Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Khamis, Jun 21, 2018

Anwar Ibrahim habiskan masa 2 jam dengan Presiden Erdogan di Istanbul

Anwar bertemu Erdogan di Istanbul.
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Presiden Turki, Reccep Tayyib Erdogan meluangkan masa selama dua jam dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim di kediamannya dekat Istanbul hari ini.
Menurut Anwar, beliau ke Turki selama tiga hari di atas undangan Presiden Erdogan itu.
“Beliau menyuarakan kegembiraannya di atas kemenangan PH,” kata Anwar melalui Twitternya hari ini.
Erdogan, bekas presiden Parti AK bakal menghadapi pilihan raya pertama untuk pemilihan presiden Turki melalui pilihan raya buat pertama kalinya tidak lama lagi.
Beliau adalah rakan rapat Anwar sejak sekian lama.
Ketika hari-hari terakhir Anwar di penjara, selepas kemenangan PH, Erdogan telah menghubungi Anwar di Pusat Rehabilitasi Cheras.
Beliau menjemput Anwar ke Turki selepas beliau dibebaskan dari penjara.
mdl
Picture

2 ulasan:

  1. Isu Rakyat masih perlu pembelaan. Bila tiba waktunya Rakyat yang akan membuat penilaian. Parti yang bongkak, angkuh dan kuat menipu macam calon Presiden Umno Zahid Komedi akan disingkirkan! Insya Allah.

    BalasPadam
  2. 29 Julai 2016. PUTRAJAYA - Tindakan Pemuda Umno yang menuduh Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Tan Sri Abu Kassim Mohamed terlibat dalam konspirasi menjatuhkan Perdana Menteri disifatkan sebagai orang yang tidak berilmu.

    Selasa lalu, Naib Ketua Pemuda Umno, Khairul Azwan Harun yang membuat laporan polis terhadap Abu Kassim, bekas Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti Akhtar Aziz dan bekas Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail.

    Menurut Khairul Azwan, ketiga-tiga individu berpengaruh di negara ini disyaki memberi dokumen dan maklumat sulit kepada agensi luar negara, termasuk kepada Biro Siasatan Persekutuan (FBI) untuk menjatuhkan Perdana Menteri, dan kerajaan Malaysia.

    Macam ini boleh jadi calon Ketua Pemuda Umno? Kalau dulu langgar Presiden awal mesti Umno sudah selamat! HAHAHA.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...