Iklan Penaja 1

Selasa, Mei 02, 2017

KAH KAH KAH : Abdul Hadi kurang teliti perkembangan Bersatu

Tan Sri Muhyiddin Yassin Tan Sri Muhyiddin YassinPresiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu)  Tan Sri Muhyiddin Yassin beranggapan  Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang  kurang teliti dengan perkembangan parti itu sejak ditubuhkan sebaliknya mendakwa  Bersatu pula tidak tentu arah dari segi kepimpinannya.
Presidennya, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, sejak ditubuhkan Bersatu lengkap dengan perlembagaan, dasar dan perjuangan yang  bergerak di seluruh negara dengan amat baik dan memberangsangkan  di kalangan ahli akar umbinya  dalam menghadapi Pilihan Raya Umum akan datang.
“Bagi saya mungkin presiden Pas tidak mengetahui situasi dan keadaan sebenar, tidak ikuti kerana ada anggapan yang tidak betul. 
“Saya tidak tahu pula mengapa Presiden Pas tidak tahu, mungkin dia yang tak teliti. Dia kata kita celaru, mungkin dia yang celaru.
“Agaknya dia fikir parti kita baharu sebab tu dia ada tanggapan sebegitu,” katanya ketika ditanya dalam sidang media Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan,  di Petaling Jaya hari ini. .
Semalam Abdul Hadi ketika sidang media di Muktamar Tahunan Pas di Kota Sarang Semut Kedah , dilaporkan berkata, Pas memutuskan tiada hubungan dengan Bersatu kerana parti itu bercelaru.
“Bersatu tak ada ketentuan arah kepimpinan. Tak tahu siapa makmum, siapa imam,” katanya.
Kata Muhyiddin lagi,  tanggapan Abdul Hadi itu tidak menjadi masalah besar kepada Bersatu kerana kerjasama parti itu dalam Pakatan Harapan semakin baik.
“Ini jelas membuktikan mereka, rakan-rakan dalam Pakatan Harapan juga tahu matlamat perjuangan kami,” katanya.
mdl 
Iklan Berbayar [ 23/04/17 ]

12 ulasan:

  1. siapa keliling hadi,yg bagi info macamni,mungking pengarang haprakkah kot?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Winston Merah2 Mei 2017 6:38 PTG

      Lebai2 bongok laa yg kasi dia info kahkahkah . Semakin hadi jadi bodoh semakin senang laa lebai2 PAS saiko dia supaya PAS kawin umno kahkahkah.

      Umno kan Boss , banyak duit . PAS kan tukang penasihat. Mana cukup Ulamak kawin 2 aje dan pakai Range Rover, Audi 7, BMW 5 series je, nak jugak beli apt kat London kahkahkah.

      Lagi bagus undi parti sekular dari undi parti ngaku islam ulamak lidah berbelit.
      PAS ? Pi laa mampos.

      Padam
    2. Selagi tak sampai tahap beli banglo tak payah nak tunjuk baiklah bro.. buat malu PAN shj..

      Syukurlah PAS beli kereta mewah dgn pendapatn sbg ahli parlimen dan perniagaan sampingan.. tapi ada org lain beli banglo dgn menjadi ketua menteri (salah guna kuasa) dan hanya menjadi pembantu YB shj.. ish ish ish.. tu belum tgk harta YB tu sendiri..

      Padam
  2. Baru tengok luaran je dah boleh tahu dah parti cap bunga raya ni penuh dengan kecelaruan, tak perlu nak teliti dalam2 nanti bertambah kebongkaran peel perangai pemimpin parti cap bunga raya. Macam2 peel yang tidak bermoral ada dalam bunga raya. Termasuk presidennya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh tak sapa2 tolong jawab.. Presiden bungaraya ke Penasihat bungaraya imam..

      Padam
  3. Parti yg ditubuhkan demi meneruskan legasi nepotisme..kronisme dan salahguna kuasa mahdey dan kuncu2nya.
    Sama juga dgn langkah kejang dgn menjatuhkan tski demi mengaut laba yg tersekat krn ketegasan serta integriti tski.Yb pondan sanggup mati dijilat api neraka dgn menabur fitnah bersubahat dgn pendubur dan pemuki agung.Semoga korang cepat2 berubah sblm dilaknat oleh rakyat.

    BalasPadam
  4. Dikabarkan din panadol buat perjanjian dgn ytl utk membekalkan perkhidmatan internet mll bestari.net dgn kadar sewa rm590 sbln bagi sebuah sklh.Bayangkan berapa ribu buah sklh di negara kita?
    Kadar data hanya 2GB dgn sewa rm590 sbln.Cukupkah data 2GB sebulan utk kegunaan harian?Jika benar mmg bodoh din panadol boleh meluluskannya ketika jd tpm dan menteri pendidikan.
    Kenapa dgn ytl?Adakah ytl kroni tetap mahdey?
    Kenapa tidak diberi kpd syarikat telco yg sudah tersedia prasarana mrk.Kenapa ytl??????

    Bermakna gerakan din panadol dan mahdey seumpama gerakan lapiji dan anwar menjatuhkan tski.Pada hakikatnya mrk menipu rakyat kononnya mrk adalah suci tetapi kotor pada niatnya.
    Kepada rakyat...adakah manusia sebegini akan kita angkat sebagai pemimpin???
    Dah kaya...berehat jer lah.SIAL!!!!

    BalasPadam
  5. Teruskanlah kata-kata keji anda agar mudah kami menolak parti yang anda sokong.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lu nak tolak ke lu nak sokong ke ikut suka hati lu la bro.....kahkahkahkah

      Padam
  6. PAS sebagai parti anak butir taik UMNO itulah yang sebenarnya bercelaru dan telah terpesong kompas perjuangan asal. Kalau sudah putus dengan PKR, pergi berambuslah dari menganggotai jentera Kerajaan Negeri Selangor tu. PAS sudah jadi mata duitan, dipimpin oleh ulama (ulama ke???) angkuh lagi bebal!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Teruskanlah kata-kata keji anda agar mudah kami menolak parti yang anda sokong.

      Kalau dgn kafir kemain tunduk layu rapat.
      Kalau dgn ulamak kemain anti dan marah!

      Padam
    2. Bile azimin nak bubar dun? umno ada sikit baik jika dibandingkam dengan haprak.....ada sikit baik.....kahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive