PH Boleh Menang PRU14 : Umno dan Pas kini sekapal

Mohamad Sabu (gambar kecil) berucap dalam majlis didalog di Terengganu yakin Pakatan Harapan bersama Bersatu boleh menang Putrajaya dalam PRU 14.Mohamad Sabu (gambar kecil) berucap dalam majlis didalog di Terengganu yakin Pakatan Harapan bersama Bersatu boleh menang Putrajaya dalam PRU 14.
Presiden Amanah Mohamad Sabu yakin walaupun terpaksa bertembung tiga penjuru dalam pilihan raya umum ke-14 nanti, Pakatan Harapan dan sekutunya Bersatu akan berjaya mengambil alih Putrajaya.
Bahkan, beliau yakin Amanah dan rakan-rakannya juga akan berjaya mengambil alih Kelantan dari Pas.
"Kalau 26 tahun lalu Pas berusaha menumbangkan Mat Yaakob (Tan Sri Mohamad Yaakub), kini Mat Yaakob (Datuk Ahmad Yakub) juga bakal ditumbangkan di Kelantan oleh Pakatan Harapan dan Bersatu," katanya dalam Dialog Terbuka Isu-isu Semasa di sebuah hotel dekat Kuala Terengganu hari ini.
Penanda Aras
Beliau yang menjadi tetamu khas dialog anjuran Amanah dan Pakatan Harapan Terengganu itu yakin, kajian yang dibuat oleh Invoke menjadi penanda aras yang hampir tepat dengan senario politik negara dan Mohamad yakin usaha Invoke akan membantu Pakatan Harapan pada PRU 14.
Dalam ucapannya, Mohamad menjelaskan, China kini menjadi pesaing utama kepada Amerika Syarikat dalam menguasai ekonomi baru dunia.
Orang Islam pula, katanya kini berada pada tahap paling bawah dalam urus tadbir negara.
Beliau memberikan contoh bagaimana Taliban di Afghanistan gagal apabila mendapat kuasa dan saling berbunuhan sesama sendiri kerana gagal menjadi kerajaan yang baik.
"Kita lihat Somalia lebih 30 tahun berbalah sesama sendiri sampai menghalalkan darah orang Islam. Ini semua kerana pemikiran takfiri yang amat merbahaya," katanya.
Umno dan Pas kini sekapal
Bagi beliau, Umno dan Pas kini benar-benar duduk sekapal.
"Mereka dah berganding bahu bersama-sama ke Myanmar dalam satu kapal," katanya.
Beliau juga mengimbau kenyataan Almarhum Presiden Pas, Datuk Fadzil Mohd Nor yang berkata adalah khurafat meletakkan hanya Umno sahaja yang boleh memerintah.
"Kini khurafat itu kembali bila pemimpin Pas meletakkan harapan pada Umno masih bagus memerintah Malaysia," katanya.
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for bukti gaji tone excel
Previous
Next Post »

22 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Februari 2017 3:28 PTG delete

Salah tu.Pas lg busuk drp umno..imej islam pakai lebai serban tebal 5 kilo jual ayat quran utk merompak harta memaki hamun org.lepastu salahkan dap...otak kepala taik pas semua lebih busuj dr umno..phuiiiiiiiiiiih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Februari 2017 7:11 PTG delete

Mat sabun nie yg gelar datuk seri anwar bin ibrahim aljubri krn mendubur pembantu peribadinya.Tak sangka pulak dia boleh senang2 'dijuburi' oleh anwar...hehehe
Nampak sgt munafik....
Yg pi sembah pelaku maksiat dan kapir dapigs yg sebok dlm fatwa agama Islam sah hamba abdi kapir dapigs selamanya.
Tak sangka kapir dapigs pon nak jadi penggubal fatwa agama...hehehe
Inilah dia bila tapak kaki kapir dapigs dah melekat kat muka para hamba abdi nie.Patutlah bangang dan sial memanjang....
Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Paling kesian sitolol nobody..tapak kaki dapigs melekat depan muka dan tapak kaki pelaku maksiat kat belakang kepala...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Februari 2017 1:37 PG delete

Alahai bodohnya komen seekor walataik...mcm budak2 br lepas tadika ker.kahkahkahjahkahkahkajajkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Februari 2017 8:10 PG delete

Bayangkan satu kapal yang bernakhodakan Ulamak yang sarat dengan muslimin dan muslimat, mukminin dan mukminat menuju kearah mencari keredhaan Allah SWT.

Satu kapal lagi bernakhodakan KAFIR dan sarat dengan MUNAFIKUN dan KAFIR, sarat dengan perasuah, penyamun, penentang Islam, G-25, LGBT, sarat dengan manusia yang gilakan kuasa dan kedudukan dan segala macam manusia yang kerosakan akhlak. Kemana arah nak dituju semuanya terserah kepada nakhoda.

Mana satu bahtera pilihan umat Islam yang beriman dan bertaqwa kepada Allah SWT?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Februari 2017 12:24 PTG delete

Tengok Mat Sabun teringat bilik no 121 di Hotel Perdana Kota Bharu.

Dah selesai ke belum?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Februari 2017 11:02 PTG delete

Lebai jadian balun duit haram 90juta..lagi cepat masuk neraka..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Februari 2017 8:59 PG delete

Tontovi tgk bidio germany dah bayar ke blum????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Februari 2017 9:00 PG delete

Husam mendedahkan 90juta masuk affin bank pastu laju2 tuan ibrahim kata nak saman husam....saman lah cepat, nk ulang drama mcm saman Sarawak report ker pas oi???kahkahjahjahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Februari 2017 9:29 PG delete

Pas parti munafik..bila masa kau saman SR..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Februari 2017 1:29 PTG delete

Aku cadangkan pas tak perlu melayan kerenah husam yg akan hanya membuang masa pas. Lebih baik pas tumpukan persediaan utk pru14.

Kecualilah kalau dia dapat buktikan dakwaan dia terlebih dahulu. Kalau dia nak simpan utk pilihanraya pan pun tak pe. Yg penting pas jgn buang masa melayan dia. Kalau dia kata terikat dgn BFA dsbnya mintak dia kemukakan bukti kpd dakwaan dia yg sebelum itu iaitu bukti arwah tgna akan masuk pan jika masih hidup! Keh keh..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Februari 2017 9:34 PTG delete

Abang suka bulu mah alahai.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Februari 2017 9:32 PG delete

Abg hadi suka bulu najib mahh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Februari 2017 9:33 PG delete

Takut tembelang pecahlah tu... Sarawak report pun kecut telo nk saman apahal....

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Februari 2017 12:59 PTG delete

Jgn risau notis sudahpun dihantar.. proses seterusnya akan menyusul.

Lks dah hantar notis ke kpd razali? Ni dlm negara sepatutnya prosesnya lagi cepat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Februari 2017 2:18 PTG delete

Kan betul pas munafik kan kan kan.hadi kata nk saman dlm sebulan tp smpi skrg xsaman2 pun. . Kan munafik tu....lks mmgla kecut telo nk saman razali tp hadi lg kecut telo dgn Sarawak report pun kecut telor... Kahkahkahkahkahjah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Februari 2017 9:08 PTG delete

Bagus sekurang2nya pan dah ngaku lks tak berani saman razali..

Pas ni bagus tanpa takut berani hantar notis terlebih dahulu kpd SR.. sebab itulah kami pilihmu wahai tghh utk memimpin pas dan bukannya tg lks utk memimpin pan.. keh keh.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Februari 2017 12:07 PG delete

Apa ke bangang bebal tolol dan bahalol. Xreti beza saman dgn notis ke.janji nak saman dlm sebulan tp smpi skrg xsaman.kan munafik tu.serban tebal tp xreti beza saman dan notis aku xfhm ada golongan bebal mcm ni kat dunia ni.kahkahkay

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Februari 2017 5:58 PTG delete

Pabila sesuatu berita itu datang dari seseorg yg fasik (samada kafir atau kini munafik), kita perlu menyelidikinya terlebih dahulu dan pastikan akan kebenarannya melalui bukti yg kukuh sebelum berita itu disebarkan; spt dlm isu rekaan RM90 juta ini.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 12:10 PTG delete

Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 9:33 PTG delete

Tahniah Mat NASIR kerana percayakan alQuran juga. Cuma mintak kamu tlg bgtahu husang musang akan bahaya fitnah tu! Dan kita bagi masa kpd husang utk videokan bukti yg dia ada (kunonnya)..

AlQuran ada menyebut kewajiban melaksanakan hudud. LKS pula ada menyebut kewajiban menolak hudud. Jadi MOHD NASIR boleh tak tolong bgtahu mana satu pilihan PH? Samada beriman kpd alQuran atau LKS?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:12 PG delete

Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 4:18 PTG delete

Laa.. tapi mana video RM90 juta tu MOHD NASIR? Fitnah macam husang le tew!

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes