PANAS!! : TUN MAHATHIR BERKATA PEMIMPIN UMNO PERLU TOLAK NAJIB.


Tun M kuar Umno 1Tun M kuar Umno 1Tun Mahathir Mohamad sekali lagi menegaskan pemimpin Umno dan DAP terpaksa melupakan seketika perseteruan mereka untuk melawan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kerana tiada pilihan lain.

Katanya, beliau sedar ramai ahli Umno dan juga DAP yang sekian lama memusuhi antara satu sama lain tidak senang pemimpin mereka berada dalam pentas yang sama.

“Amat sukar bagi ramai dalam kedua-dua parti yang bermusuh ini menerima bahawa mereka yang menandatangani deklarasi menolak Najib berbuat demikian bukan sebagai ahli parti, tetapi sebagai rakyat Malaysia,” katanya dalam tulisan terbaru di blognya semalam.

Namun, katanya lagi, tindakan Najib yang sudah menutup segala jalan penyelesaian dalam Umno serta menekan parti politik lain menyebabkan tiada lagi ruang untuk bersuara.

“Oleh itu tokoh-tokoh dalam pelbagai bidang terpaksa membelakangkan pertubuhan dan perjuangan mereka supaya suara mereka dapat diperdengarkan kepada semua. Mereka perlu bertindak sebagai “citizen” (rakyat) dan bukan lagi sebagai parti atau badan-badan tertentu.

“Kesedaran inilah yang menyebabkan mereka yang bermusuh membelakangkan permusuhan buat sementara. Mengutamakan parti masing-masing bermakna menyokong dan mengekal rejim Najib,” tegasnya lagi.

Bekas Perdana Menteri itu membangkitkan apa yang berlaku kepada umat Islam di Timur Tengah, yang gagal melupakan perbezaan sesama mereka bagi menentang musuh bersama.

“Mereka lebih utamakan permusuhan sesama mereka, permusuhan antara Sunni dengan Syiah, antara Fatah dengan Hamas, antara Iran dengan Arab. Mereka lupakan musuh sebenar mereka. Maka bertepuk tanganlah Israel dan Amerika,” katanya lagi.

mdl

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
air-asia-free-ticket
Previous
Next Post »

9 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2016 9:43 PG delete

Tapi hadi kata "pas sedia sokong najib"..xberniat nak rampas kuasa..cuma bercita2 nk jadi penasihat je.Kihkihkih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2016 10:32 PG delete

Terimalah hakikat bhw pesideng kita dah jadi pengampu najib

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2016 10:52 PG delete

Jap lgi msti walakontol brbunyi..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2016 12:00 PTG delete

sapa nak hudud ? orang melayu atau orang islam ? kah kah kah... majoriti melayu islam susah laksana hudud...salahkan cina 20 % apa punya turr... yang laksana hudud pun hampeh... kena potong tangan yang mencuri kebebasan rakyat...kena potong tangan yang merompak rakyat...kena sebat ular mak menipu demi duit...kena rejam batu pemimpin bodek...kah kah kah baru lah hudud jadi popular...

ini curi tin milo penjara...curi berbillion disembah dicium dijilat...pas tu keluar gambar cium kaabah.. kalas propaganda membodohkan melayu dengan cina komunis...jangan mudah lupa...bangla semakin ramai...nak pi pasar malam pun takut dah... bau busuk...tak boleh tahan woit kah kah kah...entah apa penyakit dibawa balik ke malaysia..pokok nya semua boleh asal ada fulus....muncul tv dengan kopiah wuduk suduk kuduk semua jadi... kah kah kah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
10 Mac 2016 7:46 PTG delete

Astaghfirullah.. semoga komen ini dtg dari seorg bukan muslim atau munafik.. amat memalukan jika ianya daripada seorg yg mengaku muslim..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2016 10:31 PTG delete

Astagfirullah konon...kalau time membaruakn org x igt Astagfirullah

Barua punya barua hadi.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mac 2016 7:58 PG delete

Agak2 kafir atau munafik..? ataupun muslim yg taat kpd tok2 guru sosialis??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2016 4:38 PTG delete

An anonymous komen mcm taik.komen apapun tetap busuk.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2016 11:54 PTG delete

Agak2 musyrik atau zalim jika brsama tok guru yg bersekongkol dgn pmrintah yg zalim...cian walakontol..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes