Khamis, April 09, 2020

9 ulasan:

  1. Sudah2 lah mempromosikan diri yg bangang tu. Ko bersumpah laknat dulu lah tak pernah memuki dan mendubur.

    Mahdey pon dh mengata yg ko tak pandai mentadbir. Ko hanya pandai beretorik dan berpolitik jer. Bodoh!!

    Lain kali klu nak berkempen dlm masjid..bila azan tengah berkumandang, solat dulu. Ko blah mcm ada saka dlm badan ko sedang kepanasan...ptuuiiih!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Warigghhhh Apo laeii,Tak kono!!!
      Ko ado saksi ko!!! Nak tuduh orng...busyuk hati ini PUNyA olang...citttt.

      Padam
    2. Air mani pendubur ada sedlm 4cm dlm dubur mangsa. DNA air mani sama dgn DNA anwar.
      Memuki chinadoll pulak...saksi dah bersumpah laknat pelakunya abg non pujaan korang.

      Yg berzina dgn pelacur atau dgn pasangan bukan muhrin ado ko bawa org tengok jadi saksi????

      Mak pak ko buat ko dulu ado ajak org tengok jadi saksi????!!!

      Mmg tak layaklah pendubur dan pemuki jadi peeM. Biar mereput dgn angan2nya.

      Itulah...time khatib melaungkan azan...jangan mcm saka ketakutan berambus balik. Join lah sekali berjemaah dgn raykat ka. Bodoh punya pemimpin.

      Inilah dia manusia bila gagal jaga kemaluan jangan harap dpt jaga raykat.

      Pihak kerajaan minta bantuan tentera pon dia kecam.BODOH!!!!

      Ingat sikit...dulu bini ko kata wabak dpt dikawal. Skrg apa macam???!!!

      Negara lain sibuk buat SOP menangani wabak. Ko dgn puak ko sebok berebut jwtn. BODOH!!!!

      Padam
  2. Covit19 Kamu bukan penjenayah. Kamu langsung tak bersalah - Najib

    Kamu akan dilayan baik.

    Diberi saringan percuma oleh KKM jika memenuhi syarat.

    Diberi rawatan rapi percuma yang sepatutnya, warded jika perlu. (makan 6 kali sehari.. mcm duduk asrama..!!)

    Diberi tempat khusus untuk menginap dan makanan percuma selama 14 hari jika diperlukan untuk kuarantin diri. (WiFi percuma beb..!!)

    Dan jika kamu menjalankan kuarantin diri dengan baik kamu telah menjalankan tanggungjawab kamu untuk melawan wabak Covid.

    Kamu antara mereka yang akan menyelamatkan negara.

    Berhubunglah dengan KKM melalui hotline mereka dengan segera jika risau kamu ada kemungkinan telah dijangkit Covid.

    Duduk dan tunggu di rumah untuk KKM datang.

    Berilah kerjasama penuh kepada mereka.

    Mereka akan layan kamu dengan sebaik-baiknya.

    -Malaysia Gazzette-

    Hotline Covid KKM:
    03-8881 0200
    03-8881 0600
    03-8881 0700

    “Setakat Gebang Kencang Tidak Boleh Menyumbang, Lebih Baik Ko Diam Bangang!!”

    #kitajagakita

    Sumber (yang di'modify') : Najib Razak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau pukimak KERAjaan phanceng ketat kawalan pintu masuk negara dan buat larangan berhimpun rasanya keadaan tak seteruk skrg.

      Amaran keras pihak WHO pada 12 Februari 2020.Respons menteri kesihatan phanceng kata situasi wabak dpt dikawal dan kenyataan WHO boleh cetus panik di kalangan rakyat.Pukimak ko!!!!

      PeeM7 kesayangan phanceng kata...mana nak letak 1juta pelancung china..'kandang lembu?

      Perhimpunan tabligh pd 28 feb dgn kebenaran/kelulusan dpd pdrm 18feb2020.Siapa KERAjaan masa tu dan siapa peeM masa tu?

      Kalau para pukimak tu akur dgn larangan pihak WHO, perhimpunan tabligh tidak akan dibenarkan.

      Begitu juga kluster italy, turki, usa yg dibenarkan melancung ke luar negara.

      Memang boleh dicop sebagai pembawa wabak para pukimak KERAjaan phanceng nie!!!!!!

      Yg pukimak sekor tu pula kecam kerajaan kerana mggunakan perkhidmatan pihak tentera. Bodoh...elok jaga kemaluan ko elok2.

      Bila raykat menunjukkan kerisauan...ada yg didakwa sebar berita palsu dan dikecam sebagai coronapalatau. Sombong dan bongkak menteri phanceng mengutuk raykat.

      Syukur kerajaan tebuk atap dan pintu belakang bertindak pantas dan cekap.
      Rizab negara berjumlah lebih rm2trillion yg ditgglkan oleh pm6 mampu digunakan raykat walaupun pukimak KERAjaan phanceng kata negara dah bangkrap.

      Skrg jelas penafian najib mengatakan negara tidak bangkrap dan ada rizab melebihi hutang negara yg ditgglkannya sblm kalah krn fitnah pukimak phanceng.

      Sial pukimak KERAjaan phanceng bawa wabak kpd raykat!!!!
      Kalau mrk masih memerintah tak tahulah apa akan jadi. Mgkin jadi mcm amerika dgn pemimpin yg sombong dan bongkak. Semua dia tahu!!!!!

      Padam
    2. Mantan menteri kesihatan skrg dah jadi penasihat wabak covid19 kpd kerajaan negeri selangor. Harap beliau dpt memberi nasihat bagaimana melakukan SOP terbaik dalam melawan wabak tersebut.
      Harap beliau dapat memberi nasihat yang terbaik dan dengar arahan dan nasihat daripada sumber yang sahih.
      Takut beliau tidak cakna seperti ketika menjawat jawatannya yang lepas.

      Padam
  3. Ada sekor mantan menteri phanceng kata wabak covid19 tidak akan menyebabkan ekonomi negara meleset. Kenyataan bodoh dan bangang krn tak belajar sejarah kot. Sijil akauntan pon tarak. Mcm mana pm7 letak jadi menteri kewayangan. Bangang!!!!

    Kalau mrk nie masih jadi menteri tak tahu lah bgamana mrk nak menipu rakyat dlm situasi wabak nie. Mgkin nasib rakyat tidak dipeduli spt mana mrk menganjingkan rakyat yg menagih janji manifesto mrk.

    Syukur sangatlah mrk tumbang. Mgkin tsmy pun dah fed up dgn karenah beruk2 tu handle ekonomi dan masalah negara. Bodoh dan bangang!!!

    Dulu pukimak tu menipu kata kerajaan lalu cuma tgglkan rm450juta. Hutang menimbun katanya krn 1mdb.
    Yg pm7 pulak asyik kata hutang negara dah 1trillion yg jauh bezanya dpd data bank negara. Ada juga mahacai percaya.

    Bila dia bentang bajet rm20b semasa jadi pm7i...ditakdirkan terpacul dpd mulut longkangnya negara ada lebih rm2trillion rizab utk meransang ekonomi jika wabak melanda negara.

    Memang sial lah muka2 pukimak penipu tu!!!

    Yang mahacai pula sanggup bekap mrk pon satu...bodoh dan bangang!!!!

    BalasPadam
  4. Bertambah pahala anwar zaman pkp ni..jangan ko pulaak yg bangkrap amalan di mahsyar nanti

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng