Panas!! Parti Islam Amanah sah tanding kerusi Pas

Parti Amanah Negara
Parti Amanah Negara


SHAH ALAM - Pas Selangor diingatkan tidak perlu mencabar Amanah kerana mereka memang telah membuat keputusan untuk terus bertanding di kerusi Pas.

Pengerusi Amanah Selangor, Ir Izham Hashim berkata, keputusan bertanding itu sudah dibuat dan kini Amanah hanya perlu berbincang dengan Bersatu untuk pembahagian kerusi.
“Kita tetap akan lawan Pas, Pas perlu ingat bahawa Amanah sudah menggantikan Pas dalam Pakatan Harapan selepas Pas mengumumkan keluar dari Pakatan Rakyat (PR).

“Jadi Pas tidak perlu lagi cabar mencabar kita, kita akan tetap teruskan niat itu pada PRU14 nanti,” katanya sebagai reaksi kepada cabaran yang dibuat Pas Selangor melalui Setiausahanya, Khairuddin Othman, semalam.

Izham turut mencabar Pas menghantar calon di kawasan yang ditandingi Amanah untuk menilai sendiri calon dari parti mana yang boleh menang.

“Tiada guna main cabar-cabar dalam media, saya yakin Pas akan kalah jika dia terus bersendirian.

“Di negara ini, mana-mana parti yang bersendirian memang sukar untuk menang melainkan wujudnya permuafakatan dan kerjasama dengan parti-parti lain yang lebih kuat,” katanya.
Beliau berkata, pihaknya percaya Pas Selangor kini di ambang ketakutan kerana risau akan kehilangan kuasa jika mereka kalah dalam PRU14 nanti.

“Tambahan lagi, kajian yang dibuat menunjukkan Pas hanya mampu memperoleh kira-kira 20 peratus undi Melayu manakala sekitar 3 peratus undi daripada pengundi Cina.

“Saya yakin jika berlaku pertembungan tiga penjuru termasuk Pas, parti itu boleh dilabelkan sebagai sengaja untuk ‘pecah undi’ dan memberi kemenangan kepada BN,” katanya.

Terdahulu,  Setiusaha Pas Selangor, Khairuddin Othman mencabar Amanah meletakkan calon di kerusi yang ditandingi Pas pada PRU14 bagi membuktikan parti itu mampu meraih sokongan pengundi Melayu.

sh

IKLAN BERBAYAR

Image result for bukti gaji tone excel
Previous
Next Post »

67 ulasan

Write ulasan
An Anonymous
AUTHOR
16 Februari 2017 1:43 PTG delete

Yesss ini yg kita harapkan pun dah lama dah. Mungkin ini cara terbaik nak bungkuskan pan dari mukabumi ini. Dari setakat 2 peratus kita kebumikan terus parti barua dap ini..

Pan nak harapkan bantuan dap, masih tak sempat nak perbaiki kes 4 wakil rakyat. Rupanya majoriti ahli dap tak suka dan tak percaya tun madey yg pernah menuduh dsai peliwat. Hanya pan dan pkr yg kini mungkin bersetuju dgn dakwaan tun madey tu..

Tahniah ahli2 bawahan dap kerana telah menyedari permainan tun madey yg terkini. Memang aku salute tun madey ni kerana berjaya menundukkan pan dan pkr agar berubah dari tak percaya kpd percaya kpd dakwaan beliau mengenai dsai sebelum ini.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 2:05 PTG delete

Perasan terpelajar le tu dgn komen yg mcm sial.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Februari 2017 2:15 PTG delete

Yg pentingnya komen di atas tidak memfitnah sesiapa.. ada ke?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 3:16 PTG delete

Yang pentingnya rakyat kelantan akan tolak pas sebagaimana rakyat terengganu dan kedah tolak pas!!!

Lebai kaki makan duit haram pro syiah siapa nak percaya ya tak!!!

Dap baru 4 wakil rakyat kau nak bising!!! yang pas tu hilang terengganu dan kedah lepas ni hilang kelantan pulak kau senyap je!!!

Hadi tu orang terengganu pun dah lama menyampah dengan dia la!!! Sebab tu jadi mb terengganu sepenggal je itupun dah berlagak!!!

Lepas ni jadi timbalan presiden kesatuan ulama no 3 pun sepenggal je lah!!!

Ulama apa kalau dah syirik!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 3:35 PTG delete

Sundal tolol nobody nie tak habis2 dgn syiah mat sabun nyer...hehehe
Seronok mndengar kenyataan wan jijah ttg mahdey...klu mahdey hebat kenapa cari anwar...hehehe
Mahdey hebat...anwar gay pon hebat...
Hebat mcm mana pon...terdedah juga skandal wang dan seks mrk.Hanya munafik jer yg sanggup jadi hamba abdi 2 abdul tu.Tapi yg termaktub diwartakan adalah korang hanya hamba abdi kapir dapigs dulu kini dan selamanya...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Korang tuntutlah bnyk2 ilmu memfitnah dan mentohmah dpd mahdey sementara menunggu peliwat tua tu kluar penjara...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 3:42 PTG delete

Sekurang2nya hj hadi pernah merasa jadi mb.Anwar bin ibrahim tak pernah merasa jadi mb mahupun pm.Ntah2 sampai mampos pon tak akan merasa.
Apa2 pon...hj hadi tak pernah mghuni penjara spt anwar bin ibrahim krn gagal jaga kemaluan...hehehe

Silap2 haribulan klu RCI diwujudkan utk menyiasat skandal kewangan mahdey...anwar yg juga pernah bersubahat boleh meneruskan percutiannya dlm penjara dlm tempoh lbh pjg lagi....
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 4:09 PTG delete

Salam x-reformis 98,

Yang berpeluk dengan syiah perogol umat islam tu mat sabu ke hadi sial???

Kau dah bodoh sangat ke dah tak ingat muka presiden kau sendiri???

Memanglah kau tu bodoh ya tak???

Kalau kau tak bodoh takkanlah kau sokong hadi presiden parti babi najis mughalazah ya tak???

Kau bukan ada pelajaran pun!!! Najis mughalazah pun kau tak tahu hahaha!!!

Dah bodoh reka hukum sendiri kata salam dengan orang kafir batal air sembahyang hahaha bodoh betul lebai ni!!!

Kalau macam tu sembahyang hadi selama ni tak sah sebab tak samak lepas berpeluk dengan syiah pembunuh umat islam!!!

Kau kata mahathir memfitnah lepas tu kau kata anwar gay tua mana satu yang betul kau ni???

Lebai memang bahalol cakap belit2 ke???

Kahkahkahkahkah!!!

Tanda2 penipu ialah orang yang cakap belit2 macam x-reformis hahahahakkkttuuiii!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 4:17 PTG delete

Sekurang2nya anwar jadi timbalan perdana menteri banyak penggal hadi sepenggal je kena tolak dengan rakyat hahahahahaaakkktuuuiii!!!

Kalau kau tak bodoh timbalan perdana menteri dengan menteri besar mana lebih besar??

Yang pastinya yang menghuni penjara contohnya hujatul islam ibnu taimiyah, imam abu hanifah, imam ahmad bin hambal, nabi yusuf dan ramai lagi nabi2 dan ulama2 yang hebat!!!

Anak nik aziz iaitu nik adli pun masuk penjara!!!

Hadi kaki makan duit haram tu tak masuk penjara tak hebatlah macam nabi2 dan ulama2 terkemuka!!!

Macam mana nak masuk penjara??? Bersekongkol makan duit haram dengan perompak macam mana nak kena penjara???

Hahahahaha lebai bodoh iq zero!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 5:02 PTG delete

Yang tendang anwar dari tpm adalah mahdey dgn isu liwat.Mgkin mahdey dah sikit nyanyuk dlm temubual dgn stesen tv asing tahun lps masih mengulang kenyataan yg anwar tak layak jd pm krn salahlaku seks luar tabie...hehehe
Maka...tak ada kesudahan nampaknya isu liwat antara mahdey dan anwar...kesian.Klu aku waris anwar dah aku ludah muka mahdey klu benar ia fitnah dan klu aku pengikut anwar dah aku ludah muka anwar yg tak pandai jaga kote dia...bodoh!!
Ttg nik adli kena penjara...bukan krn menyamun wang rakyat mcm mahdey atau mendubur dan memuki mcm anwar.Dia dipenjara krn menentang diktator kuku besi mahdey yg menyalahgunakan kuasa.Itu bezanya dipenjara dgn bermaruah bukannya tak bermaruah mcm anwar bin ibrahim....bodoh punye melayu!!!!
Klu dia hebat dan tak bersalah dgn sekumpulan loyar yg hebat2 dia dah boleh menang tapi gagal menjawab bgmana air maninya boleh terbang masuk dlm dubur mangsa sedlm 4cm.GAGAL MENJAWAB!!!!
Ttg fitnah ko ttg hj hadi makan duit haram.Ko tunjuklah bukti2 krn takut nanti parah ko jwb dlm kubur nanti.Jgn jadi mcm husam tugu yg bergantung dgn media asing sebagai bahan propaganda fitnah.
Apa2 pon...anwar bin ibrahim tetap aku cop sebagai peliwat tua yg tetap kekal wlpun dah comolot dgn mahdey kecuali dia dan mahdey bersumpah laknat!!!!!

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 6:20 PTG delete

Yang curi duit rakyat sekarang adalah najib razak yang makan duit haram hadi awang!!!

Yang menderita rakyat!!!

Kau ni dah bodoh tahap apa ni pencuri duit rakyat dan ulama makan duit haram pro syiah kau sokong???

Patutlah Allah laknat kau dan parti pas sebagai babi hahaha!!!

Babi yang bodoh tak reti bahasa hahahaha!!!

Kalau aku keluarga anwar yang berjiwa besar aku akan maafkan mahathir demi rakyat tapi aku tak maafkan kau!!!

Mahathir dah minta maaf dan tidak mengulangi salah dia!!!

Kau pula tambah fitnah yang kau reka sendiri!!!

Sekarang kau jawab soalan aku mana datang cerita air mani anwar terbang dalam jubur mangsa sedalam 4cm???

Kau jangan nak bodohkan orang la!!!

Benda tu tak pernah dibincangkan dalam mahkamah hahahaha!!!

Untuk membuktikan kau tu bodoh aku nak cabar kau!!!

Mana bukti kau air mani anwar terbang dalam jubur mangsa dan peguam anwar gagal menjawabnya???

Hahahaha kau mesti gagal punya pasal benda tu tak pernah dibincangkan di mahkamah!!!

Kau ni lebai tak ada pelajaran ke???

Lebai tak takut dosa ke memfitnah??

Persamaan nik adli dan anwar ialah mereka sama2 dianiaya. persamaan hadi dan najib ialah mereka sama2 makan duit haram hahahaha!!!

Kau pulak kaki fitnah air mani terbang ke dalam jubur mangsa sedalam 4cm hahaha!!!

Mana bukti????

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 6:31 PTG delete

Lebai,

Kau ni dah mabuk ketum ke kau hisap ganja???

Macam mana kau boleh reka cerita air mani anwar terbang ke dalam jubur mangsa sedalam 4cm???

Kau tau ke anwar dibicarakan atas kes apa???

Kes liwat suka sama suka!!!

Kalau suka sama suka ada mangsa ke???

Bodohnya kau ni!!!

Yang aku tau mangsanya anwar!!!

Allah beri petunjuk masa kali pertama anwar didapati bersalah pagi esoknya mh370 hilang!!!

Semasa rayuan anwar ditolak helikopter yang bawa jamaluddin jarjis terhempas!!!

Kau ni lebai apa Allah beri tanda kau tak nampak???

Kalau kau tu mabuk ketum ataupun makan syabu kau tu bukan lebai, kau tu syaitan gondol bertopeng manusia!!!

Allah dah hinakan pas sebagai babi masih nak jadi babi???

Bodohlah kau ni!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 7:07 PTG delete

Klu loyar anwar hebat...anwar berahim dh boleh menang...SAH bersalah!!
Bodoh punye melayu...dah diberi peluang tapi tak pandai jaga butuh!!!!
Bersumpah laknat pon cuak...ptuuiihh

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 7:22 PTG delete

Kalau lawyer anwar hebat tapi hakim kaki makan duit haram macam hadi awang... anwar ibrahim tak boleh menang!!!

Bodoh punya lebai...dah terang2 kau memfitnah dan ditegur taknak bertaubat!!! Memanglah kau tu bodoh, kau tu tak ada pelajaran!!!

Otak kau taruk kat mana??? Kepala lutut ke kepala kote???

Kau pun cuak nak bersumpah laknat .... mana bukti kau air mani anwar terbang ke dalam jubur mangsa se dalam 4sm???

Kau ludah pun tak guna la kalau memfitnah!!!

Kau lebai bodoh ke sampai memfitnah pun tak boleh guna akal???

Lebai macam kau lebai tak guna, lebai parti makan duit haram!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 7:28 PTG delete

Jawab le soalan mr nobody tu. Siapa pun Tak cakap madey Tak pernah bersalah. Tapi semulia mulia manusia adalah mereka yg bertaubat dan Allah amat mengasihi hambaNYA yg bertaubat. Sehina hina manusia adalah mereka yg menghina org yg mahu bertaubat. X reformist, ngko ni bukan setakat menghina org yg nak bertaubat (ikhlas atau tidak itu urusan Dia dgn Allah) malahan ngko terus bercakap ttg hal2 yg hanya bertaraf hearsay. Paling ketara ngko seperti mahu kezaliman yg bermaharajalela skrg dikekalkan. Perkataan BODOH rasanya Tak sesuai lg utk org2 Mcm ngko.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 8:34 PTG delete

Klu dia dh bertobat...kenapa berdalih dan mengelak menjelas kpd rakyat segala skandal kewangan, pencabulan mahkamah, salahguna kuasa dsbnya.Kenapa???
Kenapa kata2 seorg bekas penyamun besar yg kononnya dah bertobat tapi dlm masa yg sama menuduh org lain penyamun dan penyangak tanpa takut dgn perlakuan fitnah.
Konon "Save Malaysia"...cakap jer nak save lubuk emas anak..waris..proksi dan kroni.
Dah kaya raya...tapi gila nak kaya sampai kiamat.Yang ingin meneruskan legasi 22tahun simamak kerala tu mmg sial!!!!
Patutlah dipjgkan umur utk melihat pghinaan ke atas dirinya.Bertobatlah mahdey oiii..berhentilah bermuka2 jadi munafik dan menabur fitnah!!!!

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 8:40 PTG delete

Sundal nobody babi bangang!!!
Ko ajarlah anwar tu bersumpah laknat....klu cuak bersumpah laknat..ko ajar dia bertobat!!!
Berhentilah jadi munafik...mahdey pon kata dia tak layak jd pm krn ada salahlaku seks.Seks luar tabie...KO FAHAM??!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 8:42 PTG delete

Ko sokong sundal babi nobody???
Babi tu kutuk org ko boleh tutup mata.Sama jer perangai dgn mahdey...

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 8:46 PTG delete

Betul ke nkau ni x reformis..tgk ayat mcm balaci lebai hadi bangsat..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 8:51 PTG delete

Kau lah babi sundal pemfitnah dan penyokong syiah merogol wanita islam laknatullah!!!

Aku tengah ajar kau sekarang ni fitnah tu haram!!!!

Dah kau memfitnah tu kau tak sedar2 lagi ke nak bertaubat???

KAU FAHAM TAK??? DAH BODOH SANGAT NI???!!!!

KAU SEBUT KEPADA AKU SUMPAH LAKNAT TU WAJIB KE TAK???

KALAU TAK WAJIB SUKA HATI DIALAH NAK BUAT KE TIDAK!!!

KAU PULAK HARAM MEMFITNAH DAN WAJIB BERTAUBAT!!!

KALAU KAU DAKWA ANWAR SEKS LUAR TABIE KAU KENA BAWAK BUKTI DAN SAKSI!!!

APASAL??? KAU NI LEBAI APA BODOH SANGAT HUKUM ISLAM TAK TAHU???

KAU NAK REKA HUKUM KE SENTUH KAFIR BATAL AIR SEMBAHYANG???

KO AJARLAH HADI TU SAMAK DAN BERTAUBAT SEBAB BERPELUK DENGAN SYIAH LAKNATULLAH SEMBAHYANG TAK SAH HAHAHA!!!

BERHENTILAH JADI MUNAFIK!!!! DAH MAKAN DUIT HARAM TU NAK MEMFITNAH PULAK!!!

RAKYAT PUN KATA HADI TAK LAYAK JADI MB KERANA SALAHLAKU MAKAN DUIT HARAM... KO FAHAM????!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 8:58 PTG delete

Kau ni lebai malang, yang perompak duit negara kau tak bising!!!

Yang hadi makan duit haram kau senyap!!!

Yang tabung memali berjuta2 kena kebas kau diam!!!

Skandal kewangan apa kau kata berdalih???? 1mdb??? Skandal altantunya???? Skandal buat filem lucah the wolf of the wall street???

Najib buang pengarah2 terbaik felda semua bangsa melayu islam sampai felda lingkup tak ada duit bukan skandal???

Peneroka2 felda melayu muslim sampai berhutang terkena dengan najib dan isa sanad bukan skandal???

Jho low yang tolong najib kebas duit tu idlam ke kafir???

Kau ni lebai apa yang bodoh sangat ni???

Kalau jadi lebai tu memang kena jadi bodoh ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 9:03 PTG delete

Siapa nak sokong x-reformis 98 sundal pemfitnah perosak bangsa dan agama???

Siapa sokong dia berdosa besar sebab memfitnah perkara yang dinyatakan dalam hukum hudud!!!

Macam mana nak sokong x-reformis??? Sampai sekarang memfitnah kata air mani anwar terbang dalam jubur mangsa sedalam 4cm!!! Bukti tak ada!!!

Pasal apa tak ada???

Pasal fitnah lah!!!! Lebai kaki kencing laknatullah!!!

Memang patut Allah hina kan parti lebai sebagai babi (pigs)!!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Februari 2017 9:04 PTG delete

Aku senang ke nobody.. selagi tun madey tak tarik balik tuduhan dsai peliwat kena terima shjlah kerana itulah realiti bagi sesiapa yg bersekongkol dgn tun madey.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Februari 2017 9:06 PTG delete

Peliwat kalau tak bertaubat masuk neraka berbanding babi yg dibenci sangat oleh nobody.. keh keh

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 9:17 PTG delete

Aku senang je x-reformis... selagi kau memfitnah dan kau reka sendiri fitnah kau kau berdosa besar dan tempat kau di neraka kalau kau tak bertaubat!!!

Kau ni manusia ke binatang sampai reka sendiri fitnah???

Kalau kau ego sampai sanggup masuk neraka tak payahlah sebab kau tu siapa??? Kau tu dah la tak ada pelajaran, hukum agama pun tak tahu memfitnah sana sini!!!

Kau ingat kau reka fitnah tu kau selamat!!!!

Pilihanraya ni ph menang maka najib perompak dan hadi pemakan duit haram akan ditunjukkan Allah balasannya!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 9:20 PTG delete

Pemfitnah orang meliwat kalau tak bertaubat masuk neraka dulu hahahaha!!!

Lagi pulak kalau fitnah tak logik air mani anwar terbang dalam jubur mangsa sedalam 4sm!!!

Kalau Allah dah laknat sebagai babi (pigs) kalau tak bertaubat masuk neraka sekali dengan penuduh orang liwat tak ada bukti dan saksi kahkahkahkahkah!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 10:41 PTG delete

Bahalol, siapa yang fitnah DSAI?

Siapa yang menzalimi DSAI dan keluarga?

Siapa yang rancang semuanya?

Kalau dah tolol dan bahalol ditambah pulak dengan LGBT bertambah BAHTOLOL la jadinya.

DSAI kau puja dan Madey pun kau sanggup melutut.

Yang bersalah dan yang tidak bersalah pun semuanya kau sokong termasuk LGBT, digaul dan dijadikan rojak untuk hidangan si BAHALOL macam nobody.

Sejarah nak tulis apa? Madey fitnah atau DSAI peliwat?

Sampai kau mati pun kau masih BAHALOL kalau kau tak nyatakan pendirian kau yang sebenar.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Februari 2017 10:52 PTG delete

Kalau sokong Madey, Lim Kit Sial dan DSAI baru dikira seseorang itu suci, kalau nak minta penjelasan mengenai liwat DSAI dikira memfitnah.

Si Bahalol nobody ni sebenarnya tidak tahu sangat pasal liwat DSAI ni dan tidak tahu juga pasal fitnah Madey sebab tu tiada jawapan yang boleh menjelaskan apa sebenarnya yang berlaku.

Tiada jawapan yang boleh menunjukkan sitolol ni berpendirian.

Yang tahu perkara sebenar ialah DSAI sekeluarga dan Madey sekeluarga.

Si tolol ni tak tahu apa pasal si tolol bukan sesiapa pun.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 11:15 PTG delete

Siapa kata sokong lim kit siang, dsai dan tun mahathir baru suci???

Yang orang tahu sokong perompak wang negara macam najib dan sokong kaki makan duit haram tak ingat kesusahan rakyat macam hadi sial itulah keji yang teramat sangat!!!

Si bahalol x-reformis lagi tak tahu pasal kes anwar!!!!

Ada ke cakap air mani anwar terbang dalam jubur mangsa sedalam 4sm hahahaha bodoh nak mampos!!!!

Kau fakta kes tak tahu budak tak sekolah tak ada pelajaran jangan nak berlagak kata orang tolol!!!

Kau tu setolol2 manusia!!!

Kalau kau bukan lebai tolol tahu hukum agama kau tak akan berani reka fitnah bodoh macam tu!!!

Allah dah bagi tanda pas parti babi (pigs) kau nak ikut babi jugak???

Kau jawablah kenapa kau nak ikut babi????

Bukan sebab kau tu bodoh tak sekolah ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 11:28 PTG delete

Bahalol,

Kau lah fitnah anwar!!!

Kau pergi reka cerita macam2 apahal???

Kau kata air mani anwar terbang ke dalam jubur mangsa sedalam 4sm bukan fitnah???

Kalau bukan fitnah kau buktikanlah???

Mahathir dan anwar dah bermaafan. Kau bila lagi nak minta maaf dan bertaubat???

Kau ingat kau parti lebai jual agama kau boleh selamat daripada azab Allah???

Lagi 1 aku tanya kau, apa kau merepek pasal lgbt pulak??? Kau nak tambah fitnah lagi ke??? Kalau kau lebai kau boleh tabur fitnah sesuka hati ke???

Orang yang dah bermaafan yang kau sibuk!!! sekarang aku tanya kau kenapa parti lebai sokong duit 1mdb buat filem lucah???

Apasal kau diam???

Parti lebai sokong rompak duit negara buat filem lucah satu dunia boleh tengok hasilnya hahaha!!!

Patutlah Allah laknat pas sebagai babi hahahahaha!!!

Kau tak payah pusing pasal cerita anwarlah sampai sekarang aku cabar bukti anwar beraksi dalam majalah lucah jepun tak ada!!!

Pendirian aku bersama rakyat seperti ulama muktabar dan nabi2 bukan macam pas bersekongkol buat filem lucah hahaha!!!!

Pendirian kau dah tentulah terus memfitnah hahaha!!! Kau pun tahu kau memfitnah!!!

Kau dan parti kau memang layak bergelar babi laknatullah hahaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Februari 2017 11:33 PTG delete

Bahalol!!!

Apasal pas bersekongkol dengan pembuat filem lucah???

Apasal hadi makan duit haram???

Sampai sekarang kau tak boleh nafikan hahaha!!!!

Mana jawapan kau???

Best nya jadi lebai, kalau lebai bersekongkol buat maksiat filem lucah tak apa!!!

Ketua dewan ulama pas pahang mokhtar senik ada gambar tunjuk kote dalam facebook kau tak bising ke???

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Februari 2017 12:05 PG delete

Aku tak sabar nak tunggu Tun madey tarik balik tuduhan kpd dsai yg telah memasukkan kotenya ke dalam dubur sukma, penulis Pakistan dan yg lain2 spt yg dituduh Tun madey. Kalau takde bukti takkan Tun madey berani nak menuduh sebegitu ye tak nobody?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 12:57 PG delete

Aku pun tak sabar tunggu kau bertaubat dan minta maaf dengan keluarga anwar!!!

Lagi satu sukma tak pernah mengaku diliwat anwar!!! Sebab dia tak mengaku dia dipenjara!!!

Lagi satu mana kau dapat cerita penulis pakistan??? Kau ni pemalas lain kali periksa fakta kau!!!

Yang ada doktor amerika keturunan pakistan!!! Itupun di amerika dia mengaku dipaksa polis malaysia!!!

Kalau ada bukti tapi direka oleh rahim tambi chik buat apa ya tak x-reformasi 98???

Sama juga macam kau, reka cerita penulis pakistan pulak dah!!!

Kau ni islam apa macam ni??? Memfitnah tak ingat!!!

Mokhtar senik dewan ulama pas pahang tunjuk kote dalam facebook apasal kau senyap je???

Kan senyap tanda setuju!!!

Kalau lebai tunjuk kote dalam facebook pun tak apa ya tak x-reformasi 98???

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Februari 2017 6:01 PG delete

Baguslah kini kau dah sedar betapa semua yg diperincikan di atas mengenai dsai telah berlaku di zaman tun madey. Kini seluruh rakyat Malaysia (kecuali org pan yg mudah ditipu oleh tun madey dan DAP), hanya perlu menunggu pengakuan tun madey bhw apa yg didakwa di atas adalah hanya rekacipta shj dan beliau perlu menarik balik dakwaan yg dsai seorang peliwat tegar.. barulah rakyat Malaysia kecuali pan akan percaya bhw dsai bukan seorg peliwat. Jika ini tidak berlaku bermakna hanya pan shj yg perlu percaya bhw dsai bukan seorang peliwat. Ini kerana pan memang sudah terdesak akan sokongan rakyat yg hanya memandang sepi kewujudan parti 2% ini.

Diharap dsai akan bebas dari tuduhan peliwat oleh Tun madey dlm masa yg terdekat ini! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 8:01 PG delete

tolong bagitau saudara Khairuddin Othman ....dia dah hilang satu undi dari saya kat paya jaras....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 9:25 PG delete

An anonymous, Kenapa pulak kalau madey menarik balik dakwaan bahawa dsai bukan peliwat, hanya PAN sahaja yg percaya yg dsai seorg peliwat dan Kalau madey tak tarik balik pulak hanya PAN yg tidak percaya dsai seorg peliwat? You might have thought that you are just being cynical but I only see your stupidity. Beginilah kalau seorg yg tahap IQnya rendah (mungkin zero) cuba menunjukkan 'kepandaiannya'. Yg terpampang hanyalah kebodohan semata mata.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 9:35 PG delete

An anonymous, betul ke you oversea graduate? Bukannya apa, begitu byk tohmahan dan fitnah yg telah dicipta, kami cuma minta bukti supaya you Ada le sikit hargadiri tapi terus terusan mengelak atau menjawab cara budak bodoh. Atau you memang betul bodoh.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 9:40 PG delete

Baguslah kau dah sedar bahawa orang macam tun mahathir pun boleh insaf dan bertaubat walaupun banyak jasanya pada negara!!!

Baguslah kau sedar yang memperincikan kes anwar ialah rahim thambi chik dan konco2nya!!!

Yang kau tu daripada dulu memfitnah kau reka sendiri cerita kenapa kau taknak insaf dan bertaubat???

Kau satu sumbangan kepada negara pun tak ada nak berlagak apa???

Memang budak tak sekolah macam kau kena jadi bodoh je ke seumur hidup???

Lepas kau nak reka fitnah kepada dap pulak!!! Apa masalah kau??? Dap ada curi wang rakyat ke???

Apa yang dap tipu??? Yang aku tahu yang menipu tu kau sampai sekarang kau tak boleh buktikan air mani anwar terbang dalam jubur mangsa sedalam 4sm!!!

Kenapa kau tak bising mokhtar senik ketua dewan ulama pas pahang ada gambar tunjuk kote dalam fb keh keh???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 9:45 PG delete

An anonymous, adab berdebat adalah fakta lawan fakta. Sekian lama membaca cerita2 rekaan / dongeng, tuduhan2 liar, kegagalan memberi bukti apabila diminta (contohnya video mat sabu) dll menjelaskan betapa kamu sebenarnya hanyalah seorg yg menderita akibat jiwa kacau. Secara jujurnya, elok le kamu berhenti menulis. Ajak x reformist sekali.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Februari 2017 2:46 PTG delete

Madey perlu tarik balik dakwaan dsai peliwat.. faham? Pening baca hujah kamu.. no further comment.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Februari 2017 2:47 PTG delete

Bukan begitu.. bila kita deal dgn geng bodoh kita kena ikut cara bodoh mereka barulah mereka rasa ada harga diri keh keh..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Februari 2017 2:53 PTG delete

Semua sudah jelas sekarang apabila ada pihak sudah menunjukkan warna sebenar apabila berdepan dgn RUU 355. Kini kita dah tahu sedikit demi sedikit isi perut mereka..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Februari 2017 2:56 PTG delete

Aku cuma bersandarkan kpd dakwaan yg meluas keh keh..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 3:03 PTG delete

Maksudnya selama ni kau cakap tak ada bukti??? Kau tak pernah semak???

Kalau orang fitnah kau pun ikut sebarkan fitnah???

Habis tu kau sebarkan fitnah kau tak rasa berdosa ke???

Aku tanya kau betul2; kau ni belajar sampai tingkat berapa yang bongok sangat macam ni???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 3:07 PTG delete

Kau perlu tarik balik, bertaubat dan minta maaf kepada anwar dan keluarga atas fitnah yang kau buat!!! Faham???

Tak payah pening2... salah tetap salah dosa tetap dosa walaupun kau seorang lebai kaki kencing!!!

Ada satu dakwaan meluas mokhtar senik ketua dewan ulama pas pahang tunjuk kote dalam fb, kenapa kau tak sebarkan???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 3:08 PTG delete

Kalau kau ni sebenarnya memang bodoh macam mana???

Orang lain tak lah sebodoh kau!!!

Banyak2 benda halal parti babi yang kau pilih!!!

Kau ni terencat akal ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 3:12 PTG delete

Ulama2 pas contohnya bekas mursyidul am pas dato nik aziz menolak ruu355. Bekas ketua dewan ulama pas allahyarham tg harun taib kata ruu 355 bincang di parlimen bukan di stadium.

Warna sebenar hadi dah terserlah sebelum ruu355 lagi sebab kaki makan duit haram!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 3:29 PTG delete

ATGNA tolak hudud tahun bila bahalol?

Kalau ATGNA ada lagi beliau lah orang yang paling bahagia dengan perkembangan sekarang.

DR MAZA dah dua kali dikatakan bodoh oleh ATGNA kerana menentang perlaksanaan hudud.

Kenapa manusia ramai kat stadium semasa perlawanan bola sepak, kenapa tak dibiarkan saja kesebelasan pemain bermain tanpa manusia memberi sokongan?

BAHALOL.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 3:34 PTG delete

Pertama sekali kaulah bahlol yang tongong!!!

Bila masa ruu355 sama dengan hudud???

Apa sandaran kau??? Berdasarkan dakwaan meluas lagi???

Bodoh nak mampos!!!

WOI BAHALOL!!! ALLAH DAH LAKNAT PARTI KAU SEBAGAI BABI KAU NAK CERITA BANYAK APA???

KALAU BABI TU HARAM PARTI KAU HARAM JADAH!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 3:41 PTG delete

Woi bahalol,

Kau boleh semak hansard parlimen berkenaan pindaan ruu355 dibentangkan oleh timbalan menteri ketika itu dr yusuf noor!!!

Nik aziz berkata pindaan tu tak selari dengan maqasid syariah!!! Ini bukan dakwaan meluaslah kau boleh semak hansard parlimen!!!

Kau nak cakap orang bahalol kau tu yang bahalol berdasarkan dakwaan meluas!!!

Ada satu dakwaan meluas; mokhtar senik ketua dewan ulama pas pahang tunjuk kote dalam fb, kau tak nak sebarkan ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 3:43 PTG delete

Nik aziz tak pernah kata dr maza bodoh 2 kali!!!

Kau berdasarkan apa??? Dakwaan meluas lagi???

Nik aziz pun kau nak fitnah???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 4:21 PTG delete

Aku tgh tunggu mahdey menarik kenyataan yg anwar bin brahem adalah peliwat.Bukan fitnah tapi mahdey yg kata anwar brahem peliwat...hehehe
Klu mahdey tak tarik balik kenyataan...keluarga dan waris anwar mmg bangang krn itu yg mrk perjuangkan sblm ini.

Nobody babi bangang cuma buat kesimpulan bhw mahdey dan anwar dh bermaaf2an tapi isu liwat hampir 2 dekad msh mghantui rakyat krn siapakah yg sebenarnya bersalah????
Anwar atau Mahdey!!!!

Nobody babi...ko nak ulas...ulas ler
Dah dasar nobody babi yg suka putar belit mcm mahdey dan anwar brahem...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 4:43 PTG delete

Tak payahlah kau nak pusing2!!!

Kau pun tahu hujah kau mana ada fakta!!!

Kau tu penipu, reka sendiri fitnah!!!

Berapa ramai dah tegur kau??? Kenapa diorang tegur kau???

Sebab kau penipu yang bodoh!!!

Kau nak tipu, nak fitnah kantoi pulak tu apa cerita???

Memang kau tu babi yang duduk dengan parti babi!!!

Allah dah tunjuk jangan pergi yang haram kau nak yang haram juga!!!

MAKA JADILAH KAU HARAM JADAH HAHAHHAHHAHAAAHH!!!

AKU PEDULI APA KAU NAK TUNGGU MADEY KAU!!!

YANG PENTING PADA AKU SEMUA ORANG DI SINI TAHU KAU LEBAI KENCING HANCING TAK BASUH HAHHAHAHAH!!!

KAU PUNYA BODOH BUAT FITNAH MENGAKU ATAS DAKWAAN MELUAS TAPI TAK SEMAK HAHHAHHAHHA BODOHNYA KAU NI!!!

KAU NI SERUPA MACAM KISAH ORANG SIMPAN DUIT RM50 DALAM QURAN LEPAS TU TULIS DALAM QURAN NI TAK ADA DUIT RM50 HAHAHHAHHAHA!!!

KAU TU TAK PENTING!!! KALAU BODOH CONFIRM TAK PENTING!!!

YANG PENTING SEMUA ORANG TAHU WALAUN PAS BODOH SEKARANG UNDI PAKATAN HARAPAN HAHAHHA!!!

SIAPA NAK SOKONG PARTI BODOH BERAHLIKAN WALAUN2 SEMUA BODOH HAHHAHAHHAH!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 4:53 PTG delete

ADA DAKWAAN MELUAS KETUA DEWAN ULAMA PAS PAHANG TUNJUK KOTE DALAM FB!!!

APASAL KAU TAK NAK ULAS DAN SEBARKAN???

KAU TU BUKAN JUJUR PUN KAKI KENCING JUGA!!!

KAU BUAT DAKWAAN TERPILIH KES ANWAR KAU BISING KES PARTI BABI KAU SENYAP!!!

MEMANG KALAU PEMIMPIN PAS BERZINA PUN TAK APA TAK ADA DOSA KE???

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Februari 2017 12:37 PTG delete

Syukurlah pemimpin pas tidak pernah dituduh oleh tun madey seperti apa yg dituduh kpd dsai!

Agak sukar utk pertikaikan apa yg dituduh oleh beliau terutama jika kita telah bersekongkol dgn beliau!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Februari 2017 12:38 PTG delete

Tuduhannya akan menjadi sejarah dan rujukan kpd generasi mendatang yg dahagakan KEBENARAN!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Februari 2017 11:53 PTG delete

Kebenaran pebende nya wanrosli... Dgn Sarawak report pun kecut telo mau lebong kebenaran ker wanrosli. Kahkahkahjahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Februari 2017 11:54 PTG delete

Tahniah pas jadi barua umno

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Februari 2017 11:58 PTG delete

Kahkahkah.kesian tgk wanrosli kene gasak ngan nobody.. Xkan nangis kot.hahahahahaha

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Februari 2017 5:37 PTG delete

11:53.. Takkan tahu lagi KEBENARAN spt apa yg dituduhkan kpd dsai oleh tun madey.. ke bukan KEBENARAN? Kalau bukan, tun madey ni penipu besar lah yea.. Patutlah 4 wakil rakyat DAP tak suka tun madey!

Kalau kita lihat senario terkini, bolehlah disimpulkan bahwa munafikun memerlukan si kafir utk political survival melalui fund tertentu malah mereka mungkin juga memerlukan another munafikun utk meneruskan hayat politik mereka.. keh keh..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Februari 2017 5:41 PTG delete

11:58 mesti dah lama tak bukak blog ni.. sampai sekarang nobody dan para munafikun tak boleh jawab soalan aku spt di bawah:

"Apakah bezanya antara si kafir yg tolak hudud dgn si muslim yg menyokong si kafir itu?"

Kamu jgn salah faham pulak spt munafikun yg lain yg menyangka aku buat tuduhan pula. Aku hanya mengemukakan soalan yg perlukan jawaban.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Februari 2017 6:08 PTG delete

Xjwb soalan pun wanrosli ni.mana bukti video siislam menyokong sikafir tolak hudud????? Apakah wanrosli walataik terlalu bodoh nk fhm benda simple mcmtu.kahkahkah..apakah lepas kena gasak nobody pastu walataik wanrosli jadi terlalu bodoh. Kagkahkahkakah.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Februari 2017 9:45 PTG delete

Tak sangka lah pulak soalan aku para munafikun tak boleh jawab! Termasuklah nobody.. keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 12:04 PTG delete

Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 9:32 PTG delete

Tahniah Mat NASIR kerana percayakan alQuran juga. Cuma mintak kamu tlg bgtahu husang musang akan bahaya fitnah tu! Dan kita bagi masa kpd husang utk videokan bukti yg dia ada (kunonnya)..

AlQuran ada menyebut kewajiban melaksanakan hudud. LKS pula ada menyebut kewajiban menolak hudud. Jadi MOHD NASIR boleh tak tolong bgtahu mana satu pilihan PH? Samada beriman kpd alQuran atau LKS?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:04 PG delete

Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 4:16 PTG delete

Laa.. tapi mana video RM90 juta tu MOHD NASIR? Fitnah macam husang le tew!

Reply
avatar
Zhuge Liang
AUTHOR
17 Ogos 2017 11:44 PG delete

Salam... tuan2, islam suruh kita tutup aib orang, islam jugak suruh tutup aib sendiri... islam suruh kita berfikir dan menilai... lalu terkedulah hamba bila tgk video hadi kata 'kalau syiah nak bersama kita, kita terima. Kalu khawarij nak bersama kita po kita terima.... tidakkah selalu ayatollah syiah menyeru kalau ada peluang utk jatuhkan dinding biar menindih umat islam, maka buatlah kerana darah mereka halal..... amboo pon membesar dlm pas dan sayagkan pas, tapi hakikat pas sudah jauh terpesong.
Nabi saw juga sayangkan mekah tpt lahir baginda tapi demi syiar islam, nabi saw hijrah ke madinah...
So, marilah sama2 hijrah ke AMANAH demi syiar islam...

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes