Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Mac 31, 2017

HOT!! : USTAZ HADI PERLU LETAK JAWATAN

Husam

Husam


KOTA BHARU - Bekas Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa, mahu Datuk Seri Abdul Hadi Awang bersama jawatankuasa parti meletakkan segera jawatan mereka.

Gesaan itu dilakukan Husam berikutan kegagalan Pas untuk membentangkan RUU 355 di Parlimen yang selama ini rancak diusahakan.
Husam berkata, kejutan buat Pas itu sudah dijangka berlaku biarpun BN memberi keyakinan kepada rakyat RUU 355 boleh dibentangkan di Parlimen.


www.gajimasyuk.com

“Secara ringkasnya, saya minta Presiden Pas dan jawatankuasa Pas meletakkan jawatan secara bersama. (Sebab) yang berlaku ini satu tindakan politik merosakkan nama Pas.

“Dia telah memecahbelahkan pakatan pembangkang, pecahbelahkan Pas dan meletakkan Pas sebagai satu badan politik yang tidak dapat difahami oleh rakyat jelata,” katanya kepada media semalam.
Mengulas lanjut, Husam memberitahu, semasa beliau masih berada di dalam Pas lagi perkara sebegini telah dibincangkan namun tidak diendahkan.

“Tetapi tiba-tiba RUU 355 dibawa secara persendirian oleh Ahli Parlimen Marang tanpa persetujuan jawatankuasa Pas Pusat pada waktu itu,” katanya.

Husam berkata, Abdul Hadi tidak boleh melepaskan diri kerana telah mencemarkan kredibiliti Pas.

sh

HOT!! ðŸ”¥BUAT DUIT CARA BARU!!!

HANYA KLIK LINK YG DIBERI JIKA ANDA NAK TAHU RAHSIA INI, RAMAI LAGI YG BELUM TAHU!!
JOM!! DAFTAR LAJU-LAJU




Macam best je...

Iklan Berbayar [ 23/4/2017 ]


31 ulasan:

  1. Hadi x kan letak jwtb.hadi kan ego. Lepas ni dgrla ucapan ego beliau. Ego smpi pas tersungko..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama ada pas tersungkur atau pas akan menjadi penentu siapa yg akan ke putra jaya.
      Mgkin haprak akan mengulangi aksi berguling2 tgh jln raya slps pru14...hehehe

      Padam
  2. Kegagalan mung bertambun-tambun batu asas dok perlu letak jawatan?.....kehkehkeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kegagagalan gapo.use ado jadi pesedeng ker atau jd mb ko...ajer bungok mung walaung sekor ni.kehkehkeh

      Padam
    2. Masa musang jadi exco la bongok....belambak batu asas nape tak letak je jawatan masa tu ngok......main la dengan batu2 tuh.....kehkehkeh

      Padam
    3. org citer pasal ruu hadi lu org kisah pasal batu der.. tok lebai mmg kolot.

      Padam
    4. Nate beghuk walataik pas ni.use jd exco buke jd mb atau pesedeng. Nape walataik pas sume bungok2 belako deh.kehkehkeh

      Padam
    5. Aku dh kata...husam tugu nie mmg sesuai masuk haprak khasnya PANtat.Dia bukan pandai menilai dgn terperinci setiap butir kata2.Main hentam jer...
      Patut pon arwah tgna tak mencadangkan dia sebagai mb kelantan krn sifatnya yg hentam keromo.
      Klu setakat jadi anjeng penggigit kapir dapigs...dia mmg cukup layak.Layak selayaknya dgn standard kerja mcm tu.Pengikut yg otak dangkal mmg sepadan dgn husam tugu...
      kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    6. Laaaaaa.apa pencarut ni tau.dahla keje mencarut melucah menfitnah pastu tiap masa melancap. Ada ati nk komen pasal usam. Kahkahkah. Baik ko main telo ko tu ngan sabun dgn tuan guru al tontowi tu.kahkahkahkahkahkah

      Padam
    7. Husam tak perlu menentukan TGHH atau sesiapa pun meletak jawatan. Biarlah perwakilan yg menentukan nanti sebagaimana mereka menentukan agar husam tewas ketika pemilihan naib presiden (tapi ada hati nak gugat jawatan presiden sediada!)

      Padam
    8. Setuju wanrosli. Hadi jgn letak jwtn.biar hadi pgg jwtn smpi pas bungkus. Kalau org lain bijak plak jaga pas susah plak nanti ph.hahahahaha.biar hadi ego smpi pas tersungko. Kehkehkeh

      Padam
    9. Siapa yg kena bungkus???
      Rasa2nyer PANtat akan kena bungkus...hehehe
      Muka pemimpin mcm badut...
      kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Kena sikit dah melatah....hehehe

      Padam
    10. Bagus2 pencarut. Teruskan mencarut. Mmg pas kaki carut kan
      Kehkehkeh

      Padam
  3. Hadi bodoh..bodoh..dan teramat bodoh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dimata kamu dan haprak nampak TGHA bodoh tapi tidak pada mata kami, disebabkan prinsip dan kepandaian beliau lah kami PAS terselamat dari gololgan yang terus menerus menentang syariat Allah swt.

      Jika THGA tunduk dan patuh pada gololngan liberal dan sekular baru lah boleh dikatakan bodoh pada mata kami. Faham?

      Padam
    2. Biarlah mereka mencaci ulamak walaupun sudah terbukti ulamak PAS terutama TGHA tidak pernah memungkiri janji jika dibandingkan dgn si kafir LGE yg memungkiri janji walaupun sudah menandatangani kenyataan bersama..

      Walaupun ada ulamak yg nyata kena main dgn DAP dalam Perjanjian Pangkor 2 kami tetap belum tergamak memanggil beliau sebagai bodoh kerana amat simpati kerana sudah ternyata kini beliau terus sanggup menjadi barua kpd DAP (barua kafir kan bebal!) walaupun Perak sudah pun terlepas ke tangan BN!

      Padam
    3. Jangan labun mcm budak tadika la wanrosli. Mana bukti yg ko kata siti kasim ahli pan tu???

      Padam
  4. Kita ketawa di sini bukan sebab kegagalan ruu atau hudud. Kita ketawa kerana ada sekumpulan orang yang konon bijak pandai nak tangani umno mengabai sabda Nabi SAW supaya mukmin jangan terjatuh di lubang yang sama dua kali. Malah nasihat ulama tersohor TGNA supaya jangan percaya dengan umno diabaikan.... sekarang padan muka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita pun ketawa juga bilamana betapa hinanya ulamak perjanjian pangkor 2 yg berjaya dibisukan oleh DAP sampai sekarang sehinggakan tiada lagi mampu bersuara menegur kemungkaran malah redha pula si kafir DAP pengerusikan mesyuarat fatwa Islam.. hinanya jadi ulamak barua kafir.. paling kuat pun baca doa baca doa baca doa.. nak menegur siti kasim alahai ulamak bisu lah katakan..

      Padam
    2. Udah pangkor pulak....sudah2 la tu menfitnah wanrosli. Dahla kata siti ahli pan.bila minta bukti terus wanrosli menikus. Kehkehkeh

      Padam
  5. Dari komen-komen diatas kita dapat rumuskan akhlak pengikut PAS yang begitu memalukan jika kita mengaku sebagai islam kita kena bezakan akhlak kita pada tempat dengan situasi semasa sekarang ini kita sedan persoalan RUU yang tidak dibentangkan apa kena pengena dengan parti yang merosakkan nama parti adalah HA jadi tumpukan teguran untuk tambahbaikkan akhlak HA yang terlalu ego dengan ucapannya itu lebih bermakna daripada memaki hamun antara pemberi komen.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kehkehkehkeh, nak cerita pasal akhlak pulak, tapi pemimpin haprak semuanya akhlak rosak, kau tau ke apa itu akhlak?....kehkehkeh....akhlak ni ada yang buruk dan ada yang baik akhlaknya, siapa pemimpin haprak akhlaknya mulia? Boleh nyatakan?

      Kalau kafir DAPigs dah sah dah akhlaknya memang rosak, ada juga pemimpin melayu DAPigs kaki kelab malam, kaki betina, kaki botol, mabuk je memanjang dan banyak lagi perkara keji yang bersabit dengan akhlak nih, Inilah agaknya yang dikatakan akhlak oleh macai2 kat sini. Faham ke idak faham atau sengaja buat2 tak faham.

      Padam
    2. Kafir dapigs akhlak rosak tp PIGS punya akhlak lg teruk sbb nama pun dah pigs kerosakan tiap masa mencarut melucah menfitnah melancap pastu salahkan dap.kehkehkeh

      Padam
    3. Habis dah modal pasal akhlak, tahu pulak mengaku DAPigs dah rosak akhlak tapi masih lagi tunduk pada DAPigs, hanya sandaran pada gelaran kamu je pigs lalu kamu kata PAS rosak akhlaknya, itu saja ke? babi lagi mulia akhlaknya dari pemimpin haprak.

      Padam
    4. Modal apa nya walataik. Cer tunjuk mana bukti siti kasim ahli pan??????kalau nk fitnah tu tgk orgla.lain la paklebai2 pas blhla kelentong. Kahkahkah

      Padam
    5. Siapakah ulamak di Malaysia ini yg jadi barua kepada kafir? Ulamak Pangkor 2 kah atau ulamak pro Siti Zubaidah Kasim kah?

      Padam
    6. Ahli PAN ke, Bunga raya ke, DAPigs ke, PKR ke yang pasti korang satu kapal dengan siti kassim.....selamat bergetar yer....kahkahkahkahkah

      Padam
    7. Yang jelas lagi terang PAS sudah sekapal dengan Umno. Jangan tipu lagi, ini realiti bukan cubaan. Hahaha

      Padam
    8. Sekurang2nya UMNO masih atau pernah ada keinginan utk menjelmakan RUU 355 kerana bimbang dgn murka Allah maka ini membuktikan masih ada keimanan dlm diri mereka!

      Bagaimana pula dgn mereka yg mengharap agar RUU 355 ini tidak menjadi kenyataan kerana bimbang dengan murka DAP? Maka ini membuktikan masih ada ........ kah??

      Padam
    9. Xda nya umno nk laksanakan ruu355.hanya org bodoh spt toklebai2 pas yg nk tawan selangor tu je percaya umno nk laksanakan ruu355.kihkih

      Padam
    10. Tok lebai tokong lagilah kena tipu dgn DAP dalam perjanjian Pangkor 2!

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...