Iklan Penaja 1

Picture

Rabu, Januari 22, 2020

6 ulasan:

  1. Ingatkan dari mullut mahathir. Anjurkan perhimpunan. Lihat berapa ramai yg hadir. Jika ratus ribu, boleh desak mahathir turun. Jika yg hadir setakat dua ke tiga ratus orang, anwar boleh lupakan jawatan pm.

    BalasPadam
  2. Dgn banyak telur panglima guling atas jalan raya dlm gengaman atok...jgn haraplah mei 2020.
    Kalau dibanding ilmu politik kotor serta lakonan sandiwara...atok lebih hebat berbanding anwar wlpun rapiji sipakar formula tu bantu anwar.
    Rapiji yg nak runtuh pentas mengutuk atok sblm ini boleh tertunduk2 mencium tangan atok. Nak kata apa?!!!
    Korang lantik atok peeM sementara dan sekat dia pegang mana2 portfolio lain seolah2 nak dia jadi boneka. Skrg siapa yg jadi boneka???!!!
    Hihihi....

    BalasPadam
  3. Bab 1
    DR Mahathir Mohamad perlu mengotakan janji menyerahkan jawatan perdana menteri kepada Anwar Ibrahim, kata Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

    Timbalan perdana menteri berkata, pelantikan ke jawatan perdana menteri sememangnya memerlukan sokongan ahli Dewan tetapi pada masa sama, Dr Mahathir perlu melunaskan janjinya itu...

    Pssstt janji lidah bercabang ko rase canner

    Bab 2
    Prime Minister Dr Mahathir Mohamad says he did not invite anyone to form a new government under the “Pakatan Nasional” banner, adding that his openness to meeting opposition leaders had been misinterpreted by some. Mahathir said in an interview FMT

    ulasan aku senang jerr.. !!

    sapa nak ngaku berak tengah jalan yerrr takk..!???

    berak mamak lah yang paling senang nak dikenalkan kat tengah jalan..!!!


    kikikikikikiki...!!

    BalasPadam
  4. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
    senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

    BalasPadam
  5. Anwar dh boleh lupakan title PM. Ikut jejak piji rameli. Hahahaha

    Tak sabar nak tgk berat juta orang nak turun demo utk anwar. Bershit taknak ajak join skali ker

    bankami.blogspot.com

    blogpetua.blogspot.com

    BalasPadam
  6. BEFORE...sblom mesorat Majlis President (psstt..!! aku koi pes bolat2 dari Blog Bodin)

    Seminggu Sebelom Mesorat maaaakk aaii tajuk entry kemain pujuk rayu melambung puja puji pijak semut pun tak mati..

    KALAU MEI, MAHATHIR DIHARGAI DAN KALAU NOVEMBER, ANWAR LEBIH DISANJUNGI
    Shahbudin Husin 21 February 2020

    Tidak ada sesiapa yang benar-benar pasti apa keputusan mesyuarat Majlis Presiden PH malam ini berhubung peralihan kuasa. Tun merupakan pemimpin terbaik dan Anwar bertuah mewarisi legasi gemilang Tun Dr Mahathir. Kepimpinan unik ini ada pada sosok gandingan padu Tun Dr Mahathir dan Dato Seri Anwar Ibrahim untuk mengemudi dan memacu negara pada masa depan.

    AFTER...Selepas Mesorat Presiden PH tajuk entry semacam ajer.. kikiki

    KEPUTUSAN YANG MENGECEWAKAN, ZAMAN GELAP MALAYSIA AKAN BERPANJANGAN LAGI
    Shahbudin Husin 22 February 2020

    Keputusan mesyuarat Majlis Presiden PH malam tadi berhubung soal peralihan kuasa benar-benar sesuatu yang mengecewakan hati rakyat. Cakap dan janji Tun Mahathir memang tidak boleh dipegang dan dipercayai sama sekali.

    Apakah kita tak malu untuk melangar perjanjian kesepakatan yang kita dah bersetuju bersama...di mana kita jika gagal menunaikan janji....rakyat akan melihat ph tidak ada keikhlasan. Janji pun bole di batalkan...ianya tidak sepatutnya berlaku

    Ini tun m meting minta date atau tarikh bila pun tak boleh bagi...bersilat...tipu....tadi dia buat kenyataan bila tarikhnya..... itu keputusan saya....bila saya nak berenti saya berenti....sombong bongkak dan ayat dia nampak sangat menipu....memek muka nampak marah dan tak selesa.....mata besar dan terbungkang....dah umur 95 pun nak lagi kuasa....telinga pun dah pekak...gila....

    Beliau mungkin boleh berhenti makan sebelum kenyang, tetapi dalam bab kuasa, kerakusan dan ketamakannya ternampak tidak pernah cukup dan sentiasa membuatnya lapar

    SEBELOM MESORAT KE MAIN PUJA PUJI
    LIDAH BERCABANG RAPIJI SUDAH PESAN
    AJOM GULING JLNRAYA OTAI REFORMASI
    JANJI LIDAH BERCABANG LU FIKIR SINDRI SETANNN..!!

    Lepas Mesorat... Rakyat dah agak dah lu fikir la sindri...

    kikikikiki..!!

    FORMULAELAKKENAMAIN = TEPOK DULU + POP CORN TAMBAH JGN LUPO

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive