Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Julai 17, 2019

Azmin perlu letak jawatan jika terbabit video intim, kata Anwar

Azmin perlu letak jawatan jika terbabit video intim, kata Anwar

Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali perlu meletakkan jawatan sekiranya video intim yang tersebar beberapa bulan lalu, didapati sahih.
“Pada awalnya saya katakan Azmin tidak perlu bercuti kerana ia peluru tembakan rambang. Sekarang ini Perdana Menteri sudah beri kenyataan baharu bahawa terpulang kepada Azmin sendiri.
“Sekiranya video tersebut sahih, maka sepatutnya dia meletakkan jawatannya, tetapi kita masih tidak dapat pengesahan. Kalau tidak sahih, saya tidak fikir Azmin patut meletak jawatan, bergantung kepada hasil siasatan,” katanya pada sidang media di lobi Parlimen, hari ini.
Terdahulu, di Majlis Beyond Paradigm Summit 2019, Dr Mahathir berkata, terpulang kepada Timbalan Presiden PKR itu jika beliau mahu mengambil cuti atau meneruskan tugas sementara menunggu siasatan polis ke atas video tersebut.
Isnin lalu, Ketua Polis Negara, Datuk Seri Abdul Hamid Bador memaklumkan, dalang di sebalik pembikinan dan penyebaran video seks yang dikaitkan dengan seorang mirip menteri telah dikenal pasti.
Tanpa mendedahkan butiran lanjut berkenaan dalang itu, beliau berkata pihaknya telah mempunyai ‘bayangan’ dalang yang terlibat kes itu, dan telah membuat beberapa tangkapan bagi membantu siasatan kes berkenaan.
“Siasatan kes ini tertumpu kepada dua siasatan, iaitu kami menyiasat mereka yang terlibat dalam pembikinan video itu, dan mereka yang menyebarkan video berkenaan,” katanya.
Picture

7 ulasan:

  1. Dgr cerita salah seorg penjilat kuat atok meminta agar video seks anwar pula dinilai ketulenannya. Dan tindakan yg sama wajib anwar lakukan utk bercuti jika sahih.

    BalasPadam
  2. Zuraida kata ada puak tengah panik dgn siasatan polis berkenaan video semburit
    Siapakah yg tgh panik itu?

    Adakah pihak yg panik itu akan dipenjara dan mgakibatkan impian masing2 musnah?

    Tapi masih heran salah seorg pelakon video semburit tgh disiasat dan pasangannya tak disiasat dan buat muka bajet alim.

    BalasPadam
  3. Perrghhh...azmin nasihatkan anwar cermin muka sendiri dan minta anwar bermuhasabah.

    #semburitwar

    BalasPadam
  4. Video semburit sah tulen. Siapa pelaku tak berapa jelas. Cuma salah seorg telah mengaku. Yg seorg lagi tak mengaku dan berlagak alim. Bersumpah laknat jer lah....

    BalasPadam
  5. Anwar dan azmin bodoh!!!!

    Dulu bukan main korang menyerang madey...
    Skrg apa jadi????

    Madey kata "Tepuuuk!!!!!"

    BalasPadam
  6. Ada cybertrooper pro pakatan semburit menayang semula video pengakuan adik angkat indon nuar yg dibuat ketika isu liwat 1.0. Mgkin dia pro puak azmin..hmmm
    Ada upah besar kot?
    Hihihi

    BalasPadam
  7. Nama:Teddy Liza
    status perkawinan: janda
    jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
    tempat tinggal saya:. Palangkaraya
    email ku:::teddyliza2020@gmail.com
    kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
    tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

    Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

    Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
    E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...