Iklan Penaja 1

Selasa, Februari 27, 2018

Hot!! Audio pengakuan Pas terima duit Umno mula tersebar

Audio rakaman berdurasi 2.3 minit dikesan mula tersebar.
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Sebahagian audio rakaman yang didakwa menjadi bukti pengakuan kerjasama antara Umno dan Pas mula tersebar malam ini yang dikatakan suara seorang AJK Pas Pusat.
Kewujudan audio ini  mula didedahkan oleh Naib Presiden Amanah, Husam Musa di Kota Bharu 18 Februari lepas apabila beliau mendakwa mempunyai rakaman itu.
Audio dengan latar belakang pengakuan berdurasi 2.30 minit itu tersebar mulanya dikesan dalam Facebook Ketua Amanah Marang, Miqdad Zakaria itu kemudiannya telah dikesan disebarkan melalui media sosial yang lain khasnya whatapps.
Video klip yang berasaskan audio itu bertajuk ‘Bukti Pas ambil duit Umno’ itu memaparkan suara penjelasan seorang yang dikatakan AJK Pas Pusat itu menjelaskan bagaimana ia bermula.
Ia dikatakan bermula apabila sesetengah pemimpin Pas tidak berpuashati dengan dakwaan pemimpin Pas yang lain menerima duit Umno.
Beliau bersama beberapa rakannya dikatakan menuntut penjelasan secara tertutup daripada AJK PAS Pusat berkenaan dan sessi tersebut telah dirakamkan audionya.
Sebelum ini, dalam ceramahnya di Kota Bharu, Husam Musa mendakwa mempunyai bukti pengakuan ini dan pihak yang membuat pengakuan itu meminta agar ia jangan disebarkan atau “akan disumpah menjadi abu.”
Ekoran itu, seorang ahli Pas di Kuala Terengganu telah membuat laporan polis mengenainya.
mdl
Picture

34 ulasan:

  1. Entah2 suara anak Husang yang mabuk pil kuda.....kehkehkeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. terimalah HAKIKAT,,jgnlah jadi walaq membuta tuli

      Padam
    2. Kehkehkeh...mana boleh terima..entah2 suara org PAN yg mabuk pil kuda...kikiku

      Padam
  2. Kehkehkeh....takut beno mung dengan PAS.....menunjukkan PAS adalah parti yang terhebat di Malaysia.....Husang ni dah tak relevan dah....Dana RM1.2 billion DAP-Zionist dah lama tersebar...mung senyap je wahai Husang.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe....husam tugu dengar dlm mimpi.
      Geli hati...sampai termimpi2 husam tugu dgn rm90 tu....hehehehe
      Sehingga terlupa dgn masalah sosial anaknya...kesian

      Susah bebenor dia nak meyakinkan puak PANxxx sampai mengigau2 dgn bukti audio pulak....hehehehe

      Harap bukti tersebut dijadikan bahan perbicaraan di london nanti...
      Itu pon klu husam tugu berani atau dah bangun dari mimpi...hehehehehehehehe

      Padam
    2. terimalah kenyataan,,ulamak2 pas dah jadi macam brahmin..

      Padam
    3. Pengakuan Nik Abduh dan Hadi Awang terima duit umno sangat menghancurkan hati pendokong pas.

      Padam
    4. Hehehe...kesian mung cai..aku rasa bertambah sayang pulak pada PAS dengan akhlak mulia mereka..jgn jealous cai..

      Padam
  3. Umat Islam yang makan duit rasuah, sama ada pakai serban, jubah atau tak pakai seluar dalam, sama hukumnya makan babi. HARAM. Kekeke. Yang mencacai sambil kempen lucah dan makan duit upah atau pakai powerbank pasir cap ayam, sama hukumnya makan babi. HARAM. Kekeke. Jangan marah. Hukum Quran takkan nak tolak pula. Kekeke.




    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg mengangkat bekas penyamun besar jd peeM apa hukumnya pulak????
      Yg meminta dan menerima derma dpd yahudi zionis???
      Yg menuduh meliwat sambil melancap butuh pasangan gaynya apa hukumnya????

      Hehehehe...nak senarai pjg2 takut ada yg mati meroyan...hehehehe

      Padam
    2. sekurng2 dia mengakui kesalahanya,dan bersusah payah untuk memperbaikinya.bukan seperti sekarang,berkawan dgn orng diketahui penyamun,masih menyamun,dan boleh terima duit penyamun.siapa lebih baik?

      Padam
    3. Dah tahu ketua perompak, diktator, mahazalim, mahafiraun dan banyak lagi lah gelaran yang menjelekkan dari mulut longkang mat sabun, LGE/LKS, Kolik Samak, Lapiji.....ah ramai la pulak tak larat aku nk tulis...mung fikir sendiri la....

      Padam
    4. Malu bila difikirkan seorang seperti Nik Abduh yang diberi didikan agama oleh bapa sendiri tapi terima rasuah.

      Padam
  4. Asalkan jangan duit yahudi pembunuh rakyat palestine.

    BalasPadam
  5. Duit rasuah dan dedak HARAM. Masuk jadi darah daging maka jadi HARAM.

    Nik Abduh mengaku :
    Isu kerjasama yang minta duit. Isu itu ana tahu.
    Dan memang daripada TOK GURU. Bukan TOK GURU suruh minta 2 juta tapi dalam pengetahuan TOK GURU.
    Dia tak beritahu Ustaz Zaharuddin (Din Ayam)sebab Ustaz Zaharuddin tak perlu tahu. ITU LEVEL LAIN. BUKAN LEVEL MENANTU. Blablabla. Ringkasannya - Kami AJK PAS dan TOK GURU semua sudah makan rasuah UMNO.

    (Hahaha. Rasuah pun ada level juga. Hebat TOK GURU. Hebat lagi Tan Sri Bali sebab ini pengakuan terima rasuah secara terang dan jelas tapi tak ada tangkapan sejak bocor dulu)




    BalasPadam
    Balasan
    1. SPRM dah tak ada guna lagi? Rasuah umno dan pas tiada komen?

      Padam
  6. Yang PASTI PAS telah jual dirinya kat UMNO...aduh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waris TGNA mesti buat sesuatu supaya nama TGNA tak tercemar akibat rasuah anak sendiri.

      Padam
    2. Jika bersalah wajib keluarga minta Nik Abduh serah diri dan beri bukti duit umno diterima. Tak cukup nafi sahaja.

      Padam
  7. Eh bukan ke Husam dh berUG dgn UMNO?patutla si Husam ni asyk fitnah PAS je, nk fitnah UMNO takut terbongkar rahsia sulit PAN dgn UMNO...

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak lari dari tajuk lak?terimalah hakikat,klu macam ni sampai bila2 pas akan hadapi masaalah.

      Padam
    2. Tajuk lama belum terjawab lagi, betul ke Husang kuasa 10 berUG dengan UMNO...kehkehkehkeh

      Padam
    3. Pas sudah terima rasuah dedak Umno sejak Hadi Awang jadi Presiden?

      Padam
  8. Bagaimana pemimpinnya, begitulah pengikutnya.Fitnah dan haprak berpisah tiada.

    BalasPadam
  9. pas,sejak ketiadaan TGNA,sudah jadi parti caca-marba,agama digadai dgn'KESENANGAN & KEMEWAHAN'...Sudah terbukti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kehkehkeh.....TGHA diperakui oleh TGNA...mung hadam dok ni?....

      Padam
  10. berita terkini rahsia,satu grand design besar dlm pas akan berlaku,symptomnya sama macam geng2 ulama berkonspirasi menendang keluar kumpulan propesional dulu ' konspirasi tasik kenyir',kali ini,kumpulan profesional pula....diberitakan ianya akan berlaku,ketika bubar parlimen.

    jika berlaku gelombang ini,pas dijangkakan akan hancur..pas terbahagi kepada 3 kumpulan

    1.kumpulan profesianal yg baik,faham agama dan masaalah masyarakat majmuk malaysia.
    2.kumpulan ustaz2 mesir/local/ulamak bersubahat yg membaham duit umno,bila keputusan claire bulan 4/5 ini,mereka ini seperti cacing kepanasan.mereka sangat berharap najib buat pr14 lebih awal dan berharap najib menang,boleh cover kejahatan mereka.
    3.kumpulan2 ulama conservative,yg taktahu apa2 berlaku di sebalik tabir,main ikut cakap peresdin shj.

    wallah'ualam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cukup2 la jaja fitnah, bertaubat la sementara ada kesempatan.

      Padam
    2. Pas akan selamat bila ahli Pas tolak kepimpinan yang makan dedak.

      Padam
    3. PAS akan selamat jika jadi barua DAP-Zionist macam PAN...terhangguk-hangguk tunggu dedak DAP-Zionist...kikiki

      Padam
  11. Kalaulah betul itu suara Nik Abduh, bermakna inilah kali pertama saya mendengar Nik Abduh bercakap dengan nada yang tinggi dalam majlis tertutup..magic

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan itu suara pondan yang hanya pandai taip facebook. Kekeke. Suara Nik Abduh macam suara Sajat. Kekeke. Kelakar walaun nak bekap rasuah.



      Padam
    2. Nik Abduh dan Hadi Awang manusia yang Almarhum Tok Guru Nik Aziz nak ludah dulu?

      Padam
  12. Entah2 suara anak Husam 15 yang mabuk pil kuda...

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive