Iklan Penaja 1

Rabu, Ogos 01, 2018

Abang Mat Sabu seru ahli PAS di dun Sungai kandis beri undi kepada PKR

Jangan pangkah dacing atau keluar Pas, pangkah calon PKR, kata Mat Sabu
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Presiden AMANAH Mohamad Sabu berkata, mana-mana ahli Pas yang tidak rela ‘dipaksa’ memilih calon Barisan Nasional (BN) pada
Pilihan Raya Kecil (PRK) SUngai Kandis agar tidak keluar parti sebaliknya memilih calon PKR Mohd Zawawi Mohd Munghni.
“Saya dalam Pas selama 38 tahun. Kita boleh terima sesiapapun. Tapi nak suruh pangkah dacing ni payah.
“Saya lihat di seluruh negara ribuan ahli Pas mengatakan kalau suruh pangkah dacing kami nak keluar daripada Pas.
“Kalau yang sebelah sini (Sungai Kandis) tak keluar pun takpa. Tapi tolong undi Ustaz Zawawi.
“Ustaz Zawawi macam kita lah… berlatarbelakang pengajian agama. Saya dengar dia berceramah sikit-sikit sebut iman
Ghazali, Yusuf Ghadawi danhadis Nabi.
“Maka eloklah kita dalam PH perlu ustaz Zawawi dalam Dewan Undangan Negeri Selangor,” ujarnya dalam ceramahnya di Dun Sungai Kandis malam tadi.
Beliau dipercayai merujuk kepada desakan pimpinan utama Pas yang mahu ahlinya di Sungai Kandis memberi undi kepada calon BN Datuk Lokman Noor Adam.
Katanya lagi, sekiranya penyandang Allahyarham Mat Shuhaimi memperolehi majoriti tinggi pada Pilihan Raya Umum ke-14 lalu, sudah pasti dikalangan penyokong Pas di Sungai Kandia  berbuat perkara sama kepada calon PRK Mohd Zawawi pada 4 Ogos ini.
“Pada 4 Ogos nanti menangkan ustaz Zawawi. Ahli Pas yang pantang disuruh pangkah dacing masa inilah undi Ustaz Zawawi.
“Kita nak orang Melayu semua sokongan kita. Kita nak PH kuat  kita mahu sokongan Melayu kuat. Jika Melayu tak sokong
bagaimana PH nak kuat?,” ujarnya .
Ahli Parlimen Kota Raja ini juga yakin calon PKR akan menang selesa pada PRK Sungai Kandis kali ini setelah melihat gerak kerja jentera pilihan raya Pemuda PH.
Tambah beliau lagi sekiranya kemenangan memihak kepada calon PKR ia akan memberikan laluan untuk memudahkan pelaksanaan perancangan manifesto diperingkat negeri dan nasional jika mendapat mandat yang besar dalam semua pilihan raya yang diadakan.
mdl

Picture

16 ulasan:

  1. Kari ikan 3 mamat, cepat sikit.....

    BalasPadam
  2. Bagaimana BADUT yg suatu ketika dahulu mengagung2kan PENGANAS KOMUNIS boleh diangkat menjadi menteri pertahanan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puak bangang mana dia peduli...
      Angkat dia jadi menteri maka tunduklah dia dgn ketua penipu....hehehehehe

      Ketua penipu angkat aiskrimin sbg top dog dia mgkin suatu hari nanti boleh jaga legasi anak..waris..proksi dan kroni penyamun kaya nie....hehehehe

      Tak heran klu peeM ke8 bukan anwar...
      Strategi mrk bukan utk tunaikan janji...
      Strategi mrk lbh kpd usaha menjaga legasi dan lubuk emas penjarah sial...

      Padam
  3. Ada ker yg nak kena kencing oleh penyamun tarbus????

    BalasPadam
  4. Hutang syarikat 1MDB?

    42,000,000,000

    Kerajaan Persekutuan tanggung hutang 1MDB kerana syarikat 1MDB gagal bayar sehingga 2039?

    50,000,000,000

    Jumlah bayaran hutang 1MDB sudah dibayar Kerajaan Persekutuan yang Menteri Be eNd tidak umum kepada rakyat?

    7,000,000,000 dan bayaran hutang seterusnya bulan Disember. 1MDB ialah syarikat sudah bankrap.

    Gaji Arul Kanda menipu Rakyat Malaysia, pemimpin Pas, penyokong Be eNd dalam roadshow selama 5 bulan tentang pelan rasionalisasi 1MDB yang tidak wujud?

    5,000,000 dan merupakan satu-satunya pekerja syarikat 1MDB yang masih ada.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada hutang...kena bayar baliklah

      22tahun ketua penipu pernah guna wang rakyat utk melabur dan bailout dgn jumlah semasa skrg rm300billion.....
      ADA DIA BAYAR BALIK?????!!!!!

      Hehehehehehehe....

      Padam
  5. Apa bekas PM kartun respon tentang gaji Arul Kanda?

    Nilai 5 juta berbaloi dengan kerja Arul Kanda.

    Apa kerja Arul Kanda?

    Minta duit Kerajaan Persekutuan daripada Menteri Kewangan dengan kelulusan PM. Bayar hutang 1MDB dan dapat gaji tinggi.

    Adakah sesiapa yang ada kerja seperti Arul Kanda lagi dan masih belum berhenti? Kita bongkar sampai londeh seekor demi seekor sampai PRU15.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Londeh jugak "Top Dog" mung yang asyik mengHancingkan rakyat....bebal

      Padam
  6. Abang Mat respon pada bekas PM kartun?

    Kalau berani kritik ulang balik dalam Dewan Rakyat. (Tak ada telur ka?) Cakap di luar Dewan macam (lawan tapi) tumbuk bawah pusat.

    Apa lagi sudah kena cabar dengan Menteri, Pekan jangan lari.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lantaklah korang nak bertumbuk dlm dewan.....hehehehehehe

      Biar BAPAK SEGALA TOLol jd hakim....hehehehehe

      Padam
  7. Yg gagal bisnes kedai roti dan pernah sapu dan menyalahguna wang rakyat selama 22 tahun berjumlah beratus billion rm nak diharap jaga rm130billion???!!!

    Puak bangang jer yg bangang dgn sejarah bangang manusia penipu tersebut.

    BalasPadam
  8. PH dah mengHancingkan rakyat seluruh Malaysia dengan tuduhan dan fitnah, yang paling Hancing adalah pengikut2 dan barua2 mereka....kahkahkahkah

    #PakatanHancing

    BalasPadam
  9. Ramai ahli Umno yang sudah lama tidak membeli Utusan marah-marah bila Menteri Pendidikan stop langgan.

    Katanya tutup rezeki pekerja Melayu dan tiada kebebasan bersuara. Dakwaan yang pelik dan tiada bukti.

    Adakah 3.5j ahli Umno tidak lagi membaca Utusan sampai hilang punca rezeki? Adakah pekerja Utusan tidak lagi boleh menyiarkan berita yang menyebabkan mereka kalah bila disaman?

    Teruskan Utusan bayarlah gaji pekerja tapi jangan mengharap subsidi kerajaan lagi. Bukankah Kleptokrat Sial Najib Tun Razak tak suka Rakyat terima subsidi minyak, gas asli dan hanya mahu Rakyat bergantung kepada BRIM?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah perancangan Madey yang diteruskan oleh Najib, dulu Madey kencing ahli dan penyokong umno sekarang Madey mengHancingkan semua pengikut, penyokong dan barua Pakatan Hancing.....kahkahkahkah

      Semua dah ditipu oleh UMNO/Madey...kehkehkeh

      #PakatanHancing

      Padam
  10. Kami berpuas hati dengan penerangan Arul Kanda.... sapa cakap macam ni? Geng lebai suci... patutlah walaun yg komen kat blog ni macam tak sekolah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sampai ke hari ini pun masih tercari-cari bukti untuk mengaitkan najib dengan 1mdb, cepat la woiiii, mana bukti, terhegeh-hegeh macam kura-kura, dulu sebelum pru 14 lajunya macam arnab nak penjarakan MO1, macam2 bukti ada, kenapa sekarang lembab macam kura-kura, kenapa tak dakwa najib?.....tuduh dulu baru siasat inilah padahnya.....kencing sampai hancing....kahkahkah

      Pengikut dan penyokong Pakatan Hancing jugak yang terpaksa tanggung semua keHancingan akibat dikencing....kahkahkahkah

      #PakatanHancing

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive