Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, November 14, 2018

Penyertaan golongan muda bukti sokongan terhadap AMANAH, PH meningkat

Penyertaan golongan muda bukti sokongan terhadap AMANAH, PH meningkat

Penyertaan anggota baru golongan muda bersama AMANAH membuktikan sokongan yang semakin bercambah sejak mulai menerajui kepimpinan kerajaan.
Demikian dinyatakan oleh Timbalan Ketua Pemuda AMANAH Nasional, Faiz Fadzil ketika menerima borang keahlian kemasukan dua puluh ahli baru dari Kampung Sama Gagah semalam.
Malah katanya lagi, sebelum memenangi pilihan raya umum lagi, kepedulian terhadap masyarakat setempat sering mendapat perhatian.

“Kini dengan kemenangan yang telah berjaya diperolehi termasuk bagi kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) Permatang Pasir baru-baru ini, rakyat semakin yakin dengan gerak kerja yang dipamerkan.
“Pelbagai program disediakan saban hari bagi memastikan mereka tetap mendapat perhatian dalam pelbagai aspek melibatkan kesihatan, pendidikan, infrastruktur dan seumpamanya.

“Kemasukan dua puluh golongan muda AMANAH bagi kawasan Dun Permatang Pasir hari ini membuktikan bahawa AMANAH tetap mendapat sokongan yang semakin menggalakkan,” tegasnya lagi.
Menurut Faiz lagi, sejajar dengan kemasukan golongan muda tersebut Kelab Sukan Kampung Sama Gagah telah turut diberikan sumbangan jersi.
Tegas beliau lagi, sumbangan jersi tersebut bagi memberikan imej baru dan sokongan padu kepada pemain dan kelab tersebut agar dapat terus menyerlahkan lagi penglibatan mereka sehingga ke peringkat yang lebih tinggi.
Tambah Faiz, AMANAH kawasan Dun Permtang Pasir khususnya akan bersama-sama dengan pimpinan bagi merealisasikan impian ‘Rahmatan Lil Alamin’ dengan memberi dokongan kepada semua golongan masyarakat.

Read more https://malaysiadateline.com/penyertaan-golongan-muda-bukti-sokongan-terhadap-amanah-ph-meningkat/


Picture

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...