Selasa, Disember 18, 2018

13 Ketua Cabang PKR P.Pinang rayu Nurul Izzah tarik balik keputusan

13 Ketua Cabang PKR P.Pinang rayu Nurul Izzah tarik balik keputusan

Kesemua 13 ketua cabang PKR seluruh P.Pinang merayu Nurul Izzah supaya menarik balik keputusan beliau untuk meletak jawatan sebagai Naib Presiden dan Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri.
Demikian dinyatakan oleh ketua cabang Kepala Batas, Datuk Ir Ahmad Zakiyuddin Abd Rahman ketika sidang media yang diadakan di Yayasan Aman, Permatang Pauh sebentar tadi.
Beliau yang mewakili kesemua ketua cabang turut berkata kesemua ketua cabang seluruh Pulau Pinang menzahirkan sokongan penuh supaya Nurul Izzah terus memikul tanggungjawab sebagai Naib Presiden serta Pengerusi MPN.
“Kami berharap agar beliau menerima amanah yang telah diberikan kepadanya dan berjanji akan memberi kerjasama bagi mengangkat martabat PKR khususnya di Pulau Pinang serta juga parti amnya.
“Sehubungan itu kami menyeru agar beliau terus mengekalkan semangat perjuangan yang telah beliau dukung demi keadilan untuk semua.
“Kemampuan beliau sebagai pemimpin tidak dapat disangkal serta mampu untuk menggalas tanggungjawab yang diberikan, ” ujar beliau yang juga merupkan Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang.
Sementara itu, ketua cabang Tasek Gelugor, Mustafa Kamal Ahmad yang ditemui turut berkata, kemampuan Nurul Izzah untuk memimpin tidak dapat dipertikaikan oleh mana-mana pihak setelah ia terserlah sejak menjadi Puteri Reformasi sejak 20 tahun yang lalu.
Picture

3 ulasan:

  1. Tak payah rayu lah...
    Geng kartel dlm pgayR dh comolot dgn penyamun besar negara dlm menentukan hala tuju legasi mrk terus bertahan.
    Impian banduan utk jadi peeM ke8 diramalkan akan tggl kenangan dlm lipatan sejarah negara...hehehehehe

    Itu yg pasti...kabar angin dh nampak mcm jd kenyataan dgn unsur2 putar belit demi memenuhi tembolok kaum kerabat dan kroni.

    Dlm umno pon ada puak yg pro tua kutuk diulit dgn janji2 manis demi menolak banduan yg tak layak jadi peeM.Itu desas desus yg hangat diperkatakan skrg.Macai2 tak peduli sgt dah dgn banduan krn sejarah hitam yg kian dimainkan semula oleh pakar2 manipulasi tua kutuk...hehehehehe

    Lagipun ada yg menolak banduan atas dendam kegatalan lalu banduan dgn pasangan hidup mrk termasuk manusia yg paling rapat dgn dia.Hehehehe...dendam kesumat tu
    Itu salah satu desas desus kebencian mrk utk menolak mantan banduan.Semoga ia hanya kabar angin...hehehehehe

    Mgkin penyamun tua dpt memenangi permainan tersebut dgn mendedak pemimpin2 atasan parti ttp akar umbi sukar menerimanya.Peduli apa kan!!!
    Hehehehehe....janji matlamat tercapai..


    Cai...ini zaman maklumat dihujung jari.Nak menipu..memfitnah..memaki amat mudah.Siapa bijak dia akan menang.Tua kutuk seorg pemain veteran yg bijak.Wlpun kdg kala nampak nyanyuk ttp tidak gelojoh dan bijak menyusun kata2.Mantan banduan msh nampak sedikit gelojoh dan kurang bijak menyusun strategi mengatasi lawan.Hanya kata2 yg hebat ttp ada kalanya rakyat dh sedikit menyampah bila bab kurang logik dimaklumkan.Perlu kawal sikap amarah dan tenang....hehehehehehe

    Apa2 pon...selamat berjuang demi kuasa dunia.Harap sesiapa yg menang ganti tua kutuk tu nanti akan utamakan rakyat dan menolak nepotisme dan kronisme.
    Ttg rasuah????!!!!
    Tua kutuk tu 2x5....hehehehehehe
    Klu tak...kaum kerabat dia tak kaya raya tapi dia berani mengutuk perasuah seolah2 dia maksum dpd rasuah....
    ITULAH YG DIKATAKAN BIJAK BERKATA2 DEMI MEYAKINKAN KWN DAN LWN....HEHEHE
    Kena bijak meyakinkan kwn dan lwn ko seorg yg bersih....hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa yang kau merepek ni???

      Tak puas hati dah kalah???

      Pemimpin-pimimpin kau kaki bangsat habis duit tabung haji, duit felda, duit 1mdb hilang kenapa kau tat bising???

      Kalau kau tu dah bodoh sangat pergilah jadi bodoh sorang2, jangan nak menyebok!!!

      Ke kau dah jadi macam Lobakman Adam hahahahahaa

      Padam
  2. Kabar Gembira Buat Para Pecinta Sepak Bola Dimanapun Kalian Berada
    Ayo Dukung Tim Favoritmu Dan Pasang Taruhanmu Sekarang
    Bolavita Bandar Sportsbook Terbesar Di Indonesia
    Nikmati Bonus Berlimpah Setiap Hari

    Mari Kunjungin Segera Website kami :
    www(titik)bolavita(titik)vip
    www(titik)sateayam(titik)club
    www(titik)pokervita(titik)live

    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    Live Chat Online 24 JAM NONSTOP !!!
    WA : +628122222995
    Pin BBM : BOLAVITA / D8C363CA (NEW)


    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng