PRU14 : Umno danPas diramal akan tubuh kerajaan campuran

Tan Sri Chua Soi LekTan Sri Chua Soi LekUmno dan Pas kemungkinan besar akan berkongsi kuasa politik dengan menubuhkan kerajaan campuran sekiranya BN terus mempertahankan pemerintahan pada PRU14.
MCA, Gerakan, MIC dan lain-lain parti komponen BN akan terus kekal bersama, tetapi parti-parti ini akan terpinggir dalam arus perdana politik negara.
Demikian ramalan dibuat bekas Presiden MCA, Tan Sri Chua Soi Lek kepada Sin Chew Jit Poh ketika mengulas mengenai hubungan yang semakin rapat antara pemimpin Umno dan Pas sejak kebelakangan ini seperti dipetik Sinarharian hari ini.
Beliau berkata, selepas Umno bekerjasama dengan Pas, dasar negara akan lebih Islamik dan Umno akan terus memperkukuhkan kedudukannya dengan mengutamakan kepentingan kaum Melayu.
"Umno dan Pas sudah jelas akan terus bekerjasama dan bersatu hati dalam isu perpaduan umat Islam. Kedua-dua parti ini juga diramalkan akan bekerjasama dan mencapai kata sepakat dalam pengagihan kerusi dalam PRU. Mereka akan berkongsi kerusi ataupun mungkin sengaja mencetuskan pertandingan tiga penjuru di beberapa kawasan.
"Bagaimanapun, Pas tidak mungkin akan menyertai BN memandangkan penyertaannya ke dalam BN mesti mendapat persetujuan daripada 13 parti komponen BN terlebih dulu," kata bekas presiden MCA itu.
Menurut beliau, jika Umno dan Pas berganding bahu menghadapi PRU14, mereka pastinya akan mempunyai laluan mudah untuk menerajui kerajaan negeri di lima negeri yang mempunyai majoriti pengundi Melayu iaitu Kelantan, Terengganu, Perlis, Pahang dan Kedah.
"Kelima-lima negeri pula mempunyai 54 kerusi parlimen dan dijangka Umno serta Pas akan menang 48 hingga 50 kerusi daripadanya. Selain itu, di Sabah dan Sarawak mempunyai 56 kerusi parlimen.
"Sekiranya Umno dan Pas berjaya memenangi 50 daripada 56 kerusi itu, ini bermakna semakin mudahlah Umno untuk mengekalkan kuasa dengan membentuk kerajaan campuran bersama Pas," katanya.
mdl

IKLAN BERBAYAR 
Image result for bukti gaji tone excel

Previous
Next Post »

59 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Disember 2016 5:57 PTG delete

Kerajaan campuran parti penyamun dan parti penyangak agama.

Reply
avatar
JawaHill PM
AUTHOR
10 Disember 2016 7:16 PTG delete

Berlapang dadalah dan berjiwa besar jgn berburuk sangka ..umno dan pas perlu bergabung untuk kemenangan islam kerna islam rahmat kepada semua umat. Kita bukan nye nak menongkat langit bila lagi masanya untuk melihat bangsa melayu bergabung dibawah satu aqidah .

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Disember 2016 9:28 PTG delete

Hanya walaun2 biol yg masih menyokong Pas. Umno parti perompak negara, pemimpinnya zalim dan menindas rakyat marhaen. Pas bersubahat dgn pemerintah yg zalim. Pas parti jual agama mencemarkan Islam yg mulia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Disember 2016 9:29 PTG delete

Lebai2 jual agama dlm PAS keliru antara iman atau dedak ketua penyamun negara.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Disember 2016 10:45 PTG delete

Yang tak kelirunya apabila iman dikawal oleh penyembah berhala.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 1:30 PG delete

Kenapalah bangang sgt org Melayu yg Percaya kerajaan umgok ni gst dh menyusahkan kita n pas dh khianat undi nk sokongan wat pa lagi .ada lagi parti yg layak dan mewakili Melayu ..xkan nk sokong lg ..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 1:32 PG delete

Kenapalah bangang sgt org Melayu yg Percaya kerajaan umgok ni gst dh menyusahkan kita n pas dh khianat undi nk sokongan wat pa lagi .ada lagi parti yg layak dan mewakili Melayu ..xkan nk sokong lg ..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 7:31 PG delete

ye lah mcm yg PASPIGS buat di Selangor..kan! keliru antara iman dan penyembah berhala DAP.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 7:35 PG delete

Ulamak Pas terhegeh2 nak bekerjasama dgn parti penyamun Umno. Jadilah mrk ulamak2 penyamun tarbus.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 7:40 PG delete

PAS ni dah teruk dan sesat. Dedak dari ketua penyamun UMNO dia nak. Dedak dari pemyembah berhala DAP pun dia balun.

Hanya walaun2 biol yg masih sokong Parti Ajaran Syaitan ni.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 10:36 PG delete

Ularrrrrrrrrrrrmak..
Politik yg bertopengkan agama.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 11:30 PG delete

Berlapang dada lah jugak menerima pemimpin rasuah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 11:31 PG delete

Islam x ajar kamu zalim pd rakyat..seleweng duit..rasuah..jual agama utk kepentingan diri..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 11:34 PG delete

X sabar nk tengok penyamun dan penjual agama bersanding..nanti keluar setann

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 12:59 PTG delete

Puak PANtat dan pgayR nak bersanding dgn dapigs kira oklah....hehehehe
Oppss..salah.
Jadi hamba dapigs!!!
Mana standard korang nak berdiri sama tinggi dgn dapigs...hehehe
Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 1:05 PTG delete

Cai...di selangor sapa mb????
Dapigs dgn pgayR hanya jaga hati pas krn takut pas gabung dgn umno.
Bukan tak tahu taktik mb seks jamban selangor nak jaga hati pas.
Dapigs terpaksa ikutlah.Klu tak hilang mata pencarian utk dana pru14.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 1:11 PTG delete

Umno zalim??
Rasanya mahdey simamak kerala yg comolot dgn kit sial lagi zalim.Skrg nie korang sembah dan sayang dan klu boleh dijilat taiknya.
Klu dh hamba abdi dapigs...mmg hamba abdi selamanya...
kahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 9:42 PTG delete

Pas takde kemaluan. Di Selangor sanggup jd penyembah kafir DAP. Letak jawatanlah dlm exco negeri dan lantikan2 politik kalo Pas ada maruah. Apa kena mengena dgn Azmin. Pas berambus, Selangor ttp milik PH.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 9:47 PTG delete

Indahnya bahasa bila puak penyamun negara dah bekerjasama dgn puak jual agama..kahkahkah

Di Selangor PASPIGS sanggup jd hamba dapigs!!

Parti Ajaran Syaitan..PAS
Utk Melayu No Otak..UMNO

KAHKAHKAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Disember 2016 10:00 PTG delete

Moga dirahmati ppbm dan harapan menang pru14..kepada semua rakyat malaysia

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 2:07 PG delete

Hanya org gila jer yg nak puak kaya raya penyamun besar simamak kerala jd wakil rakyat mrk.Pegi matilah ko munafik sial!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 6:56 PG delete

Umno parti penyamun comolot dgn parti penyangak jual agama Pas. Lebai2 Pas dah jd ularmak penyamun tarbus.

KAHKAHKAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 7:00 PG delete

Parti Ajaran Syaitan..PAS

United Menyamun Najib Organisation..UMNO

KAHKAHKAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 9:01 PG delete

Tak taulah kalau PAS dah melupakan atau memaafkan UMNO tentang peristiwa-peristiwa hitam yg telah dilakukan oleh UMNO terhadap partinya. Atau buat-buat lupa. Kita saksikan kesudahannya nanti.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 11:00 PG delete

Yang paling teruk...PANtat dan pgayR....hamba abdi dapigs dulu..kini dan selamanya.

Bukan shj di selangor...1malaysia puak PANtat dan pgayR hanya hamba abdi kpd dapigs...hehehehe
Kenyataan yg terpaksa diterima...

Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 11:10 PG delete

Tak taulah klu pakatan haprak dh melupakan atau memaafkan mahdey simamak kerala ttg peristiwa2 hitam yg dilakukan oleh mahdey simamak kerala trhdp mrk.Atau buat2 lupa.Kita saksikan kesudahannya nanti..hehehe

Hmmmm....sebagai bekas ahli pgayR....tak nampak dendam pon antara mrk krn taik2 dlm umno yg dibenci pas dh buat parti bunga.Dan taik2 dlm pas pon dh buat parti muka PANtat.
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Yang nyata...haramjadah dapigs dah comolot dgn BEKAS haramjadah umno....cantik.
Dah jadi bhn maharaja lawak...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 11:37 PG delete

Mcm biasa.walaun xda hujah kukuh mula lah mencarut. Hari2 melancap sambil mencarut tu kan hobi walaun. Tu sbb otak bebal.kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 11:39 PG delete

Pe punya bangang walaun diatas.mahathir dulu pm umno.skrg mahathir xda jwtn pun dh keluar umno pun dan jadi pembangkang...kalau itu pun walaun xleh nk pikir xtau la aku tahap mana bebal nyer walaun2 pigs ni.Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 11:41 PG delete

PasPigs jd macai dapigs pengelap bontot dapigs selangor xnk cter plak yer walaun.kihkih.kalau yg bodoh tu sah mesti walaun
Kihkih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 12:50 PTG delete

Beruntunglah sesiapa yang jadi pemimpin Pakatan Hambar, boleh mencipta fitnah sesuka hati dan boleh melakukan rasuah pada bila2 masa.

Apabila ditangkap dan didenda kerana fitnah dan rasuah, Pakatan Hambar akan melancarkan
"Tabung Derma" dan bersolidariti dengan perasuah dan penfitnah.

Macai2 yang dilanda kebodohan tanpa berfikr panjang dan tanpa mengambil kira dosa pahala akan terus menderma kepada perasuah dan penfitnah, dengan perasaan yang amat bangga sekali macai2 akan bersolidariti dengan mereka yang kerosakan akhlak.

Kepada macai2 yang budiman, fitnah tetap fitnah dan rasuah tetap rasuah walaupun kalian bersolidariti dengan mereka.

Ianya tidak mampu untuk menyucikan dosa2 mereka, perbuatan kalian yang sia2 umpama manusia yang dilanda kebodohan, biarkan mereka menerima hukuman kenapa pula kita perlu bersubahat dengan pemimpin korup dan penfitnah?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 2:06 PTG delete

Kahkahkah.xda modal ke walaun.kahkakakah.bodo mcm telooo.kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Disember 2016 3:33 PTG delete

walaun biol paspigs parti derma tin milo dah malu..tu yg membebel pjg2 mtk perhatian..kesiannn..

KAHKAHKAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Disember 2016 10:01 PG delete

Mcm biasa walaun PANtat dan pgayR sihamba abdi dapigs puak pendubur dan pemuki suka tabur fitnah.Tu sbb otak tolol n vangang.
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Lupa...mat lancap dpn komputer dulu kan puak lgbt penyembah gay tua..
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Disember 2016 11:06 PG delete

Biasala walaun dan melucah berpisah tiada. Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Disember 2016 2:04 PTG delete

Walaun pigs dh xpakai tin milo dah.depa dh kenyang dedak 90juta campur lg komisen haram balak kelantan.... Pas for dedak...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 11:21 PG delete

Wahai sitolol dan sivangang PANtat dan pgayR.....
Nak tanya korang ikhlas lah...korang seronok ker mahdey join pakatan hambar/haprak????

Sblm nie bukan main lagi para waris gay tua menjauhkan diri dari mamak kerala nie.Siap dgn para waris & macai lgbt minta syarat bhw segala tuduhan liwat dpd mamak kerala ke atas gay tua adalah fitnah semata2.ADA KERRRRR???Hehehehe

Yang jelas dan nyata...semuanya dh comolot dgn mamak kerala setelah kena penampar jepun oleh bapak dapigs.Terpaksa akur dan tunduk dgn dapigs...hehehe.
Mcm tersipu2 jer waris gay tua comolot dgn mamak kerala...hehehe.Jelas mrk tak ada pendirian..prinsip dan maruah langsung.Standard penjilat taik mamak kerala.

Kenapa?????
Sebab bapak dapigs lebih kuat dan lebih berkuasa dpd PANtat dan pgayR.
Atau...mamak kerala lebih berkuasa dlm menentukan nasib pakatan hambar/haprak.

Dengar cerita...pakatan mamak n tokong mencadangkan siboboi sebagai pm dan timblan pm dari dapigs.Klu begitu ideanya...maka mati meroyan gay tua dlm penjara.Mgkin ramai pengikut2 lgbt akan gantung diri....hehehehe
Kena main belakang ler gay tua...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Nampaknya kemelut dlm pakatan hambar/haprak makin berat dgn kemasukan parti bunga....hehehe
Jelas dan nyata...PANtat dan pgayR tetap hamba abdi dapigs dulu kini dan selamanya....hehehe
Hanya mampu angguk2 kepala jerr...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 5:37 PTG delete

Walaun biol paspigs taip pjg2 merapu dah mcm terlebih mkn pil kuda.kahkahkah

Apa pendapat walaun biol..PASPIGS sanggup jd pengelap bontot dapigs di Selangor?!

KAHKAHKAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 5:52 PTG delete

Biasalah.walaun kejenye melucah dan melancap jer ikut tuan guru al tontowi. Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 6:14 PTG delete

Mati meroyan mat gay dlm penjara mengenang nasibnya....
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Dulu main belakang...
Skrg kena main belakang....
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Hidup Mahdey!!
Hidup Boboi!!
Hidup Altokong!!

Mati meroyan mat gay!!
Mati gantung diri puak lgbt!!
Mati jd hamba abdi puak PANtat!!

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 6:19 PTG delete

Gelak sakan aku melihat para hamba abdi dapigs....
Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 6:26 PTG delete

Grup sblh send gambar mesyuarat ajk pemuda PANtat.Ingatkan seribu org...hanya beberapa ekor jer...
Mesyuarat dlm bilik sebesar kelas tadika....
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Sana sini mengaku ahli mrk ramai..hehe
Klu mat sabun kentut dlm bilik tu...mati sesak nafas mrk.
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 8:43 PTG delete

Org pas suka mencarut. Hampir maghrib mlm tiba hidup diakhiri dgn carut.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 8:46 PTG delete

Ya...catatan carut tu tertulis oleh malaikat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 9:03 PTG delete

Betul tuu..kita gelak sakan ramai2 tgk PASPIGS jd hamba abdi dapigs di Selangor..

KAHKAHKAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 9:07 PTG delete

Bahasa walaun penjual agama Pas mmg suka maki mencarut selalu..byk auta lg merapu.

tuan guru kencing berdiri, walaun2 biol kencing berlari..

KAHKAHKAH

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Disember 2016 9:49 PTG delete

Salam semua,

Lama tak dengar berita?

Kawan kita Tanpa Nama makin mencarut nampaknya!!!

Maklumlah orang bodoh tak ada otak hahahhaha!!!

Sorrylah busy sikit sekarang.

Surah An-Naba ayat 35 bermaksud lebih kurang tiada mereka mendengar kata-kata yang sia-sia dan dusta. Ini bagi menerangkan sikap ahli syurga.

Kalau En Tanpa Nama tu mencarut itu bukan sikap ahli syurga itu sikap ahli neraka!!!

Patutlah beliau masuk parti Babi (PIGS) hahahhaha!!!

Nak cakap orang gay apa bukti kau????

Dah tak ada bukti sanggup kau jadi fasik semata-mata ikut darah muda kau???

Kau tu bukan cerdik pun aku tahu, kerja pun entah apa-apa, entah-entah satu keluarga pun tak pernah masuk universiti, nak mencarut konon!!!

Kau ingat kau bijak??? Ikut Surah An-Naba kau dah termasuk tanda-tanda ahli neraka tau!!!

Laknatullah sebagai babi lagi!!!

Baik kau bertaubat!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Disember 2016 11:09 PTG delete

Sedara, kalau nak menggunakan ayat-ayat Al-Quran sebut lah dengan cermat dan betul surah dan ayat serta keterangan yang jelas, jangan main hemtam ikut suka je.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Disember 2016 7:23 PG delete

Mcm yg Hadi dan ostad2 Pas selalu buat..putarbelit guna ayat2 Al Quran..main hentam ikut suka nafsu politik lebai2 jual agama..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Disember 2016 10:51 PG delete

Buktikan, TGHA putar belit ayat Quran, surah mana dan ayat keberapa?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Disember 2016 1:01 PTG delete

Ayat2 yg digunakan nobody aka sitolol nyata gaya penulisan seorg gay.
Ko nak mtk org bertaubat???
Bolehhhh....dgn syarat gay tua bersumpah laknat tak pernah memuki chinadoll dan mendubur pmbantu peribadinya DAN simamak kerala mengaku bhw dia hanya memfitnah gay tua sbg pendubur dan pemuki.
Mudah jer syaratnya...
Klu tak...sampai dia mati meroyan dlm penjara pon akan dikenang sbg pendubur dan pemuki..
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Disember 2016 3:38 PTG delete

Walaun yg melucah dan melancap 24hours tetiba suruh org lain bertaubat...mabuk ketum ka walaun oiiiii..kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Disember 2016 3:41 PTG delete

Apa akhlak pas ni mencarut je keje nye.xrisau ke sedang mencarut tu malaikat ambil nyawa....mati dlm keadaan mancarut..bukan mati dlm keadaan mengucap....byk2 istigfar wahai macai pas...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Disember 2016 6:41 PTG delete

Sikit2 mencarut...tu jer jwpn puak tolol dan vangang.Dh suruh org bertaubat tapi sipemuki dan pendubur tak sanggup bersumpah laknat.Simamak kerala pula bila nak mengaku semuanya adalah fitnah thdp gay tua.
Patut pon digelar pakatan hambar/haprak.Sah korang hanya hamba abdi pengelap bontot dapigs dgn tisu jamban.

Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Disember 2016 7:08 PTG delete

Puak tolol dan bangang ada ramai dlm Pas dan Umno..sah walaun biol dan Pas jd hamba abdi pengelap bontot dapigs dgn tisu jamban di Selangor.

KAHKAHKAH

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Disember 2016 7:36 PTG delete

En. Tanpa Nama,

rujuk tafsir Di bawah naungan Al-Quran karangan As-syahid Syed Qutub!!!

Jangan jadi bodoh dan pemalas macam penyokong PAS dah beri ayat Al-Quran pun macam bodoh nak ikut syaitan jugak!!!

Islam apa bodoh macam tu???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Disember 2016 7:38 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Hadis berkenaan orang mukmin tidak di patuk ular dua kali. PAs cakap hadis tu terpakai untuk orang kafir je kalau kena tipu dengan orang Islam tak apa.

Itu menunjukkan orang PAS bodoh!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Disember 2016 7:43 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Apa bukti telusan saya seperti seorang gay???

Adakah saya kata dalam surah An-Nur ayat 4 kita dilarang menuduh orang berzina atau meliwat tanpa bukti itu gay ke orang Islam???

Kau tu dah bodoh sangat dulu belajar bangang masuk universiti tak pernah lepas cakap macam-macam, kau tu dulu pelajar junior tahfiz yang dilancap senior ke???

Sebab kau dah dilancap senior, kau nak tuduk semua orang kena lancap macam kau???

Akal kau kat mana???

Universiti mana kau belajar dulu bodoh sangat macam ni???

Tak kisahlah kau nak gelak!!!

Ciri-ciri ahli neraka ada pada kau!!!

Allah dah laknat dan sumpah Parti kau sebagai BABI (pigs)!!!1

kau tu najis berat, tak cukup-cukup lagi ke???

Memang nak masuk neraka sangat dah biol macam tu???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Disember 2016 7:54 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Datuk Mustafa Ali ada vidoe seks!!!

Nasrudin HAsan At-Tantawi ada kes tengok video lucah di Germany!!!

Mokhtar Senik Dewan Ulama PAS PAhang ada perbualan lucah dengan janda anak satu nampak dada!!!

Sekarang aku cabar kau yang bangang masuk universiti pun tak layak suruh mereka sumpah laknat!!!!

Kau ni ada telur ke macam pondan???

Tapi yang pasti Allah dah sumpah dan laknat parti kau dan kau sekali sebagai BABI (PIGS)!!!

Kau tak cukup-cukup ke dihina Allah macam tu sekali???

Ke kau memang suka dipanggil BABI????

Ke kau memang BABI???

JAWABLAH WAHAI BABI!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 11:31 PG delete

Kahkahhkahah.terdiam terus walaun...xkan nangis kot walaun. Kahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes