Rabu, Januari 22, 2020

14 ulasan:

  1. Ingatkan dari mullut mahathir. Anjurkan perhimpunan. Lihat berapa ramai yg hadir. Jika ratus ribu, boleh desak mahathir turun. Jika yg hadir setakat dua ke tiga ratus orang, anwar boleh lupakan jawatan pm.

    BalasPadam
  2. Dgn banyak telur panglima guling atas jalan raya dlm gengaman atok...jgn haraplah mei 2020.
    Kalau dibanding ilmu politik kotor serta lakonan sandiwara...atok lebih hebat berbanding anwar wlpun rapiji sipakar formula tu bantu anwar.
    Rapiji yg nak runtuh pentas mengutuk atok sblm ini boleh tertunduk2 mencium tangan atok. Nak kata apa?!!!
    Korang lantik atok peeM sementara dan sekat dia pegang mana2 portfolio lain seolah2 nak dia jadi boneka. Skrg siapa yg jadi boneka???!!!
    Hihihi....

    BalasPadam
  3. Bab 1
    DR Mahathir Mohamad perlu mengotakan janji menyerahkan jawatan perdana menteri kepada Anwar Ibrahim, kata Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

    Timbalan perdana menteri berkata, pelantikan ke jawatan perdana menteri sememangnya memerlukan sokongan ahli Dewan tetapi pada masa sama, Dr Mahathir perlu melunaskan janjinya itu...

    Pssstt janji lidah bercabang ko rase canner

    Bab 2
    Prime Minister Dr Mahathir Mohamad says he did not invite anyone to form a new government under the “Pakatan Nasional” banner, adding that his openness to meeting opposition leaders had been misinterpreted by some. Mahathir said in an interview FMT

    ulasan aku senang jerr.. !!

    sapa nak ngaku berak tengah jalan yerrr takk..!???

    berak mamak lah yang paling senang nak dikenalkan kat tengah jalan..!!!


    kikikikikikiki...!!

    BalasPadam
  4. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
    senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

    BalasPadam
  5. Anwar dh boleh lupakan title PM. Ikut jejak piji rameli. Hahahaha

    Tak sabar nak tgk berat juta orang nak turun demo utk anwar. Bershit taknak ajak join skali ker

    bankami.blogspot.com

    blogpetua.blogspot.com

    BalasPadam
  6. BEFORE...sblom mesorat Majlis President (psstt..!! aku koi pes bolat2 dari Blog Bodin)

    Seminggu Sebelom Mesorat maaaakk aaii tajuk entry kemain pujuk rayu melambung puja puji pijak semut pun tak mati..

    KALAU MEI, MAHATHIR DIHARGAI DAN KALAU NOVEMBER, ANWAR LEBIH DISANJUNGI
    Shahbudin Husin 21 February 2020

    Tidak ada sesiapa yang benar-benar pasti apa keputusan mesyuarat Majlis Presiden PH malam ini berhubung peralihan kuasa. Tun merupakan pemimpin terbaik dan Anwar bertuah mewarisi legasi gemilang Tun Dr Mahathir. Kepimpinan unik ini ada pada sosok gandingan padu Tun Dr Mahathir dan Dato Seri Anwar Ibrahim untuk mengemudi dan memacu negara pada masa depan.

    AFTER...Selepas Mesorat Presiden PH tajuk entry semacam ajer.. kikiki

    KEPUTUSAN YANG MENGECEWAKAN, ZAMAN GELAP MALAYSIA AKAN BERPANJANGAN LAGI
    Shahbudin Husin 22 February 2020

    Keputusan mesyuarat Majlis Presiden PH malam tadi berhubung soal peralihan kuasa benar-benar sesuatu yang mengecewakan hati rakyat. Cakap dan janji Tun Mahathir memang tidak boleh dipegang dan dipercayai sama sekali.

    Apakah kita tak malu untuk melangar perjanjian kesepakatan yang kita dah bersetuju bersama...di mana kita jika gagal menunaikan janji....rakyat akan melihat ph tidak ada keikhlasan. Janji pun bole di batalkan...ianya tidak sepatutnya berlaku

    Ini tun m meting minta date atau tarikh bila pun tak boleh bagi...bersilat...tipu....tadi dia buat kenyataan bila tarikhnya..... itu keputusan saya....bila saya nak berenti saya berenti....sombong bongkak dan ayat dia nampak sangat menipu....memek muka nampak marah dan tak selesa.....mata besar dan terbungkang....dah umur 95 pun nak lagi kuasa....telinga pun dah pekak...gila....

    Beliau mungkin boleh berhenti makan sebelum kenyang, tetapi dalam bab kuasa, kerakusan dan ketamakannya ternampak tidak pernah cukup dan sentiasa membuatnya lapar

    SEBELOM MESORAT KE MAIN PUJA PUJI
    LIDAH BERCABANG RAPIJI SUDAH PESAN
    AJOM GULING JLNRAYA OTAI REFORMASI
    JANJI LIDAH BERCABANG LU FIKIR SINDRI SETANNN..!!

    Lepas Mesorat... Rakyat dah agak dah lu fikir la sindri...

    kikikikiki..!!

    FORMULAELAKKENAMAIN = TEPOK DULU + POP CORN TAMBAH JGN LUPO

    BalasPadam
  7. SUMPAH LAKNAT NAJIB TERMAKBUL HANCUR PH DITANGAN ORANG PH JUGA

    Diberitakan Gabungan Pakatan Nasional menyokong kerajaan yang dipilih nanti hingga habis penggal.

    Dipercayai SPR yang dikuasai boleh DAP dan PKR@ Anwar sudah menjalankan aktiviti persempadanan semula. Ribuan pelancung Cina yang hilang sengaja disimpan untuk tujuan Pilihan Raya akan datang.

    Anwar dan DAP amat gelisah cemas dan marah usaha usaha untuk menguasai SPT tersekat ditengah jalan. Peluang manipulasi sistem PRU akan datang terbantut dan tersekat ditengah jalan.

    Sumpah laknat jadi kenyataan dan PH hancur berkecai betapa besarnya pengorbanan boss ku Mantan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pun menyokong rancangan kerajaan baharu itu walaupun Dr Mahathir bertegas Najib mesti menghadapi tindakan undang-undang atas pertuduhan yang dilakukan.

    Jika Najib memikirkan kepentingan diri dan populariti beliau yang sedang mencanak sekarang tentulah beliau akan menentang sebarang usaha membentuk kerajaan bersama Dr Mahathir. Namun bagi pemimpin UMNO dan Pas, agenda Melayu dan Islam dalam kerajaan lebih penting daripada kedudukan mereka.

    Selagi mahkamah belum jatuhkan hukuman sesorang itu belum dituduh bersalah ..

    DAP LGE terdesak untuk sokongan dari Tun (selama ini DAP dan PKR yg sabotaj Tun) hingga menuduh pemimpin kleptokrasi global utk menjadi kerajaan... Tokong hanya tunggu masa kes kamu dibongkar...!!

    Bila kerajaan Islam dibentuk tangkap Lim Guan Eng dan konco konco DAP dan bongkar semula kes kes rasuah nya. Mujahit juga perlu di soal suasat tubuhkan RCI dengan penjualan assets Tabung Haji

    BalasPadam
  8. IDN Poker mempunyai fasilitas yang membuat anda semua mudah bertransaksi. Dan didukung dengan server berkecepatan tinggi dengan teknologi terbaru yang menjamin keamanan dan kenyamanan permainan anda.

    BalasPadam
  9. Jangan pedulikan lagi si celaka Dr Mahathir, Anwar dan Kit Siang lagi - Bekas Ketua Hakim Negara Tun Abdul Hamid

    Dr Mahathir yang terkenal dengan lidah bercabang, fitnah jijik, peras ugut, kroni mengayakan 4 orang anak bertaraf billionaire, pembelit dan kepala perompak dengan muka tak malu dia tak pedulikan plakad “Anwar PM ke-7” ni. Imej dari NST.

    Bagi Tun Abdul Hamid, apa yang orang Malaysia kena buat sekarang adalah mulakan hari baru tanpa Dr Mahathir, Anwar dan Lim Kit Siang. Kerana baginya, selama ni kita dah disibukkan dengan tingkah laku diorang ni sampaikan keadaan politik kita jadi tak tentu hala.

    Mengambil contoh Dr Mahathir, baginya selama ni Dr Mahathir dah buat banyak masalah dalam negara, seperti:

    Krisis Perlembagaan dengan Raja-Raja Melayu

    Menyingkirkan Ketua Hakim Negara, Tun Salleh Abas pada tahun 1988

    Menyebabkan UMNO diharamkan;
    Berkelahi dengan Timbalannya sendiri Tun Musa Hitam

    Memecat Anwar Ibrahim

    Bergaduh dan cuba menjatuhkan Tun Abdullah Badawi

    Masuk dan keluar UMNO berkali-kali.

    Anwar pula baginya begitu ghairah nak jadi Perdana Menteri dengan mendesak Dr Mahathir beberapa kali menyerahkan jawatan kepadanya. Seorang pengamal pluralist, pejuang LGBT, penipu pembohong sesumpah boleh bertukar prinsip dan akidah bila bila masa.

    Manakala, kehadiran DAP dalam kerajaan PH Anwar Ibrahim juga nampaknya seperti menyerahkan kuasa politik Melayu kepada parti berkenaan.

    “Nampaknya selagi beliau (Dr Mahathir) ada dalam arena politik, beliau tidak berhenti-henti menimbulkan masalah. Cukuplah. Kita mulakan hari baharu tanpa Dr Mahathir, Anwar dan Lim Kit Siang.” – Tun Abdul Hamid

    FormulaTurunHarga = #BMF

    BalasPadam
  10. As stated by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason women in this country get to live 10 years longer and weigh an average of 42 pounds less than we do.

    (And actually, it is not related to genetics or some secret exercise and absolutely EVERYTHING to do with "HOW" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", not "what"...

    Click on this link to determine if this easy questionnaire can help you find out your true weight loss potential

    BalasPadam
  11. Saya rasa sedih dengan berita ini

    BalasPadam
  12. KESAKSIAN BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA DARI PERUSAHAAN PINJAMAN DAN TERPERCAYA. Saya bernama Theresia Widiyasari dan saya tinggal di Australia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar berhati-hati karena ada penipu di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial, dan karena keputusasaan saya, saya dibohongi oleh beberapa pemberi pinjaman online dengan nilai Rp75.890.000. Saya hampir kehilangan harapan sampai seorang teman saya yang merupakan seorang polisi merujuk saya ke sebuah perusahaan pinjaman yang sangat andal bernama DONNAHALL FUNDING LLC yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp950.000.000 dalam 24 Jam tanpa tekanan. Jika Anda membutuhkan pinjaman apa pun, cukup hubungi mereka sekarang melalui email: (donnahallfundingllc@gmail.com). Saya menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman karena saya melewati di tangan para pemberi pinjaman palsu.
    Jika Anda memiliki pertanyaan, hubungi saya: {theresiawidiyasari@gmail.com}

    BalasPadam
  13. KABAR BAIK!!!
    Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang perancang busana dan saya ingin menggunakan media ini untuk menyarankan semua orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di internet, jadi banyak pemberi pinjaman di sini semuanya penipu dan mereka ada di sini Untuk menipu Anda dari uang yang Anda peroleh dengan susah payah, saya mengajukan pinjaman sekitar Rp1.000.000.000,00 dari seorang wanita di Turki dan saya kehilangan sekitar 27 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 27 juta. Namun saya tidak mendapatkan pinjaman dan bisnis saya tentang macet karena hutang.
    Ketika pencarian saya untuk perusahaan pinjaman swasta yang dapat diandalkan berlanjut, saya melihat iklan lain secara online dan nama perusahaan tersebut adalah WORLD LOANS COMPANY dari Nigeria. Saya kehilangan 13 juta bersama mereka dan sampai hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya ajukan.
    Semoga Allah dipuji, seorang teman saya yang mengajukan pinjaman dan juga menerima pinjaman, memperkenalkan saya ke sebuah perusahaan yang dapat diandalkan di mana Ny. Ana Michael sang manajer cabang bekerja, dan saya mengajukan pinjaman sejumlah Rp1.000.000.000,00, dan mereka meminta kredensial saya yang saya kirimkan dan setelah mereka selesai memverifikasi rincian saya, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya pikir itu adalah lelucon dan mungkin itu adalah salah satu tindakan penipuan yang membuat saya kehilangan uang, tetapi saya kagum ketika saya mendapatkan pinjaman saya dalam waktu kurang dari 24 jam dengan suku bunga rendah 2% tanpa jaminan. Saya sangat senang bahwa ALLAH menggunakan teman saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan karena saya selamat dari mendapatkan bisnis saya terputus ke udara dan dilikuidasi dan hari ini bisnis saya terbang tinggi di Indonesia dan tidak ada yang akan mengatakan dia tidak tahu tentang perusahaan fashion saya.
    Jadi saya menasehati semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara lain yang membutuhkan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk menyenangkan menghubungi Mars. Ana Michael melalui email: (anamichaelguarantytrustloans@gmail.com)
    Anda masih dapat menghubungi saya jika Anda memerlukan informasi lebih lanjut melalui email: (dianpelangiindonesia@gmail.com)
    Sekali lagi terima kasih semua untuk membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita semua dan memberi kita umur panjang dan kemakmuran dan semoga Tuhan melakukan pekerjaan baik yang sama dalam hidup Anda.

    BalasPadam
  14. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng