PANAS BERAPI!! : USTAZ HADI TERUS SERANG PARTI PAKATAN HARAPAN..


Datuk Seri Abdul Hadi AwangDatuk Seri Abdul Hadi AwangUmat ​​Islam di Malaysia perlu bersatu menentang dan menggagalkan rancangan DAP yang dikategorikan sebagai parti sekular daripada memerintah negara ini, kata Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Hadi berkata, majoriti orang Cina dalam DAP tidak mempunyai hak untuk membentuk kerajaan yang memerintah, kerana orang Islam melebihi bilangan orang Cina di negara ini, lapor Utusan Malaysia.

"DAP mempunyai rancangan yang lebih besar, lebih daripada sekadar mengawal ekonomi, oleh itu hanya melalui penyatuan umat Islam kita boleh memastikan negara ini terus diperintah oleh orang Melayu.

"Tambah Ahli Parlimen Marang itu lagi Pas telah mengingatkan agar Umno kembali kepada Islam untuk perpaduan dan pengukuhan ummah," kata Hadi dalam ceramahnya malam tadi.
Turut hadir pada majlis itu  bekas Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim.

Ujar Khalid pula, DAP yang majoritinya dianggotai orang Cina berjaya walaupun mereka hanya 30 peratus daripada penduduk negara ini.
"Mereka mengawal pendapatan  per kapita yang lebih tinggi dan saya percaya mereka mempunyai cita-cita yang lebih besar.

"Kami akan membentuk satu unit seperti sebuah badan bukan kerajaan untuk memantau (calon pilihan raya) di kalangan Melayu yang meletakkan diri mereka sebaris dengan DAP dan memastikan mereka tidak menang dalam pilihan raya umum akan datang," kata Ahli Parlimen Bandar Tun Razak itu.

Khalid yang pernah menganggotai PKR dipecat daripada parti itu setelah enggan mengosong kerusi MB Selangor yang disandangnya bagi penggal kedua.

Pakatan Rakyat yang dibentuk selepas pilihan raya umum 2008 berkubur apabila Muktamar PAS Pusat tahun lalu membuat keputusan menamatkan kerjasama politik dengan DAP.

Baru-baru ini Pas telah menjalin hubungan kerjasama dengan Parti Ikatan Bangsa Malaysia (Ikatan) pimpinan Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir, sebuah parti berbilang kaum bagi membentuk apa yang dipanggil sebagai 'blok politik ketiga'.

mdl

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

 klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
 http://www.kelabsimkad.com/
Previous
Next Post »

43 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Mac 2016 11:18 PG delete

Halau ahli profesional konon tuduh mereka berfahaman sekular, lawan DAP sebab sekular tak mahu hudud, tapi cukup celaka dia boleh pi berkawan dan bersedondon dengan parti raja segala sekular yang semua jenis kejahatan mereka lakukan. Memang malanglah PAS berketuakan Hadi bekerjasama dengan parti yang keahliannya tak sampai 80 orang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Mac 2016 12:03 PTG delete

tanpa nama kalau kamu faham politik kamu tak kata mcmtu tapi terserlah ketidak fahami kamu. hj hadi kata umno kembali kepada islam dan bekerja sama demi islam.kamu faham tak kembali pada islam. pas tidak akan bekerja sama dengan umno selagi umno tidak ikut dasar islam tetapi dap telah bekerja sama dengan umno melalui dengan membentuk pakatan bersama tun mahadir kerana mereka bersetuju dengan tun untuk pulihkan umno. umno dan dap parti sekular cuba kamu fahami jangan mudah terpedaya. moga allah memberi hidayah pada tuan ameen.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
23 Mac 2016 1:57 PTG delete

Satu lagi tanpa nama 11:18 tak paham ialah artikel tu PERLI PAN.. terbukti betul.. TGHH serang DAP, PAN plk yg terasa.. terbuktilah bahawasanya: -

INGAT PAN INGAT DAP..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Mac 2016 2:36 PTG delete

Pelik.xpernah hadi serang najib/umno pun...tp beria2 serang ph..kalau berani, putuskan la hubungan dgn pkr, npa nk bergayut dgn pkr lg..kata pkr tolak hudud kan...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Mac 2016 2:37 PTG delete

Jgn ckp wanrosli...hudud mana hudud??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Mac 2016 2:41 PTG delete

12:03 apa plak maknanya pas kerjasama dgn ikatan??ikatan terima hudud ke?blh pulak tangguh hudud?dulu xnyempat2 nk hudud..
Lagi satu bkerjasama dgn madey bukan nk selamatkan umno..nk selamatkan Malaysia ni walaon woi..kalau Malaysia dah bangkrup,semua kilang2 tutup,rakyat plak kene keje kat indon/luar negara pastu br nk selamatkan Malaysia dh terlambat dah walaon..tolong paham..ni nk selamatkan Malaysia, bukan umno...kalau malaysia dah jahanam nt br pas terhegeh2 nk selamatkan Malaysia xberguna dh.Phuiii

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Mac 2016 2:43 PTG delete

Kahkahkahkah. Laju je wanrosli balas "betui".kahkahkahkah. Pendek bebenor akai nyer.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Mac 2016 4:31 PTG delete

INGAT PAS,INGAT PASIK PIL KUDA AL DAUN KETUM BIL PORNOGRAFI AL UMNGOK.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
23 Mac 2016 7:20 PTG delete

Ngaku jer lah nk selamatkan UMNO. In return boleh lepaskan TGLGE dari isu banglo..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
23 Mac 2016 7:22 PTG delete

Serang peha kiri (DAP) peha kanan (PAN) terasa.. kamcing sungguh.. x perlu nk nafi... org tahu dah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Mac 2016 7:49 PTG delete

sume masalah berpunca Dari umno ... parti yg menganaya org melayu ...parti yg sanggup merempatkan bangsa sendiri ... parti pengkhianat kepada bangsa melayu ...korup, oppressive ...korup to the core ...xpikir pasal anak pinak cucu cicit lagi ...semuanya nak dilangsaikan ...nak digadaikan ... nak dijual ... nama negara Tanah Melayu da elok2 di tukar .. singapura yang bagitu strategic position nya di serahkan bulat2 pd org Len ... pulau Batu puteh pun sama tergadai ...xcukup dgn ITU bawa masuk pendatang asing... berjuta ... sampai udara sekeliling kita pun berbau dengan busuk mereka ..ludah sana ludah sini ... main Bini org melayu. rogol anak Dara org melayu..xpnh dgr plak main ngan bangsa Len .. lubang melayu jgak dia dapat ...yang tebaq roti canai pun da irg Bangla ...huh ..geli ...
da lebeh 50 tahun merdeka ... kita x tumpah macam pendatang jugak ... anak nak blajar ribu2 duit kene kluar ...bukan semua mampu ... bila da Abes blajar kene bayar hutang ... klo x but dambil tindakan ... negara kits kaya sebenarnya tapi telah dimiskinkan oleh puakpuak pengkhianat ini .. melayu yang memangsakan melayu ... bukan cina ...bukan dap ... depa xpnh pun memerintah ... Dan xakan ... tu pun depa da pham Sgt ...
ini semua cuma nak alih pandangan daripada kerja2 jahat mereka ... supaya mereka dapat terus berkuasa ... mereka takut sangat kalo kalah ...tersangat takut ...
umno sebenarnya ancaman kepada kita ... ancaman kepada nasib kita ..anak2 kita ..cucu cicit kita ...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Mac 2016 8:18 PTG delete

berapa org islam yg dah kena bunoh dgn DAP ni sampai nak tentang dia....dei parpu jalan daaa...org pantai timor bole la lu juai...org penang sori...isu lapok...pi bela penoreh getah kat baling yg nak makan pon terkemut kemut...hg ada kisah..pi la tgok sendiri bang ajii...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Mac 2016 10:44 PTG delete

Jgn pusing2, Hudud mana hudud?

Reply
avatar
zamani
AUTHOR
23 Mac 2016 11:07 PTG delete

pas hanya parti lebai malang saja.nasib aku dah keluar cepat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Mac 2016 8:22 PG delete

long story short.. umno nak tenggelam pascai nak tlg selamatkan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Mac 2016 3:00 PTG delete

Hadi dah sah mereng dan otak dah biol..sikit lagi jadi gila lah tu terjun lombong bunuh diri..pengikut2 jahil sokong butatuli turut terjun lombong bersama hadibunuh diri sbb kecewa pas dah hilang arah dan hilang sokongan

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Mac 2016 3:05 PTG delete

Hadi lagi kuat kencing...ckp merapu mcm hilang ingatan..hanya pakaian jubah dan serban yg masih jadi topeng ..jika pakaian tersebut dilucut maka terserlahlah seekor syaitan laknatullah yg selalu jaja agama utk duniawi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Mac 2016 3:07 PTG delete

Ingat pas ingat lubang jubo yg masih melekat tahik yg belum habis basuh.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Mac 2016 3:11 PTG delete

Masalahnya umno lebih islamik dari pas..pas dah jadi parti munafik..takkan nk ajak umno jadi munafik mcm pas..nanti ramailah kawan2 pas kat neraka .

Reply
avatar
24 Mac 2016 3:33 PTG delete

wan rosli penjilat juboq hadi

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
25 Mac 2016 5:12 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
25 Mac 2016 5:18 PG delete

Jgn salah faham.. kami halau org2 yg perlekehkan perlaksanaan hudud demi utk mendapat keredhaan DAP.. alhamdulillah kami berjaya melakukannya sehingga mereka dah pun tubuhkan parti baru yg masih x de perlembagaan sendiri.. so lebih malanglah mereka berketuakan mat sabu yg mengaku x berjiwa islam dan sanggup menolak hudud jika parti yg menunggangnya tolak hudud..

Ikatan ada keluarkan statement akan setuju dgn hudud jika majoriti rakyat sendiri menyokongnya (ini termasuklah rakyat kelantan dan terengganu yg majoritinya mahukan hudud)... bagaimana pula dgn DAP?? Mereka tetap menentangnya walau hanya utk di kelantan dan terengganu kerana beranggapan negara ini negara sekular.. PAN amat setuju dgn pendapat sebegini.. lalu kami pun singkirkan mereka pd muktamar yg lepas.. syukur alhamdulillah kami amat bersatu hati dlm melakukannya..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
25 Mac 2016 5:22 PG delete

PAN IBARAT CERMIN DAP.. 

DAP KETAWA PAN JUGA.. 
DAP MENANGIS PAN JUGA..
DAP MARAH PAN JUGA..
DAP SEDIH PAN JUGA..
DAP TERLUKA PAN JUGA..

Maka,

PERLEMBAGAAN DAP PERLEMBAGAAN PAN JUGA..

Spt Allahyarham TGNA yg kekal istiqamah bersama PAS sehingga akhir hayat.. itulah yg kami pelajari dari arwah..

'ISTIQAMAH SEHINGGA KEMENANGAN'

Kalau tanya kuda DAP apa maksud kemenangan tersebut, pastinya ditafsirkan sbg kemenangan ke putrajaya sptmana tafsiran penunggangnya.. sedangkan kami memahami lebih dari itu.. x payahlah sy jelaskan lebih lanjut.. kerana tafsiran kita pasti berbeza maka sbb itulah kami telah menendang mereka itu KELUAR pd masa muktamar 2015!!.. lantaran pemahaman yg jauh berbeza... berbeza mmg berbeza..

Hanya PAN dgn DAP saja yg tak boleh nak beza!! Sebabnya PAN cermin kpd DAP..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
25 Mac 2016 8:12 PG delete

Aku nak tanya. PAN ni parti islam ke idak.? 

Kalau jawapannya islam, apa buktinya perlembagaan menurut kehendak islam..?

Kalau jawapannya idak islam, tak payah jawab apa2 .. kami dah lama tahu..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Mac 2016 10:03 PG delete

tanpa nama 241 sb sy tnya faham politik tak klu kamu kata pas nak selamatkan umno itu pandangan kamu sbgi walaun panbap tapi sebagai rakyat yang faham politik akan lihat bahawa pan yang akan selamatkan umno kerana tertubuhnya pan untuk menghancurkan pas atas arahan dap dan umno maka pan menurut perintah menyerang dan menfitnah pas sejak dari dlm pas smpy dah tubuh pan.kerja sama dengan tun mhdr tu sebagai agenda untuk menarik perhatian rakyat isu yg dimainkan pan dan dap adalah isu yang direkacipta untuk memanaskan suasana politik.cuba buka minda tngok blk isu yg lepas kaji semula br kamu tahu kisah sebenar tertubuhnya pan. isu pas tentang dap dan umno dah lama musuh utama pas adalah umno dan dap sejak dari dulu lg. tapi musuh umno dan dap adalah pas kedua2 sehaluan untuk menghancurkan pas walaupun dua parti berbeza tapi matlamat sama tetap untuk menghancurkan pas. pan dan dap berterusan hentam hj hadi dengan bermacam2 fitnah tapi pan dan dap tidak memusihi umno kerana ketiga2 parti sependapat dan sehaluan untuk menghancurkan pas. cuma pas sahaja parti yang berani untuk menegakkan syriat islam dimalaysia sb tu umno, dap dan kini pan bertungkuslumus untuk menghancurkan pas.rakyat dah nampak jarum sekularisma pada ketiga2 parti ini jd kalau tanpa nama inginkan kebenaran maka carilah jng jadi walaun membabi buta.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Mac 2016 11:49 PG delete

Wanrosli nabi pun xhalau org kafir

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Mac 2016 11:52 PG delete

Kopipes je kejenye pemalas punya walaon tu sbb bodo sbb malas bfikir. Semua salah salahkan dap..tabung haji duit ilang pun salah dap jgk ye walaon

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Mac 2016 11:54 PG delete

Bodo punya komen.kata kat org. Hadi sokong umno apa cter plak.islam sokong rasuah apa hukumnya?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Mac 2016 11:55 PG delete

Aku nak tanya pas islam ke x?kalau islam mana hudud nya?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Mac 2016 11:57 PG delete

Jgn ckp bykla wanrosli. Mana hududnya??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
25 Mac 2016 2:10 PTG delete

Takkanlah kami nak sokong LGE dlm pembelian banglo murah..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
25 Mac 2016 3:52 PTG delete

Masalahnya kena halau ke kalah dan rajuk diri kuar.?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
25 Mac 2016 3:56 PTG delete

Tak jwb soalan nih.. tp x pe.. aku jwb.. PaS pastinya islam kerana sehingga sekarang masih meneruskan usaha utk perlaksanaan hudud di klntan n tganu dgn adanya kanun jenayah islam kedua2 negeri..

PAN ada? Perlembagaan pun x de.. islam ke.. munafikun ke.. tak tau den..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Mac 2016 5:11 PTG delete

Kami pun tak sokong gak krajaan pas klntan rompak balak,duit caruman guru yik tak byar..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
25 Mac 2016 9:56 PTG delete

Biar aku update.. sehingga kini SPRM masih x jumpa bukti seleweng balak di kelantan.. dan duit YIK dah settled.. lain kali kalau nak komen bykkan membaca berita2 terkini barulah tak nampak kebodohan PAN..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Mac 2016 10:47 PG delete

Dtg mananya..kahkahkah..nk bohong mcam hadi gak.oh ya walakontol laa kan.u turn macm hadi yg mkan pil kuda tu..kahkahkah..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mac 2016 7:03 PG delete

Perlembagaan islam mana? Ke ada yg kafir ajer.. atau yg lebih tepat ada yg munafikun ajer..!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mac 2016 11:15 PTG delete

Kahkah..sudah marah nmpak..kahkahkah.plmbagaan kau tak ajar tuduh2 org munafik kn..jgn lnggar ooo.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mac 2016 7:47 PG delete

pan lebih rela diperintah sekular dari islam sb tu cita2 adalah bekerjasama dengan umno dan dap untuk mengalahkan pas. moga ahli2 pan cepat sedar akan permainan pemimpin pan untuk mengagalkan perjuangan islam. dah terang lagi nyata akan keujutan pan hanya untuk umno

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2016 12:54 PTG delete

Sama gak pas rela gadai hudud bila brgabung dgn ikatan..kahkah ikatan tu ada plembagaan ke yg pas ajak gbung,ikatan tu pun sekular gak.bodoh piang pas ni kahkahkahkah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2016 12:56 PTG delete

Kahkahkah akhirnya jadilah pas parti pasik kpd plembagaannya sndri..sekongkol dgn ikatan jadinya pasetan..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
3 April 2016 11:59 PG delete

Setelah tak jumpa perlembagaan, swimming pool mana swimming pool..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes