Sabtu, April 25, 2020

3 ulasan:

  1. Kening dsai sebijik mcm kening ustaz abu. Harap perangai tak sama.

    BalasPadam
  2. Tahniah Anwar pun dah matang menjawab isu Rohingya dan isu lain dlm FB setiap persoalan dijawab dengan nada biashe biashe...Cuma lepas ni kena tanya Bang Non mengenai PATI China yang tidak ikeluar dari Malaysia apa Bang Non jawab di FB nanti..!?

    Bang Non jawab Bukan retorik bodoh lagi...

    Makin tenggelam atok kitee.!!

    Mmm Kedah lagii..kali ni di Baling Kedah, Ebiet Liew bantu lagi di Baling, harapkan pegawai VVIP Kedah kat mana depa skg ni..!? Harap VVIP tu mungkin jauh duk KL koott..!!

    dan ....

    Pendakwah terkenal, Ebit Lew mengesahkan khidmatnya bagi membantu orang tidak berkemampuan tidak lagi akan dilakukan secara langsung.

    Ebit Lew berkata, pendirian itu diambil selepas dipanggil ke Bukit Aman hari ini, bagi memberi keterangan berhubung laporan beberapa pihak yang mempertikaikan khidmat bantuannya yang tular di media sosial. Persoalan kenapa bila kecoh kat Kedah tetiba pulis bertindak... sebelom ni ok jerr

    macam ada yg tak kena dan ada yang panas bontot yerr...!!!?

    Kalah kan terus budak tu dalam pemilihan parti nanti, sebelum kejadian di Kedah tak ade pun kecoh kepoh ada amik gambar video suma orang ok ajer...

    bila kat berlaku kat Kedah macam macam kau orang kutuk fithan hukum siap bawak hadis lagi....

    Yang dia orang panas bontot kenapa..

    Kalah lan budak dan kunco kunco dalam pemilihan parti budak tu.. maka hapuslah legasi tak guna ini

    kesian Tun makin lama makin tenggelam dan dilupakan...kalah kan aje la legasi ni...!

    saya ulanggg..!!!

    BalasPadam
  3. Betul...isu pati china dan bgmana mrk beroleh ic biru perlu saudara sheikh anwar al ketengahkan juga.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng