Sabtu, September 12, 2020

4 ulasan:

  1. Untung kpd pecinta lobang taik serta semburit. Buat malu agama dan bangsa...

    BalasPadam
  2. Apakah sebahagian rakyat melayu islam sudah hilang akhlak yang murni , tidak terasa apa-apa ke tuduhan yang dilemparkan itu sama betul atau salah. Tak takut ke , kalau tuduhan itu tidak benar. Biar benar tuduhan tu , jangan ikut-ikut nanti menyesal kemudian hari. Kerana mulut , neraka jahanam tempatnya. Sama-sama muhasabah diri.

    BalasPadam
  3. klu rasa tak salah tak payah nak minta pengampunan dari agong... alahaiiii

    BalasPadam
  4. Komen macam Bangang, dah kalau betul bersalah buat apa Agung nak Ampunkan?? Ko rase YDPA Naif sgt ke????semua org tahu DSAI di Fitnah (tahanan politik) PENtaksub Macai/Wala,unn macam korang je ngok!!!!!

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng