Iklan Penaja 1

Sabtu, Julai 28, 2018

Tawaran diskaun 50 peratus tunggakan sewa PPR Johor ditunaikan

Tawaran diskaun 50 peratus tunggakan sewa PPR Johor ditunaikan
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Tawaran diskaun 50 peratus bayaran tunggakan sewa Program Perumahan Rakyat (PPR) yang merupakan salah satu janji manifesto Pakatan Harapan (PH) di Johor akan ditunaikan.
Hal itu disahkan oleh exco Perumahan dan Pembangunan Luar Bandar negeri Johor, Dzulkefly Ahmad sewaktu sidang media di Senai, Johor semalam.
Menurut Adun Kota Iskandar itu, diskaun itu diberikan kepada penyewa rumah PPR yang mempunyai tunggakan sebelum Jun 2018.
“Terdapat 8 program PPR yang melibatkan 8,279 unit yang disewakan kepada kadar sebulan RM 124 sebulan.
“Jumlah tunggakan keseluruhan sehingga 30 Jun 2018 adalah RM 1,303,363.00. Implikasi kewangan terhadap tawaran 50 peratus adalah sebanyak RM 651,681.50 yang akan ditanggung oleh kerajaan.
“Tawaran tersebut diberikan kepada unit-unit kediaman PPR sahaja tidak termasuk unit kedai atau perniagaan yang berurusan di kawasan PPR.
“Diskaun diberikan kepada mereka yang miskin tegar Pejabat Daerah, asnaf Majlis Agama Islam Johor, penerima bantuan Jabatan Kebajikan Masyarakat dan pesakit kronik Kementerian Kesihatan Malaysia,” jelasnya.
Dzulkefly turut menjelaskan permohonan boleh dilakukan selama sebulan bermula 1 Ogos 2018 hingga 31 Ogos 2018 dan bagi mendapatkan borang tersebut, penyewa disarankan melayari portal erumah.johor.gov.my.
Beliau juga menyatakan kelulusan permohonan akan diberikan dalam tempoh 14 hari selepas permohonan dan bayaran tunggakan diskaun tersebut perlulah dibayar selewat-lewatnya pada 31 Disember 2018.
Dzulkefly Ahmad (duduk ditengah) pada sesi bergambar bersama kakitangan perumahan.
mdl

Picture

14 ulasan:

  1. Dah buat janji tunaikanlah jangan pulak jadi pemimpin munafik yang hanya tahu kencing je....kahkahkahkah

    #Parti Hancing

    BalasPadam
    Balasan
    1. Fatwa ketua penipu...janji bukan kitab....hehehehehehe

      Yg penting janji dgn legasi anak..waris..proksi dan kroni diutamakan....hehehehehe

      Kpd macai haprak pulak...janji mrk kena kencing!!!!!

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
  2. Sklh persendirian cina yg kaya raya...segera mrk bantu
    Sklh tahfiz pulak bagai cilaka nak bantu
    Itulah standard parti hancing sial skrg ini!!!!

    Belum lagi sklh2 sk yg daif di pedalaman sabah..swk dan kelantan...lagi sial muka mrk nak bantu.

    Rasanya dlm 5 tahun nie mrk akan mewahkan sklh2 cina dapigs berbanding sklh bangsa mrk sendiri....hehehehehehehehe

    BalasPadam
  3. Tak guna kalau nak bela sekolah tahfiz jika pengetua maahad tahfiz pun nak dilawan dan dikalahkan. Undi HARAPAN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada juga yg bangang bila melibatkan prk...hehehehehe

      Maka tak boleh bertanding langsung klu dia pengetua sklh tahfiz.Lps nie ada cina dapigs jd pengetua sklh tahfiz dan kluar fatwa dpd ketua penipu haram bertanding melawan pengetua sklh tahfiz....hehehehehe

      Patot pon mudah kena kencing puak lgbt haprak nie....hehehehehehe

      Padam
    2. Kalau dia bersekongkol dengan parti yg menipu rakyat, rakyat berhak tidak mengundi beliau.

      Padam
  4. Kabinet Dapur Bayangan 2018

    Menteri Kewangan : Kleptokrat Sial

    Menteri Pendidikan : Ahmad Maslan

    Menteri Luar & A'bngsa : Wak Zahid Komedi

    Menteri Penerangan : Ustaz Nasarudin al Tantawi

    Menteri Asas Tani : TG Hadi Awang

    Menteri JPM (Agama) : Nazri Aziz

    Menteri Wanita Keluarga : Azalina Othman

    Menteri Pengangkutan : Jamal Jamban

    Menteri Kerja Raya : KJ

    Menteri Dalam Negeri : Nik Abduh

    Menteri Ekonomi : Hassan Malek

    Menteri Wilayah : Pandikar Amin

    Menteri Nikah Kahwin : Nik Amar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kabinet tu tak mampu menandingi kabinet ketua penipu yg membolehkan babi disembelih dgn bacaan bismi....
      Hehehehehehe

      Sebab tu lah macai2nya mudah kena kencing...hehehehehehehe

      BAPAK SEGALA TOLol menTOLolkan para pengikutnya dgn janji2 dichapati...

      Janji bukan kitab...
      Janji macai kena kencing...

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
  5. Mana bau hancing nie!!!!!
    Di langkawi...hehehehehe

    BalasPadam
  6. TERLALU BANYAK PILIHAN? HAMPIR 2 BULAN ZAHID KOMEDI BELUM LAGI DAPAT TUNAI JANJI.

    1. Perigi 7 Serendah
    Lokasi : Taman Rekreasi Hulu Selangor.

    2. Telaga Gong Tok Nasek
    Lokasi : Masjid Gong Tok Nasek, Terengganu.

    3. Telaga Tujuh
    Lokasi : Langkawi, Kedah.

    4. Telaga Gergasi
    Lokasi : Selama, Perak.

    5. Perigi Hang Tuah
    Lokasi : Kampung Duyong, Melaka.

    6. Perigi Hang Li Poh / Perigi Raja
    Lokasi : Bukit Cina, Melaka.

    7. Telaga Batu Pahat
    Lokasi : Pantai Minyak Beku, Batu Pahat, Johor.

    8. Telaga Cebong
    Lokasi : Desa Sembungan, Pulau Jawa.

    9. Telaga Sarangan
    Lokasi : Jawa Tengah

    10. Telaga Warna Dieng, Wonosobo
    Lokasi : Dieng Plateau, Jawa.

    11. Telaga Remis, Telaga Deleg, Telaga Leat, Telaga Tespong, Telaga Buruy, Telaga Nilam, Sumur Jalatunda
    Lokasi : Kota Kuningan, Jawa Barat.

    Jangan berjanji kalau tidak ditepati.

    BalasPadam
  7. Hancing sungguh kencing manusia tua hampir seabad nie...hehehehehehe

    Janji bukan kitab...
    Janji..macai kena kencing

    Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

    BalasPadam
  8. Ke mana pergi pelacur tua bernama Datuk Hasanah? Kata nak buat sidang media bersih nama. Pelacur tua yang gadai maruah negara, bangsa dan agama kepada CIA.

    Kami nak dengar pelacur tua Datuk Hasanah bela diri. Pelacur tua pengkhianat negara.

    BalasPadam
  9. Kleptokrat Sial sudah mengaku surat tersebut Rahsia Rasmi Kerajaan (tanpa palang merah dan tanpa tanda?) Kalau Kleptokrat Sial Najib Tun Razak tidak terlibat, wajib hukum gantung sampai mati pelacur tua Datuk Hasanah. ASAP.

    Jangan sampai kes Sirul Azhar cabut lari berlaku lagi. PDRM yang memalukan YDPA. Tapi tiada seekor pun nak letak jawatan ambil tanggungjawab.

    Kes Jamal Jamban cabut lari ke Indonesia? Mana pegawai atasan yang bertanggungjawab? Mengapa tiada tindakan tatatertib atau perletakan jawatan mereka yang cuai? Memalukan badan keselamatan Malaysia dan YDPA.

    Tak payah guna perkataan Di Raja jika tugas jaga keselamatan dibuat macam sampah. Integriti dan Sedia Berkhidmat. Jika gagal berundur.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive