PRU14 tsunami, malapetaka kepada Umno-BN

Nizar Jamaluddin

iklan : www.jomservis.blogspot.my : Pelbagai penipuan dan kecurian Najib Razak termasuk isu derma menyaksikan Pilihan Raya Umum ke-14 bakal mengundang gelombang besar tsunami yang bakal meranapkan Umno-BN.
Timbalan Pengerusi Amanah Perak, Datuk Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin berkata, satu kajian majalah The Times pada 2010 menyatakan Malaysia sebagai negara terkaya kerana tiada bencana besar selain populasi penduduk rendah dan negara subur.
"Malaysia tiada bencana alam besar. Tsunami paling besar adalah PRU14 nanti. Rakyat akan bangun dan inilah malapetaka kepada Umno-BN
"Malaysia negara terkaya tetapi diurus oleh pencuri di dunia ini, namanya Najib Razak. Maka rakyat menderita kerana negara diurus oleh pencuri," tegasnya ketika berucap sempena siri jelajah Jom Bina Semula Negara di Tanjong Malim kelmarin.
Bekas Menteri Besar Perak itu berkata, penderitaan rakyat akibat ditipu dan dicuri tidak dapat dihentikan selagi Rosmah Mansor dan Najib Razak menjadi pimpinan Umno.
"Kita dimain tipu begitu sahaja. Adakah kita mahu dengar dia terus menipu lagi rakyat Malaysia? Kita bersama-sama hentikan Umno Najib Razak
"Kita tidak pilihan. Alhamdulillah. Kita ada Harapan dipimpin Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pimpinan-pimpinan dari Bersatu, Amanah, PKR dan DAP," ujarnya.
Sehubungan itu, beliau menegaskan kembali tindakan yang akan dilakukan dalam tempoh 100 hari jika rakyat memberi mandat kepada Harapan menggantikan rejim Umno-BN.
"Minggu pertama menang di Putrajaya sebelum 100 hari berakhir kita mansuhkan GST (cukai barang dan perkhidmatan), kita akan reformasikan institusi kerajaan yang dirosakkan Rosmah Mansor Najib Razak.
"Rasuah di negara ini akan dihapuskan sama ada kecil dan besar. Kita hidupkan semula integriti. Kita akan pulihkan Felda yang dirosakkan Najib dan konco-konconya supaya lebih 300,000 peneroka akan diselamatkan," jelasnya.
Tambah Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Changkat Jering itu, siasatan diraja 1Malaysia Development Berhad (1MDB) untuk mencari keadilan juga akan diwujudkan.
"Kita mesti pilih Pakatan Harapan. Jangan sekali-sekali memberi sokongan kepada BN," tegas Mohammad Nizar lagi.
mdl
Picture
Previous
Next Post »

71 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 8:14 PG delete

Perjanjian Pangkor 2 apa citer? Masih terikat lagi? atau ada pulak Perjanjian Pangkor 3?....kehkehkeh

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 9:51 PG delete

Fitnah Perjanjian Pangkor 2 apa citer? Masih terikat lagi? Atau ada pulak fitnah Perjanjian Pangkor 3?... kehkehkeh

Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau tu bukan manusia, kau tu seekor babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 11:16 PG delete

apa da susah2. pilih jer pakatan harapan.. klu gst still go on, dan manifesto x jalan. next pru tukar balik. bn/umno pun dh lama kat atas. dah byk menipu.. jho low bila mau panggil balik? kasi balik duit rakyat!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 12:17 PTG delete

Pulau Pinang dan Selangor adalah negeri-negeri paling berjaya di Malaysia.

Simpanan banyak, hutang kurang. Bonus banyak.

Kalau air di Selangor, percuma sehingga RM11.80. Pergi klinik percuma untuk rakyat miskin. Ada skim Tabung Warisan untuk anak-anak Selangor.

Di Pulau Pinang, kalau gaji tak cukup kerajaan negeri tambahkan. Peruntukan untuk agama sentiasa meningkat.

Tak payah sains roket la kalau nak pilih. Dah confirm mana bagus mana penyamun!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 12:28 PTG delete

Bercakap pasal integriti ni elok Nizar Pangkor 2 menjelaskan apa itu sebenarnya integriti pada pemimpin haprak yang ramai terpalit dengan masalah integriti biar mereka faham dulu lepas tu baru boleh ajak mereka sekali untuk memperkukuhkan integriti seperti apa yang PAS dilakukan.

Perkara utama ialah moral pemimpin haprak, perbetulkan moral dulu baru boleh bercerita pasal integriti, kalau nak senang elok belajar dengan PAS macamana nak jaga moral dan akhlak supaya tidak terjebak dengan masalah integriti.

Terbukti kini PAS lah parti politik di Malaysia ni yang mempunyai integriti yang tinggi jauh meninggalkan parti-parti yang ada kat Malaysia tercinta ni. Syabas kepada PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 12:36 PTG delete

Memang tidak dinafikan Penang lebih maju dari Kelantan tapi sendiri mau ingat bro, hasil utama Penang adalah hasil dari industri perlacuran, perjudian dan hasil cukai dari kelab2 malam dan disco yang ditabur kepada rakyat yang gajinya tidak cukup. Tergamak ke rakyat makan hasil maksiat? Ada akal gunakanlah sebaik mungkin.

Maaf la yer Kelantan tiada hasil haram macam tu, aku percaya kalau Penang tanpa hasil utama dari aktiviti maksiat nescaya Penang akan lebih mundur dari Kelantan.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 12:38 PTG delete

Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau tu bukan manusia, kau tu seekor babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 12:39 PTG delete

Sama juga macam komen kau di atas, Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau tu bukan manusia, kau tu seekor babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 12:47 PTG delete

Bro, tiada makna bagi bukti pada kamu selagi kamu tidak berpegang pada prinsip dan maruah.

Maaf bro, kamu masih dalam kebinggungan dan jangan mengheret kami dengan kebinggugan yang melanda kamu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 1:00 PTG delete

Pakatan Haprak masih lagi cacamarba, penuh dengan pemimpin yang bersandiwara dan hipokrit.

Dari tahun 1998 lagi pkr ditubuhkan untuk menentang kezaliman yang dicipta oleh mahafiraun.

Berapa ramai yang telah disumbat kedalam ISA, berapa ramai yang dilokap, berapa ramai pendokong reformasi yang dicota dan disembur gas pemedih mata, ini semua angkara Madey yang sekarang dah diangkat oleh kalian jadi pengerusi Pakatan Haprak.

Sekarang apa dah jadi dengan prinsip kalian? Madey dan DSAI dah bercium mulut, rakyat diperbodohkan dengan sandiwara mereka berdua.

Hanya PAS yang terkecuali dari permainan gila ni, sebabnya PAS amat bijak menilai antara kaca dan intan. Tahniah PAS.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 1:03 PTG delete

Sama je. Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak sambung fitnah, kau memang bukan manusia!!! Kau memang babi!!!

Tak payah cakap dengan aku pasal kebingungan dan sebagainya kalau kau babi yang tak berakal!!!

Babi yang tak berakal je yang tak boleh beri bukti!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 1:05 PTG delete

Kau tak payah pusing2 cerita fitnah kau tu. Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak sambung fitnah, kau memang bukan manusia!!! Kau memang babi!!!

Babi yang tak berakal je yang tak boleh beri bukti!!!

Tak kisahlah kau daripada PAS pun. Kalau kaki fitnah, kau tetap BABI PAS!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 1:06 PTG delete

Kehkehkeh....kalau kau nak bukti kau pergi je Penang, kalau nak meriah lagi kau pergi malam sabtu yang dinamakan " Ladies Night", kau boleh lihat sendiri bro, lgbt pun ramai kat sana.......

Manusia yang tiada prinsip memang macam ni la, bagi bukti depan mata pun masih dikatakan fitnah......kuikuikui

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 1:10 PTG delete

Kau masih binggung sebenarnya, diantara Madey dan Anwar siapa yang bersalah? Sila nyatakan dengan jujur.......

Jangan biarkan diri kita berada dalam kebinggugan nanti mudah dimanupulated oleh mereka yang berkepetingan seperti Madey.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 1:11 PTG delete

Kau ingat Kelantan tak ada pelacuran ke???

Berita 26 Okt 2016. Dibentangkan di dalam Dewan Undangan Negeri.

Mohd Roslan Puteh (Guchil) mendakwa aktiviti pelacuran masih berlaku di Jalan Hamzah di sini selepas beliau ditawarkan khidmat seks apabila kenderaan yang dinaikinya didekati sekumpulan wanita.
Beliau berkata wanita berkenaan, yang menaiki sebuah kereta berbuat demikian sejurus beliau membayar bil telefon bimbitnya menggunakan mesin layan diri pada 12.45 tengah malam tadi.
“Masih ada wanita tawar perkhidmatan tak sepatutnya walaupun dah lebih 20 tahun (PAS memerintah Kelantan). Ada 4 wanita (yang tawar khidmat seks).

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 1:12 PTG delete

Aku hanya mintak pendirian kau je, siapa yang salah ni Madey ke Anwar?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 1:15 PTG delete

Tak payah kau cerita pada aku benda yang ada di Kelantan.

Kau kata apa???

"hasil utama Penang adalah hasil dari industri perlacuran, perjudian dan hasil cukai dari kelab2 malam dan disco yang ditabur kepada rakyat yang gajinya tidak cukup."

Sekarang tunjuk aku bukti hasil utama kerajaan Pulau Pinang datang daripada pelacuran, perjudian dan sebagainya???

Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau tu bukan manusia, kau tu seekor babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 1:17 PTG delete

Yer setuju dengan kau pasal pelacuran di Kelantan tapi kerajaan Kelantan tidak pula kenakan cukai pada pelacur di Kelantan malah kerajaan Kelantan berusaha membendung gejala maksiat yang merosakkan akhlak, tidak seperti di Penang siap beri lesen lagi dan akan disambung dari setahun ke setahun, dikenakan cukai yang tinggi, rumah pelacuran membiak macam cendawan tumbuh selepas hujan, itu bezanya diantara Penang dan Kelantan. Jauh sekali bezanya.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 1:18 PTG delete

Kau masih bingung juga sebenarnya. Antara Mahathir, Anwar dan Hadi siapa yang memihak kepada rakyat, siapa yang memihak kepada penyamun???

Sila nyatakan dengan jujur.

Bingung tak bingung tapi sama juga, alau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak sambung fitnah, kau memang bukan manusia!!! Kau memang babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 1:19 PTG delete

Selama hidup aku, kau tak pernah beri bukti. Macam aku tak tahu kau ni mangkuk yang datang daripada blog Sisi Bukit???

Kau tak payah pusing2 cerita fitnah kau tu. Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak sambung fitnah, kau memang bukan manusia!!! Kau memang babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 1:21 PTG delete

Cuba nyatakan pendirian kamu siapa yang bersalah diantara Anwar dan Madey?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 1:22 PTG delete

Tak payah nak cakap banyak. Aku bukan tuduh kerajaan Kelantan pun!!!

Kau tulis apa???

"hasil utama Penang adalah hasil dari industri perlacuran, perjudian dan hasil cukai dari kelab2 malam dan disco yang ditabur kepada rakyat yang gajinya tidak cukup."

Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau tu bukan manusia, kau tu seekor babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 1:23 PTG delete

Selama hidup aku, kau tak pernah beri bukti. Macam aku tak tahu kau ni mangkuk yang datang daripada blog Sisi Bukit???

Kau tak payah pusing2 cerita fitnah kau tu. Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak sambung fitnah, kau memang bukan manusia!!! Kau memang babi!!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Julai 2017 7:07 PTG delete

Orang buat salah barulah boleh mintak bukti buat salah.. ini pemimpin pas buat salah then mengaku dan mintak maaf.. selain dari itu apa bukti lagi yg diinginkan dari oemimpin pas yg tak ada rasuah dll.. kalau pemimpin haprak tu barulah kau boleh nak mintak bukti pkfz, perwaja, ipp, beli banglo murah dan lain2..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Julai 2017 7:57 PTG delete

Orang buat salah macam kau, dah ditegur taknak ikut, dah dimita bukti tak boleh beri, masih nak menjaja fitnah, kau bukan manusia, kau seekor babi!!!

Babi tak ada maruah macam kau tak payah sibuk pasal orang lain. Kau tu bukan manysia. Kau tu babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 8:05 PTG delete

Nobody babi...
Setahu aku...mahdey penyamun besar.Anwar pulak..peliwat besar.
Masing2 punya hak kan nak sokong siapa.
Apa2 pon mmg lawak haprak nie.Demi meraih sokongan, mahdey sanggup jilat bontot anwar.Kenapa tidak 20 tahun yg lps?Kenapa setelah puas mengutuk baru nak comolot?Demi kelangsungan kuasa dan harta utk anak..waris..kroni dan proksi kan?
Tak kesahlah yg penting haprak semakin dihaprakkan oleh mahdey krn manusia2 yg pernah berprinsip dlm haprak dah jadi bangang dan dungu....termasuk ko nobody vavi
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformasi 98

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Julai 2017 8:09 PTG delete

Tak membalas hujah aku.. Mohd nasir jadi saksi bila kes tun m dibuka dia terus gelabah.. jangan ingat org lupa kes2 tu sebagaimana org tak akan lupa kes pangkor 2!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2017 10:04 PTG delete

Anwar buat salah tak pernah nak mengaku pon....hehehe
Hanya pengakuan dgn bersumpah laknat jerrr....
Itu pon dia msh tak bertulur..
Hanya bertulur ketika mendubur dan memuki jer...hehehe
Bersumpah laknat???Tak bertulur beb

Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 12:07 PG delete

Untuk menghilangkan rasa kebingunggan kamu, aku akan nyatakan pendirian aku dengan jujur.

Madey adalah seorang autokrat, mahazalim, hipokrit, perompak harta rakyat dan amat bijak bersandiwara, selama 22 tahun memegang jawatan PM, segala macam kezaliman dilakukan terhadap rakyat termasuklah ISA, dan yang paling liciknya Madey pada penghujung pemerintahannya beliau berjaya menangkap pembantunya kerana kesalahan meliwat iaitu Anwar Ibrahim dan beliau menegaskan bahawa kerusi PM tidak layak diduduki oleh seorang peliwat. Adakah Madey melakukan kesilapan? Apa pula pendapat haprak?

Anwar Ibrahim banyak menyusahkan rakyat sejak dari era reformasi bermula Sept 1998, rakyat yang mendokong perubahan untuk menumbangkan rejim Madey dikerah beramai-ramai berdemontrasi memenuhi jalanraya, ketika itu PAS juga terpengaruh dengan agenda peribadi Anwar Ibrahim yang digerakkan oleh GHB/G18 yang berada didalam PAS ketika itu, dan sekarang mereka digelar PANdir. Tertubuhnya PKR kerika itu adalah untuk menjatuhkan seorang individu yang mahazalim dan sekarang sudah disucikan segala kesalahan Madey bukan itu saja bahkan Madey sekarang diangkat jadi Pengerusi pertubuhan yang dulunya ditubuhkan untuk melawan kezaliman beliau sendiri, disinilah pengikut dan pendokong Pakatan Haprak dilanda kekelliruan, kebinggungan dan bercelaru. Namun mereka bijak bersandiwara seperti juga peel perangai pemimpin mereka.

Tuan Guru Haji Hadi ternyata berjuang untuk rakyat, memihak kepada rakyat, apa yang baik untuk rakyat akan disokokng walaupun iainya dari kerajaan BN, tidak pernah disabitkan kesalahan rasuah, menyeleweng apatah lagi merompak harta rakyat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 12:10 PG delete

Kau nak bukti apa lagi?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 12:14 PG delete

Pergi la ke Penang tengok sendiri dengan mata yang dianugerahkan sebaiknya, jangan pulak kau tengok pusat judi kau kata ia masjid pulak.

Kalau kau nak kepastian lagi pergi ke premis mereka tanya mereka ni surau ke rumah urut?

Dah didepan mata masih lagi nak berdalih, sedar la cepat sikit dari kebinggungan tu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 12:20 PG delete

Kebingugan akan membuatkan seseorang berfikiran celaru, yang betul pun dikatakan fitnah dan fitnah dikatakan betul, contohnya sandiwara Anwar-Madey. Pusing-pusing nak perbetulkan perkara yang salah. Yang betulnya didiamkan saja.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 12:22 PG delete

Perkara salah perlu ditegur, perkara yang bertentangan dengan fitrah manusia patut ditentang habis-habisan, contohnya LGBT.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 9:25 PG delete

Mungkin Mahathir zalim dulu tapi apa bukti dia perompak duit rakyat???

Kita cerita zaman sekarang lah!!!

Mahathir sekarang berkorban untuk rakyat!!! Hadi berjuang untuk penyamun terbesar dalam dunia!!!

Hadi menyeru kepada perkara syirik dengan menyekutukan Allah dengan PAS!!!

Kalau dah syirik, dah jadi ajaran sesat, kau nak cerita apa???

Kau tak payah pusing-pusinglah, selama aku hidup, kau tak pernah beri bukti.

Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau memang babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 9:28 PG delete

Kalau kau nak cerita penyamun besak ke peliwat besar ke, pusing-pusing tuduhan kau ke, bagi bukti.

Kalau kau tak ada bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau bukan manusia, kau seekor babi!!!

Kau ada prinsip ke??? Prinsip mengikut membabi-buta Hadi menyeru kepada perkara syirik dengan menyekutukan Allah dengan PAS!!!

Kalau dah syirik, dah jadi ajaran sesat, kau nak cerita apa???

Kau tak payah pusing-pusinglah, selama aku hidup, kau tak pernah beri bukti.

Sama juga, kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau memang babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 9:46 PG delete

Kau tulis kat atas, Tun Mahathir penyamun besar???

Mahathir banyak benda baik dan buruk yang dilakukannya tetapi apa yang dia samun??? Beri bukti!!!

Kau kata Anwar peliwat besar???

Nik Aziz, Dr. Yusuf al-Qaradhawi, Persatuan ahli-ahli Parlimen Eropah dan Human Rights Foundation yang berpengkalan di New York berkata Anwar tahanan politik yang dianiaya!!!

Kau beri bukti, kalau tak kau seekor babi yang sedang menganiayai Anwar!!!

Kau tulis macam budak tak sekolah!!! Babi macam kau je tuduh tanpa bukti!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 10:11 PG delete

1. Aktiviti pelacuran di Kg Limau Manis, Jalan Hamzah. 400 meter daripada Pejabat Menteri Besar Kelantan

2. Aktiviti perjudian Cyber Café PT.266 Tkt Atas, Jalan Merbau Kota Bharu.

3. Karaoke haram di Kampung Pauh

4. 15 April 2016 Pelacuran berkonsep ‘mobile’ dikesan menjadi pilihan kebanyakan lelaki untuk melanggan pelacur di ibu negeri Kelantan, Kota Bharu.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 10:37 PG delete

5. Aktiviti pelacuran di Jalan Gajah Mati.

6. Rumah Urut dan Pelacuran Kampong Kok Lanas, Kelantan

7. Pusat Karaoke Seks di Tanah Puteh, Gua Musang

8. Karaoke haram di Wakqaf Baru, Tumpat.

Aku beri beberapa contohnya. Kau tak payah pergi pun!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 10:44 PG delete

Tak payah cabar aku la. Kenapa HIV bertambah dengan pesat di Kelantan???
Kaki maksiat ke???

Kalau aku kata kau babi yang bangang kau marah pulak!!!

Apa yang kau kata???

"hasil utama Penang adalah hasil dari industri perlacuran, perjudian dan hasil cukai dari kelab2 malam dan disco yang ditabur kepada rakyat yang gajinya tidak cukup."

Kau buktikan pada aku hasil utama Pulau Pinang adalah daripada pelacuran, perjudian dan sebagainya!!!

Tak payah pusing-pusinglah.

Kau faham soalankan??? Hasil utama tau!!!

Jangan nak tunjuk bodoh berbelit-belit pula kata diberi lesen dan cukai yang tinggi!!!

Habis, cukai di Kelantan tak tinggi ke??? Di Kelantan di jalan Hamzah dan hotel2 bajet tu tak bayar cukai tanah ke???

Kalau kau tak boleh buktikan, kau tergamak nak tabur fitnah, kau bukan manusia, kau seekor babi!!!

Wahai babi, kau tunjukkan bukti!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 10:48 PG delete

Kau tak payah nak kata aku bingung kalau babi bingung macam kau tak boleh beri bukti tuduhan kau!!!!

Buktikan sandiwara Anwar-Mahathir!!!

Kalau kau tak boleh beri bukti kau masih tergamak nak menyambung fitnah, kau memang babi!!!

Ketua Dewan Ulama negeri tunjuk kote dalam FB kau diamkan sahaja, apa cerita???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 10:53 PG delete

Gay Semakin Ramai Punca HIV Di Kelantan Meningkat - 4 Mac 2017

Kes HIV di Kelantan menunjukkan peningkatan menyebabakan Timbalan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Ahmad Jazlan Yaakub terkejut.

Datuk Ahmad Jazlan Yaakub menegaskan ini berpunca daripada homoseksual atau gay yang semakin bertambah di negeri Kelantan.

“Saya terkejut apabila Timbalan Menteri Dalam Negeri mengumumkan peningkatan kes HIV di Kelantan yang juga disebabkan oleh kegiatan homoseksual.

“Perkara ini adalah sesuatu yang serius, sebelum ini kita sangkakan peningkatan kes HIV disebabkan perkongsian jarum antara penagih dadah,” ujar beliau seperti yang dilaporkan The Star.

Daripada tahun 2001 sehingga 2016, negeri Kelantan merekodkan sebanyak 11,000 kes HIV positif dengan sebanyak 2,255 orang dijangkiti dalam tempoh yang sama.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 10:56 PG delete

Siapa LGBT sekarang???

Kau tak payah nak pusing-pusing menuduh tanpa bukti dengan aku.

Kalau kau tak boleh tunjuk bukti kau masih nak sambung fitnah, kau memang babi!!!

Entah-entah babi pro LGBT hahahaha!!! Itu yang HIV bertambah di kelantan tu, tak berkat hahahaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 11:11 PG delete

Selama ni kau ada membalas hujah ke??? Sebab kau asyik ke laut, hujah aku senang je, kalau kau tuduh, tak boleh beri bukti, kau masihnak menyambung fitnah, kau memang babi!!!

Kau tuduh kes Pangkor 2 pun, kau tak boleh beri bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau memang babi!!!

Kenapa kau nak pusing cerita Mohd Nasir pulak??? Kau nak fitnah dia pulak ke??? Kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak sambung fitnah, kau memang babi!!!

Babi yang merapu!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 11:15 PG delete

Kau tahu prisip perundangan Islam tak???

Beban pembuktian adalah kepada penuduh!!!

Kau tunjukkan pada kami semua bukti, kalau tak ada bukti, kau masih nak menyambung fitnah, tergamak mengaibkan sesama muslim, kau bukan seorang manusia!!!

Kau seekor babi!!!

Hanya babi je yang tak boleh beri bukti!!!

Kau ingat di depan Allah nanti kau tak diminta beri bukti ke???

Bodoh punya walaon lebai PAS!!! Mengaku parti Islam, prinsip perundangan Islam pun tak tahu!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 11:20 PG delete

Ada orang tuduh LGBT di tempat lain, tempat sendiri bertambah bala Allah (kes HIV) akibat LGBT!!!

Sebab tu aku cakap pada kau, kalau kau tuduh tak boleh beri bukti, kau masih menyambung fitnah, kau memang babi!!!

Babi LGBT hahahah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 1:52 PTG delete

Mana boleh diupakan perkara yang lalu dan kini rakyat menanggung derita akibat kezaliman Madey dahulu. Mahafiraun ni masih belum insaf dan bertaubat.

Madey bukan berkorban untuk rakyat tapi berkorban untuk kroni saja, orang bodoh je yang percaya pada mahafiraun.

Memang dimata kamu nampak TGHA melakukan perkara syirik sebabnya kamu sendiri pun tiada pendirian, orang kafir pun disanjung ulamak diketepikan, mahafiraun diangkat jadi pemimpin kamu dan peliwat pun kamu sanjung.

Manusia yang kebingungan akan berkata perkara disebaliknya walaupun bukti didepan mata.

Aku bersimpati dengan kamu yang jelas amat mudah diperbodohkan oleh Madey dan DAPigs.

Bila ditanya mana pendirian kamu, pusing-pusing perkara yang salah untuk dibetulkan, nyatakan pendirian kamu adakah Anwar seorang peliwat atau itu hanya fitnah dari Madey?

Kalau itu pun kamu tiada pendirian, memang sah kamu ni dilanda kekeliruan yang amat berat sehingga tak reti nak menilai yang mana benar dan salah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 1:59 PTG delete

Kalau kau nakkan bukti kau tanyalah Pengerusi Pakatan Haprak yang kau sanjung, jawapannya masih ada dalam simpanannya, disimpan elok-elok supaya mudah untuk mengelirukan rakyat terutama pengikut dan penyokong pakatan haprak seperti kamu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 2:10 PTG delete

Kau nak bukti, kau tengok saja kemewahan kroni dan anak2 Madey, berbilon asetnya, mana datangnya kekayaan yang luar biasa tu.

Kalau dah semua sepakat mengatakan Anwar tidak bersalah dan dianiaya kenapa pula kamu masih lagi menyanjung dan mengankat Madey untuk memimpin kamu?

Itu la, sebenarnya kamu dilanda kekeliruan yang kronik, elok berubat sebelum terlambat, PAS boleh bantu kamu keluar dari kekeliruan ini.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 2:14 PTG delete

Kahkahkahkah......jangan buat lawak la, macam budak sekolah tadika je.....aku orang Kelantan la aku tau apa ada kat Kelantan, mana boleh lawan kehebatan Penang.....kehkehkeh

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 2:16 PTG delete

Kalau Mahathir belum insaf dan bertaubat, serta berjuang untuk kroni, beri bukti!!!!

Kalau tak ada bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau bukan bukan manusia, kau seekor babi!!!

Babi macam kau memang tak boleh beri bukti sebab kau memang tak ada bukti!!!

Selama hidup aku, kau tak pernah dapat memberi bukti.

Prinsip aku senang je, kau beri bukti aku akan beri bukti. Kalau kau tuduh, tak boleh beri bukti kau yang keliru membabi-buta!!!

Wahai babi, kau rasa-rasalah kenapa Allah laknat PAS sebagai PIGS@BABI???

Kalau kau tu babi jangan kata orang lain keliru!!! Kau yang tak boleh fikir!!!

Salah adalah bila Hadi menyekutukan Allah dengan PAS kau sokong Hadi hahahhahaaa!!!

Dah jadi macam ajaran sesat pulak dah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 2:18 PTG delete

Memang tak payah pergi pun pasal kau auta macam budak tadika, kalau betul ada permis macam ni sudah lama Kelantan kaya....kahkahkahkah....lawak...lawak!!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 2:18 PTG delete

Tak payahlah kau nak bersimpati dengan aku!!!

baik aku yang bersimpati dengan walaon PAS yang dah dilaknat Allah sebagai PIGS pun masih nak jadi BABI hahahaha!!!

PAS is PIGS!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 2:21 PTG delete

Kau tak ada bukti kenapa kau nak tuduh???

Kenapa kau nak sambung fitnah???

Aku dah cakap kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak sambung fitnah, kau tu bukan manusia, KAU TU BABI!!!

Babi macam kau memang tak boleh beri bukti pasal tak ada!!!

Bila kau nak sedar kau ni babi???

PAS is PIGS!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 2:24 PTG delete

Dalam Islam beban pembuktian adalah pada penuduh!!! kalau kau tuduh, bukti mesti ada dengan kau!!!

Kau tuduh macam-macam, lepas tu kau suruh minta pada orang lain.

Untuk aku senang je, kau tak ada bukti hahahaha!!!!

Kau sanggup jadi babi rupanya. Sebab tu kau sanggup sokong parti babi hahahaha!!!

PAS is PIGS!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 2:31 PTG delete

Kan aku dah cakap, kau pergi kat premis pelacuran kau tanya bapak ayam berapa cukai yang kerajaan Penang kenakan? Kemana hasil cukai pelacuran? takkan bodoh Lim Go End nak buang hasil yang begitu lumayan. Itu baru cukai pelacuran belum lagi cukai dari hasil judi, disco dan pub.

Kat Kelantan memang payah nak cari pelacur dan dadah sebab adanya pemerintah yang bijak membanteras aktiviti yang tidak bermoral.

Orang Kelantan yang imannya rapuh akan menyeberang ke negara jiran, amat mudah, dekat dan cepat, sebab tu ramai pembawa HIV di Kelantan, HIV dibawa balik dari negara jiran bukan berasal dari Kelantan.

Hotel tempat untuk istirehat bukan tempat untuk bermaksiat, kalau kau berani bawa perempuan masuk hotel di Kelantan silakan, kalau berani la.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 2:33 PTG delete

Anak-anak menantu Hadi Awang pun mewah juga!!!

Anak Mursyidul Am PAS pakai porche!!!

Anak Hadi, Muhammad Khalil motor pun BMW!!!

Kalau mereka pandai berniaga aku pun tak bising!!!

Aku tak ada bukti yang konkrit buat apa aku nak tuduh???

Tapi Hadi menyokong penyamun duit rakyat biaya filem lucah the Wolf of the Wall Street mestilah aku bising!!!

Ulama apa tak tegur kes maksiat duit rakyat???

Apa aset yang kau rasa datang daripada sumber yang haram???

Macam aku cakap, kalau kau nak tuduh anak-anak mahathir, kau bawa bukti. Tak boleh bawa, kau masih nak memfitnah, kau memang babi yang tak kenal haram halal / dosa pahala!!!

Sampai sekarang kau tak boleh bawa bukti!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 2:37 PTG delete

Manusia jenis kamu ni kalau diberi bukti pun kau akan kata fitnah dan fitnah pula dikatakan betul.

Aku faham dan amat bersimpati dengan kamu kerana berjaya dikelirukan oleh Madey dan Anwar.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 2:37 PTG delete

Aku yakin Anwar tak bersalah.

Aku menghormati Mahathir sebab di akhir usianya dia insaf dan bersama dengan rakyat!!!

Aku tak boleh bersama PAS ialah kerana di akhir usia Hadi makin bertambah buat maksiat hahahahah!!!

Sanggup pula tu menyekutukan Allah dengan PAS!!!!

Takkanlah aku nak ikut perkara sesat macam ni!!!

PAS, nak bayar gaji pekerja pun asyik hutang dengan kerajaan pusat, nak keluarkan kekeliruan aku hahahaha!!!

Kau yang terkeliru sokong perkara sesat hahahaha!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 2:40 PTG delete

Sudah dijelaskan diatas pembawa HIV di Kelantan adalah HIV yang dibawa daei negara jiran, faham betul-betul.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 2:41 PTG delete

Macam mana Kelantan nak kaya, bodoh hahahahah!!! LAwak...lawak...!!!

Orang bodoh macam pemimpin PAS Kelantan, buat pusat pelacuran dan perjudian seleuruh negeri pun tak kaya hahahahahahaha!!!!

Lawak...lawak...

Sama juga, mana bukti kau hasil utama Pulau Pinang datang daripada pelacuran, perjudian dan sebagainya???

Kau masih nak pusing2 ke wahai babi???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 2:43 PTG delete

Cukup la dengan meminta bukti karut kau tu, dibagi bukti pun kau masih lagi keliru macam husang mimpi jumpa ATGNA sampai 15 kali, kau pun percaya kan?...kahkahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 2:46 PTG delete

Dalam Islam, beban pembuktian adalah pada penuduh iaitu kau!!!

Sepatutnya kau tuduh, kau kena ada bukti dalam tangan kau!!!

Mana bukti???

Kau tuduh, kau tak boleh beri bukti, kau masih nak menyambung fitnah, kau bukan seorang manusia, kau seekor babi!!!

Babi macam kau je yang tak boleh beri bukti!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2017 2:47 PTG delete

Habis tu kenapa kau masih menyanjung Madey? Suruh la Madey bawa bukti dan 4 orang saksi sekali bagi membuktikan Anwar seorang peliwat, sekarang siapa yang kau percaya Madey ke Anwar, selesaikan kekeliruan ini dahulu biar akal menjadi tenang, baru boleh menilai mana yang betul dan mana yang salah.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 2:49 PTG delete

Kalau macam tu kau mesti orang Kelantan yang bodoh hahahahah!!!

Mesti IQ kau tahap sekolah tadika je hahahaha!!!

Kelantan hebat juga, banyak pesakit AIDS kehkehkeh!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 2:55 PTG delete

Kau tunjukkan aku dua je perkara-

1. Ada tak dalam Malaysia cukai pelacuran

2. Cukai perjudian Kerajaan Pusat punya ke atau Kerajaan Negeri???

Kalau negeri tak boleh ambil macam mana kau kata hasil utama Pulau Pinang datangnya daripada pelacuran, perjudian dan sebagainya???

Woi penipu, kalau kau mengaku orang Kelantan pun aku tak percaya, orang kelantan tak adanya bodoh macam kau hahahahaha!!!

Penipu tak ada bukti lagi bodoh!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 3:00 PTG delete

Dah kaki HIV, tuduh negara jiran pulak hahahaha!!!

Jalan Hamzah tu di negara jiran ke???

Hahahahah bodohnya!!!!

Patutlah tak pernah dapat tunjuk bukti, babi yang bodoh rupanya ahhahahahaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 3:07 PTG delete

Kau tak pernah bagi bukti, macam mana kau tahu aku akan kata fitnah??? Dahsyat kau ni.

Dalam Islam, beban pembuktian adalah pada penuduh iaitu kau, kalau kau tak boleh beri bukti, kau ni tak ikut Islam, barangkali kau ikut ajaran sesat yang mensyirikkan Allah dengan PAS hahahahah!!!

Aku faham dan amat simpati sebab Allah dah laknat PAS sebagai PIGS kau masih nak jadi BABI hahahahahah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 3:12 PTG delete

Kau cakap macam bagus kat atas tu bukan kau boleh beri bukti pun!!!

Sebab kau aSyik menipu, aku tak peduli pembawa HIV di Kelantan dibawa dari negara jiran ke tak, SIAPA SURUH JADI GAY HAHAHHAAHHAHAHAAAAA!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 3:17 PTG delete

Aku lagi tak percaya Exco Kerajaan PAS Kelantan tunjuk alamat premis, premis pun tak ada!!!

Husam tu belum tentu lagi betul ke tak, alamat tu confirm tak ada bukti hahahahahah!!!

3 kali beritahu alamat, 3 kali pun tak ada. Apa punya bangang Kerajaan PAS Kelantan ni!!!

Sebab tu walaon-walaon ikut membabi-buta tu, bukti tak boleh bagi!!! Sanggup mereka jadi babi.

Maklumlah, PAS is PIGS hahahahaha!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Julai 2017 3:20 PTG delete

Sekarang ni aku percaya Mahathir dah insaf dan Anwar memang tak bersalah!!!

Yang aku tak sanggup nak percaya Hadi dah macam ketua ajaran sesat pulak dah!!!

Yang lagi tak sanggup aku nak percaya, walaon boleh menyondol nak ikut juga perkara sesat!!!

Patutlah Allah laknat PAS sebagai PIGS!!!

PAS is BABI!!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Julai 2017 5:02 PG delete

Tahniah nobody kerana kamu sudahpun diiktiraf sebagai hero kpd mereka-mereka yg percaya kpd fitnah UG si lebai pangkor 2..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes