Khamis, April 25, 2019

21 ulasan:

  1. JUR-DIL - Jujur dan adil.

    BIL-LI-UN - billion masuk akaun Najib malaun.

    ROK-DER-KU-TAU - Sorok derma takut audit

    BOH-AMBIK-DUIT-UMNO - Bohong ambil duit UMNO

    UMNO-PENCURI - Duit UMNO duit curi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kes tu bnyk berlaku ketika era peeM ke4. PeeM yg ingin dipenjarakan oleh arwah dan mendiang dlm haprak...hihihi

      Ntah mcm mana mrk yg mdh hidup dlm haprak boleh lantik klon yg sama jadi peeM ke7.

      Hebat jugak kencing tua nyanyuk nie....hihihi

      Padam
    2. Salahkan Kabinet Tun M 16 tahun dahulu boleh pula.

      Salahkan KABINET MENTERI BN HANCING zaman Najib Razak tak boleh?

      Masa Najib Razak... Menteri BN paling bodoh dan paling tak tahu.

      Bila disalahkan semua tak tahu. Tak diberitahu.

      Merayu pula jangan salahkan Kerajaan dahulu?

      Nak salahkan siapa lagi?

      Menteri jenis apa tak boleh bela diri bila kena batang hidung?

      ME-NGA-BU - Menteri BN kerja gaji buta!

      Padam
    3. Hampir rm200billion hutang belum setahun KERAjaan bangang memerintah. Ntah apa akan jadi slps 5 tahun....
      Fakta...hihihi

      Padam
    4. Bossku HANCING ketakutan minta batal kes SRC. Bossku HANCING tahu habislah UMNO akan diharamkan. Parti samseng pertama terima dana tidak diisytiharkan juga tidak diaudit. Fakta.... Isi borang masuk PAS cepat-cepat... hihihi

      Padam
    5. Umno pernah diharamkan era peeM ke4 tapi msh bertahan dan hidup hingga skrg.
      Mantan peeM ke4 keluar umno era paklah n najib tapi umno tetap hidup.
      Maka parti lebih kukuh dpd ahlinya. Ko ingat ko siapa wahai peeM ke4? Tanpa umno ko dan anak2 ko org2 kebanyakan jer. Tak akan kaya mendadak spt skrg. Tapi sayang msh BANGANG..hihihi

      Maka nak takut apa mahacai oiii.
      Hanya parti2 dlm haprak yg mcm org gelisah bila sebut nama umno...hihihi

      Apa2 pon...tahniah dgn penyatuan ummah. Wujud rasminya slps perhimpunan anti icerd yg dicipta dapigs buat melayu boneka dlm KERAjaan bangang haprak.

      Bergetar roh kapir dapigs dgn penyatuan ummah.
      Meroyan mat2 walaun kaki kencing PANxxx..pgayR dan parti bunga dgn bersatunya ummah menentang KERAjaan paling BANGANG dlm sejarah negara...hihihi

      Padam
    6. Lupa...sblm pru14 ada ostad dlm PANxxx kata mrk mampu buat ecrl dgn kos rm10billion.

      Mgkin dia dah arwah kot. Klu dia msh hidup mgkin besar lagi penjimatan KERAjaan BANGANG skrg...

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    7. Hihihi. Dapat viral paling lawak aku baca.

      Unjuran Parlimen PRU15 yang macai UMNO sebarkan.

      Macai UMNO kena merayu undi simpati penyokong PAS.

      Tapi tapi tapi...

      cuma mampu dapat 30 Parlimen tambahan sahaja.

      Nak bersatu macam mana kalau tamak dan berebut kerusi Parlimen wok.

      Kerusi EXCO negeri pun sekarang tak nak lepas dan tak mahu kongsi.

      Penyatuan Ummah? Hihihihihihi...

      Yang betulnya Penyamun Ummah.

      Carilah jalan supaya sekurang-kurangnya ada Kerajaan Campuran dulu.

      Lantik Timbalan Menteri Besar dari parti sekutu pihak satu lagi.

      Menyampah dah tengok bijaknya Nik Amar jadi TMB.

      Lantiklah UMNO yang menangis meraung masa nak lulus EJKS dulu jadi TMB pula.

      Habis semua Saf Kepimpinan PAS jadi beruk dan chimpanzee atas pokok dibuat Nik Amar.

      Hadoiyai. Hihihi

      Padam
    8. Apa ko merepek ni cai?
      Hihihi...

      Penyatuan ummah tetap dicemburui oleh mahdey dan mahacai2nya...hihihi

      Yg suka menipu aka munafik dah ramai melompat ke dlm haprak. Paling nyata si tua nyanyuk, mantan banduan liwat, mat sabun dan mat2 kencing semua dh jadi katak comolot dgn dapigs.

      Pru15 akan diatur strategi mantap menumbangkan KERAjaan bangang...hihihi

      Msh 4 thn lagi tapi sentimen menolak dapigs dah makin bergerak dgn senyap...hihihi

      Kpd mat2 kencing...jgn kencing merata2...hihihi

      Padam
  2. PAS-7-SEN - Ustaz Pas 7 Stesen

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ostad PANxxx 2x5 dgn mahdey...kaki kencing
      Hihihi...

      Padam
    2. Macai boleh kencing tepi landasan 7 stesen sahaja. Fakta PAS-7-sen... hihihi

      Padam
    3. Landasan murah krn ada perjanjian tepi bagi tanah raykat kpd china. Klu rm55billion sah 100% milik negara.
      Klu 50/50 tak heran kos bagi dua dan murah. Siapa yg bakal menguasai 49/51 nanti kena lihat bila ada mou rasmi.

      Nak kencing tu agak2 lar...
      Tiada apa nak dibangga klu peeM ke4 buat perjanjian konsesi TOLol yg berat sblh.
      Sama dgn perjanjian baru ecrl nanti. Klu proksi dan kroni tidak untung...bukan peeM ke4 tu....hihihihi

      Yg khuatir...perjanjian berat sblh dan merugikan raykat suatu hari nanti.

      Padam
    4. Hihihi.. macai 7 stesen tahan kencing ke?

      Perjanjian berat sebelah dan komisyen 30% siapa yang buat macai?

      Tun Daim sudah settle bincang dan maklumat pun sudah masuk tv.

      Macai duduk gua ke?

      Padam
    5. Yg bangang jer tak kenal siapa daim tu..
      Rugi jer anwar dan lapiji didik korang. Melabur dgn atok asyik rugi wang raykat jer. Buat perjanjian hanya nak untung kroni dan proksi....

      Bangang...masuk tv tapi perjanjian rasmi pon belum. Siapa yg akan pegang 49% dan 51% konsesi msh lagi belum rasmi.
      Yg pasti beribu hektar tanah milik raykat dijajah oleh china...hihihi

      Padam
  3. Ayoyo. Profesor Statut Rome tak berani masuk forum?

    Mana 4 profesor Statut Rome sudah cabut lari?

    TMJ dan Majlis Raja-Raja takkan ikut nasihat 4 Profesor Cap Kangkong?

    Takkan 4 Profesor Cap Kangkong hanya berani beri nasihat kepada Majlis Raja-Raja?

    Bukankah deep state sudah canang 4 Profesor konon ada buat tesis pasal Statut Rome?

    4 Profesor jangan cabut lari.

    4 Profesor wajib masuk debat lawan hujah Statut Rome.

    Atau sebenarnya 4 Profesor Cap Kangkong hanya kaki temberang?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nampak sgt kepala melayu dlm haprak di bwh tapak kaki kapir dapigs...hihihi

      Padam
    2. Hihihi...itu aje zikir macai sampai mampus?

      Tak ada hujah ke macai?

      Sekarang jelas 2 Profesor sudah lari.

      2 lagi Profesor tak berani jawab.

      Khabarnya dalam Majlis Raja-Raja hujah mereka diterima pakai dan menjadi penentu keputusan Kerajaan?

      Takkan takut nak berdepan dengan Rakyat dan lawan hujah dengan Peguam Negara?

      Panelnya Tommy Thomas orang yang sama TMJ meroyan kata bapanya Sultan Johor kena tipu dan kena kencing?

      Takkan tak berani?

      Ustaz PAS Pengkalan Chepa kata macam Pondan tau?

      Ops. Profesor Cap Kangkong ke si pendek yang pondan? Hihihi

      Padam
    3. Ko meroyan apa nie cai...
      Benda dah setel dah...hihihi

      Kena terima hakikat si tua nyanyuk tu dh tak laku di depan raykat..
      Dulu bolehlah...100% raykat sokong..lebih 2/3 dwn sokong dan ditambah lagi dgn ISA serta kuasa media.

      Skrg saham atok dah jatuh mendadak dah. Hanya tggu kena talkin jer...hihihi

      Harimau asia dah tua..gigi takda tggl gusi. Berak dan kencing merata2 buat hanceennngg jer...hihihi

      Padam
  4. Kesian pembangkang dan deep state.

    Buat forum dan youtube tolak Statut Rome tetapi rupanya syok sendiri semata-mata?

    Bila dijemput berhujah bersama dalam majlis ilmu 4 Profesor tiba-tiba lari?

    Tinggal Razlan Ketua Pemudi cawangan terkontang-kanting seorang yang hadir?

    Macai dark ages zaman jahiliyyah pula lantik Profesor manusia terbijak sebab tidak hadir berhujah?

    Nasib baiklah puak mereka yang berperangai pelik sudah jatuh setahun yang lalu.

    Hadoiyai.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nama jer presiden parti..
      Kena balun oleh pengerusi lalu menangis...
      Itulah senario dlm parti gila kuasa....hihihi

      Baik pencen jer dpd jadi kuli batak legasi memewahkan anak..proksi dan kroni...hihihi

      Yg BANGANG jer dpt hidup dgn keluarga gila harta dan gila kuasa tu....

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng