Kelantan : Pemuda Pas berbohong mangsa banjir Kelantan enggan pindah

Pemuda Amanah Kelantan bertemu sendiri mangsa banjir Hafizah Awang yang masih tinggal di dalam khemah selepas dua tahun banjir besar di negeri ituPemuda Amanah Kelantan bertemu sendiri mangsa banjir Hafizah Awang yang masih tinggal di dalam khemah selepas dua tahun banjir besar di negeri itu
Pemuda Amanah Kelantan mendakwa Dewan Pemuda Pas Dewan berbohong mengenai seorang mangsa banjir dua tahun lalu enggan berpindah di rumah transit Latihan Khidmat Negara (PLKN) sebaliknya ingin terus tinggal di dalam khemah.
Ketua Pemuda Amanah Kelantan Hazmi Hassan berkata, beliau bertemu sendiri mangsa tersebut, Hafizah Hassan bagi mendengar sendiri masalah yang dihadapi baru-baru ini.
Hasil pertemuan itu, Hafizah memberitahu beliau pernah tinggal sebulan di rumah transit PLKN namun terpaksa kembali ke khemah apabila anaknya tidak selesa kerana sebuah bilik terpaksa dikongsi bersama tiga keluarga.
Oleh kerana tidak sanggup melihat anaknya tinggal bersendirian di khemah maka Hafizah memilih untuk terus tinggal di dalam khemah.
"Ibu Hafizah hanya bekerja di kantin sekolah dan tidak mampu untuk membayar sewa bulanan sekiranya beliau sekeluarga berpindah ke rumah sewa. Cadangan kami untuk membantu mencari rumah sewa disambut baik oleh ibu Hafizah.
"Saya telah berjanji dengan Ibu Hafizah akan membayar secara pukal sewa rumahnya untuk setahun. Saya meminta beliau mencari sendiri rumah sewa yang selesa untuk memudahkannya mencari rumah mengikut kesesuaian mereka sekeluarga. Kami Pemuda Amanah Kelantan akan datang sekali lagi dan membantu keluarga itu untuk berpindah," katanya.
Justeru beliau meminta Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Kelantan Nazman Che Ibrahim turun sendiri bertemu mangsa banjir berbanding menuduh Pamuda Amanah menyebarkan berita palsu.
"Kepada Nazman Che Iberahim, tulisan kamu menunjukkan siapa kamu. Kamu tidak pernah jejak kaki kesini tetapi bercakap seolah-olah kamu pernah duduk berbual dengan Ibu Hafizah. Ibu Hafizah tidak kenal dan tidak pernah mendapat pertolongan dari kamu mahu pun daripada Pas," katanya.
Beliau juga mengalu-alukan sebarang sumbangan daripada orang ramai bagi meringankan beban Hafizah dan mangsa-mangsa banjir yang lain.
"Saya turut membuka peluang ini untuk kita semua bersama-sama membantu Ibu Hafizah. Kepada yang berminat boleh hubungi Pemuda Amanah Kelantan bagi meringankan bebanan beliau sekeluarga.
"Jalan untuk membaiki kesilapan masih terbuka luas. Kita lupakan soal politik dan marilah kita sama-sama bantu Ibu Hafizah. Ibu Hafizah tidak memerlukan kemenangan perbalahan dua parti. Ibu Hafizah memerlukan keperihatinan dan kepedulian kita. Inilah manusia yang tidak mempunyai pilihan," katanya.
mdl

IKLAN BERBAYAR 

Image result for bukti gaji tone excel
Previous
Next Post »

22 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 11:43 PG delete

Kahkahkah...nak selesa pulak...duduk hotel lima bintang la kalau nak selesa.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 12:58 PTG delete

Penangan dedak dan balak semua yg haram jadi halal

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 1:06 PTG delete

Apa yang haram? LGBT tu la haram.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 1:36 PTG delete

Yang menipu pengikutnya setelah mendubur dan memuki lagi lah celaka!!!

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:05 PTG delete

Dok kata matsabu syiah lah apa lah.rupanya hadi bapak segalak syiah. Qardawi pun sound hadi apa punya mangkuk ayun si hadi nih...

Selepas disindir bekas mufti Perlis, kali ini pemimpin tertinggi Kesatuan Ulama Islam Sedunia (KUIS) pula dilihat menempelak Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Melalui kenyataan dimuat naik pada akaun Facebook KUIS, Dr Yusuf al-Qaradawi dilaporkan mengecam tindakan Abdul Hadi menghadiri perhimpunan antara mahzab di Tehran.

Kata Yusuf, KUIS juga terkejut dengan waktu kunjungan Abdul Hadi berkenaan kerana ia dibuat ketika "Iran menjalankan jenayah kejamnya" di Aleppo, Syria.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:06 PTG delete

Agaknya mak kau suka main dubur smpi lahir kau ni suka dubur ni kot.kahkahkahkah ntah2 kau lahir pun ikut dubur kahkahkahkahjahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:08 PTG delete

Tebang balak haram,menfitnah haram, dedak 90juta haram.lgbt?sapa kata halal..walaun mabuk todi ka??!?p minun susu omega dulu kasi bijak sikit.kahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:09 PTG delete

Duk kat range rover nik amar lg selesa kot.kahkahkahkahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:40 PTG delete

Dulu mufti perlis menggesa gay tua bersumpah laknat adakah ia satu sindiran?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:43 PTG delete

Tu utk puak pecinta lobang taik mcm gay tua..cai.
Hamba abdi dapigs dulu kini dan selamanya.Otak dh senget sampai kapir penipu pon nak diangkat sebagai kaliPah...
Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:45 PTG delete

Atau banglo kalipah altokong wal-tarak kolam...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:52 PTG delete

Selera dan nafsu Lebai Chai lain macam. Ada yang tegang nampak janda, ada terpancut dalam jubah dek anak dara, ada jugak terpak cu ceng dengan batang balak. Yang lagi ganas jadi Lebai gay comolot Jibby.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:53 PTG delete

Eleh kata kapir dapigs konon...yang pas @ pigs jadi penyembah dapigs selangor apahal?kahkahkahkahkah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:55 PTG delete

Tongong ka walaun nih...apa kena mngena gay tua dgn syiah?gay tua ada membunuh umat islam ker???banggang jgn tunjuk sgt bro..ko sekolah darjah berapa???kahkahkahkahkah.bongok bertingkek tingkek.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 4:01 PTG delete

Mendubur jantan dan memuki chinadoll sah haram...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Yang bodoh pegi sembah pendubur dan pemuki...errr tak pandai aku nak mghukum mrk...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 4:22 PTG delete

Ooo..ingat ada org kita yg bunuh org Islam?
Rupa2nya mendubur org islam...ada kan?
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 4:28 PTG delete

Mcm gay tua...nafsu luar biasa.Ingat bernafsu dgn wanita jer ttp dgn lelaki pon boleh...giler bila nafsu berkuasa.
Yang buat jadi tambah giler ada puak pegi sembah manusia nie bagai berhala.Sanggup berguling2 tgh jln raya...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 4:34 PTG delete

Kena tanya mb kulum aiskrim..cai
Kenapa dia jaga sangat pas di slngor?Rakyat tak bodoh dan dpt menilai...klu pas kluar dan bn setuju bergabung dgn pas...tiada lagi si aiskrimin tu.Maka hilang juga dana besar utk pru14.
Pandai jugak dapigs sembunyikan tulur mrk di slngor...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 4:42 PTG delete

Dengar cerita..pgayR nak PANtat jgn bertanding di selangor.Klu nak bertanding mesti guna bendera pgayR.Betul ker perkhabaran nie???
Nampak hina sungguh si muka PANtat nie....
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 9:55 PTG delete

Mat dubur ni.ske sgt mendubur.sian mesti mak apak kaki dubur smpai keluar walaun jenis dubur..kahkahkahkahkah.ntah2 jenis walaun korek dubur jilat sendiri.kahkahkahjay

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 9:57 PTG delete

Walaun matdubur ni.sbl tido jgn lupa korek dubur jilat dulu tau.kahkahkahkahkah.bgtau sama mak apak kau walaun matdubur supaya mak apak kau jgn mendubur lg,ni lahir walaun matdubur mcm ko kan susah hari2 korek dubur jilat sendiri.kahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 11:51 PTG delete

Apa walaun matdubur ni mencarut.ni br lepas korek dubur la ni ya walaun matdubur. Kahkahkahkah.korek2 cium ya walaun matdubur.kahkahkahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes