50 seliter....rupa2nyer hanCEENNG!!
      hihihi....


      Aku kesian dgn raykat miskin yg percaya hapuskan gst dpt kurangkan kos harian...
      Setelah dihapuskan...harga barang makin naik.
      Beruntunglah sesapa yg biasa larikan cukai.Dulu gst agak sukar nak menipu...skrg balik ke asal....hihihi

      Padam
  6. orang sibuk ikat perut tak makan mamat ni sibuk nak jadi PM .. alahaii..!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perut ko kempis dedak dah tak ade lagi bila najib masuk mahkamah...ciannye ko..

      Padam
    2. Mentang2 perut ko kembong dpt dedak dari dapigs...hihihi

      Beruntungnyerrr.....

      Padam
  7. Ternyata, sangat mudah nak menipu dan memfitnah jijik..orang sllu berduha, hari-hari dengar taskirah, tudung labuh, serban tebal, janggut, bijak pandai taraf professor, nnpk alim cakap sopan santun sebelum PRU 14 paling mudah jadi ulam fitnah Tun Mahathir. Ini lah fakta orang Melayu Malaysia seperti duha,taskirah,serban, janggut, tudung labuh tak memberi manfaat berguna dari jadi ulam fitnah jijik Tun Mahathir dan kuncu-kuncu nya.

    Mainkan sentimen emosi,persepsi dan tuduh sahaja seseorang itu mencuri dan memakan harta anak yatim secara sembarangan, akhirnya ramailah yang akan percaya dan ramailah yang akan jadi ustaz....

    Menghairankan, sebab ramai yang termakan dengan hasutan fitnah jahat dan menjijikkan tu, majoririnya orang Islam...

    Bukankah kita dah di beri peringatan oleh junjungan besar baginda Rasulullah SAW, bahawa zaman akhir zaman adalah zaman fitnah :

    يَخْرُجُ فِي آخِرِ الزَّمَانِ رِجَالٌ يَخْتِلُوْنَ الدُّنْيَا بِالدِّينِ يَلْبَسُوْنَ لِلنَّاسِ جُلُوْدَ الضَّأْنِ مِنَ اللِّينِ، أَلْسِنَتُهُمْ أَحْلَى مِنَ السُّكَّرِ، وَقُلُوْبُهُمْ قُلُوْبُ الذِّئَابِ، يَقُوْلُ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ: أَبِي يَغْتَرُّوْنَ، أَمْ عَلَيَّ يَجْتَرِئُوْنَ؟ فَبِي حَلَفْتُ لَأَبْعَثَنَّ عَلَى أُولَئِكَ مِنْهُمْ فِتْنَةً تَدَعُ الحَلِيْمَ مِنْهُمْ حَيْرَانًا

    Mafhumnya :

    Akan keluar di akhir zaman nanti beberapa orang yang mencari dunia dengan amalan ugama, mereka mengenakan pakaian di tengah-tengah manusia dengan kulit kambing yang lembut, lisan mereka lebih manis dari pada gula, tetapi hati mereka adalah hati serigala...

    Allah Subhanahu Wata’ala berfirman, “Apakah terhadap-Ku mereka berani menipu ataukah mereka berani melawan Aku?

    Maka dengan Kebesaran-Ku, Aku bersumpah, Aku benar-benar akan mengirim kepada mereka fitnah yang mengakibatkan ulama yang teguh hati pun menjadi bingung.”

    Hadis Riwayat :

    At-Tirmidzi, Sunan At-Tirmidzi...
    Kitab Az-Zuhd, Nombor 2515...

    Bukankah Allah SWT ada memberi peringatan kepada kita, apabila datang berita dan perkhabaran dari orang2 fasik, hendaklah kita siasat terlebih dahulu, seperti dalam firmanNya :

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ

    Mafhumnya :

    Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu

    Al Hujarat : Ayat 6

    Sebagai orang Islam, adalah WAJIB untuk kita menilai dan mencari maklumat terlebih dahulu, bukan dengar cerita terus buat kesimpulan, sebab itulah yang di perintahkan oleh Allah SWT dan RasulNya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ape bukti madey fitnah seblm pru14 dan fitnah amenda?..

      Padam
    2. Atok kata hutang negara trillion2....
      Data bnm adalah rm686billion jer...
      Data bnm juga menyatakan kdnk negara rm1.3trillion

      Bermakna tidak bangkrap pon...
      Tapi atok nyanyuk fitnah sebaliknya....

      Yg ini bukan fitnah...data bnm menunjukkan atok dah menambah hutang negara menjadi rm781billion belum setahun memerintah.

      Klu tak erti jaga ekonomi negara krn kekangan fizikal...baik lepaskan pada org lain jer....hihihi

      Padam
  8. fitnah dulu terkial kial cari bukti 2 kali kes 1mdb tangguh...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tangguh pon kira fitnah?....mana bukti najib tak rompak 1 mdb?...najib tak boleh buktikan 2,6 billion derma dari arab saudi...ade wang derma tapi sangat sedikit.

      Padam
    2. Dulu menteri luar saudi maklum wang 2.6b adalah derma kerabat saudi.Klu tak salah najib sendiri pernah menunjukkan salinan transaksi mcm nuar tunjukkan transaksi pas 'bayar' claire brown....hihihi

      Tapi atok pusing sana sini kata mana mungkin. Habis anak2 dia kaya tu atas usaha sendiri ker????hihihi

      Projek mega negeri2 lain dibatalkan kata nak pulih ekonomi negara tapi negeri anaknya ada beberapa projek mega akan menyusul.

      Belum lagi projek bangang kereta ke3 yg lebih kpd membantu vendor2 proksi yg bakal terjejas dgn perjanjian baru proton/geely.

      Buat kereta ke3...bila rugi akan dibantu dan terus dibantu oleh kerajaan. Retoriknya siapa nak bantu kereta nasional????!!!
      Itu kata2 yg selalu dilaungkan oleh atok.

      Cukup2lah zaman pm ke4 yg penuh dgn kerugian dan kegagalan serta berbillion2 wang raykat hangus utk bailout kegagalan tersebut.

      Janganlah kegagalan tersebut diulangi lagi.

      Perjanjian konsesi TOLol era pm ke4 dah nyata menyusahkan raykat. JANGAN lah org yg sama melakukan perkara yg sama yg hanya menguntung anak..proksi dan kroni tetapi menyusahkan raykat meneruskan usaha bangang tersebut.

      Padam
  9. bodoooo bodooo.. atok kau la yg kena tunjuk bukti... yg tuduh atok kau... terkial kial cari bukti... jolo nik faizal pun tak mampu nak tangkap lagi....!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah ade bukti money trail dari trasaksi pemindahan wang melalui bank2....rekod transaksi boleh tipu kar dey bongok?...

      Padam
    2. money trail tu tangkap jolo dan nik faisal baru real... tunjuk kat mahkamah la bongokk

      Padam
    3. Pengurus bank sudah beri keterangan wang src...najib tak tahu duit masuk..dia tahu belanjs sahaja sedangkan dia lantik pe huruus penhurus akaun... mau tipo kar?..

      1 mdb tunggu masuk mahkamah...

      Padam
    4. Money trail konon...
      Habis kenapa sprm boleh halang pihak bank dpd memberi maklumat transaksi kpd pihak najib dan peguambelanya.
      Tak kan nak sekat maklumat dan bukti kpd pihak peguambela.

      Tapi tak heran lah...mahkamah bawah KERAjaan hanceng...hihihi

      Padam
  10. Harta dalam proses lucuthak.

    Kalau berani tuntut balik beg Hermes dan barang kemas.

    Bukan setakat cabar lucuthak harta.

    Rakyat masih menunggu.

    BalasPadam
  11. nak tutup fitnah kena la lucuthak... tempoh sita harta habis bulan mei 2019 ... klu tak lucuthak kena pulangkan
    nnpk plak nnti fitnah atok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalo harta dari sumber halal najib buktikan dan boleh buat tintutan.... Najib bisnes ape ratus jota?..

      Padam
    2. Najib dan peguambela dia tgh usahakan lah mahacai ooiii....

      Yg termasuk dlm tuntutan tu van penumpang yg diwar2kan kenderaan mewah....hihihi

      Padam
  12. atok bangka tu kena buktikan barang tu dari 1mdb.... buktikann

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalo atok tak de bukti kenape najib tak berani cabar dan buat tuntutan?

      Padam
    2. Atok ada kuasa...
      Nobita boleh terlepas kes rasuah terowong dan banglo tanpa kolam...

      Saman pon..atok akan jadi loyar dan hakim krn dia bijak berkata2...

      Tengok betapa bijaknya sampai ramai yg lemas kena kencing hanceng tuanya...hihihi

      Padam
    3. 9.23
      pi sunat dulu laa...sah gen y k-pop yg balik pub asyik kepala berat nk masuk longkang

      klu atok tad bukti ... nnpk ssgt dia buat fitnah...!!


      kikiki.. nk up komen bio fikir dolu .. memalukan

      Padam
    4. Bermakna atok tuduh anwar meliwat dulu sah ada bukti lah....hihihi


      Bagaimana dgn kekayaan mendadak anak2 dan atok sendiri????
      Tiada unsur salahguna kuasa dan rasuah ker????

      Malang...mrk yg pernah menuduh atok penyamun besar semuanya dah arwah.....hihihi

      Padam
  13. AWAS AJARAN PLURALISMA MURTAD DOKONGAN ANWAR ALJUBORI DAN KERAJAAN PH MERESAPI SEKOLAH RENDAH.

    Jarum pluralisma murtad COMANGO meresapi subjek di sekolah rendah.

    Wujud subjek kenali agama lain boleh terjebak pluralisme

    Oleh Fazleen Safina

    Belum tiba masanya memperkenalkan subjek mengenali agama lain di peringkat sekolah rendah atau menengah, serta tiada keperluan mendesak untuk berbuat demikian, tegas Pengerusi Ikatan Guru Muslim Malaysia (iGuru), Ustaz Mohd Azizee Hasan.

    Beliau berkata, cadangan Majlis Belia Malaysia (MBM) semalam agar kerajaan memperkenalkan satu subjek khusus untuk mengenali agama lain selain Islam, hanya akan memupuk sikap prejudis tinggi terhadap isu berlainan agama.

    “Saya fikir kurang sesuai dilaksanakan di peringkat sekolah kerana murid-murid belum memiliki kematangan berfikir dan menilai, malah dibimbangi membawa kepada "fahaman pluralisme murtad" dan kesamarataan agama,” katanya ketika dihubungi Ismaweb, hari

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko gila ker....itu cadangan majlis belia...tak salah kenali ugama lain supaya tak mudah ditipu...

      Padam
    2. Yang nie aku setuju dgn ko cai...
      Tiada masalah mengenali agama lain cuma jangan pula mrk memujuk2 utk menerima agama selain dpd agama yg ditauhidkan....

      Padam
    3. Kalau ini dipanggil pluralisme maknanya Islam juga sokong pluralisme.

      Dalam Islam juga ada mengajar kaedah nak bertoleransi dalam beragama dan bermasyarakat.

      Malah kita dilarang mencaci maki agama, adat dan kepercayaan orang lain pun.

      Yang dianjurkan ialah kenal-mengenal.

      Adakah ini petanda Islam pluralisme?

      Kalau diri sendiri rosak janganlah rosakkan agama pula.

      Perbaikilah diri jangan sampai menyusahkan orang.

      Padam
    4. jarum pliuralisma sudah masuk.. islam tak sokong pluralisma.. fatwa kebangsaan haram pluralisma syiah ahmadiyah .. ahmadiyah di Selangor dibenarkan sudah oleh mujahit... apa lagi yg kau merapu... kenapa atok tua bangka tak bantah... kemana aljubori tak buat kisah...?

      zaman nabi dan sahbaat dah lama kena penggal kepala orang mcm ni.. zaman khalifah Abu Bakar dah lama diperangi puak murtad ini...

      Pluralisma murtad dan syirik akidah iman nak gadai jugak ke ..? dah la ekonomi negara kau gadai asal dapat jadi PM

      Perjuamgan utama aku dan rakan bukan nama orang itu Anwar Ibrahim Mahathir Daim dan Anakcucu tapi cuma pasal COMANGO anakcucu dan Pluralisma Murtad Syiah yang kami perangi..

      Insyallah syahid untuk lawan pluralisma murtad...

      Padam
    5. Syiah dan ahmadiah bukan agama....kerana tak kenal dan tak tahu ko anggap syiah dan ahmadiah satu agama...

      Ko cakap pluralisma tapi ko tahu ker menatang ape pluralisma tu?..

      Padam
  14. Fitnah sana fitnah sini.

    Bila check yang kalah saman fitnah geng sendiri juga juara carta.

    Yang mohon maaf secara terbuka jangan ceritalah berlambak dalam FB dan media.

    Belum lagi yang masih berhutang belum bayar saman fitnah yang diarahkan oleh Mahkamah.

    Pendek kata, cermin diri, banyak baca berita semasa dan jaga tulisan yang kuat merapu kosong.

    Kalau sudah akal pendek, komen pun pendek betul tak?

    Panjang komen tak ada orang baca sebab tak ada isi buat apa?

    Rugi. Rugi. Rugi.

    Jadi macai yang berhikmah dan berakal.

    Bukan tong kosong.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Fitnah nie dah mainan dan santapan harian tua kutuk tu demi kelangsungan legasi anak..proksi dan kroni.

      Memecah belah dan mengutuk dah jadi darah daging.
      Dulu hari2 dia kata dapigs rasis tapi demi kuasa dan harta dia jilat taik dapigs....

      Cuma dia belum berani lagi mengaku bhw kes liwat anwar adalah fitnah dia...hihihi

      Sblm ini fitnah negara akan bangkrap..jual maruah negara dgn china...hutang trillion2

      Skrg dia jilat bontot china...hutang negara dia tambah lagi lebih rm100billion..dan aset2 negara dijual dan berdegar2 kata pelabur asing yg membeli aset negara sebagai pelabur baru....

      Kesimpulannya...KERAjaan hanceng ini merupakan kerajaan paling BANGANG dlm sejarah negara...hihihi

      Padam
  15. Lawak bulan yg mulia nie bila nobita memuji dirinya sendiri dgn dpt menarik pelabur2 asing baru ke negara kita.

    Rupa2nya pelabur2 tu adalah pembeli2 aset2 negara yg dilelong KERAjaan hanceng!!!!

    Cuma raykat ingin tahu siapakah pembeli2 individu lain yg membeli aset2 negara tersebut. Kenapa tidak dimaklumkan kpd raykat???

    Adakah pembeli2 individu tersebut anak..proksi atau kroni atok dan nobita????? Hanya sebuah persoalan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kes lelong aset Kerajaan Malaysia sudah masuk akhbar ke macai?

      Macai tahu tak lelong aset tu apa?

      Macam kes lot tanah Kerajaan Kartel Dedak Kelantan kena lelong?

      Kalau tak ada bukti komen tin kosong tulis pendek cukup.

      Jangan bazir masa Rakyat baca lebong kosong.

      Padam
  16. lelong kapal yg kes belum abis dibicara ikut SOP kehakiman ke....??

    bila PH tumbang kerajaan PH nnti kita tubuh pula RCI anak untuk Mokhzani Mirzan Boboi Marina Daim yg bailout beratus billion bailout...Tajuddin Ramil dll boleh jadi saksi RCI ditubuh menuntut wang rakyat di Bailout melalui Petronas KWSP EPF TH.... RCI belum habis kita lelong segala harta rumah kereta kapal anak cucu tun... tunggu kami buat pula....


    ada ubi ada batass...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kes kapal blm abis?...sape yg berani tuntut kapal mewah jho lo?...

      Padam
    2. Masa madey kluar umno kenape tak siasat madey?...masa tahun 98 anwar cakap kroni dan anak branak madey ko kuat bela madey...sekarang baru ko nak nyesal...

      Tunggu batas ubi dulu....bodohnye puak umno..

      Padam
    3. masa tak penting... fitnah tipu daya tun sepanjang masa ralyat tuntut...

      Padam
    4. Macai nak komen kes lucuthak Equanimity pulok doh. Kalau tak faham tak payah komen ler macai. Kes Equanimity bawah skandal 1MDB dan bukti disiasat oleh DOJ dan Interpol. Selesai kes SRC akan meletup pulak kes skandal 1MDB. Rakyat Malaysia, Peguam Negara, PDRM, DOJ dan Interpol join venture lawan Penyamun Ummah. Macai bersedialah dengan popcorn selepas raya. Kahkahkahkahkahkahkah....

      Padam
  17. BERSEDIAKAH MACAI YANG BAKAL PERDANA MENTERI YANG DI BELAKANGNYA ADALAH ZIONIS SEPERTI ANWAR IBRAHIM..!!?

    MACAI NAK BUKTI JUGAK KE...TUNGGUUU..!


    Berita tentang meroyannya Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri, boleh kita baca hampir saban hari. Ada-ada sahaja kenyataan Anwar Ibrahim yang berkaitan dirinya sebagai Perdana Menteri.

    Ada tajuk berita yang mengatakan, dia akan menjadi Perdana Menteri yang menjaga Islam (Utusan, 16 Mei 2019). Ada juga berita yang mengatakan, tarikh perlantikannya sebagai Perdana Menteri Malaysia ke-8 sedang dibincangkan (Berita Harian, 15 Mei 2019). Malah dari mulut Anwar Ibrahim sendiri, dia yakin dan sangat optimis, dia akan dilantik sebagai Perdana Menteri (14 Februari 2019). Paling menarik ialah apabila Anwar Ibrahim menyatakan, isu peralihan kuasa sebagai Perdana Menteri telah pun selesai (Astro Awani, 5 April 2019). Semasa berkempen di Rantau untuk PRK DUN Rantau yang akhirnya menyaksikan Mohammad Hassan memenangi kerusi DUN tersebut dengan pertambahan undi yang lebih besar, Anwar Ibrahim berkata, dia tidak akan mengabaikan Rantau selepas dilantik sebagai Perdana Menteri (Utusan, 11 April 2019).

    Pendek kata, apa sahaja kenyataan kepada media yang dibuat oleh Anwar Ibrahim adalah berkenaan jawatan Perdana Menteri yang terlalu ingin disandangnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Panjangnye ko merepek...ape bukti sda zionis di belakang anwar?....

      Najib rapat dgn cina kominis adekah cina kominis di belakang najib?..

      Padam
    2. Masalahnya yang pernah bersalam dan bergambar mesra dengan Pembunuh Umat Islam Palestine dari Israel Zionis Benjamin Netanyahu ialah siapa lagi kalau bukan................................................................. Najib Razak bosskur Penyamun Ummah. Kahkahkahkah...

      Padam
    3. Najib bersalam dgn pm israel dan senyum di PBB okey plak....

      Padam
  18. BAZAR RAMADAHAN DATARAN MERDEKA/TAR RUGI TAK LAKU...!!

    mohon bossku lawat Bazar Ramadhan Kg Baru dan Bazar Dataran Merdeka yg kosong tiada sambutan dan tak laku setelah berpindah dari jalan TAR..

    Perinagaan di Jalan TAR sepi setelah semua lot parking ditutup dan dijadikan siar kaki... kereta tak boleh parking dan menyukarkan oranh ramai mrmbeli pukal barang baranh perniagaan disana...

    Krnapa tak tutup parking di Jalan Alor atau Petaling street sekali.. 90% peniaga melayu islam di Jln Masjid India/TAR .... usaha senyap melingkup kan perniagaan org melayu di kawadan tersebut sedang dilakukan oleh puak mata sepet.. bila perniagaan rugi maka senang puak ini akan masuk membeli dan menguasai kawasan ini nanti..

    mohon bossku melawat kawasan segera di bulan Ramadhan ini segera... keluh kesah peniaga rugi tiada siapa yg ambil tahu...

    viralkan...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mesej perkauman macam ini nak diviralkan? Buat malu mak bapak je macai. Paling kelakar baca komplen pasal beyblade jual di bazar Ramadan. Apalah dosanya peniaga nak jual barang sampai kena kutuk macam tu sekali? Tak ada akal ke orang Melayu berniaga tapi yang nak perjatuh pun Melayu juga terutama UMNO. UMNO pengkhianat dan penyamun bangsa dan agama sendiri.

      Padam
  19. Pada macai sekelian kenapa Anwar Ibtahim diberi gelaran Aljubori dan kenapa Kapal Sink minta Anwar harus bertaubat...?? jam omega dah jumpa ka blom...??

    kikiki..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu pon ko nak tanye?...berape kali jubo ko kena liwat dgn anwar....dah rabak lom?....hihihi..
      .

      Padam
    2. Mula2 madey fitnah anwar liwat...mahkanah rayuan bebaskan anwar...

      Najib ikut cara madey fitnah anwar liwat...saksi dihalang beri keterangan...hakim mahkamah rayuan Hamid sultan abu becker sudah sahkan hakim kanan arahkan hakim mahkamah rayuan dan persekutuan sabitkan anwar bersalah...keadilan apekebendanye ni?...

      Madey dan najib takut tewas kpd anwar...

      Padam
    3. Daim pernah kata anwar bangang bab ekonomi.Hanya hebat guna air liur. Ikut kepalanya sendiri. Itu cerita daim suatu ketika dulu. Harap ada perubahan sejak lama dlm jel.

      Padam
    4. Anwar bangang ekonomi tu pasal UAE lantik jadi penasihat ekonomi...anwar jadi penasihat ekonomi selangor madey dan BN gagal rampas balik selangor..

      Daim memang bijak ekonomi...ecrl turun harga kerana Daim potong sana potong sini...ringgit jatuh Daim hanye mampu terkelip2....hihihi..

      Padam
    5. Anon 10:12...Ko banyak makan taik anwar sebab tu ko semakin pekak dan bodo....hihihi

      Padam
    6. Tski dan rakan2 mantan mb selangor mengata selama anwar jadi penasihat ekonomi selangor.....1 sen pelaburan tidak diperolehi oleh dia...hihihi

      Yg ada adalah tuntutan perjalanan itu ini dgn purata hampir rm200k sebulan yg dituntut anwar sebagai punaisihat....
      Boleh semak dgn pekerja2 mantan mb selangor....

      Klu hal minyak dan pendidikan percuma boleh kena kencing...nak harap apa dgn bakal peeM tu...hihihi

      Padam
  20. Apa nak jadi dgn pemimpin dapigs nie...
    Ugut polis krn kacau bisnes arak haram di jerantut.
    Sebijik mcm komunis zaman darurat. Mcm sial bila ada secebis kuasa. BABI!!!
    Ntah apa komen atok n the gang...hihihi


    Sekor lagi beruk dapigs mengutuk menteri pendidikan haprak krn kouta matrik yg msh kekal. Beruk sial yg tak faham sejarah dan penubuhan negara.
    Tak suka perlembagaan negara ko carilah mana2 negara komonwel utk berhijrah. Dah termaktub dlm perlembagaan dan jangan diusik sensitiviti tersebut.
    Berani ker tidak atok menegur mulut babi sekor tu....hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masalah Dapig boleh ditangani...masalah najib dan geng umno merompak kerajaan perlu banyak masa dan belanja untuk diadili...

      Padam
    2. Betul tu anon 10:15, masalah Dapig boleh ditangani...masalah kepekakan dan kebodohan kau tidak lagi dapat diperbaiki...jadi pekak dan bodoh lah kau sampai ke mati...

      Padam
    3. Ko yg pekak bodooh masih nenyokong prompak berjemaah...

      Padam
    4. Mahdey dikatakan perompak oleh anwar. Cuma anwar skrg bangang menjilat bontot perompak demi mendpt simpati kerusi peeM ke8 dpd mahdey....hihihi

      Padam
  21. petisyen DAP pecat mazlee mencecah 42 ribu... mazlee kan macai PM agak agak geng aljubori suka atau marah mazlee mohon dipecat oleh DAP..


    cer teka cer teka...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak perlu layan pon....ape yg Dapig boleh buat?...

      Padam
    2. Mrk dpt mempengaruhi rakan2 mrk agar menolak perlembagaan yg telah dipersetujui bersama.
      Lama2 melayu bangang yg dah terhutang budi akan angguk dan setuju.

      Statut rom pon kapir dapigs yg jadi wakil tandatangan. Jadi tak heran klu melayu bangang dlm haprak buat bodo dgn keadaan sekeliling maka naik tocang lah kaum kapir pendatang tak sedar diri dgn perjanjian asal.

      Maka hilang rasa hormat mghormati antara kaum krn kaum lupa sejarah akan sentiasa menagih kuasa luar biasa.

      Dulu mrk sedar dgn kontrak sosial dan hidup penuh harmoni. Sejak kapir dapigs sial konon nak jadi jaguh kaum mrk maka tiada rasa hormat dah. Atok kena jadi cerdik dan kurangkan daddykasi dlm hal ini.

      Padam
  22. Mazlee kena hentam DAP ... atok buat tatau atau buat bodo nak selamatkan anakcucu...?? Aljubori muka ada tengah senyummmmm bakal PM ke 8 woooo...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang lain buat tak tau ajee....kenape ko ajee yg nyibok nak tunjuk bodooh?....tak ade kesan ape pon..

      Padam
    2. Dah agak dah standard bangang melayu haprak. Bila agama dan nabi dihina mrk akan buat BODO jer...hihihi

      Mrk sedar tapak kaki kapir dapigs tu klu tak atas kepala mgkin atas muka mrk....hihihi

      Padam
    3. Ko bengong..yg hina tu dah ditangkap polis...takkan nak demo ramai2 mcm umno dan pas bodooh..

      Padam
    4. Tak bengong pon...bila situasi kapir dapigs hina agama dan nabi....pemimpin melayu haprak termasuk macai haprak mcm kena pijak jer kepala mrk...hihihi

      Yg isu dr.mazlee pon mcm tiada husam tugu..lapiji sotong atau paling tidak pon atok bersuarakah...hihihi

      Mcm nasib mrk semua di bwh tapak kaki kapir dapigs. Ko bersuara maka akan terancamlah kedudukan dan periuk nasi ko....

      Malang..mcm kena jajah jer...hihihi

      Padam
  23. Macai nak pedajal PH konon. Entah siapa buat petisyen pun tiba-tiba jadi wakil DAP? Awal-awal sudah propaganda kantoi. Kes Datuk pulak dah disiasat polis dan nobody above the law. Datuk ke Tan Sri ke terutamanya yang khianat negaraku macam Penyamun Ummah. Baik macai beri semangat pada Zahid Komedi untuk kembali. Sudah lama sangat peram sampai busuk baunya. Asyik bergayut dengan sentimen politik murahan bosskur sampai Rakyat makin muak dan menyampah. Kahkahkahkahkahkahkahkah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mahdey pon penyamun dan mahafiraun...hakikat yg terpaksa dikudakan demi sebuah kuasa...hihihi


      Raykat kesah apa pon dgn kes najib krn sedia maklum dia diadili oleh undang2 yg pernah membebaskan nobita dpd kesalahan rasuah terowong dan banglo tarak kolam...ptuuuuiihhh!!!!


      Yg raykat pedulikan skrg adalah janji2 dpd bangsat pemimpin sial haprak yg mengatakan hapusnya gst akan mengurangkan kos sara hidup.
      Mrk hidup miskin dan sederhana dan percaya dgn janji2 pukxxxk sial atok dan kawan2nya dlm haprak. Dh menang boleh sial ko berseloroh kata bukan kitab bible. Yg lain nak kencing...kencinglah asalkan kos sara hidup mrk dibela. Bukannya gila nak daddykasi sampai mampuihhh!!!!!!
      Hihihi

      Padam
    2. Masa mahdey tak berkuasa kenape ko takut nak tangkap?....mahdey dah ade kuasa ko hanye berani membebel dari jauh...hihihi..

      Dulu orang cakap madey merompak ko kuat bela madey...sekarang baik ko pegi makan ubat laa..

      Padam
    3. Masa org kata mahdey perompak...akulah yg berangan2 bersorak jika dia dipenjara.
      Kesian mrk yg kata mahdey perompak dah arwah dan mendiang...hihihi

      Skrg dia berkuasa kembali dan gerenti sukar menangkapnya krn arwah2 dan mendiang2 tu dah jadi saka yg menjaga bontot mahdey...hihihi

      Minta maaflah...sekali pon aku tak pernah membela mahdey yg rasuah dan salahguna kuasa demi anak..waris..proksi dan kroninya. Mgkin prinsip aku dan para arwah serta mendiang tak sama....hihihi

      Padam
    4. Masih ramai yg masih dlm umno yg sekarang menentang madey tapi dulu tak peduli madey bermaharajalela merompak melalui pengswastaan kayerkan kroni dan anak branak....malah terus menentang anwar ibrahim...

      Padam
  24. Fakta.

    Masih ada yang keliru dan tak tahu bagai mana Tun Dr. Mahathir Mohamad kembali kepada Dato Seri Anwar Ibrahim?..sebelum PRU 14 menurut dinamika politik.

    1. Ketika Tun berada dalam Umno dan berusaha menjatuhkan Dato Seri Najib atas sebab tidak dapat mengawalnya lagi, tembahan pula Dato Najib tidak mahu selamanya ikut telunjuk Tun. Pelbagai cara dan kaedah digunakan oleh Tun ketika dalam umno untuk menjatuhkan Dato Najib tetapi gagal,akhirnya Tun terdesak dan keluar dari Umno.

    Tun keluar dari Umno sebelum dipecat kerana gagal menjatuhkan Dato Najib.

    2. Pada mulanya Tun berniat hanya untuk menjatuhkan Dato Najib,apabila beliau gagal,Tun mengubah fikiran keluar dari Umno dan menubuhkan Bersatu.

    3. Tun tahu kekuatan Anwar Ibrahim,Tun juga tahu Umno/Bn ' Lumpuh ' oleh Anwar Ibrahim selepas pada PRU 12.

    Tun tahu pada PRU 13 Anwar Ibrahim berjaya menjadikan Umno/Bn ' Koma. '

    Tun tahu dan sedar Umno/Bn tidak mungkin dapat diselamatkan lagi pada PRU 14.

    Akhirnya Tun membuat U Turn dan kembali mencari Anwar Ibrahim.

    4. Setelah Tun berjaya menubuhkan Bersatu akhirnya Tun mahu ' Mohon Kerjasama ' dengan Dato Seri Anwar Ibrahim.

    Tun kemudian jumpa dengan Dato Seri Azmin Ali dan Azmin Ali menyampaikan hasrat Tun kepada Anwar Ibrahim.

    5. Akhirnya Azmin Ali bawah Tun berjumpa Anwar Ibrahim ketika Anwar hadir perbicaraan di Mahkamah.

    6. Perundangan membataskan Anwar Ibrahim yang tidak dibenarkan berjumpa dengan orang awam kecuali Isteri dan anak-anaknya serta peguam atau pengamal Undang-undang.

    7. Akhirnya Tun mengarahkan kawannya, Tun Daim memperbaharui lesennya untuk kembali aktif sebagai Peguam atau pengamal undang-undang agar dapat berjumpa dengan Anwar Ibrahim dalam penjara untuk proses perundingan dan persafahaman.

    8. Tun mahu jumpa Anwar Ibrahim dengan tujuan dan niat memohon kepada Anwar Ibrahim masuk bergabung dalam PAKATAN pembangkang yang telah diasaskan oleh Anwar Ibrahim.

    9. Anwar Ibrahim terima permohonan Tun dengan ' BERSYARAT. '

    Syarat pertama adalah, Tun kena AKUR dan PATUH kepada ' AGENDA REFORMASI ' dan Tun bersetuju.

    Syarat kedua, Tun akan dilantik sebagai Perdana Menteri ' SEMENTARA ' Tun bersetuju.

    10. Dato' Seri Anwar Ibrahim menerima Tun sebagai rakan kerjasama dalam Pakatan kerana beberapa sebab.

    Pertama, Tun yang terlebih dahulu menghulurkan ' Ranting Jaitun ' sebagai tanda persahabatan.

    Dengan bahasa yang mudah Tun yang datang atau kembali kepada Anwar.

    Tidak seperti yang tersibar di alam maya, Anwar Ibrahim di ' Fitnah ' melutut kembali kepada Tun.

    Wal hal Tun yang menghulurkan persahabatan terlebih dahulu bukan Anwar Ibrahim.

    Anwar Ibrahim seorang yang berprinsip tidak akan tunduk dan melutut kepada sesiapa.

    Kedua,Tun SETUJU, AKUR dan PATUH kepada ' AGENDA REFORMASI ' dimana matlamatnya ialah menumbangkan Umno/Bn yang sombong,bongkak,rakus menggunakan kuasa,perasuah dan salah guna kuasa dalam konteks mengubah kerajaan dan membuat pembaharuan Institusi bukan sekadar menjatuhkan Dato Najib.

    Ketiga, Anwar terima Tun sebagai satu langkah STRATEGIK.

    Keempat, Mematahkan STRATEGI Najib dalam konteks perang psikologi kerana
    Najib menjangka Anwar tidak akan menerima Tun.

    Anwar menerima Tun kerana Tun sendiri yang datang kepada Anwar,kedua Tun bukan lagi musuh kerana sudah keluar dari Umno/Bn.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 11. Anwar Ibrahim seorang yang luar biasa bayangkan dalam penjara walau pun beliau tidak dapat bertanding tetapi Anwar Ibrahim masih boleh mengawal dan dapat menantukan percaturan politik diluar yang menjadikan beliau sebagai ' King Maker ' dalam kitaran politik Malaysia masa kini.

      12. Anwar Ibrahim seorang pemimpin yang berfahaman ' DEMOKRATIK ' dan menggunakan pendekatan Islam dalam politik.

      13. Dalam politik tiada kawan dan musuh yang kekal, yang kekal adalah prinsip perjuangan,Ideologi,moral,maruah dan harga diri.

      Anwar Ibrahim tidak mengubah prinsip perjuangannya menentang rasuah,salaguna kuasa,kronisme,kerajaan yang sombong bongkak dalam konteks 'Menentang Kemungkaran dan Menegakkan Keadilan' sebagai seorang demokratik yang menggunakan pendekatan Islam dalam politik.

      Sebaliknya musuh-musuh nya yang berfahaman DIKTATOR mengubah prinsip dan kembali kepadanya.

      ARJ

      #ANWARPM8
      Cnp FB Abd Rauf

      Padam
    2. Peduli apa dgn 2 ekor beruk tua yg menjilat taik mrk masing2 tu.

      Klu kedua2nya masih kencing merata2...jangan haraplah nak menang pru15.

      Naik pon krn fitnah dan jatuhnya mrk pon angkara fitnah yg mrk mainkan....hihihi

      Kedua2nya dah dianggap arwah dlm kamus hidup raykat malaysia...hihihi

      Padam
    3. Nampak mcm anwar sedang melutut depan mahdey agar tempoh 2 tahun itu adalah muktamad...hihihi

      Padam






  25. Ahli parti yang sayang UMNO wajib sokong pindaan fasal 9.9 dalam PAU2019.

    #buang
    #bersih
    #baharu
    Takbir!







    BalasPadam
  26. Umno parti yg sudah kehilangan arah....masih berkecamok dgn soal kepimpinan...umno terpaksa melutut kpd Pas mohon kerjasana untuk kembali berkuasa....umno kena akur rentak pas...

    BalasPadam
  27. Penyakit madey kayekan kroni dan anak branak datang kembali....

    Bekas perdana menteri Najib Razak mendakwa dengan cadangan penswastaan Sistem Transit Rapid Johor-Singapura (RTS), maka pentadbiran PH memberi peluang kepada 'syarikat kroni' untuk mengaut keuntungan di atas projek kemudahan awam untuk orang ramai.

    "Kini PH mahu syarikat swasta kroni diberi peluang untuk mengaut untung berpuluh tahun walhal ia adalah kemudahan awam yang sepatutnya manfaatkan rakyat dan bukan kroni," katanya pada suatu hantaran Facebook malam tadi.

    Menurut Najib, "keuntungan projek RTS ini hampir pasti."

    "RTS ini disasar untuk siap pada tahun 2024 dan akan dibina oleh syarikat usahasama kedua-dua negara dengan pecahan modal 50 peratus (Malaysia) - 50 peratus (Singapura) yang diberi konsesi 30 tahun.

    "Kerajaan BN dulu lantik syarikat Prasarana milik kerajaan negara. Singapura lantik syarikat SMRT yang juga milik kerajaan mereka," katanya lagi yang menegaskan sudah menjangkakan perkara ini akan berlaku.

    Semalam, Menteri Pengangkutan Anthony Loke memaklumkan kerajaan Malaysia berharap akan dapat menswastakan projek RTS.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tang penyakit madey ni aku setuju madey di undurkan segera dari kerusi pm..

      Padam
    2. Ecrl dah ada bunyi2 kroni mahdey memiliki saham slps projek "dibatalkan".

      Kemudian ada syarikat glc yg menarik perhatian anaknya utk dimiliki.

      Hidup jika penuh daddykasi...raykat akan terabai.
      Raykat diminta ikat perut sedangkan anak..waris..proksi dan kroni berpesta mengaut keuntungan.
      Malang dpt manusia yg tak pandai2 berubah. Hanya di bibir tapi di hati utkmu daddaykasi...hihihi

      Padam
    3. Tu pasal kena desak cepatkan madey berundur..

      Padam
  28. SEMAKIN RAMAI SEDAR PERLU ADA TARIKH DALAM PERALIHAN KUASA

    Melepasi tempoh setahun Tun Mahathir Mohamad menjadi Perdana Menteri dan kira-kira setahun lagi sebelum peralihan jawatan kepada Anwar Ibrahim, semakin ramai kini sedar perlunya ada tarikh khusus mengenai peralihan tersebut.
    Kata-kata “mungkin dua tahun, mungkin lebih dan mungkin kurang” tidak lebih hanya akan menambahkan lagi kekeliruan dan kekaburan mengenai peralihan yang dijanjikan itu.
    Kecuali dengan adanya tarikh khusus saja yang dapat menamatkan ketidaktentuan serta kekeliruan itu.

    Selain Anwar sendiri baru-baru ini menyatakan rundingan antara beliau dengan Tun Mahathir sedang berjalan berhubung tarikh peralihan jawatan itu, saya sendiri turut mengemukakan persoalan yang sama dalam buku terbaru, “Anwar PM Ke-8 Janji Serah Kuasa Yang Mesti Ditepati” yang kini sudah dijual di seluruh negara.
    Jika Tun Mahathir boleh menetapkan tarikh penyerahan jawatan kepada Tun Abdullah pada 2003 dahulu, tiada sebab beliau tidak boleh melakukannya sekali lagi?
    Tun Mahathir tidak perlu risau beliau mungkin menjadi “lamb duck” kiranya tarikh peralihan jawatan itu ditetapkan, sebaliknya harus melihatnya sebagai titik untuk melonjakkan lagi namanya sebagai negarawan yang menjadikan nama serta legasinya terus dikenang dan disanjung sepanjang zaman.

    Lagi pun, ini adalah kali kedua beliau memegang jawatan Perdana Menteri, persoalan itu seharusnya tidak menjadi perkiraan utama lagi baginya.
    Yang lebih penting, tidakkah beliau terfikir bahawa nama dan legasinya akan bertambah buruk jika meninggal dunia dalam keadaan janji tidak ditepati, apatah lagi kalau berbalah semula buat kali kedua dengan Anwar sedangkan sudah berdamai sebelum ini dan simbol yang digunakan PH dalam PRU14 lalu juga ialah logo PKR?

    Bekas Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yang kini menjadi pengkritik kerajaan, Zaid Ibrahim turut melihat pentingnya tarikh peralihan kuasa segera ditetapkan.
    Kata beliau, jika ada tarikhnya semua isu berkaitan peralihan itu akan selesai dengan sendirinya.
    Penulis dan kolumnis, Wan Haron Wan Hassan tidak terkecuali melontarkan persoalan yang sama dalam tulisannya.
    Beliau menanyakan, bilakah masa yang sesuai untuk Tun Mahathir melakukan penyerahan baton kuasa kepada Anwar?

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive