Iklan Penaja 1

Picture

Khamis, Disember 27, 2018

Hot!! Pas-Umno perlu bekerjasama, kata DPPM

Prinsip Islam: Pas-Umno perlu bekerjasama, kata DPPM
Muhammad Khalil Abdul Hadi
Muhammad Khalil Abdul Hadi
Pas menegaskan sebagai sebuah parti yang mendukung dan memperjuangkan prinsip Islam, parti itu bersedia bekerjsama dengan sesiapa sahaja demi mempertahankan Islam.
Demikian itu, hubungan antara Pas dan Umno ketika ini adalah kerjasama antara dua parti pembangkang yang sepentas memperjuangkan isu-isu semasa di peringkat nasional khususnya melibatkan kedudukan Islam dan hak orang Melayu dan Bumiputera.
Menurut Ketua Dewan Pemuda Pas Malaysia (DPPM), Muhammad Khalil Abdul Hadi, walaupun Pas dan Umno berbeza tetapi atas dasar prinsip untuk menyelamatkan kedudukan Islam dan bangsa Melayu, kedua-dua parti ini perlu bekerjasama.
“Kita sebut Pas adalah Pas, Umno adalah Umno, tapi kita boleh bersama dalam soal-soal yang berkait dengan dasar dan prinsip.
“Kita orang Pasorang Islam, orang Umno orang Islam, maka kita mestilah bersama-sama dalam perkara berkait dengan prinsip untuk mempertahankan Islam dan hak-hak Melayu dan Bumiputera di negara kita,” katanya dalam satu forum Chit-Chat Ubi Kayu Cicoh Nyor yang berlangsung di hadapan pasar Batu Enam, Kuala Nerus, pad Selasa, yang dimuat naik dalam laman Facebook beliau seperti dipetik portal parti itu Harakahdaily.net semalam.
Beliau yang dijemput sebagai panel forum tersebut menerangkan timbul kebimbangan dalam kalangan umat Islam di negara ini mengenai masa depan negara yang samar-samar dan kedudukan Islam setelah Pakatan Harapan mengambil alih tampuk memerintah negara.
Ujarnya, bibit kesatuan umat Islam tanpa mengira perbezaan parti amat perlu selepas timbul suasana politik pada hari ini yang masih tidak menentu dan berkecamuk tambahan pula kebimbangan rakyat negara ini mengenai kestabilan ekonomi, pendidikan dan paling penting kedudukan agama Islam.
“Pas dan Umno boleh berbeza tetapi dari sudut prinsip Islam kita mesti bersama melalui platform ICERD dan insya-Allah kita akan bergerak dengan platform yang lain melalui isu-isu yang sedang berlaku dan bakal berlaku,” ujarnya lagi.
Picture

9 ulasan:

  1. Berpuluh tahun ko kata nak mansuhkan tol dgn idea..formula dan rancangan yg amat menarik.
    Alih2...nak kekalkan harga jer...
    Apalah guna klu dah ada kuasa tapi tak mampu mengotakan janji2...
    Oh lupa...hanya kencing semata2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ternakan ni bodoh, isu diperkatakan benda lain tapi ungkit pasal tol. Ni namanya ternakan bodoh, otak takde malah akal pun ciput tapi sibuk nak berhujah. Manusia ternakan macam nilah yang banyak dikeluarkan oleh ladang2 UMNO dan PAS, sibuk makan, berak dan membiak tapi takde faedah langsung untuk bangsa, negara malah merosakkan agama je. Lebih teruk lagi ternakan2 ni jadi penyamun dan penyokong si penyamun. Ternakan bangang!

      Nick.
      cape Tiger.

      Padam
    2. Hehehehehe...
      Ingatkan semua beruk dlm haprak dh arwah....hehehe
      Sengaja nak timbulkan isu lain dan nak lihat respon beruk haprak adakah ada yg masih hidup lagi..
      Mgkin ramai yg mati lemas kena kencing sampai tak ada yg bersuara...
      Maklumlah...kencing dapigs lain rasanya..kencing atok lain rasanya...kencing puak kekanda PANxxx pon lain rasanya...hehehehe

      Mcm kes org azan sblm waktu...bukan main ramai yg dtg ke masjid memarahi tukang azan..
      Bila azan tepat pada waktu...sekor pon tak dtg ke masjid....hehehehehe

      Padam
    3. ni cape Tiger yg mnyandar kat pokok kelapa tu ke....tiger lepas togok kencing terus menyandar. hihi

      Padam
    4. Dah lama mabuk beruk haprak tu...hehehehe
      Nak panjat pokok kelapa pon dh tak ada daya...
      Hampir arwah atau dh arwah kena kencing yg dh expired...hehehehe

      Padam
  2. min ko xnak ulas pasal ex umno yg cari dedak baru kat pkatan hancing ke... hahahihihuhu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mrk masuk parti bunga nak selamatkan melayu dlm erti kata atok...
      Dlm sejarah dongeng atok...klu parti dh cukup gah dlm kera_jaan....peluang utk selamatkan kemewahan anak..proksi dan kroni amat mudah dijlnkan.
      Siapa yg tak memahami sandiwara mamak kerala tu mmg macai setia....hehehehe

      Atok bijak dlm mempersonakan dan meyakinkan rakyat.Setelah semuanya mabuk kencingan hancing tua maka misi bersama dgn anak..proksi dan kroni amat mudah dijalankan.Prospek makin cerah jika ada ramai penjilat tegar mcm menteri2 bangang yg ramai dlm haprak yg aktif angguk2 dan memgiyakan segala kehendak atok.Hanya para munafik jitu yg mendambakan kuasa atok...hehehehe

      Padam
  3. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    BalasPadam
  4. Kabar Gembira Buat Para Pecinta Sepak Bola Dimanapun Kalian Berada
    Ayo Dukung Tim Favoritmu Dan Pasang Taruhanmu Sekarang
    Bolavita Bandar Sportsbook Terbesar Di Indonesia
    Nikmati Bonus Berlimpah Setiap Hari

    Mari Kunjungin Segera Website kami :
    www(titik)bolavita(titik)vip
    www(titik)sateayam(titik)club
    www(titik)pokervita(titik)live

    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    Live Chat Online 24 JAM NONSTOP !!!
    WA : +628122222995
    Pin BBM : BOLAVITA / D8C363CA (NEW)


    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive