Hot!! Audio pengakuan Pas terima duit Umno mula tersebar

Audio rakaman berdurasi 2.3 minit dikesan mula tersebar.
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Sebahagian audio rakaman yang didakwa menjadi bukti pengakuan kerjasama antara Umno dan Pas mula tersebar malam ini yang dikatakan suara seorang AJK Pas Pusat.
Kewujudan audio ini  mula didedahkan oleh Naib Presiden Amanah, Husam Musa di Kota Bharu 18 Februari lepas apabila beliau mendakwa mempunyai rakaman itu.
Audio dengan latar belakang pengakuan berdurasi 2.30 minit itu tersebar mulanya dikesan dalam Facebook Ketua Amanah Marang, Miqdad Zakaria itu kemudiannya telah dikesan disebarkan melalui media sosial yang lain khasnya whatapps.
Video klip yang berasaskan audio itu bertajuk ‘Bukti Pas ambil duit Umno’ itu memaparkan suara penjelasan seorang yang dikatakan AJK Pas Pusat itu menjelaskan bagaimana ia bermula.
Ia dikatakan bermula apabila sesetengah pemimpin Pas tidak berpuashati dengan dakwaan pemimpin Pas yang lain menerima duit Umno.
Beliau bersama beberapa rakannya dikatakan menuntut penjelasan secara tertutup daripada AJK PAS Pusat berkenaan dan sessi tersebut telah dirakamkan audionya.
Sebelum ini, dalam ceramahnya di Kota Bharu, Husam Musa mendakwa mempunyai bukti pengakuan ini dan pihak yang membuat pengakuan itu meminta agar ia jangan disebarkan atau “akan disumpah menjadi abu.”
Ekoran itu, seorang ahli Pas di Kuala Terengganu telah membuat laporan polis mengenainya.
mdl
Picture
Previous
Next Post »

34 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2018 1:45 PTG delete

Entah2 suara anak Husang yang mabuk pil kuda.....kehkehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2018 1:47 PTG delete

Kehkehkeh....takut beno mung dengan PAS.....menunjukkan PAS adalah parti yang terhebat di Malaysia.....Husang ni dah tak relevan dah....Dana RM1.2 billion DAP-Zionist dah lama tersebar...mung senyap je wahai Husang.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2018 4:13 PTG delete

Umat Islam yang makan duit rasuah, sama ada pakai serban, jubah atau tak pakai seluar dalam, sama hukumnya makan babi. HARAM. Kekeke. Yang mencacai sambil kempen lucah dan makan duit upah atau pakai powerbank pasir cap ayam, sama hukumnya makan babi. HARAM. Kekeke. Jangan marah. Hukum Quran takkan nak tolak pula. Kekeke.




Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2018 5:20 PTG delete

Yg mengangkat bekas penyamun besar jd peeM apa hukumnya pulak????
Yg meminta dan menerima derma dpd yahudi zionis???
Yg menuduh meliwat sambil melancap butuh pasangan gaynya apa hukumnya????

Hehehehe...nak senarai pjg2 takut ada yg mati meroyan...hehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2018 5:26 PTG delete

Hehehe....husam tugu dengar dlm mimpi.
Geli hati...sampai termimpi2 husam tugu dgn rm90 tu....hehehehe
Sehingga terlupa dgn masalah sosial anaknya...kesian

Susah bebenor dia nak meyakinkan puak PANxxx sampai mengigau2 dgn bukti audio pulak....hehehehe

Harap bukti tersebut dijadikan bahan perbicaraan di london nanti...
Itu pon klu husam tugu berani atau dah bangun dari mimpi...hehehehehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2018 5:34 PTG delete

Asalkan jangan duit yahudi pembunuh rakyat palestine.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2018 6:13 PTG delete

Duit rasuah dan dedak HARAM. Masuk jadi darah daging maka jadi HARAM.

Nik Abduh mengaku :
Isu kerjasama yang minta duit. Isu itu ana tahu.
Dan memang daripada TOK GURU. Bukan TOK GURU suruh minta 2 juta tapi dalam pengetahuan TOK GURU.
Dia tak beritahu Ustaz Zaharuddin (Din Ayam)sebab Ustaz Zaharuddin tak perlu tahu. ITU LEVEL LAIN. BUKAN LEVEL MENANTU. Blablabla. Ringkasannya - Kami AJK PAS dan TOK GURU semua sudah makan rasuah UMNO.

(Hahaha. Rasuah pun ada level juga. Hebat TOK GURU. Hebat lagi Tan Sri Bali sebab ini pengakuan terima rasuah secara terang dan jelas tapi tak ada tangkapan sejak bocor dulu)




Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2018 6:54 PTG delete

Yang PASTI PAS telah jual dirinya kat UMNO...aduh...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2018 7:05 PTG delete

Eh bukan ke Husam dh berUG dgn UMNO?patutla si Husam ni asyk fitnah PAS je, nk fitnah UMNO takut terbongkar rahsia sulit PAN dgn UMNO...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2018 10:38 PTG delete

Bagaimana pemimpinnya, begitulah pengikutnya.Fitnah dan haprak berpisah tiada.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 12:47 PG delete

terimalah HAKIKAT,,jgnlah jadi walaq membuta tuli

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 12:49 PG delete

terimalah kenyataan,,ulamak2 pas dah jadi macam brahmin..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 12:54 PG delete

sekurng2 dia mengakui kesalahanya,dan bersusah payah untuk memperbaikinya.bukan seperti sekarang,berkawan dgn orng diketahui penyamun,masih menyamun,dan boleh terima duit penyamun.siapa lebih baik?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 12:59 PG delete

nak lari dari tajuk lak?terimalah hakikat,klu macam ni sampai bila2 pas akan hadapi masaalah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 1:02 PG delete

pas,sejak ketiadaan TGNA,sudah jadi parti caca-marba,agama digadai dgn'KESENANGAN & KEMEWAHAN'...Sudah terbukti..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 5:48 PG delete

berita terkini rahsia,satu grand design besar dlm pas akan berlaku,symptomnya sama macam geng2 ulama berkonspirasi menendang keluar kumpulan propesional dulu ' konspirasi tasik kenyir',kali ini,kumpulan profesional pula....diberitakan ianya akan berlaku,ketika bubar parlimen.

jika berlaku gelombang ini,pas dijangkakan akan hancur..pas terbahagi kepada 3 kumpulan

1.kumpulan profesianal yg baik,faham agama dan masaalah masyarakat majmuk malaysia.
2.kumpulan ustaz2 mesir/local/ulamak bersubahat yg membaham duit umno,bila keputusan claire bulan 4/5 ini,mereka ini seperti cacing kepanasan.mereka sangat berharap najib buat pr14 lebih awal dan berharap najib menang,boleh cover kejahatan mereka.
3.kumpulan2 ulama conservative,yg taktahu apa2 berlaku di sebalik tabir,main ikut cakap peresdin shj.

wallah'ualam

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 8:07 PG delete

Dah tahu ketua perompak, diktator, mahazalim, mahafiraun dan banyak lagi lah gelaran yang menjelekkan dari mulut longkang mat sabun, LGE/LKS, Kolik Samak, Lapiji.....ah ramai la pulak tak larat aku nk tulis...mung fikir sendiri la....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 8:10 PG delete

Tajuk lama belum terjawab lagi, betul ke Husang kuasa 10 berUG dengan UMNO...kehkehkehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 8:13 PG delete

Kehkehkeh.....TGHA diperakui oleh TGNA...mung hadam dok ni?....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 8:15 PG delete

Cukup2 la jaja fitnah, bertaubat la sementara ada kesempatan.

Reply
avatar
aminsihat
AUTHOR
28 Februari 2018 8:24 PG delete

Kalaulah betul itu suara Nik Abduh, bermakna inilah kali pertama saya mendengar Nik Abduh bercakap dengan nada yang tinggi dalam majlis tertutup..magic

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 8:52 PG delete

Bukan itu suara pondan yang hanya pandai taip facebook. Kekeke. Suara Nik Abduh macam suara Sajat. Kekeke. Kelakar walaun nak bekap rasuah.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 8:56 PG delete

Nik Abduh dan Hadi Awang manusia yang Almarhum Tok Guru Nik Aziz nak ludah dulu?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 8:58 PG delete

Pas akan selamat bila ahli Pas tolak kepimpinan yang makan dedak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 9:00 PG delete

Pas sudah terima rasuah dedak Umno sejak Hadi Awang jadi Presiden?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 9:02 PG delete

SPRM dah tak ada guna lagi? Rasuah umno dan pas tiada komen?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 9:04 PG delete

Waris TGNA mesti buat sesuatu supaya nama TGNA tak tercemar akibat rasuah anak sendiri.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 9:06 PG delete

Jika bersalah wajib keluarga minta Nik Abduh serah diri dan beri bukti duit umno diterima. Tak cukup nafi sahaja.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 9:08 PG delete

Malu bila difikirkan seorang seperti Nik Abduh yang diberi didikan agama oleh bapa sendiri tapi terima rasuah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 9:11 PG delete

Pengakuan Nik Abduh dan Hadi Awang terima duit umno sangat menghancurkan hati pendokong pas.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 9:14 PG delete

Entah2 suara anak Husam 15 yang mabuk pil kuda...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 9:18 PG delete

Kehkehkeh...mana boleh terima..entah2 suara org PAN yg mabuk pil kuda...kikiku

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 9:22 PG delete

PAS akan selamat jika jadi barua DAP-Zionist macam PAN...terhangguk-hangguk tunggu dedak DAP-Zionist...kikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2018 9:29 PG delete

Hehehe...kesian mung cai..aku rasa bertambah sayang pulak pada PAS dengan akhlak mulia mereka..jgn jealous cai..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Senarai Blog @ Bisnes