PANAS!! : PRU14 RAKYAT AKAN TOLAK PARTI PAS.


Mejar (B) Zaidi AhmadMejar (B) Zaidi AhmadBekas Mejar TUDM, Zaidi Ahmad menyifatkan sikap Pas dan sekutunya, Ikatan untuk membiarkan Presiden Umno Mohd  Najib Razak terus memerintah sebagai paling tidak bertanggungjawab bahkan bersubahat dengan jenayah rasuah.

Beliau yang sebelum ini tampil mendedahkan isu dakwat kekal ketika pilihan raya umum ke-13 lalu berkata, kedua-dua parti itu seolah-olah tidak sedar Najib telah terlibat dengan tuduhan jenayah rasuah dan rompakan wang negara yang serius.

"Presiden Ikatan 'bow tie' ni geng satu kapal dengan Pas. Orang lain sanggup kompromi perbezaan ideologi politik untuk bersatu selamatkan negara dari terus dimiskinkan oleh Rosmah dan Najib.

"Namun, Ikatan 'bow tie' dan rakan sekutunya Pas sokong Najib terus memerintah dengan alasan mereka nak kalahkan Najib dalam pilihan raya konon," ujarnya sinis dalam satu kenyataan semalam.

Mengulas kepincangan pengurusan kewangan negara di bawah pentadbiran Najib, beliau berkata, perkara tersebut perlu disiasat secara telus seterusnya dibicarakan di mahkamah.

"Duit negara yang hilang terutama dalam kes 1MDB (1Malaysia Development Berhad) perlu dibawa balik kembali tapi Pas dan sekutunya Ikatan tidak mahu ini semua berlaku sebaliknya mahu Najib dilepaskan begitu saja," bidasnya.

Melihatkan dasar Pas yang mesra Umno mutakhir ini, Zaidi yang juga Pegawai Penerangan Ketua Menteri Pulau Pinang itu menjangkakan rakyat akan menolak Pas di peti undi nanti.

"Rakyat pastinya akan menghukum Pas pada PRU (pilihan raya umum) akan datang kerana terbukti mereka sekarang menjadi tongkat kepada Umno-BN," tambahnya lagi.

mdl

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
http://www.kelabsimkad.com/
Previous
Next Post »

94 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 10:56 PG delete

Bow tie tu.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 11:16 PG delete

Wanrosli mesti kata "tengok la nt pru pas akan kuasai semua kerusi ph pastu hadi jd pm malaysia"...mari kita gelak ramai2. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 11:43 PG delete

Yang tolak PAS adalah golongan yang tak faham macam kamu je dengan macai-macai madey dan PH.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 11:54 PG delete


KUALA LUMPUR 29 Mac - Bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengkritik pakatan Tun Dr. Mahathir Mohamad bersama Penasihat DAP, Lim Kit Siang bagi menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang disifatkan sebagai tidak memberi penekanan kepada kuasa rakyat.

Memetik laporan Free Malaysia Today, Anwar menyifatkan gerakan pakatan itu tidak memberi sebarang perubahan kepada institusi penting di negara ini selain mengurangkan kuasa rakyat.
Kata Anwar kepada pembe­rita di luar mahkamah Jalan Duta di sini semalam, apa yang dilakukan Dr. Mahathir dan Kit Siang tidak mencukupi untuk menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.



"Kamu tidak boleh menggunakan golong­an elit untuk menentukan hala tuju negara. Ia mesti menerusi pilihan demo­krasi rakyat. Jadi, kembali kepada tadbir urus institusi dan demokrasi. Itu yang didapati kurangnya dalam deklarasi yang dibawa oleh mereka," katanya.

Tambah Anwar, badan kehakiman dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) merupakan antara institusi yang perlu diubah.

Ditanya siapa yang oleh menggantikan Perdana Menteri, Anwar berkata, itu tertakluk kepada rakyat untuk menentukannya, bukan UMNO.

"Mesti ada pilihan raya yang demokrasi dan adil," katanya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 12:41 PTG delete

Apa yg tak faham??? Hadi dah nelalut..kenapa TGNA berfikiran terbuka dan bijak berbanding hadi yg berfikiran sempit dan assobiyah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 2:19 PTG delete

Xfahamla pas nape masih nk bergayut ngan pkr..kata kuat hebat matang.. Tp kenapa selalu uturn

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 2:20 PTG delete

Mana punya berita ni.xda pun brita ni wanrosli oi

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 3:36 PTG delete

Ni berita ambil dr Harakah punya berita yg dah xlaku tu ke.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 4:30 PTG delete

Banyak yang korang tak faham, diantaranya,

- TGNA memecah tembok perkauman kepada bukan Islam untuk masuk menggauli orang Islam supaya orang Islam dapat berdakwah dengan mereka tetapi apa yang berlaku sebaliknya, bukan Islam masuk rumah orang Islam dengan cara kurang ajar, dah masuk dalam rumah orang desak tuan rumah supaya tukar lantai pulak. Kamu faham tak? TGHH perhati je.

- Dah bertahun TGNA perjuangkan hudud, DAP setuju dengan TGNA pasal nak laksanakan hudud bukan setuju dengan cakap mulut je siap ada perjanjian yang ditandatangan oleh DAP, bila DAP rasa mereka dah kuat merka tentang balik hasrat TGNA. Kamu belum faham lagi? TGHH sabar lagi.

- TGNA bagi pencerahan kepada penyokong dan ahli PAS pasal langkah kajang, tiada konsesus, TGHH tidak bersetuju dengan pkr pasal nak turunkan Khalid Ibrahim dan diganti dengan jijah, TGNA tahu tindakan TGHH adalah tepat dan serahkan perkara itu kepada TGHH. Kalau kamu masih tak faham maka kamu tergolong dengan golongan diatas.

Ada banyak lagi yang kamu belum faham.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 4:34 PTG delete

Tu la lain kali jangan jadi lembab asyik dengan blog rafizi je, otak tak kembang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 5:53 PTG delete

4:34 yela tu.otak walakontol2 je la kembang smpi buang hudud yea.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 6:09 PTG delete

Otak tak kembang maka jadi lembab....bila kita lembab kita akan jadi keliru...semuanya jadi tak faham.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 6:26 PTG delete

Amanah, PAS, PKR dan DAP tidak mempunyai dasar yang jelas terhadap pendudukan tentera dan maritim Republik Rakyat China di lokasi-lokasi milik Malaysia di Laut China Selatan. Tiada nota bantahan dan demonstrasi yang dilakukan berkenaan isu tersebut. Apakah Amanah, PAS, PKR dan DAP sebenarnya proksi Republik Rakyat China di negara ini yang mana perairan Malaysia akan bertukar milik kepada Republik Rakyat China sebaik sahaja mereka menjadi kerajaan? Sama-samalah kita fikirkan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 6:50 PTG delete

Yg jual power plant kat china tu sapa?tu penting tpi yg lbih penting jatuhkn najib,bn n pas..yg trjadi kat beting patinggi tu najib dh jual kat china agak nya.apmm pun tak blh buat apa.tldm?lgi tak boleh harap..pas?lagi tak boleh pakai..kahkahkah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 10:32 PTG delete

4:30 bingung ke hapa?knp nik aziz xbwk hudud ke parlimen? Knp hadi melompat bwk hudud ke parlimen smpi pr bpecah..apakah nik aziz xhebat mcm hadi?apakah hadi hebat smpi kena tipu pasai hudud?

Langkah kajang tuduh pkr mcm2 tp time mesyuarat xnk dtg, hantar wakil je.tuduh pkr jahat tp pasal apa masih bgayut dgn pkr..putuskan la dgn pkr diselangor... Sila jwb wahai wanrosli

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 10:35 PTG delete

Otak kembang smpi selalu uturn

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 10:36 PTG delete

Umno mcmne?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2016 10:51 PTG delete

Otak pas hebat tu sbb pakai pakaian dewa.kahkahkah...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
31 Mac 2016 11:39 PTG delete

Macamana nak jatuhkan najib ..anwar pun tak sokong kau tahu.. tak tahan tak tahan tak tahan aku nak gelak.. hahahahhahahhahahahhaha..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 1:20 PG delete

Brita harakah putar lagi la wan rosli tak tau..kahkahkah..harakah nk bungkus dah tpksa kluar crita gitu tpi tetap tak laku gak..kahkahkah..bodoh bertingkek tingkek..langgar plmbagaan lak tu..kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 8:34 PG delete

Tu lah kan dah malu sendiri.. tak de pulak kata hina nista bila DSAI menolak deklarasi pincang tuh..

Kini kita dpt lihat betapa bila deklarasi Tun M dah ditolak oleh DSAI dan banglo LGE tak de swimming pool.. PAN masih lagi tidak memahami apa yg sdg berlaku lantaran tak de langsung komen dari PAN... nama pun dah kuali muka pun muka kuali lah..nasib baik kami dapat singkirkan mereka awal2 lagi masa muktamar yg lepas..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 8:37 PG delete

Salah eja tuh.. P A N lah.. jgn memandai2 nak tambah T A T plk..
mmg pun selayaknya sebenarnya..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 8:46 PG delete

Adalah disarankan PAN mengamalkan susu omega.. barulah sel kepala otak PAN bersambung ..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 8:46 PG delete

Bodoh nya komen an anonymous, isi xda main hentam je. Kalau anwar tolak deklarasi rakyat mcmna pkr sokong deklarasi rakyat plak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 8:47 PG delete

Laaa bodohnya komen.. Otak bersambung mcm pas ke selalu uturn... Hudud mana hudud??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 8:49 PG delete

Wow.Indahnya akhlak an anonymous ni.inilah akhlak pas melucah je keje nye

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 8:51 PG delete

Anwar sokong la macai...eleh baru nk ikut anwar, dulu kata anwar tolak hudud...jilat ludah sendiri plak..xmalu ke. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 8:52 PG delete

Mana jawapan wanrosli yg bijak pandai ni.hahahahaha

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 8:54 PG delete

Sbbnya PAN x amalkan susu omega..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 8:55 PG delete

In shaa Allah.. kami dlm PAS tak kan berputus asa utk perjuangkan hudud sehingga akhir hayat kami..

Bagaimana plk dgn PAN??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 8:58 PG delete

Swimming pool mana swimming pool..?

Lalu PAN pun jawab..

In shaa Allah.. kami dlm PAN tak kan berputus asa utk perjuangkan swimming pool sehingga akhir hayat kami..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:01 PG delete

Knp nik xbwk hudud ke parlimen?adakah nik aziz sebijik hadi?bukan soal putus asa tp soal bodoh.. Kan dah kena perbodohkan umno. Kahkahkah. Lagi kata kuat..mb klntn kata nk letak jwtn kalau hudud xjalan.napa xletak jwtn lg?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:02 PG delete

Jgnla lari tajuk.hudud apa cerita..nape boleh tangguh pulak.dulu xnyempat2... Tp bila bsama ikatan blh tangguh hudud plak????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:04 PG delete

Pas amalkan susu omega ke?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 9:08 PG delete

http://tranungkite.net/v12/modules.php?name=News&file=article&sid=29255

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:10 PG delete

Wanrosli tgh pikir mana nk pusing2 ni.senyap terus.kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 9:11 PG delete

Sekarang anwar dah mula amalkan U turn.. azmin setuju deklarasi rakyat, anwar plk menolak..

Hahahahahahahahahahahaha..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 9:12 PG delete

In shaa Allah.. kami dlm PAS tak kan berputus asa utk perjuangkan hudud sehingga akhir hayat kami..

Bagaimana plk dgn PAN?? Sila jawab lah soalan ni bro omega..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:13 PG delete

Nik Aziz bijak dia tau umno main2 kan pas je pasal hudud.tu sbb dia xbwk hudud ke parlimen. Dia dh kata "jgn kene patuk 2kali" tp hadi bangang bwk hudud ke parlimen last2 kene perbodohkan umno lg.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 9:14 PG delete

Swimming pool mana swimming pool..?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:14 PG delete

Jgnla ulang jwpan yg sama. Buktikan susu omega anda pandai.knp tangguh hudud?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:16 PG delete

Jgnla lari tajuk wanrosli. Kata pandai tp nampak bodoh je..knp adun pas join ikatan?kata kuat dan hebat xperlu parti lain?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 9:28 PG delete

Sekadar nk jelaskan kali yg ke 30 (sebab sel otak mereka tetap x bersambung) kpd anon 9:01 dan anon 9:02..

Yg nak dibentangkan sblm ini ialah enakmen utk memperkasakan syariah sbg langkah awal sebelum hudud mula dilaksanakan secara berperingkat2..

Jadi tak timbul la isu x nyempat2 nk bwk hudud ke parlimen, jadi tak timbul la isu hudud ditangguhkan kerana bila syariah sediada dpt diperkasakan, secara x langsung akan mudah diselarikan dgn hudud.. makanya tak timbul juga la isu nak letak jawatan sekiranya hudud x dpt dilaksanakan kerana prosesnya masih berjalan..

Jgn lupa susu omega ye PAN... minum dlm cawan bukan kuali..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:33 PG delete

So pas xperjuangkan hududla.kata hudud hudud hudud......pas parti islam membawa hudud.wajib hudud...ni napa enakmen pulak???uturn la pulak...takut sgt dgn ikatan..xtakut Allah ke...kalau sekadar enakmen knp smpi mb kelantan "kata letak jwtn kalau hudud xdilaksana diklntn tahun lepas"????kata hudud tp ni enakmen je, pas xfaham ke apa itu hudud enakmen?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:36 PG delete

Laaaa.enakmen je..kalau.sekadar enakmen je xla bising2 pong pang pong pang hudud...kira sama la pas xperjuangkan islam pun.setakat enakmen memperkasa syariah je... Xla bijak susu omega ni..kata.bijak ni bodo mcm telo...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:40 PG delete

Jwpn wanrosli pusing2 mcm gasing...kalau sekadar enakmen syariah.knp mb kelantan kata "dia akan letak jwtn kalau Xberjaya laksana hudud"?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:41 PG delete

Wanrosli jgnla pusing2.... Dulu kata hudud...sekarang kata enakmen syariah je?mana satu betul ni..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:51 PG delete

Wanrosli walakontol uturn la mcm pesideng juga.kejap hudud kejap xhudud,kejap kuat kejap nk bsama ikatan...buang hudud...xda prinsip punya parti bak kata madey, pas parti "SAMPAH"

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 10:02 PG delete

Pas amal susu porno impot dari jrman.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 10:07 PG delete

Hudud tu akta 355 kanun jenyah je utk naik kn denda je tpi puak hadi jaja sbgai hudud..oi dlm hudud ada denda duit ke?bangang wan rosli ni..mmg lpas tgna tiada pas jdi parti angkat sampah je..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 10:20 PG delete

Anwar x uturn. Sgup masuk penjara...hadi???debat pun kecut. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 10:58 PG delete

Hahaha.mana wanrosli lari ni.kata bijak sgt minum susu omega. Tp kena gasak sikit dh kecut. Kahkahkahkah. Kata minum susu omega pandai tp tgk masih bodoh lg..walakontol mcmni mkn la apa pun tetap bodo akibat mkn dedak. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 11:25 PG delete

Apa ni wanrosli... Kata hudud?skrg naik kan denda je akta 355 kanun jenayah syariah. Xkan xfhm2 hudud dan akta 355 kanun jenayah syariah... Kalau akta itu pun dah wanrosli anggap sbg hudud, maknanya satu dunia ni pakai hududla ya..undang2 sentiasa dnaikkan denda dikira hudud ya...bijak2 otak wanrosli setelah minum susu omega bcampur dedak. Kikikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 12:09 PTG delete

Kalau kita perhati gabungan deklarasi rakyat ni tak pernah pulak nampak muka DSWA dan Nurul Izzah, yang ada hanyalah mereka yang tidak memahami apa yang sedang berlaku, deklarasi rakyat hanya diwakili oleh manusia-manusia yang lembab pemikiran dan manusia-manusia yang dah pencen dan dibuang parti disokong pula oleh penyokong-penyokong dan macai-macai yang lembab.

Anwar mempunyai banyak masa untuk berfikir kerana tidak terlalu sibuk dengan duniawi, mungkin Anwar banyak berzikir, bersolat hajat dan bertahajjud dan akhir Anwar nampak dan faham apa yang sedang berlaku, itulah kelebihan pada mereka selalu dekat dengan Allah SWT.

Kepada pembenci TGHH, saya nasihatkan supaya luangkan lebih masa untuk beribadat kepada Allah SWT, InshaAllah akan nampak jalannya, macam saudara Anwar Ibrahim.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 2:52 PTG delete

Blajar dari nsruddin porno..kahkahkah..tu yg mlucah.sggup langgar plembagaan.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 2:55 PTG delete

Kahkahkah susu porno jrman bang dia minum + dedak..tu yg bangang n bodoh pianh kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 3:13 PTG delete

Ni Wan Rosli jawab,

Hudud bukan perjuangan TGNA saja malah ianya melibatkan dan menjadi tanggungjawab ahli dan penyokong PAS, maka oleh kerana itulah ianya menjadi tugas dan tanggungjawab presiden parti. TGNA amat mempercayai TGHH, mereka lebih mengetahui dan tahu menilai diantara satu sama lain. Orang seperti kamu tidak akan faham selagi kamu tidak mahu memahami.

PKR tidak pernah untuk mengadakan mesyuarat dengan Majlis Presiden, mereka hanya bermesyuarat dengan ajk dan timbalan saja, apa yang dipersetujui oleh mereka belum tentu dipersetujui oleh presiden.
Presiden mendapat info selepas mesyuarat, persetujuan dibuat oleh ajk dan timbalan diputuskan tanpa rujuk kepada presiden terlebih dahulu, maka timbullah ayat2 seperti u-turn, TGHH tidak pernah membuat keputusan tanpa rujuk kepada MSU, yang beri kata putus adalah ajk dan timbalannya, u-turn yang dimaksudkan oleh pembenci TGHH adalah u-turn ke jalan asal yang telah dipesongkan oleh ajk dan timbalannya yang mengaku profesional. Maka PAS kembali kejalan asal disebabkan kebijaksanaan presiden mengemudi bahtera mengikut arah yang dituju.

PAS tidak pernah memutuskan perhubungan dengan sesiapa atau mana2 parti, sejarah lepas membuktikan PAS diputuskan hubungan oleh mereka yang sudah kecewa dan sakit hati dengan sikap PAS yang keras kepala kerana mempertahankan dasar dan perjuangan yang dibawa, kita lihat berapa lama pkr sanggup bergayut dengan PAS. Perkara macam ni je kamu kena faham, tak faham lagi ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 5:28 PTG delete

Mana wanrosli ni,br kena gasak sikit dah nangis ke.kata pandai sgt tp soalan2 senang pun xleh nk jwb...belum soalan 1mdb,src lg tu.kahkahkah.. Kata bijak minum susu omega.. Rupanya bangang bertingkek tingkek. Kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 7:08 PTG delete

Lain kali baca lah blog pro PAS.. asyik baca blog pro DAP mmg la kau x tahu sbbnya..

Sbbnya ikatan kata kalau rakyat sokong hudud ikatan akan turutkan aje..

DAP plk kata kalau rakyat sokong hudud DAP tak peduli tetap menentang hudud dan PAN akan turutkan aje..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 7:09 PTG delete

Lain kali baca lah blog pro PAS.. asyik baca blog pro DAP mmg la kau x tahu sbbnya..

Sbbnya ikatan kata kalau rakyat sokong hudud ikatan akan turutkan aje..

DAP plk kata kalau rakyat sokong hudud DAP tak peduli tetap menentang hudud dan PAN akan turutkan aje..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 7:22 PTG delete

Itu lah kelebihan kami PAS.. nak berbalas hujah tak payah guna bahasa2 kotor dan jijik.. tapi mungkin bahasa yg jijik bermula dari bersahabat dgn org yg makan babi mcm TGLGE misalnya..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2016 7:23 PTG delete

Itu lah kelebihan kami PAS.. nak berbalas hujah tak payah guna bahasa2 kotor dan jijik.. tapi mungkin bahasa yg jijik bermula dari bersahabat dgn org yg makan babi mcm TGLGE misalnya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 9:55 PTG delete

Aii dh uturn..yg kat ats tu apa nk pan pas tu sbut tat lak..kahkahkah...susu omgea utrun made in jerman.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 11:34 PTG delete

Indahnya akhlak wanrosli susu omega.. Xgunakan bahasa kotor tp menjebonkan org,membabi kan org xkotorla ya.bijak2 kepala otak wanrosli minum susu omega.sama bangang mcm pesideng beliau

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 11:39 PTG delete

Post pun nk uturn byk kali ke wanrosli. Kahkahkahkah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 11:40 PTG delete

Baca harakah yg dh nk bankrupt tu ker wanrosli
Bijak2 susu omega ni.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 11:42 PTG delete

Ala wanrosli kopipes je.haje pemalas macai walakontol ni.patut la buduh kena mkn susu omega. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 11:49 PTG delete

Tulis pjg tp xda isi.apalah wanrosli bodoh sgt tpksa mkn susu omega. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 April 2016 11:55 PTG delete

Tulis pjg tp ulasan bodoh mcm budak2 tadika. Kahkahkahkah. Nmpak sgt kebodohan wanrosli. Point mcm tahik ntahapahapahentah.xyah ulas byk.1 je kata hudud tp yg bentang akta 355 kanun jenayah je.... Cuba wanrosli ulas beza hudud dgn akta 355 kanun jenayah syariah..? Nk tgk bijak ke minum susu omega.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
2 April 2016 6:46 PG delete

11:34.. salah ke aku kata tok guru kamu TGLGE makan babi?.. atau dek kerana terlalu taksub, pd kau babi yg tok guru kau makan tu jenis yg halal punye..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
2 April 2016 6:49 PG delete

Balas atau nafikanlah hujah aku tu 11:40..

Makan babi punya tok guru kau TGLGE!!
Tak salah tok guru kau tu makan babi.. makan babi tak semestinya jadi babi..aku tak tuduh tok guru kau tu babi cuma kata tok guru kau makan babi.. tak salah la kan.?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
2 April 2016 10:02 PTG delete

Hudud mana hudud?..

Yg nak dibentangkan sblm ini ialah akta jenayah bg memperkasakan syariah sediada supaya ia dapat diselarikan dgn kanun jenayah hudud yg telah pun diluluskan oleh DUN kelantan dan terengganu.. jadi ini sbg langkah awal sebelum hudud mula dapat dilaksanakan secara berperingkat2 terutama di kedua2 negeri tersebut..

Jadi tak timbullah isu tergesa2 nk bwk hudud ke parlimen, juga tak timbullah isu hudud ditangguhkan, begitu juga tak timbullah isu kena letak jawatan sekiranya hudud x dpt dilaksanakan kerana prosesnya memang masih berjalan dan terus berjalan..

Ok sekarang sila jawab plk soalan di bawah..

Perlembagaan PAN mana perlembagaan PAN? atau kalau nak soalan yg mudah sikit pun boleh.. swimming pool mana swimming pool??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
3 April 2016 9:10 PG delete

Kalau menurut tajuk post di atas dan jika dikaitkan dgn sambutan GST smlm.. tajuk tu salah eja kut.. patutnya P A N..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 April 2016 2:30 PTG delete

Kan nmpak bodoh wan rosli...kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
4 April 2016 8:05 PG delete

Tanpa Nama 2.30..

Tok guru LGE kamu makan babi ke tak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 April 2016 5:13 PTG delete

Apa salah lge mkn babi kan dia cina,tp wanrosli yg xmkn babi perangai lebih teruk dr babi apa cerita. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 April 2016 5:15 PTG delete

An anonymous apahal mrh kat babi plak.kalo teringin mkn babi p mkn jela cecah dgn susu omega ya.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 April 2016 5:16 PTG delete

Suka sgt wanrosli ni ngan babi.kalau ske bela sekor kat ya.kikikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 April 2016 5:17 PTG delete

Ala wanrosli ske plak sebut babi2 ni.nt idung jadi mcm babi br tau.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 April 2016 5:19 PTG delete

Upgrade la sikit wanrosli. Asyik2 perlembagaan3 pastu swimming pool je.kata bijak minum susu omega. Ini isu budak darjah tiga yg di ulang2

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 April 2016 5:41 PTG delete

Maaf bro wan rosli tak mkan babi,prangai mcm babituratt.nk nyondol je..kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
4 April 2016 7:23 PTG delete

Baguslah kalau dah mengaku bhw tok guru korang TGLGE jenis yg makan babi.. baru lah puashati aku.. hari tu bapak dia yg aku yakin makan babi juga balik dari Mesir.. pasti dia dah tarbiah korang kan pasal tak sesuainya hudud di mesia ni kan kan kan..?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 April 2016 9:22 PTG delete

Cina tu tak hairan dia makan babi.tpi yg hairan prangai ahli pas yg brplembagaan nma wan rosli lbih gila babi dri babi gila..klau babi gila tu tau malu oii..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 9:21 PG delete

Babi xsalah pun cuma wanrosliSusuOmega yg salah bangang xhabis2. Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 April 2016 12:20 PTG delete

Tak perlu malu pun jika PAN bertokgurukan TGLGE yg makan khinzir.. kerana selama ni mana pernah dia khianat pd PAN..sbb tu PAN kena akur dgn DAP malah hingga perlu jadi sampai tahap kpd kuda tunggangan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 11:57 PTG delete

Xda la modal lain walakontol ni.apa bukti pan kuda tunggangan dap?setakat ckp je sesiapa pun blh ckp belit2..aku pun blh ckp "pas ni ejen israel yg mahu menyesatkan islam di malaysia,pas lah ketua dajal yg akan memusnahkan islam,tgk hudud kejap hudud kejap tangguh. Nampak sgt main2 dgn islam mau merosakkan aqidah umat islam"kahkahkahkah...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 April 2016 11:49 PG delete

kepada golongan anti pas saya sarankan supaya selalulah bertanyakan tentang hudud mcm tanpa nama yang banyak tanya mana hudud itu juga adalah doa insyallah akan dimakburkan kalau pas tak dapat laksanakan mungkin pan dapat laksanakan kerana hudud wajib bagi kita umat islam. tidak boleh tidak misti kita usahakan untuk melaksanakan. mungkin banyak halangan tapi dengan usaha insyallah dapat dilaksanakan. pindaan akta 355 yg nak dibentangkan oleh pas adalah langkah seterusnya untuk melaksanakan hudud sekiranya akta itu lulus maka hudud akan dapat dulaksanakan kita umat islam mesti menyokong bukan mengutuk kerana usaha itu baik untuk islam.memang pas mungkin ditipu oleh umno tapi allah tidak menipu janji allah itu pasti. setiap dugaan adalah langkah kepada kejayaan. pas masih lg mengikut saluran demokrasi untuk menjaga parti islam dari dikenakan tindakan yang bermacam2.cuba kita imbas isu di bangladis dimana parti islam di haramkan dan ramai pemimpinnya dihukum bunuh oleh pemerintah skular. mereka islam tapi mengapa mereka sanggup buat pada parti islam begitu. tghh seorang yang berilmu dan berpengalaman beliau tahu apa yang beliau buat kita doa ajalah untuk kejayaan islam. pada wanrosli teruskan berdakwah insyallah mereka2 akan dapat hidayah memang mereka anti pas apa kebaikan pun yang pas buat mereka tidak akan kata baik. biarkan tugas kita berdakwah pada mereka. apa yg dsai kata itu memang saya dah baca dan saya berjuang bersama anuar sejak dari damansara anuar kena tangkap dng sb sehingga sekarang saya tahu anuar sukar untuk lupakan apa yg tun m lakukan pada anuar dan kuarga. moga islam akan bersinar di bumi malaysia.amen

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 April 2016 12:35 PTG delete

Aamiin yaa robbal aa'lamiin..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 April 2016 12:40 PTG delete

Contoh terkini ialah hatta ramli (PAN) hanya tolong membacakan laporan polis di depan media mengenai isu 1mdb yg dibuat oleh ronnie liu (DAP).. sdgkan ronnie sendiri entah ke mana.. tak malu ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 April 2016 4:50 PTG delete

Sudah2 la tu wanrosli komen wanrosli.. Minum susu omega dulu br komen ya.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 April 2016 6:13 PG delete

Komen tuan ni dah berulang2 kali diutarakan dan dah berulang2 kali juga saya jelaskan.. saya harapkan di masa hadapan jgn lah buat malu PAN lagi dgn komen yg sebegini..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 April 2016 11:17 PTG delete

Komen tuan ni perlembagaan dan swimming pool berulang2 kali diutarakan dan dah berulang2 kali juga saya jelaskan.. saya harapkan di masa hadapan jgn lah buat malu PAS lagi dgn komen yg sebegini..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 April 2016 5:21 PG delete

Bagus .. sekurang2nya kini PAN sudah pun mengaku secara terbuka bahawa PAN adalah khadam DAP.. manakala tuduhan pd PAS bhw PAS khadam UMNO hanyalah tuduhan tidak berasas sama sekali memandangkan kini PAS bersama Blok ke 3 bukannya BN!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 April 2016 11:48 PG delete

Sebenarnya dalam kontak perjuangan islam yg syumul di Malaysia, jika sebuah parti itu khadam UMNO (PAS) secara otomatiknya ianya juga khadam Syaitan.. buktinya kedua2 Pas dan UMNO bersepakat menolak PAN .. maka kini kedua2 entiti ini adalah musuh PAN...kahkahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes