TERBAIK!! : RAKYAT LEBIH PENTING KATA YB RAFIZI RAMLI

 Rafizi Ramli

KUALA LUMPUR - Semangat Deklarasi Rakyat yang berjaya mengetepikan perbezaan ideologi politik antara bekas pemimpin utama negara dengan pimpinan pembangkang jauh lebih penting daripada mengumpulkan petisyen itu.

Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli berkata, sesiapa sahaja yang akan mengambil alih tempat Datuk Seri Najib Tun Razak memikul tanggungjawab besar untuk mengembalikan keharmonian negara.
"Kalau ada perubahan kepimpinan, dia mestilah membawa seberapa banyak pihak duduk bersama (berbincang). Ketepikan segala perbezaan untuk letak kepentingan rakyat. Itu penting.

"Semangat itu lebih penting sama ada Deklarasi Rakyat berjaya menjatuhkan Najib atau tidak. Kesan Deklarasi Rakyat kepada negara lebih penting daripada boleh tandatangan atau tidak," katanya kepada Sinar Harian di lobi Parlimen, di sini, semalam.

Ahli Parlimen Pandan itu juga berkata, Deklarasi Rakyat memberikan satu dimensi baharu dalam usaha menyelamatkan negara daripada salah laku rasuah dan penyelewangan pimpinan negara.

"Pilihan raya juga pilihan Umno, bukan pilihan pembangkang untuk turunkan Najib. Kalau Umno  berlengah dan tak berani berdepan dengan Najib sampai pilihan raya, maka rakyat akan hukum Umno dan Najib.

"Kalau Umno tak mahu dihukum, Umno kena bantu rakyat (turunkan Najib)," tegasnya.
Rafizi berkata lagi, sebaik-baik penyelesaian perkara ini ialah kesediaan Najib untuk meletakkan jawatan secara terhormat.

"Kalau dia tidak berniat buat begitu, Pakatan Harapan bertanggungjawab untuk turun bawa pencerahan ini dan maklumkan kepada rakyat.

"Deklarasi Rakyat ini ialah usaha yang kita buat sebelum ini. (Namun) ia tidak mengubah hala tuju perancangan Pakatan Harapan," katanya lagi.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
 http://www.kelabsimkad.com/
Previous
Next Post »

11 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mac 2016 9:33 PG delete

Tapi pesideng kata najib lebih penting...najib Pemimpin islam terbaek.. Hadi jd penasihat. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mac 2016 12:29 PTG delete

Kahkahkah..dri najib ar tuang presideng dpt duit,blh gi jepang..klau blh dia pun nk gi jerman tgok porno..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mac 2016 12:32 PTG delete

Walakontol2 semua angguk aje ape pesideng cakap kena ikut..itu konsep walak...halal haram betul salah belakang kira..kene walak dlu.. Pas for all walak....

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
29 Mac 2016 1:58 PTG delete

Kesimpulannya..

PAN walak pd DAP... pastinya ke syurga...

Reply
avatar
29 Mac 2016 5:39 PTG delete

Banyak issu yg di bawa oleh Yb Rafizi bnyk yg melibatkan mengenai nasib rakyat. SYABAS YB. INI BARU LAH DIKATAKAN WAKIL RAKYAT

Reply
avatar
29 Mac 2016 5:39 PTG delete

Banyak issu yg di bawa oleh Yb Rafizi bnyk yg melibatkan mengenai nasib rakyat. SYABAS YB. INI BARU LAH DIKATAKAN WAKIL RAKYAT

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mac 2016 6:21 PTG delete

Tol tu,bukn mcm wan rosli walakontol..kahkahkah..bangang selamanya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mac 2016 10:27 PTG delete

Bangang akibat terlebih mkn dedak hadi.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2016 5:05 PG delete

Dedak kapior. Xngaji kamu ni.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
4 April 2016 7:52 PTG delete

Aku nak tanya .. tok guru korang TGLGE makan babi ke idak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 9:24 PG delete

Kalo Wanroslisusuomega nk mkn babi mkn jela jgla dengki lge mkn babi.kahkahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes