Iklan Penaja 1

Khamis, April 05, 2018

PH Kepala Batas akan pastikan Umno-BN ditumbangkan

Dr Zaidi menyampaikan risalah penerangan kepada orang ramai di Pasar Awam, Kepala Batas.
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
AMANAH akan bergerak secara berterusan bersama dalam satu pasukan dengan komponen Pakatan Harapan (PH) seperti yang sedang dilakukan bagi memastikan aspirasi utama bagi menumbangkan Umno-Barisan Nasional (BN) menjadi realiti.
Demikian dinyatakan oleh Pengerusi Sekretariat PH Kepala Batas, Dr Zaidi Zakaria ketika menyampaikan sumbangan kepada pelajar emas dan sumbangan asnaf bagi kawasan Dun Bertam di Permatang Sintok, kelmarin.
Menurut beliau lagi, gerak kerja dilakukan bersama termasuklah memberi penerangan sambil mengedarkan risalah kepada orang ramai.
“Kita memberi perhatian terhadap tempat-tempat yang menjadi tumpuan orang ramai tidak kira siang ataupun malam.
“Aktiviti dipelbagaikan untuk semua golongan masyarakat seperti masyarakat Cina, India dan juga Melayu serta lain-lain komuniti.
“Manakala golongan yang diberi tumpuan termasuklah generasi muda serta golongan dewasa dan veteran,” jelasnya lagi.
Dr Zaidi Zakaria
Sementara itu katanya, sumbangan bagi masyarakat yang memerlukan tetap menjadi keutamaan tanpa membezakan pandangan dan ideologi politik mana-mana pihak.
“PH Kepala Batas turun padang mendekati semua golongan masyarakat dengan menyumbangkan barangan seperti beras, gula dan keperluan yang lain.
“Di samping itu sumbangan yang disediakan oleh kerajaan melalui program peduli rakyat diteruskan sehingga ke ceruk dan kampung.
“Kita menerjah semua lokasi termasuklah kawasan yang sukar dan pedalaman di kampung-kampung yang berselerak di dalam Parlimen Kepala Batas,” tegasnya.
Malah kata Dr Zaidi lagi, dengan gerak kerja yang begitu padat turun padang dan menyantuni masyarakat yang daif, miskin dan susah, memperlihatkan bahawa masih ada lagi golongan yang perlu diberi perhatian.
“PH Kepala Batas telah pun mengenal pasti masih ada golongan yang disisihkan dalam kawasan Parlimen Kepala Batas.
“Namun begitu kita meningkatkan lagi usaha untuk meringankan beban yang terpaksa ditanggung oleh beberapa keluarga yang telah dikenal pasti.
Dr Zaidi menyampaikan sumbangan kepada pelbagai golongan masyarakat di Kepala Batas kelmarin.
“Melalui kerjasama yang dilaksanakan secara konsisten dan aktif, PH mampu mendapat keyakinan pengundi untuk diberi sokongan menjelang pilihan raya umum yang akan datang,” ujarnya lagi.
Sehubungan itu tambahnya, tidak mustahil bagi PH untuk memberi kejutan yang tidak pernah dijangka bagi kawasan Parlimen Kepala Batas yang pernah menjadi kubu kuat Umno-BN semasa zaman Tun Abdullah sebelum ini.
Beiau juga berkata, berdasarkan kepada reaksi, gerak kerja turun padang dan ‘feed back’ yang diterima, PH mempunyai peluang yang amat besar bagi menerajui kepimpinan Parlimen Kepala Batas sekali gus menyekat kemaraan Umno-BN Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) nanti.
Oleh kerana itu ujarnya, ramai pendokong Pas dan juga Umno-BN telah dikenal pasti akan memberi dokongan yang berganda kepada PH menjelang PRU14 yang akan datang tidak lama lagi.
Umno-BN bakal kecundang setelah PH memberi kejutan yang tidak pernah dijangka oleh mereka pada PRU14 akan datang.
mdl

Picture

15 ulasan:

  1. Kalau nak BN kalah biarkan PAS bertanding, PH jangan pengacau, PH hanya jadi penyambung nyawa BN.....kehkehkeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pas dah makan dedak Umno, Pas sudah kenyang makan duit Umno, perut Lebai tertentu dan terpilih sudah boroi penuh sumber wang Umno curi daripada 1MDB. Kita sembelih calon pilihan Tuan Guru ambil duit Umno masak buat lauk raya. Mana boleh jadi YB dah. Kekeke.

      Insya Allah PH akan jadi pilihan walaupun 3 penjuru! Takbir! Allahu Akbar!

      Padam
    2. Hehehe...
      Wahai macai doj...bagaimana nasib parti tun klepet???
      Adakah dia bertanding atas nama PANxxx..pgayR atau dapigs????
      Hehehehehe....

      Tak sangka...bengap jugak rupanyer yer.....hehehehe

      Padam
    3. Kekeke. Plan B dah activated lama macai. Kau ni ketinggalan EQUANIMITY. Kekeke. Kesian macai. Rakyat tengah ketawa melihat ketakutan maha dahsyat empat ekor Kleptokrat Sial Najib Tun Razak, Rosmah Mansor, Anak Sial mereka Riza Aziz dan Jho Taek Low - Kleptokrat Cina kesayangan pemimpin UMNO. Kekeke.

      Undi orang Melayu - Islam bakal memilih Pakatan Harapan sebab mereka pantang dicabar. Kalau Pendekar Bugis turun tapi rupanya persembahkan silat pulut bersama Jho Low Taek, mestilah orang Melayu Islam akan mengamuk. Kekeke.



      Padam
    4. Plan B ke C ke yang pasti parti cap bunga raya akan terbubar.

      Undi Melayu yang beriman akan pergi kepada PAS yang bebal bertingkat-tingkat akan undi BN.

      Yang tinggal hanya ciput je undi Melayu untuk PH, tu pun hanya Melayu yang bebal...kehkehkeh

      Padam
    5. Wahai macai doj....hehehehe

      Klu benar parti klepet terbubar atas kebengapan dan kebangangan pemimpin2nya yg ingat kuasa 'salahguna kuasa' 22tahun msh ada...mmg sah bodoh!!!!
      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah...

      Tak kan lah benda mudah mcm tu pon tak mampu nak dilakukan...hehehehe
      Patotlah ahli2 bawahan terkejut beruk ada wakil dlm perhimpunan agung parti tapi tanpa ada pon mesyuarat pemilihan cawangan mahupun bahagian...hehehehehe
      Lawak! Lawak!!!

      Mgkin hantu raya..toyol.. pelesit..jin..pontianak yg hadir dan tandatangan laporan palsu wakil cawangan parti....hehehehehe

      Tu lah...sebok mengata org lain tapi benda mudah mcm tu pon msh bangang!!!
      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah...

      Ada hati pulak nak jd peeM...hehehehe
      Dgr cerita baru kerja 3jam berterusan dah berehat 3 hari.Mcm mana nak jd peeM?????
      Udah2 lerrr....hehehehe

      Macai doj....hehehehehe
      Klu terbubar parti klepet...ko masuk parti mana???
      Dapigs..PANxxx atau pgayR?????

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH.

      Nampak sangat suka mengata mengutuk memfitnah mganiaya org lain dah nampak2 balasannya...hehehehehe

      Hehehehehehehehehehehehehehe...

      Padam
    6. Kekeke. Meroyan panjang kau ni macai. Kekeke. Tun relax je. Kekeke. Macai pulak yang terkucil terkincit. Kekeke. Tun menghanjing Pendekar Bugis pandai silat pulut dengan Jho Low Taek. Respon terbaik. Kekeke.



      Padam
    7. Hehehehe...
      Tun klepet nampak relaks????
      Habis..kenapa dia nak saman ros???
      Betul2 menampakkan kebodohan sendiri...hehehehe

      Nampaknya ko dh meroyan tak dpt mengibarkan bendera parti klepet pru14 nanti....
      Ko kibar bendera putih dgn muka tun klepet jer cai....

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH...

      Padam
    8. Hari ini dlm sejarah....
      Bertahun2 bawa cerita 1mdb..gst..jual tanah kpd china..jual pulau kpd china tapi nak tubuh parti pon BANGANG!!!

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    9. Kekeke. Tak habis lagi meroyan ke macai? Kekeke. Small matter dol. Memang Tun nak Suriyati dilihat jadi macai Kleptokrat Sial Najib Tun Razak. Jadi Tun akan tetap drag isu ini bersamamu macai. Kekeke. Tapi propaganda mung dengan Tun siapa lagi orang percaya? Kekeke. Rakyat lebih percaya ketakutan maja dahsyat yang sedang dialami Kleptokrat Sial dalam tindakan politiknya yang dungu. Kekeke. No turning back macai. Kekeke.



      Padam
    10. Hehehehe...
      Cai..jwpn ko mcm stress jer...hehehehe

      Tun klepet nak drag pegi mana isu kebodohan dia tu...hehehehe
      Rakyat bukan bodoh mcm ko cai...dah jelas salah sendiri.Dia ingat dia boleh guna dedak dan ugutan mcm era dia dulu....hehehehehe

      Bodoh dan bangang...hehehehe

      Cai...pilihan tun klepet:
      Masuk PANxxx...tiada pengikut
      Masuk pgayR....tiada pengikut
      Masuk dapigs...pengikut benci

      Hehehehehe...kesian tun klepet

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    11. Kekeke. Macai sambung meroyan hari ke dua? Kekeke. Makin gila meroyan macai Kleptokrat Sial Najib Tun Razak. Kekeke.



      Padam
  2. Biarkan PANxxx jer menang....hehehehe
    Klu kalah makin teruk kepala mrk dipijak dapigs dan tun klepet.

    Hilanglah dedak mewah...hehehehe

    BalasPadam
  3. Anak derhaka memfitnah arwah bapa sendiri.

    https://www.facebook.com/anatahulah/videos/155542345139981/

    Kekeke. Cuba tengok minit ke 0.16 sehingga 0.26 bila Nik Beduh sebut ayah saya Al Marhum TG Nik Aziz. Beratus kali difitnah, satu kes pun tak dibawa ke mahkamah. #fakenews #nikbeduhberdusta #hatikering #anakderhaka #sitanggangmoden #gunanamabapaklagi? Kekekeke.

    BERITA BENAR

    https://m.malaysiakini.com/news/418570

    Hisham yang sebelum ini dilantik menjadi pengerusi Lajnah Undang-undang PAS Kelantan menegaskan beliau sendiri mengendalikan kes mahkamah berkenaan. "Sepanjang saya berkhidmat sebagai pengerusi Lajnah Undang-undang PAS Kelantan pada penggal terakhir Allahyarham Tok Guru menjadi pesuruhjaya PAS negeri, saya terlibat mengendalikan beberapa kes mahkamah yang difailkan atas arahan beliau," katanya.


    YB Pasir Mas penyebar berita palsu. Kekeke.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Mcm tun klepet lah...hehehehe
      Menuduh org mencuri tapi dia yg sebenarnya pencuri....

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive