Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Jun 13, 2020

3 ulasan:

  1. Betul lah formula wak jemin menjadi kenyataan... smlm si doriah dan kawn kawan kata formula wak jemin betul

    kah kah kah

    Formula Tepok Berderai Wak Jemin:

    129 - 1 = 107

    haahhh tepokkkk...!!!

    kah kah kah... kah kah

    BalasPadam
  2. Kumpulan aktivis Human Rights Watch (HRW) bising isu Malaysia tapi tak ada telur dalam isu Palestin.

    Seperti biasa barua barua PH luar negara mula bersahut menyahut sesana sendiri. Nanti News Srraits Times Singapork media (Pusat Fitnah Malaysia) di sana, WSJ, DoJ, CNBC, Panama News, Congo News akan dijadikan rujukan tuan dan penaja barua barua mereka disini diketuai DAP melalui anjing tua celaka dan otai tua.

    Hari Malaysiakini menyiarkan kononnya kumpulan aktivis Human Rights Watch (HRW) mempersoalkan tahap kebebasan media sejak Perikatan Nasional (PN) mengambil alih pentadbiran dengan mendakwa bahawa pentadbiran baru Malaysia semakin kerap menyalahgunakan undang-undang bagi menyiasat dan mendakwa mereka yang mengkritik kerajaan.

    Siri barua barua guling guling dan baring baring atas jalan saksi akan jadi pemula acara.

    Dah duga skrip recycle semula..

    Bring it on

    BalasPadam
  3. Wawasan Pa Chu Cheng wawasan syok sendiri.

    Akhirnya Wawasan 2020 terjawab...!! Bukan salah saya. Salahkan Covit19. Ini semua Pa Chu Cheng atok 2020 wawasan mastubertion

    Wawasan 2020 akhirnya terjawab " BUKAN SALAH SAYA" inilah jawaban nya wawasan 2020 paling trending paling Pa Chu Cheng

    Lagu ‘Fikirkan Boleh’, ‘Sejahtera Malaysia’ dan ‘Setia’ juga menjadi halwa telinga zaman itu. Kumpulan penyanyi adik-beradik, KRU zaman itu pun ada buat lagu berjudul ‘Wawasan 2020’. Boleh dengar kembali di YouTube. Siap liriknya sebut ‘bersatu’ dan ‘harapan’ – dua istilah yang ranum dituai 22 tahun dolu dan pada PRU-14 lepas.

    Akhirnya Siti Kasim bersuara, sistem pendidikan nasional telah gagal melahirkan rakyat seperti gambaran dalam Wawasan 2020 yang mahu melihat Malaysia sebagai “liberal, pluralisme rasional, inklusif, saintifik dan progresif”.

    Sejak akhir di wawasan 2020 ni Aljub asyik bersiaran FB terus menerus, hujan lebat petir kilat sambung menyambung ribut taufan bang akan tetap ber FB, ada kemajuan dari segi goreng dan menjawab...asal jawab kira ok la tuu..!!

    Rasa nya lauangan Aljub "saya ulanggg" mungkin jadi nostalgia. Otai walaun yg 22 tahun guling guling atas jalan raya kerana terkesima nya laungan "saya ulangg..!!" sudah jadi nostalgia...

    "Saya Ulang" mungkin suatu kenangan mengerikan pencacai walaun otai dan Bang Non sendiri..Slogan retorik menjadi perodi 'backfire' yang menikam jubo dan diri otai dan pencacai.

    Yang semakin tenggelam dan sunyi sepi ialah sang atok kiteee...!!! Sang Lidah Bercabang Fitnah Jijik... mungkin atok sedang merenung nasib dihujung senja yang makin kelam mengenangkan nasib anakcucu dan kroni. Hikayat sitera ciptaan atok penghujung nyawa yang tak menjadi

    Atok nak ke hilior atau ke hulu pun rasa serba salah, semua tak kena , duduk sebelah mana pun rasa tak selesa, maklumlah nak buat fitnah jijik rasa dah tak laku lagi tektik lusui bodoh menjaja cerita fitnah dan upah media asing tajaan Soros pun rakyat dah meluat buat tak tahu..!!

    22 tahun retorik menipu menfitnah akhir nyawa menunggu sakarat semakin sepi, gelisah cemas tak keruan.

    Lagu wawasan 2020 - Bukan Salah Saya Salahkan Covit19

    Wawasan 2020 Bukan Salah Saya
    Bukan impian malah kenyataan
    Bersama anakcucu kroni jayakan
    Bla.. bla.. blahh .. boleh blah..
    Berambos lah bla.. bla.. blaahh...
    ..... bla covit19.. blahh.. bole blah.. bla
    Bls.. bla covit19.. bla.. blaa..!!
    Wawasan 2020, Bukan Salah Saya
    Wawasan 2020 Salahkan Covit19
    Malaysia Boleh..!!

    Sejak atok tertebuk muka sendiri , atok lansung tak bunyi lagi..!!Semua serba salah, semua tak menjadi. Atok sepi, Tok Wan sepi Boboi sepi malah pendakwah Ebiet Liew pergi Kedah pegawainya tak keruan gebang melatah..!!

    Kita tengok pemula episod baru sang atok lidah bercabang fitnah jijik 18. Mei 2020 nanti.. ke mana haluan atok dan boboi pergi membawa dirinya yang sepi..!

    Karma datang dan pergi akhirnya kelepap kat muka sendiri , akibat ter tebuk muka sendiri..

    Sekian.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...